Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

HYOSUNG GT250R

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    09 Şubat 2017
    Şehir
    hatay
    Motosikleti
    Hyosung GT250R
    SAYGI DEĞER ABİLERİM SEVGİLİ KARDEŞLERİŞM FORUM DAHA 4 DAKIKA ÖNCE KAYIT OLDUM TÜRKİYEDEKİ EN GÜZEL FORUM OLDUGUNUZU ÖGRENDIM SIMDI ESKIDEN ACILMIS BIR KONU OLABILCEGINI TAHMIN EDEBILIYORUM AMA ESKI YORUMLAR YERINE YENI KULLANICILAR VE YENI YORUMLAR GORMEK ISTIYORUM SONUCTA ARTIK 2017 YILINDAYIZ BIR COK ŞEY DEGISTI HYOSUNG GT250 R KULLANICILARI BU MOTOR HAKKINDA CIDDI BILGILER VEREBILIRSE( 2013 VE USTU ) GİDİŞİ FRENI HIZLANMASI YAKITI KRONIK SORUNLARI MASRAFLARI PARCALARI FIYATLARI HAKKINDA HERSEYI BILMEK ISTIYORUM YAZA BU MOTOR ILE GIRMEK ISTIYORUM DURUSU COK HOS AEA YI ONERMEYIN ONU IZLE KARAR VER FALAN DEMEYIN O TANITIMIN USTUNDEN 9 YIL GECTI BIR FIRMA 9 YIL DA BIR COK DEGISIKLIK YAPMISTIR HERHALDE BIDE TAVSIYEDE BULUNMAZSIN SEVNIRIM ONU ALACAGINA BUNU AL DIYE CUNKU BU MOTORU BEGENDIM VE BUNUN HAKKINDA BILGI ALMAK ISTIYORUM HERKESE IYI FORUMLAR SAYGILAR.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    26 Aralık 2016
    Şehir
    SİVAS
    Motosikleti
    MONDİAL 100 SFC SNAPPY X
    Tam açmak istediğim konuydu 250 cc almayi planliyorum yamaha cok yuksek honda yine aşırı yuksek fiyati olmasada beygir kaybi varmiş bu nedenle hyosung dusunmeye basliyordum ama dedigin gibi cok eski konular.Merakla kullanıcilardan biseler bekliyoruz ☺

  3. #3
    Romedon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX-636,Bajaj PULSAR 200 RS
    dayım aldı 2 gün öcne 2013 model motoru sürüdüm gidişi çok seri değil. V motor olduğundan. Şekli şemali güzel büyük motor olmasına rağmen hafif bi motor,Sesi mesi de güzel ama firenler berrrrbat. Ön çat diye kilitiyor. Hatta düştüm bu yüzden

  4. #4

    Üyelik
    09 Şubat 2017
    Şehir
    hatay
    Motosikleti
    Hyosung GT250R
    sorumu yanlış anlama da motrdan iyi anlıyor musun anlıyorsan bu frene bır cozum bulabılır mıyız ?

  5. #5

    Üyelik
    26 Aralık 2016
    Şehir
    SİVAS
    Motosikleti
    MONDİAL 100 SFC SNAPPY X
    Evet v motor olduğundan kalkışlar seri degil ama devir yükselince performansindan gayet menmun yorumlara gore.

  6. #6

    Üyelik
    09 Şubat 2017
    Şehir
    hatay
    Motosikleti
    Hyosung GT250R
    Alıntı Romedon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dayım aldı 2 gün öcne 2013 model motoru sürüdüm gidişi çok seri değil. V motor olduğundan. Şekli şemali güzel büyük motor olmasına rağmen hafif bi motor,Sesi mesi de güzel ama firenler berrrrbat. Ön çat diye kilitiyor. Hatta düştüm bu yüzden
    sorumu yanlış anlama da motrdan iyi anlıyor musun anlıyorsan bu frene bır cozum bulabılır mıyız ?

