Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

İlk motorunuzu aldınız peki ya sonrası ?

    REKLAM ALANI
  1. #21
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    CBF150 dışında alıp ta pişman olduğum motor yok.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Dash_1905 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2014
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    Mondial 200kt
    2010 da motorumu , mondial 125 kt, aldım. Birkaç ay dümdüz bindim. Sonra bi arka çanta alayım dedim aldım. Arka çanta alayım dedim aldım. Sosis çanta alayım dedim aldım. Baktım motorun arkası yüksek önü alçak göründü. Dalgalı ön cam aldım. Belirli süre öyle kullandım. Şeffaf olması hoşuöa gitmedi . İç yarafı zımparaladım ve siyaha boyadım. Jantlar gözüme batmaya başladı. Yine zımparayı alfım elime sonra da jantları boyadım. Uzun sire böyle kullandım. Gece de kullanmaya başlayınca sis farı aldım. Aydınlanmayı çözdüm. Bayrak eklesem nolur lan dedim . Bayrak direği yaptım. Lan bu motoru yüksekte kullanıyom sanki dedim koltuk süngerini yarıdan fazla olacak şekilde kestim. Yerden yüksekliği istediğim şekilde oldu. Bu seferde ayakları ayak peglerine koyarken zorlanmaya başladım. Ayak peglerini, fren ve vites pedallarını ileriye aldım. Tam istediğim gibi oldu derken. Sanki birşey eksik diye düşünmeye başladım. 12v çakmaklık şarj aletini motora bağladım. Dış görünümde birşey eksik dedim çantaların altına boydan boya püskül yaptım. Sesi az geliyo trafikte hadi görünmüyorum bari duyulayım dedim egzozları açtım. Ayaklıkları ileri alınca koruma demirini çıkarmıştım. Ayaklıklar koruma demirine deydiği için. Ulan bunun arka çanurluk yüksek bunu uzatayım dedim uzattım. Şimdiki hedefim korumayı yerine getirecek kromlu güzel bir koruma demiri yapmak. Ayrıca 2. bayrak direğini ve alarmlı ses sistemi takmayı düşünüyorum. Bu süre zarfı yaklaşık 7 yıl sürdü. Bu süre zarfında her 1000 km de yağı motul 5100 le değiştirdim. Her 3000 km de bujiyi ngk ile değiştirdim. Zinciri oringli zincir taktım. Her 150 kmde motul zincir yağıyla yağladım. Her 1500 kmde gaz yağı ile temizledim. 2 kere sübap ayarını yaptım. Lastikleri michelin ile değiltirdim. Bu iş tamamiyle para ver işi bence. Ama zevk aldığımız bir iş. Motorum şu an neredeyse ilk halinden alakasız şekilde ve bence güzel görünüyor.
    MamiciaN bunu beğendi.

  3. #23
    Ergün Er. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ocak 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Araştırıyor..
    Alıntı ieu35turkey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1.5 sene motosiklet arastirdim, bazen param oluyordu, alayim bir Falcon Fredoom,alayim bir Kuba Superlight 200 deyip durdum. Bazen gene param oluyordu, Doytana mi alsam? Daelim Daystar mi alsam.... Gel zaman git zaman, yas yirmiyediye dayanmis, Universite okuyorum.(3 lise degistim,acikogretimden mezun oldum.7 sene ara vermistim,2011 de uniye basladim,2013 te ikinci universite) Babam ahdetmisti,oku! Ama bitir demedi,hala okuyorum bknz: eksik soylem
    Hayat arkadasi adayimdan ayrildim, bittim.
    Bir ayda onyedi kilo verdim.cok dert gormustum,bu son olacak gibiydi.Mide kanseri dediler, iyilestim. Depresyon tedavisi aldim, kendimi odalara hapsetmemem gerektigini biliyor olmama ragmen ;uzun sure bitik vaziyette 58 gun o odadan cikmadan bir dubel boslugunda Allaha yalvardim.
    Simdi mi? Borclarim var,motosikletimi de borcla aldim, aktar donder nasil yasiyorum bilmiyorum, ama yasiyorum.
    Masrafim ne ? Allaha sukredip hamd olsun diyorum. Oyle hayirlara vesile oldu ki yasadiklarim, oyle hayirli isler yaptim ki ;sonuncusu da motosiklet oldu.
    Abi, seviyorsan pesinden gideceksin. Babam hep der:'Erkek neyden haz alirsa onun pesinden gider'. Dikkatli surun, dikkatli surun,dikkatli surun, ekipmaniniz olsun. sonrasi bu iste...
    Kardesim zor gunler geçirmişsin ancak iyi-kotu hersey insanlar icin , onemli olan sabredip , sukredip kotu zamanlari savusturabilmek , ki sende bunu başarmışsın tebrik ederim. Motosikleti zaten seviyordum, suan her gun ise gidis geliste arbanin icinde trafikte can cekisiyorum resmen, motosiklet almak icin ilk bahanem bu, sonrasinda hayatimda ufak bir degisiklik olsun istiyorum , son 5-6 yildir cok stres altindayim ve monoton siradan bir buyuksehir hayati yasiyorum. Bu duruma bir son vermem lazim . Kendime sordum , tum bu olumsuzluklara son verecek , en cok haz duyacagin hobin ne olurdu dedim? Birden kendime cevabim "-motosiklet!" oldu Ekipman konusuna gelelim, arbada bile ekmek almaya dahi gitsem emniyet kemeri takarim. Haricinde beni her aksam evde goremeyi bekleyen minik bir cift goz var bu nedenle full ekipmansiz asla yola cikmam Kimsenin ekipmansiz motora binmesine de gonlum razi degil . Guzel sohbetin , samimiyetin icin tesekkur ederim. Allah bahtini acik etsin kardesim , sana motosikletinle kazasiz belasiz guzel.uzun bir omur diliyorum ;)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:54 ----------

