Fiyatlar normal, sonuçta Euro bazında fiyatlanıyor herşey, egonomi çoğğ eyiii
Fiyatlar normal, sonuçta Euro bazında fiyatlanıyor herşey, egonomi çoğğ eyiii
güle güle ktm 390. 2016 satış fiyatı 19 bindi şimdiki fiyatı 24.5. tamam 2017 kasa güzel, ekran yakıyor falan da bu kadar değil.
Her boku pazarlama malzemesi yapan sahtekarlar, şimdi de Euro 4'ü pazarlama malzemesi yapıp 2000 TL çakmışlar. Ne oluyormuş Euro 4 olunca da fiyat 2000 TL artıyormuş merak ettim ? Hep söylüyorum, bu memlekete serbest ekonomi uygulayabilmek için daha 100 senemiz var. Ne zaman batının ticaret ahlakına erişeceğiz, o zaman bu ekonomi serbest bırakılacak.
O Duke 125'e 15000 TL verecek adam süzme salaktır, buradan yazıyorum.
r125 abs'ye 20bin lira para istenirken, bu fiyatlara neden şaşılıyor benim anlamadığım olay bu. titriyorsa almayın kardeşim boş yorum da yapmayın. naylon lastikle gelen tenekeleri karşılaştırmayın artık şu ktm ile. abs gelince fiyatları ikiye katlayan markalardan almaya devam edin. millet daha 250 kategorisine girmediği zaman bu adamlar her modelim abslisini getiriyordu.
R125'i savunduk mu burada ?
Para verip aldığınız malın avukatı olmaya gerek yok. 250cc motora 18-20 bin tl para istenmesi aşırı absürt rakamlardır. Marka falan fark etmez. CBR125'e 11 bin tl istenmesi nasıl absürt ise bu 2 kat absürt bir rakam. Avukatlığa soyunmanıza gerek yok merak etmeyin burada eleştiri yapılınca 2. el değeri düşmüyor motorunuzun.
Boşverin Euro4 ü. Alın Euro3 ABS li bi motor ölene kadar kullanın. Euro4 dedikleri şey fiyat saplama politikasından başka birşey değil şu konumda... İlla motor piyasasını son teknoloji son kasa takkip edicem diyorsanız bağırsanızda çağırsanızda bu paraları ödemeyi göze almışsınız demektir.
Titreşim tek silindirin karakteristiğidir ancak bir yere kadar da engellenebilir. Tek silindir titrer, normaldir diyenler CBF 150'ye bir baksınlar sonra tekrar konuşalım. KTM'nin tek silindirli motorları kendi hacimlerinde yıllardır dünyanın en güçlüleri konumundalar. Bunun sebebi ve bedeli yeterince dengelenememiş olmalarıdır. Az miktarda dönen kütle ile tabi ki çok daha güçlü motorlar yapabilirsiniz ancak titreşim gibi berbat bir şeyi de kabullenmek zorunda kalırsınız. Inazuma 23 BG'dir ama çift dengeleyicisi ile gram titremez. KTM bunu bilerek böyle yapıyor ve farkında olmadan bir sürü müşteri kaybediyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:37 ----------
Almıyoruz zaten, bana göre bedava verilse alınacak motorlar değiller. Sırf titreşim de değil, berbat oturuş pozisyonuna ne demeli ? Motorun standart ekipmanının iyi olması onu tercih edilen bir motor yapmak için yeterli değil maalesef. R125 denen gereksiz motorun fiyatına 20 bin TL demek de aynı saçmalıktan başka bir şey değildir. Zaten şu son fiyatları benim gözümde Yamaha'yı en sevimsiz Japon konumuna getirdi. Bir tane alınacak motorları kalmamış.
Kimseye laf yetiştirecek değilim, bu her marka için geçerli diğer markalara da fiyat konusunda hak veriyorum, elinizin altında internet var. Avrupada kaç dolar kaç euro bir araştırıp bizim kurlarla çarpın bakalım nasıl rakamlar çıkıyor ortaya. Bu kafayla gideceğimiz belli seneye de bu fiyatları arar oluruz. Boşuna çene çalmaya gerek yok, hoşunuza gideni alın geçin sidik yarışının kimseye faydası yok.
Hayatinizda hic KTM kullandiniz mi ? Kullandiysaniz titresimi Lifan LF125T-26 e gore mi fazla? Oturus pozisyonunu hangi motora gore degerlendiriyorsunuz duke serisi mi rc serisi mi ? CBF 150 ile karsilastirmissiniz ancak cbr125 de tek silindir olmasina ragmen ayni firmanin mali olmasina ragmen cbf den daha fazla titremekte buna da bir yorum getirebilir misiniz ?