  7. #7

    Üyelik
    26 Aralık 2016
    Şehir
    SİVAS
    Motosikleti
    MONDİAL 100 SFC SNAPPY X
    Kaliteli fren balatasi alarak tabiki çozulur fabrika cikişlı gelen balataların hamuru kötü olduğu icin frenleri iyi degildir

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:11 ----------

    Ve fren hortumu onemli rol oynar

  8. #8

    Üyelik
    09 Şubat 2017
    Şehir
    hatay
    Motosikleti
    Hyosung GT250R
    Alıntı ahmet.58 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kaliteli fren balatasi alarak tabiki çozulur fabrika cikişlı gelen balataların hamuru kötü olduğu icin frenleri iyi degildir

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:11 ----------

    Ve fren hortumu onemli rol oynar
    yanı brembo marka fren balata ve hortumu ıle bu sıkıntı ortadan kalkabılır dogru mu

  9. #9

    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    fren kitlemesi kullanıcı, batalar, hidrolik sıvısı, hortumları v.s gibi birçok etkenden dolayı olabilir
    genel olarak motora ve kendine hakim bir sürücü ön tekeri kitlemez kitlese de düşmez.
    temel seviye eğitimlerde yapılan frenleme çalışmalarında tekerler kitlenerek duruş öğretilir
    sürücüsü motorun limitleri görür ve durmak için nasıl vucut pozisyonu alması gerektiği anlar

    Bununlar dışında ben hyosungun ön teker kitlediğini duymadım. Zaten kitlese de kontrol sizin elinizde olmalı.
    eğer frenler tutmuyorsa bazı iyileştirme yapılabilir. Balatalar, hortumlar gibi daha da ileri safhada modif gerektirirse kaliper değiştirmeye kadar gidilebilir ama bunlar gereksiz çabalar

  10. #10

    Üyelik
    09 Şubat 2017
    Şehir
    hatay
    Motosikleti
    Hyosung GT250R
    Alıntı tian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fren kitlemesi kullanıcı, batalar, hidrolik sıvısı, hortumları v.s gibi birçok etkenden dolayı olabilir
    genel olarak motora ve kendine hakim bir sürücü ön tekeri kitlemez kitlese de düşmez.
    temel seviye eğitimlerde yapılan frenleme çalışmalarında tekerler kitlenerek duruş öğretilir
    sürücüsü motorun limitleri görür ve durmak için nasıl vucut pozisyonu alması gerektiği anlar

    Bununlar dışında ben hyosungun ön teker kitlediğini duymadım. Zaten kitlese de kontrol sizin elinizde olmalı.
    eğer frenler tutmuyorsa bazı iyileştirme yapılabilir. Balatalar, hortumlar gibi daha da ileri safhada modif gerektirirse kaliper değiştirmeye kadar gidilebilir ama bunlar gereksiz çabalar
    hyosung kullanıcısı mısın ?

  11. #11

    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    alıntı yaparak ve parça parça yazarak sorularına cevap bulabileceğini sanmıyorum acele etme biraz bekle herkese çoklu ve kişisel soru sorma okuyanlar sana yazacaktır böyle konuyu gereksiz uzatıyorsun.
    Hayır hyosung kullanmıyorum fakat kullanan arkadaşım var

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:25 ----------

    bu arada sabah bir video izliyordum tam senin sorularına cevap verecek nitelikte sanıyorum

    Yılan Edition Hyosung

  12. #12
    Romedon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX-636,Bajaj PULSAR 200 RS
    Alıntı tian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fren kitlemesi kullanıcı, batalar, hidrolik sıvısı, hortumları v.s gibi birçok etkenden dolayı olabilir
    genel olarak motora ve kendine hakim bir sürücü ön tekeri kitlemez kitlese de düşmez.
    temel seviye eğitimlerde yapılan frenleme çalışmalarında tekerler kitlenerek duruş öğretilir
    sürücüsü motorun limitleri görür ve durmak için nasıl vucut pozisyonu alması gerektiği anlar