    Alıntı *Heka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En büyük pişmanlığım KTM almakla oldu.
    Spormoto distribütörlüğünde tekrar KTM almak mı, asla!
    Aslinda KTM , herkesin begendigi , benimde imrenek baktigim cok guzel bir motor sanirim ufak bir sansizlik yasadin dostum. Umarim bu olumsuzlugu unutturacak bir motorun daha olur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:02 ----------

    Alıntı acemi60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBF150 dışında alıp ta pişman olduğum motor yok.
    Bende 150cc bir motorla baslamanin mantikli oldugu kanısına vardim ve butcemin izin verdigi , gorup cok begendigim bir 150cc motor buldum . Marka model vermeyeceğim konunun disina cikmak istemiyorum

    [SIZE=1]---------- Mesajlar birleştirildi - 23:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:08 ----------

    Alıntı Dash_1905 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2010 da motorumu , mondial 125 kt, aldım. Birkaç ay dümdüz bindim. Sonra bi arka çanta alayım dedim aldım. Arka çanta alayım dedim aldım. Sosis çanta alayım dedim aldım. Baktım motorun arkası yüksek önü alçak göründü. Dalgalı ön cam aldım. Belirli süre öyle kullandım. Şeffaf olması hoşuöa gitmedi . İç yarafı zımparaladım ve siyaha boyadım. Jantlar gözüme batmaya başladı. Yine zımparayı alfım elime sonra da jantları boyadım. Uzun sire böyle kullandım. Gece de kullanmaya başlayınca sis farı aldım. Aydınlanmayı çözdüm. Bayrak eklesem nolur lan dedim . Bayrak direği yaptım. Lan bu motoru yüksekte kullanıyom sanki dedim koltuk süngerini yarıdan fazla olacak şekilde kestim. Yerden yüksekliği istediğim şekilde oldu. Bu seferde ayakları ayak peglerine koyarken zorlanmaya başladım. Ayak peglerini, fren ve vites pedallarını ileriye aldım. Tam istediğim gibi oldu derken. Sanki birşey eksik diye düşünmeye başladım. 12v çakmaklık şarj aletini motora bağladım. Dış görünümde birşey eksik dedim çantaların altına boydan boya püskül yaptım. Sesi az geliyo trafikte hadi görünmüyorum bari duyulayım dedim egzozları açtım. Ayaklıkları ileri alınca koruma demirini çıkarmıştım. Ayaklıklar koruma demirine deydiği için. Ulan bunun arka çanurluk yüksek bunu uzatayım dedim uzattım. Şimdiki hedefim korumayı yerine getirecek kromlu güzel bir koruma demiri yapmak. Ayrıca 2. bayrak direğini ve alarmlı ses sistemi takmayı düşünüyorum. Bu süre zarfı yaklaşık 7 yıl sürdü. Bu süre zarfında her 1000 km de yağı motul 5100 le değiştirdim. Her 3000 km de bujiyi ngk ile değiştirdim. Zinciri oringli zincir taktım. Her 150 kmde motul zincir yağıyla yağladım. Her 1500 kmde gaz yağı ile temizledim. 2 kere sübap ayarını yaptım. Lastikleri michelin ile değiltirdim. Bu iş tamamiyle para ver işi bence. Ama zevk aldığımız bir iş. Motorum şu an neredeyse ilk halinden alakasız şekilde ve bence güzel görünüyor.
    Motoru kisisellestirmekte guzel bir ugrasi , bende muhtemelen konfor ve ihtiyaclar dogrultusunda bir kac ufak goze batmayacak degisiklik yaparim. Ancak saglam orjinalciyimdir , arabada oldugu gibi motorda da bu yönde bir yol izlerim muhtemelen