Ben duke 200 kullandim bugune kadar en cok zevk aldigimm motosiklet diyebilirim. Fazer 600 da kullanmistim duke 200 kadar keyif vermedi. Titresim konusunda da abartildigini dusunuyorum tabi ki bir fazer600 kadar sifir titresim degil makina ama kabu edilebilir olculerde heycanli ve dinamik bir makina..
Fıyatlar dıger fırmalarla karsılastırıldıgında normal lakın, malın hak ettıgı fıyat degıl bunlar. 390cc motor 25 lıra olur mu yav? Hakkaten az daha koyar mt07 alınır. Xj6 alınır. 25 lıraya on numara motorlar alınır. Kaldı kı sozum sadece ktm'e degıl hepsıne. Sanırsın euro ve dolarla beraber bızım alım gucumuz artıyor. En kotu motora 2000 lıra zam geldı de bızım alım gucumuz 2000 lıra arttı mı? Gercı kıme ısyan edıyorsak, sanırsın kurun yukselmesıne bız sebep olduk, daha dogrusu turk lırasının deger kaybetmesıne. Bızı bu konuma getırenler hala koltuklarında her seye cok kolay sahıp olabılecek haldeler. Forum kuralları geregı bır sey demek ıstemıyorum.
390 Duke gibi yenilenen modeller haric, bence fiyat farki "euro 4" olmasindan degil. Model yili degisince bu hep olur. Ornegin 2017 modeli 100000 tl olan bir otomobilin 2016 modelleri 85000e gidiyor su siralar.
2017 ucuz pahali demiyorum. Sadece "euro 4"u fiyat artirmak icin kullanmadiklarini dusunuyorum. Aslinda hic yazmasalarmis kendileri icin daha hayirli olurmus.
al bi gsr600 bak keyfine, sıfır motor almayın aldırmayın!
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
Evet çok sefer 200 ve 390'ı kullandım. Zaten kullanmasam nereden bileceğim değil mi ? Titreşimleri kendi motorumla kıyaslanmayacak kadar fazladır. Bajaj 150F'ten sonra bindiğim en titreşimli motorlar bunlardı. CBR125'in de aynı performans kaygısından ve spor yapısından dolayı CBF150'den daha fazla titremesi normal fakat CBR125'in titreşimi insanı rahatsız etmiyor sadece CBF150 gibi pürüzsüz değil o kadar. Aynı firmanın ürünü olup olmamaları bir şeyi değiştirmez, her motor farklıdır. Yalnız burada titreşim var veya yok dendiğinde çoğunluk yanlış anlıyor. Bunu, rahatsız edici titreşim var veya yok diye ifade etmek lazım. Titreşimi sıfır olan motor yok zaten. CBF de titriyor ama vızıltı şeklinde sol ayakta biraz hissediyorsunuz o kadar, o da dikkat ederseniz. Oturuş pozisyonu olarak da Duke serilerini kastediyorum. RC'ler zaten spor, onlardan bir konfor beklenmemeli ama RC'lerin arka koltuğu gerçekten artçı için konforlu tasarlanmış. Duke modellerinin ergonomisi çok kötü, pedallar ufacık, depoyu tutsanız bile sürekli öne kayıyorsunuz, dizlerde sürekli depo baskısı oluyor. Yeni kasa ile bunu muhtemelen düzeltmişlerdir. Ayrıca sele hem sürücü hem de artçı için çok rahatsız. Diğer yandan heyecanlı oldukları kesin, 390'ın muhteşem bir performansı var ama her test edişimin ardından "Bu motoru kesinlikle almam" diyerek indim. Sebebi de üzerinde kendimi çok rahatsız hissetmemdi. Pulsar NS200 de Duke 200'den daha rahat bir motor. Belki alışınca geçiyordur bilemiyorum.
Benim için motorda konfor ve titreşim konusu çok önemli. Bunlar olmadan hiçbir modele dönüp bakmam.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:33 ----------
Ben de onu diyorum işte, hiç yazmasalar daha iyi ama motoru sattırmak için yazıyorlar.
Ha ha. Herkes KTM'e kızmış...
Merak etmeyin, uygun fiyattan satmayı onlar da ister. Problem şu ki motosikletler TL ile yapılmıyor. Üstüne insanların alım gücü yok. Eli mahkum birim motosikletten elde edilen karı arttırmak zorundalar. O da amorti etmezse kapanacak iş yapamayan bayiler...
"serbest piyasa ekonomisi bize lüks" diyenler, çözümü de söyleseler güzel olur. Çözüm: KTM gitsin başka ülkede satsın. Zaten serbest piyasa ekonomisinin de sonucu o. Adam kar etmediği yerde niye motosiklet satsın?
Yahu dostlar,açın almanya fiyatına bakın euro kuruyla çarpıp üzerine %37 ötvsini koyun. Kimse zam falan yapmıyor,senin ülken boka batıyor günden güne. Her zamdan sonra şu muhabbetler cidden baymadı mı sizi ?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)