    Bununlar dışında ben hyosungun ön teker kitlediğini duymadım. Zaten kitlese de kontrol sizin elinizde olmalı.
    eğer frenler tutmuyorsa bazı iyileştirme yapılabilir. Balatalar, hortumlar gibi daha da ileri safhada modif gerektirirse kaliper değiştirmeye kadar gidilebilir ama bunlar gereksiz çabalar
    benim hatamda vardı tabi.Ben absli bir motordan geldiğim için abssiz olunca bende biraz afalladım.Ama çok fazla sıktığımı da düşünmüyorum freni benim motorda o sıkmada hiç kaymadı teker. Bua rada ben,m motorda mrf naylon hyosungda rosso 2 vardı
    tiawern bunu beğendi.

  13. #13

    Üyelik
    17 Eylül 2016
    Hyosung bizim insanların kötü gözle baktığı bir motordur ne yazık ki 1 yıla yakın süredir 2010 model bir hyosunga sahibim gayet memnunum fakat şöyle bir durum var V motor olduğundan en ufak arızasında ustaya gittiğinizde hemen beyine b*k atıyorlar o yüzdende hyosung yok şöyle yok böyle. Tabi kötü hyosunglarda çok fazla var piyasada hyosung kalıplı gösterişli motor olduğundan bilinçsiz kullanıcılar 600 lük gibi makineyi kullanıyorlar haliyle motor zamanla sorunlu olmaya başlıyor bakımlarıda zamanında yapılmayınca sonra ilan vererek millete itemeleye çalışıyorlar.Frenleride gayet yeterli yetersiz bulanlar bastığı gibi dursun mu istiyor anlaamdım.

    - Yanı ise 0 parça sıkıntısı gerçekten var servis ağı kötü sıfır parça almak isteyen yurt dışından 13-14 gün sürede getirtebiliyor ama türkiyede çok fazla bulamazsınız eski model stokta kalan 0 parçalar var firmalarda onları satıyorlar.

  14. #14
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Romedon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim hatamda vardı tabi.Ben absli bir motordan geldiğim için abssiz olunca bende biraz afalladım.Ama çok fazla sıktığımı da düşünmüyorum freni benim motorda o sıkmada hiç kaymadı teker. Bua rada ben,m motorda mrf naylon hyosungda rosso 2 vardı
    Hocam fren çalışın. Hyosungun frenleriyle alakalı tek durum kilitlemek için daha fazla güç istemesiydi. Yani normal frenleme sırasında da, daha fazla güç istiyor.

    Hyosung hakkında yuzlerce sayfa yorum var. Fakat hepsini okumanıza gerek yok. Hyosung başlığına girp geriye doğru 6-7 sayfa okursanız 5 mesajdan birinin arıza olduğunu görebilirsiniz
    Bu sene ve geçen sene kaç adet sıfır hyosung satıldığını da merak etmiyor değilim.
    efendy06 bunu beğendi.

  15. #15
    Potenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bmw S1000 RR HP4 & Aprilia Sr150 2T
    motorsiklet için frenleme teknikleri var herşeyden önce...progresif vs..vs.
    Ama Hyosung un standart lastikleri ile -yanılmıyorsam shinko var gt250r da- istediğin kadar balatayı hortumu, hidrolik yağını vs.. değiştir gene çok bir şey elde edemezsin, bunların yerine önce frenleme hakkında bilgi almaya çaba sarfet,ya da ders al bir motor eğitmeninden ya da kurumdan...

    2008 yılında mevcut motorumun yanına 2.motor olarak alıp, 5.000 km kadar kullanmıştım gt250r ı.

    Zaten birazdan biz buraya üye olduğumuzda, paçalı donla gezip, bize laf yetiştiren çok bilmiş arkadaşlar var , onlar da yazar bir şeyler, sen de bayağı bir bilgilenirsin.

  16. #16
    enxdesign - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2013
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Ducati 1198SP - "biradam binRR"
    Merhaba.

    Hyosung GT250R ile ilgili başlıca sorulara cevap vermek istiyorum.