  4. #24
    Lazasker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ocak 2017
    Motosikleti
    CRF 250 Rally
    Motosiklet almaya hiç niyetim yokken artçı olarak oturduğum bir supersport modelinden sonra "alıyorum!" dedim yalnız 5 kuruş birikimim yok. Hee pardon var. 500 lira. Hangi motosikleti alırım, ne ekipman kullanırım vesaire hiçbirini düşünmeden ilk hedef olan a2 ehliyeti halletmek istedim ve 500 lirayı ehliyet kursuna verdim. Ehliyet kursunun ilk dersine gittim. Adam "kullanmayı biliyorsun değil mi?" dedi. "Kullanmayı bilsem burada ne işim var" dedim. "Kullanmayı bilenler alıyor ehliyeti" dedi ve Türk eğitim sistemi bir kez daha gözler önüne serdi. "Dayı sen bana hangisi gaz, hangisi fren, vites falan göster hele" dedim. Gösterdi. İlk sürüşte kullanmaya başladım. Zaten aktif araç sürücüsü olduğum için genel motor kurallarından haberdardım ve bisiklet sürmeyi de iyi biliyordum. Birkaç günde 8 çizmelere başladım ve sınav gününe kadar pratik yaptım. Sınavda gıcık bir hoca denk geldi ve kavşakta sinyal vermediğim için beni bıraktı. Onun dışında başka hiçbir problem yok. O kavşaktan da araçla 1000 kez geçmişimdir sinyal verdiğimi hatırlamıyorum. Sola dönüşlü olduğu için ve ben de en solda olduğum için aklıma gelmedi hiç. Neyse yılmadık tabii. 2. sınavda geçtim. Bu arada motosikletleri araştırmaya başladım. Birikim yine sıfır hatta borçlar çoğaldı. Ama maaşım var tabii. Duke 125 mi, MT 125 mi derken CF Moto 150 NK'ya rastladım. Diğerlerinden yarı yarıya ucuz olduğunu ve diğerlerinden çok da bir eksisi olmadığını gördüm. Zaten tipi falan da çok hoşuma gitti. Tamam dedim resmen benim bütçeme göre benim için üretilmiş bir motosiklet. Almaya karar verdim ama o ara başka masraflarım çıktı biraz ertelemek istedim. Sonra öğrendim mi yeni yılda zam gelecek. Kalmış şurada 2 hafta. Borç harç demeden kredi kartına 12 taksitle giriştik. O ara ekipmanları da tamamladım ama ekipman seçmek motosiklet seçmekten zormuş onu anladım. Yok kask küçük geldi kargoya ver değiştir, yok eldivende üretim hatası var garantiye gönder değiştir, yok bu ürün elimizde yokmuş paranızı iade ediyoruz... 1 aya yakın sürede anca fulledim ekipmanı ve Riderdenim pantolon hariç hiçbiri daha önceden belirlediğim ekipman olmadı, mecburen farklı seçenekleri tercih ettim ve çok daha fazla masraf yaptım. Ehliyet kursu, sigorta falan her şey dahil toplam masrafım 11.000 küsür. 1200 küsür taksitle ödüyorum. İyi ki almışım, iyi ki çift teker dünyasına katılmışım. Günlük sürüş dozumu aldığımda antidepresan etkisi gösteriyor yeminle...

    Sevgiler...
    mombohunter bunu beğendi.

  5. #25
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Alıntı Ergün Er. adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Henuz onu ben gibi alamayanlarda var hocam Gule gule binin İnşallah.[COLOR="Silver"]
    alırsınız inşallah hocam.

    Yani bu öğrenci halimle bana fazla bile bu... Bir kez bile aklım takılmadı valla maşallah, risk alıp eski büyük motorla başıma herşey gelebilirdi.
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"

  6. #26

    Üyelik
    12 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul/Artvin
    Motosikleti
    Pulsar 200NS-Yamaha R25-Xmax 250-Fz6 Fazer
    Ben daha 24 25 yaşındayım motosiklet maceram şöyle başladı , arabalara çok ilgiliyim çok uğraşırım. Neyse birgün satıp pejo aldım biniyorum satmaya niyetim yok , 2.0 turbo dizel motor vergisi yüksekti bir an satmaya karar verdim gidip bir getz aldım dizel küçük , kenarda biraz param yine var. Araca ses sistemi kurucam ama pejodan indirdiklerim sığmadı basslar felan sattım öylece. Dedim orjinal binicem araca parayıda harcamıyım diye bir scooter aldım. Saat akşam 4 iş çıkışı oldu babamı aradım kapıya çık alayım seni gidelim biriyle konuştum scooterina bakalım diye gittik bindim derken motoru aldık satışı yaptık ben motoru babam aracı getirdi . Annem geldi kapıya şok oldu bu nereden çıktı nerden esti felan Motora 1000 lira sigorta cıktı babamın üstüne olmasına rağmen. Neyse baktım güzel şey motosiklet önceden hiç tecrübede yok scooter aldım pat çat öğrendim alıştım devamlı videolar felan derken motor sevdası sardı araba yatıyor kapıda . 6 7 ay durmadım bir yandan istanbuldan bursaya gidip b sınıfına a2 motor ekledim amcamın kursunda ücretsiz onuda hallettim. Artık vitesliye geçme vakti geldi dedim. Araştırıyorum cbr 250 felan bakıyorum çok pahalıya geliyor , scooter var, kapıda arabada var e motora çok ihtiyaçta yok günde 2 km sürüyorum çok pahalı olmasın dedim 7-7.500 civarı pulsar 200ns için bir satıcı abimizle görüştüm yine babamla gittim akşamdan baktım bir iki sürdüm sağolsun ilk sürüşüme rağmen verdi sahibi bişey olursa mal bizim dedik zaten Ertesi güne anlaştık satışımızı yaptık getirdim eve. Üzerine ekipmanları dizdim başlangıç için 500 civarı bir mont 400 civarı bir kask , eldiven vardı zaten derken sitede kapalı alanda motora alıştım trafiğe çıkmaya başladım derken bu işide kaptık , güvenlik için birde üzerine kask kamerası aldım derken velhasıl bir baktım motor dünyasına atılmışım iyice İlk motorun çinli olması avantaj oldu çünkü hava ayarıydı , karbüratörü değiştirme işini felan hepsini kendim yaparak öğrendim tecrübe oldu baya. pulsarı aldıktan 1 ay sonra sattım onu. Pulsarı alalı 2 3 ay oluyor 7 bine geldi motor bu gece babamla pulsar 200RS modeli için niyetlendim hoşumuza gitti tatilimde bir bayiye gidip konuşucaz bakalım aslında seneye bekleyip r25 var aklımda ama takasda 2 3 bişey çıkarsa RS alabilirim güzel duruyor
    mombohunter bunu beğendi.

  7. #27

    Üyelik
    01 Ekim 2016
    Şehir
    İSTANBUL,BAHÇELİEVLER
    Motosikleti
    HERO KARİZMA
    26 yaşımda evlilik ve çocuk için 600 cc ile ara verdiğim iki tekere 42 yaşımda hero karizma ile geri döndüm.İstanbul'da otomobil kullanmaktan nefret eden birisi olarak şimdi çok mutluyum.Aşırı kar tipi olmadığı sürece yağmur-çamur biniyorum.Daha küçük cc bir motor da işimi görürdü,sırf cüssesi büyük diye tercih ettim karizmayı.Hatta iki yan çanta ile görüntüyü büyütmeyi düşünüyorum.Malesef istanbul trafiğinde küçük motorlar diğer araç sürücüleri tarafından çok ciddiye alınmıyor.Benim gibi kendi halinde efendi bir sürücü için başka masrafa gerek yok.Belki aşınınca bir çift metzeler gerekir o kadar.Motosiklet bir gösteriş,hava atma aracı değil bir yaşam biçimidir.
    mombohunter ve espresso bunu beğendiler.