    İlk motorum geçen sene temmuzda aldığım 7 bin kmdeki kırmızı-gri 2012 Hyosung GT250R. Bununda 5-6 bin civarı km yaptıktan sonra 2007 model 600F aldım. Bununla da 6 bin km yaptıktan sonra Mart ayında 600'lükten vazgeçip 2bin kmde beyaz 2013 Hyosung aldım. Motor ustası değilim, yarışçı değilim, apaçi değilim.

    Hyosung GT250R ile ilgili başlıca sorulara cevap vermek istiyorum. Çünkü çok sayıda özel mesaj aldım. Forumlarda müthiş bir bilgi kirliliği var. Bir sefer arkadaşının hyosung'una binip yorum yapan onlarca insan var. Ayrıca baştan söyleyeyim. Eğer bugüne kadar BMW S1000RR kullanıyorsanız ve S1000RR'ı satıp Hyosung almayı düşünüyorsanız, almayın. Fakat SS tarzına yeni başlayacaksanız veya CC büyütmeyi düşünüyorsanız alacağınız motor Hyosung GT250R.

    1- Hyosung yağ soğutmalıdır. Şehir içinde, ışıklarda, ne kadar sıcak olursa olsun fan açma gibi bir derdi yoktur.

    2- Uzun kilometreler yapabilirsiniz. Motor şişmez. (Ben kısa aralıklarla 500km yaptım, Aynı gün içinde 1200 km yapanlar var.)

    3- Maksimum hız olarak yokuş aşağı kolayca 179 gördüm. Düz yolda çok zorlamadan 176 gördüm. 179'da kesiciye giriyor. Tabi bu kadranda yazan hız. Yollardaki radarlar "hassas" ölçüyorsa yüzde 9-10 kadar yanılma payı var kadranın. 160-162 ile giderken radardaki tabelada 145 gösteriyordu.

    4- "Bizim bi arkadaş dişli büyütmüş, motor 250km yapıyormuş" gibi şeylere aldırış etmeyin, o kişiyi arkadaş listenizden çıkarın. Motorun dişlisiyle şuyuyla buyuyla oynamayın. Sonra krankta kestirirsiniz, kolda çıkartırsınız, motor sizi üzer.

    5- Çok uzun süre bu hızlarda gitmeniz tavsiye edilmez. Neticede 250'lilik motor ve bu hızlar redline'a tekabül ediyor. Fakat 140-160 km civarında 60-70km hiç durmadan gittiğim oldu. Redline yapmadığınız sürece sorun yok.

    6- Ön fren çok iyi. Bu motorumdan önce Honda 600F vardı. Ön fren olarak fark yok. 600'lük makinelerde "durmak değil yavaşlamak" için fren yerine ciddi şekilde kompresör yapıldığı için frenlerde sıkıntı yaşamıyorsunuz. Hyosung'da kompresör yapmak 600'lük gibi olmasada yine de iyi. Uzun yollarda ışıklar hariç hiç fren yapmadan 100-150km gittiğimi biliyorum.

    7- Arka fren kilitler. SS motorda ön fren sıkmak yerine arkayı sıkarsan tabi ki kilitler. Eğer motor sürerken sürekli arka fren kilitleniyorsa lütfen eğitim alın veya nasıl fren yapmanız gerektiğini bir an önce öğrenin. 600'lükte çok daha kolay kitler arka fren. Bunun hyosungla alakası yok.

    8- "Altın Elbiseli Adam frenleri çok kötü diyor". Eğer test ettiği motordaki gibi 10-15.000 km yaptıktan sonra halen fren balatalarını değiştirmemişseniz fren tutmaması normaldir. Yukarıda açıkladığım gibi hyo ile 10bin km yaptım. Frenlerle ilgili hiç sorun yaşamadım.