  8. #28

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı Okan Sinan Ocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En büyük pişmanlığın geçmişte motorsuz geçen günlerin için olacak.

    Saygılarımızla
    Aynen hocam. Motora 34 yaşında başladım, motorsuz geçen üniversite yıllarıma yanarım.

  9. #29
    Ergün Er. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ocak 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Araştırıyor..
    Alıntı Lazasker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosiklet almaya hiç niyetim yokken artçı olarak oturduğum bir supersport modelinden sonra "alıyorum!" dedim yalnız 5 kuruş birikimim yok. Hee pardon var. 500 lira. Hangi motosikleti alırım, ne ekipman kullanırım vesaire hiçbirini düşünmeden ilk hedef olan a2 ehliyeti halletmek istedim ve 500 lirayı ehliyet kursuna verdim. Ehliyet kursunun ilk dersine gittim. Adam "kullanmayı biliyorsun değil mi?" dedi. "Kullanmayı bilsem burada ne işim var" dedim. "Kullanmayı bilenler alıyor ehliyeti" dedi ve Türk eğitim sistemi bir kez daha gözler önüne serdi. "Dayı sen bana hangisi gaz, hangisi fren, vites falan göster hele" dedim. Gösterdi. İlk sürüşte kullanmaya başladım. Zaten aktif araç sürücüsü olduğum için genel motor kurallarından haberdardım ve bisiklet sürmeyi de iyi biliyordum. Birkaç günde 8 çizmelere başladım ve sınav gününe kadar pratik yaptım. Sınavda gıcık bir hoca denk geldi ve kavşakta sinyal vermediğim için beni bıraktı. Onun dışında başka hiçbir problem yok. O kavşaktan da araçla 1000 kez geçmişimdir sinyal verdiğimi hatırlamıyorum. Sola dönüşlü olduğu için ve ben de en solda olduğum için aklıma gelmedi hiç. Neyse yılmadık tabii. 2. sınavda geçtim. Bu arada motosikletleri araştırmaya başladım. Birikim yine sıfır hatta borçlar çoğaldı. Ama maaşım var tabii. Duke 125 mi, MT 125 mi derken CF Moto 150 NK'ya rastladım. Diğerlerinden yarı yarıya ucuz olduğunu ve diğerlerinden çok da bir eksisi olmadığını gördüm. Zaten tipi falan da çok hoşuma gitti. Tamam dedim resmen benim bütçeme göre benim için üretilmiş bir motosiklet. Almaya karar verdim ama o ara başka masraflarım çıktı biraz ertelemek istedim. Sonra öğrendim mi yeni yılda zam gelecek. Kalmış şurada 2 hafta. Borç harç demeden kredi kartına 12 taksitle giriştik. O ara ekipmanları da tamamladım ama ekipman seçmek motosiklet seçmekten zormuş onu anladım. Yok kask küçük geldi kargoya ver değiştir, yok eldivende üretim hatası var garantiye gönder değiştir, yok bu ürün elimizde yokmuş paranızı iade ediyoruz... 1 aya yakın sürede anca fulledim ekipmanı ve Riderdenim pantolon hariç hiçbiri daha önceden belirlediğim ekipman olmadı, mecburen farklı seçenekleri tercih ettim ve çok daha fazla masraf yaptım. Ehliyet kursu, sigorta falan her şey dahil toplam masrafım 11.000 küsür. 1200 küsür taksitle ödüyorum. İyi ki almışım, iyi ki çift teker dünyasına katılmışım. Günlük sürüş dozumu aldığımda antidepresan etkisi gösteriyor yeminle...

    Sevgiler...
    Senin adına sevindim kardeşim motorun hayırlı olsun kazasız belasız binersin İnşallah , darısı en kısa zamanda bana , artık sabredemiyorum çünkü

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:57 ----------

    Alıntı OLDUĞU KADAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    26 yaşımda evlilik ve çocuk için 600 cc ile ara verdiğim iki tekere 42 yaşımda hero karizma ile geri döndüm.İstanbul'da otomobil kullanmaktan nefret eden birisi olarak şimdi çok mutluyum.Aşırı kar tipi olmadığı sürece yağmur-çamur biniyorum.Daha küçük cc bir motor da işimi görürdü,sırf cüssesi büyük diye tercih ettim karizmayı.Hatta iki yan çanta ile görüntüyü büyütmeyi düşünüyorum.Malesef istanbul trafiğinde küçük motorlar diğer araç sürücüleri tarafından çok ciddiye alınmıyor.Benim gibi kendi halinde efendi bir sürücü için başka masrafa gerek yok.Belki aşınınca bir çift metzeler gerekir o kadar.Motosiklet bir gösteriş,hava atma aracı değil bir yaşam biçimidir.
    Size sonuna kadar katılıyorum hocam ,bende motorlu araçlarda orjinallikden yanayım aksesuar sadece ihtiyaç doğrultusunda eklerim oda çanta vb. olur. Aksesuara çok para harcamayacağım yani. Güzel günlerde binin kazasız belasız İnşallah.

  10. #30

    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250 sl gitti MT 25 geldi
    Hayatımda verdiğim en doğru karar
    her binişimde ilk günki heyecan
    kaskın içindeki çığlıklarım
    her inişimde istemsiz gülümseme
    binmediğim günlerde özlem
    eşim motorumu kıskanıyor (oğlana motosiklet balonu aldım geçen gün hay sizin motorunuza diyor)
    okan hocamın dediği gibi binmediğin günlerin pişmanlığı


    daha nası anlatayım

    dakika düşünme AL

    daha ne diyim
    Ergün Er. bunu beğendi.

  11. #31
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Motorun benim için tek kötü bir yanı var; Gitar, bağlama ve diğer telli sazlar taşınmıyor maalesef. Ama motora alışan insanı da araba boğuyor, bu yüzdendir ki araba kullanırsam Cabrio tip dışında kullanmam, ya da tavanı kestiririm.
    Ergün Er. bunu beğendi.
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"

  12. #32
    Salurbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2016
    Motosikleti
    Triumph Streettriple 765
    samimi yazılar hepsi arkadaslar guzel seyler paylasmıs. çocukluğumdan beri kaykay bisiklet yüzme kayak fıtness , hep biraz daha hareketli sporları sevdim. Motor sevdası 10 yaşında başladı ve ilk defa 11 yaşında bindim motora ve sağlam bir kaza yaptım honda kınetıc dx 100 ile, dere kenarına uçtum çok büyük şans eseri ufak tefek çiziklerle atlattım fakat bu sevda hiç bitmedi. Ara ara hep bindim motora kısa sürelide olsa.Aile istemedi hiçbir zaman,tabi korkuyorlar napsınlar.

    Ee 35 yaşına gelince herşey istediğim gibi olacak şekilde,eğitimimi ekipmanımı en sonda motoru aldım ( bu arada çok sevdiğim bir arabam var o 26 yaşında oldu ). Pişmanlık yok belkide benim için en güzel yaşta oldu bu istediklerim.Daha erken olsa ailemin parası ile daha deli dolu ve agresif kullanımla farklı bir motor hayatım olucaktı.. aslında olmaması iyi olmuş,şimdi çok daha farklı hissediyorum. Genç arkadaslar yanlış anlamasın,illa 35 yaşını bekleyin ve 35 de yapın demiyorum
    jimi_hendrix ve Ergün Er. bunu beğendiler.

  13. #33
    Ergün Er. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ocak 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Araştırıyor..
    Alıntı mombohunter adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayatımda verdiğim en doğru karar
    her binişimde ilk günki heyecan
    kaskın içindeki çığlıklarım
    her inişimde istemsiz gülümseme
    binmediğim günlerde özlem
    eşim motorumu kıskanıyor (oğlana motosiklet balonu aldım geçen gün hay sizin motorunuza diyor)
    okan hocamın dediği gibi binmediğin günlerin pişmanlığı


    daha nası anlatayım

    dakika düşünme AL

    daha ne diyim
    Kardeşim aklıma Kemal Sunal'ın çöpcüler kralındaki bir repliği geldi.Hani akıl veriyor birisi '' - Vur kafasına çık üstüne '' . Kafasına vurup üstüne çıkacağım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:05 ----------

    Alıntı Salurbey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    samimi yazılar hepsi arkadaslar guzel seyler paylasmıs. çocukluğumdan beri kaykay bisiklet yüzme kayak fıtness , hep biraz daha hareketli sporları sevdim. Motor sevdası 10 yaşında başladı ve ilk defa 11 yaşında bindim motora ve sağlam bir kaza yaptım honda kınetıc dx 100 ile, dere kenarına uçtum çok büyük şans eseri ufak tefek çiziklerle atlattım fakat bu sevda hiç bitmedi. Ara ara hep bindim motora kısa sürelide olsa.Aile istemedi hiçbir zaman,tabi korkuyorlar napsınlar.