    9- Shinko lastiklerle ilgili henüz sorun yaşamadım. Islakta kaydığını biliyoruz. Islak parlak asfaltta daha manyak kayıyor. Yağmur altında uzun kmler yaptım, düşmedim. Kuru zeminde zaten sorun yok. Lastiğin son noktasına kadar yatıracak düzeyde usta kullanıcısıysanız lastiği değiştirin. Yoksa standart kullanıcılar yani lastiğin sadece ortasını kullananlar için gereksiz masraf bence. Fren yapmayı bilmeyip arka tekeri kilitledikten sonra lastiğin kaymasıyla birlikte motordan düşen ve sonra ""aa bu shinkolar çok kayıyor bak sana demiştim" diyenlerle aynı masada oturmayın. Yukarıda yazdım, yanlış fren yaparsan arka teker kitler.

    10- Yedek parçası pahalı. Ama çok sayıda çıkma parça bulabiliyorsunuz. Motorunuz garantideyse fiyatın önemi yok. En kötü ihtimal 3-4 günde parça elinize ulaşıyor. 2006'dan beri üretilen ve çok satan bir motordur hyosung. Dün üretilen birşey değil.

    11- Eski model hyosung kullanmadığım için nasıllardır bilmiyorum. Ama ikinci el alırken çooook dikkat edin. En temiz denilen motorda bile, ustaya gösterdiğinde en az bin liralık masraf çıkabiliyor. İlanlara dikkat edin, motorun km'si 10bin yazıp, açıklamasında debriyaj balatası yeni değişti diyorsa uzak durun. Kmsi geri çekilmiş belli.

    12- Krank kırma meselesi devir kesici olmayan ilk modeller için geçerli. Sürekli redline kullanırsanız gayet normal bir sonuç. Sanıyorum 2008 sonrası için böyle bir sorun vukuu bulmuş değil.

    13- Egsoz olarak Tiger kullanıyorum. Orjinal takılı olup zincir sesi duymaktansa, tiger takılı olsun motor olduğu belli olsun diyorum. Yoksa sesin güzelliğinden değil yani. Daha kaliteli ve pahalı egsozlar var. Fakat acı bir gerçek var ki, hiç bir zaman 600'lük sesi alamazsınız.

    14- Grenaj ve boyası kalitesiz diyenler var. Onlara boyalı motoru kaktırmışlar muhtemelen. Gelin 2013'ün sedefli beyazını bir görün. 60 milyarlık opel insignianın boyasının 5 katı kaliteli.

    15- Titreşim olması gereken düzeyde. Çift silindirin avantajlarından biri zaten bu. Hiç titreşimsiz de değil. 600'lükten inip buna bindiğimde titreşimi hissettim. Fakat sürekli bunu kullanan biri için sorun teşkil etmiyor.

    16- Biliyorsunuz 2011 modelde kuyruk tasarımı, 2013 modellerde kafa grenaj değişimi geçirdi. Her çıkan modelin ayrı bir güzelliği var. Favorim titanyum renk 2013 modeller

    17- Boşa geçme sorununu 2013 model beyaz motoru aldığım gün yaşadım. Harbi harbi boşa geçmiyordu. Ertesi gün yağını değiştirdim (Castrol 10-40). Hiç bir sorun kalmadı. Eğer yağını değiştirmenize rağmen sorun devam ediyorsa debriyajın üstündeki vidayı ayarlayın biraz. 10bin km boyunca boş sorununu yaşamadım diyebilirim.

    18- Yakıt 100km'de 3.5 - 4 litre arasındadır. Bu fiyatlarla 19-20 kuruş arası. Depo 17 litrelik. 300km yaptıktan sonra ışık yanıp söner. Bu sanıp söndüğü anda 13-14 litre arası benzin alır. Depo menzili 430km civarındadır. (550km yaptım diyenler var. Bolu dağından aşağı sallanmışsanız ve hiç 70-80'i geçmemişseniz bu değeri yakalamanız mümkün olabilir. ) En geç 400km sonrası yakıt almanızı, içindeki yakıtı dibine kadar bitirmemenizi tavsiye ederim. (Ortalama değerlerdeki hızlar için geçerli)

    19- Kronik sorun olarak 2012'lerde Buji Piposu var. Forumlarda 2012 modellerde genelde yaşandı. Ben hem 2012, hem 2013 modelde yaşadım. Onun haricinde kronik olarak sorunu yaşamadım. Garantili motorlar kullandığım için parça sorunum olmadı. Bir sefer km tahrik mekanizması, bir seferde krank sensörü garantiden değişti.