    Ee 35 yaşına gelince herşey istediğim gibi olacak şekilde,eğitimimi ekipmanımı en sonda motoru aldım ( bu arada çok sevdiğim bir arabam var o 26 yaşında oldu ). Pişmanlık yok belkide benim için en güzel yaşta oldu bu istediklerim.Daha erken olsa ailemin parası ile daha deli dolu ve agresif kullanımla farklı bir motor hayatım olucaktı.. aslında olmaması iyi olmuş,şimdi çok daha farklı hissediyorum. Genç arkadaslar yanlış anlamasın,illa 35 yaşını bekleyin ve 35 de yapın demiyorum
    Salurbey dostum senle akranız ve benimde 1997 model bir arabam var ancak motosiklet sevdası beni yiyip bitiriyor . Dediğin gibi , motor sahibi olmak için tam zamanı
    Salurbey ve mombohunter bunu beğendiler.

  14. #34

    Üyelik
    15 Aralık 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Yeşil Kubazaki CR1
    Bakımları, yedek parçası, yağı, tuzu vs. gibi maliyetleri sorun etmeyeceğiniz bir motosiklet modeli seçerseniz, sonrasında da üzülmezsiniz.

    Motosikletiniz, olduğu yerde yan yattığında çizilen karenajı, kırılan aynası vs. evlat acısı gibi koyacaksa; o motosiklet size bir gömlek fazladır.

    Yorganınıza göre ayağınızı uzatırsanız; üşümezsiniz

    Koruma demiri taktırmakta tabii ki fayda var; ihmal etmeyiniz...

  15. #35
    Ergün Er. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ocak 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Araştırıyor..
    Alıntı GezeGeze adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bakımları, yedek parçası, yağı, tuzu vs. gibi maliyetleri sorun etmeyeceğiniz bir motosiklet modeli seçerseniz, sonrasında da üzülmezsiniz.

    Motosikletiniz, olduğu yerde yan yattığında çizilen karenajı, kırılan aynası vs. evlat acısı gibi koyacaksa; o motosiklet size bir gömlek fazladır.

    Yorganınıza göre ayağınızı uzatırsanız; üşümezsiniz

    Koruma demiri taktırmakta tabii ki fayda var; ihmal etmeyiniz...
    Eyvallah kardeşim önerini dikkate alacağım

  16. #36
    Salurbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2016
    Motosikleti
    Triumph Streettriple 765
    Ergun Ben ikisinide çok seviyorum. Bekleme hemen motorunu al yeri ayrı ikisininde

    Ergün Er. bunu beğendi.

  17. #37

    Üyelik
    01 Ekim 2016
    Şehir
    İSTANBUL,BAHÇELİEVLER
    Motosikleti
    HERO KARİZMA
    Aklı başında ,sorumluluk sahibi saygılı motorcuların sayısı arttıkça trafikte yaşadığımız sorunların azalacağı kanısındayım.Sonuçta otomobil sürücülerinde antipati uyandırmamızın sebebi yine biz motorcuların gereksiz davranışları.Biraz zaman alacak lakin imkansız değil diğer sürücüleri bilinçlendirmek.Orjinallik konusunda size katılıyorum.Sonuçta motorun teknik özelliklerini dikkate alarak üreticinin onay verdiği aksesuvarlar kullanılmalı.Kazasız günler dilerim.
    Ergün Er. bunu beğendi.

  18. #38
    MrMud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Husqvarna TE250
    Hiç pişmanlık yaşamadım çok şükür.
    Ama o pederin efsane tüpçü ramzeyini cok özledim be, 13-14 yaşlarına geri dönüp, kontağa bıçak sokup pedal ile yokuş aşağı vurdursam, ah bi kere daha kaçırabilsem o motoru
    Şimdi Husky'de vuruyoruz kickstart'ı ikiletmeden gürlüyor.
    Hani bunun emeği, alın teri.
    Ramsey olsa marş alana kadar pedalları en az 500 metre cevirtir ağzıma s*çardı.

    O değilde bir fotoğrafımız bile yok be.
    Ergün Er. bunu beğendi.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)