    20- CBR 250 mi? Hyosung GT250R mı? diyen soranlar içinde; motordan ne istediğinize bağlı. Hyosung tam bir SS oturuş pozisyonuna sahip. CBR biraz daha rahat bir oturuşa sahip. Hyosung alırsanız, ışıklarda, parkettiğinizde, orda burda her yerde "abi bu 600'lük mü" diye sorarlar. CBR 250 alırsanız kimse size soru sormaz. Zaten yanyana koyarsanız görüntü olarak biri bisiklet, diğeri motosiklettir.

    21- Kawa mı Hyo mu? Kawa'nın sesi biraz daha güzel geldi. Açıkcası etrafta pek kawa yok. O yüzden malesef pek bilgim yok.

    22- Boyunuz uzun, kilonuz normalden fazla ise bu motor size göre. Eğer daha ufak tefekseniz CBR yada Kawa kullansanızda olur. Ama kilolu olup CBR kullandığınızda motor küçük kalıyor altınızda.

    23- Kısacası herkes parasını verip aldığı motoru sever. Belki CBR kullansaydım, onu överdim. Açıkcası hyosung'u almadan önce cbr'yi karşılaştırma listeme bile almadım. CBR'ciler kızmasın, onlarda kendi sayfalarında kendi motorlarını üstün gösterebilirler

    24- İlk baştada söyledim. BMW S1000RR hayali kuran kişilerde Hyosung biraz hayal kırıklığına uğratabilir. Fakat 7-13 bin lirası olup, SS tipli motor kullanmak isteyenler için bu motor birebirdir. 10 bin liraya alınacak 600'lükler sizi üzebilir.

    25- "13 bin liran var ve sen 250'lilik mi alıyorsun?" diyenler olabilir. 250'liliğin 0 km olduğunu, bu fiyata alacağın 600'lük motorun en az 60 bin km'de olup kadranında 30 bin yazdığını unutmayın.

    26- Eğer 1-2 ay daha para biriktirsem 2011-2012 model alabilirim diyorsanız, bence sabredip para biriktirin. Almışken biraz yüksek modellisini, az km yapmışını almaya çalışın. 5 bin liraya alacağınız hyosungun suyunu çıkarmışlardır.

    27- Sanırım şimdilik bu kadar yeter. Ben biraz turlayıp geleyim. Bunları yazarken motorum gözümde tüttü, özlem giderip geleyim :D
    Kaynak: kendim = https://www.facebook.com/enes.ayyuz/...12792752333467
    Potenza ve efendy06 bunu beğendiler.

  17. #17

    Üyelik
    14 Şubat 2017
    2017 modelin teknik özellikleri değişmiş daha iyi olmuş fiyat 15.200

  18. #18

    Üyelik
    29 Ekim 2017
    s.a arkadaşlar 2008 hyosung gt 250r kullanıcısıyım 3 gündür 4. motorum olmasına ragmen grenajlı süpersport sınıfında ilk motorum bursada bu tip motordan anlayan arkadaşlar ve kullanıcıların tavsiyesine ihtiyacım var uygun fiyata komple grenaj tamiri yaptirmak istiyorum
    ayriyyetten yaza kadar sağlam bir bakıma ihtiyacı var iletişime geçebilen olursa sevinirim E.D.

  19. #19
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    15 yıldır temel olarak aynı motosiklet piyasada. Ve hala bu kadar bilgi kirliliği ve yanlış bilgilendirmeler var. Gerçekten inanılmaz.
    Yeni öğrenen arkadaşlar fren nedir bilmiyor. Bu bilgisizliğini AEA'nın videosuyla kapatma derdinde.
    Arkadaşlar eğitim alın.
    Facebook'da aktif gruplar var. Oralara sorun.
    Youtube da kanallar var birinden izleyin bakın. Böylece kullanıcılarından bilgi alın.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)