Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Anket: Formula 1'de bu sezon hangi takım şampiyon olur?

Katılımcı sayısı
7. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • a) Ferrari

    5 71.43%
  • b) Bmw Williams

    1 14.29%
  • c) Mc Laren Merdeces

    0 0%
  • d) Renault

    1 14.29%

Formula 1 baslıyor,

    REKLAM ALANI
  1. #1
    invent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2004
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600RR 05
    7 Mart pazar sabahı 05.00 da yeni sezon başlıyor her zaman olduğu gibi NTV 'den canlı olarak ekranlara gelecek bu büyük heyecan fırtınası...
    Favoriniz kim?








    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    banro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2003
    Şehir
    MUGLA
    Motosikleti
    CGL125-CBX250-XL700-CBF150-GW250
    Favori aynı olur bence. Ferrari kendini f1'e adamış.Diğerleri Ferrari kadar asılmıyor.Son iki yılın benzeri olur.

  3. #3

    Üyelik
    23 Şubat 2004
    Şehir
    ˜zmir
    gonlum ferreride ama bu sezon isleri biraz zor williams asilicak bu sene ama forza ferrari.....

  4. #4
    Admin Erhan Erdil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2003
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-09 Tracer
    McLaren Mercedes fanatigiyim Favorim kesinlikle Raikkonen
    Kimi farkli bir sekilde bu sen sampiyon olacak tahminimce
    Ayrıca ferrariden nefret ediyorum

  5. #5
    muRRat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Aralık 2003
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR1000RR
    Neden be FERRARİ güzeldir.
    Bak BMW de olabilir.
    HONDAnın da denemeleri iyi gitmiş =)
    DBTYSG

  6. #6
    Admin Erhan Erdil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2003
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-09 Tracer
    gıcıgım be Ferrariye

  7. #7

    Üyelik
    17 Şubat 2004
    Şehir
    Kuşadası
    Motosikleti
    KTM 250 EXCR
    Iyyk nefret ederim formula 1 den

  8. #8
    invent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2004
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600RR 05

    Formula 1 değişen kurallar

    Formula 1 değişen kurallar
    Çok ince fakat önemli değişiklikler yapılarak hem araçlarda hem de
    hafta sonu yarışın akışı Formula 1 yönetmeliklerinde değiştirildi.
    Aşağıda anahtar noktaların bir özetini bulacaksınız.

    Üçüncü Araç ve Cuma Antrenmanı:
    Geçen yıl uygulanan Cuma günü serbest antrenman ve birinci sıralama
    turu uygulaması sona ermiştir. Bunun yerine Grand Prix hafta sonunun
    açılış gününe iki tane birer saatlik antrenman bölümü konulmuştur.
    Bu uygulama sırasında Ferrari, Williams, McLaren ve Renault ( 2003
    Markalar Şampiyonası ilk dördü), takımlarının üçüncü araçlarını da
    kullanmalarına izin verilmiştir.

    Üçüncü aracın sürücüsü takım tarafından o yarış için belirlenmiş bir
    sürücü haricinde ve Süper Lisans sahibi olmalıdır. Ayrıca, önceki iki
    sezon boyunca en az altı Grand Prix'de start almış olmalıdır. Üçüncü
    otomobillerin, standart renkler dışında, yarışa özel sponsor
    anlaşmaları yarışmasına, izin verilecektir.

    Sıralama:
    Cumartesi günü programı 2003'te uygulandığı gibi iki 45 dakikalık
    antrenman bölümünü takiben yeni bir uygulama iki kademeli sıralama
    turları yapılacak. Fiilen 2003'teki Cuma ve Cumartesi günü yapılan
    sıralama turları arka arkaya gerçekleşecek. Aradaki boşluk ise sadece
    iki dakika.

    Sıralama turlarının ilk bölümünde start sıralaması bir önceki yarışın
    finiş sıralaması esas alınarak başlayacak ve her sürücü bir zaman
    tutulan tur yapacak. İkinci bölümde ise ilk çıkış sırasının tersinden
    başlayarak ve yine tek zaman tutulacak tur dönecekler.

    Yakıt ikmaline sadece birinci sıralama turlarında izin verilecektir.
    2003 kurallarını hatırladığımızda, yakıt ikmali ve ayar
    değişikliklerine ikinci sırlama turlarından yarışa kadar olan bölümde
    izin verilmiyordu.

    Lastik Seçimi:
    Geçen yıl, takımlar hangi lastiği kullanacakları konusunda Cumartesi
    günü yapılan sıralama turları esnasında karar verebiliyorlardı. 2004
    sezonunda bu kritik karar daha erken verilecek, Cumartesi sabahı ilk
    sıralama turları başlamadan saat 09:00 sıralama turları ve yarışta
    kullanacakları lastikler belirlenmiş olacak. Bir tek istisna var,
    eğer Cuma günü her iki antrenman turları da ıslak zeminde yapılmış
    ise kararın belirlenme saati Cumartesi günü (antrenmanlar sonrasına)
    saat 13:00'e kadar uzatılacak.

    Sürücü Yardımı:
    2004 yılında araçların itilerek çalıştırılması yasaklanmıştır, yani
    sürücüler yine araçlarını debriyaj mekanizması ile kullanarak yarışın
    start noktasına getireceklerdir. Böylece, tam otomatik vites kutusu
    kural dışı olmuştur, bir anlamda sürücüler bütün vites değişimlerini
    kendileri yapacaklardır (bu değişimler debriyaj kullanmadan, pedal
    ile veya direksiyon üzerinde bulunan düğmeler ile yapılabilir.) Çekiş
    gücü kontrolü kuralı aynen devam etmektedir.

    Her hafta sonu sadece tek motor:
    Maliyet azaltıcı bir başka karar, bu yıl her sürücünün bir hafta sonu
    için sadece bir motor kullanmasına izin verilecektir. Eğer Cuma veya
    Cumartesi günü antrenman turlarında motoru arızalanırsa sıralama
    turlarında elde edeceği sıradan on sıra gerisinde start alacaktır.
    Örneğin sıralama turlarında en iyi beşinci dereceyi yapmış ise, on
    beşinci sıradan start alacaktır. Sıralama turlarında motoru
    arızalanırsa, en arkadan start alacaktır.

    Aerodinamik ve gövde değişimleri:
    Bu yıl hızı azaltmak için, otomobillerin arka kanatları iki ana yatay
    elementten fazla olamayacak. Arka kanat levhası motor koruyucusunun
    genişliğinde, sponsor logosunun yer alması için daha geniş alan
    oluşturacak büyüklükte olacaktır.

    Pit alanı hız limiti:
    Pek çok yarışta pit alanı limiti 80 km'den 100 km.'ye
    çıkartılmıştır. Böylece daha hızlı stop olacak ve takım
    stratejilerinde önemli bir çekişme yaşanacaktır. Örneğin sezonun
    açılış yarışı olan Avusturalya'da (pit alanı kısaltılmıştır) iki
    yerine üç pit stop stratejisi seçilebilecektir.

  9. #9

    Üyelik
    04 Ocak 2004
    deli bunlar beah ne kadar güzel gidiorlar valla

  10. #10
    banro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2003
    Şehir
    MUGLA
    Motosikleti
    CGL125-CBX250-XL700-CBF150-GW250
    Eweeet ilk yarışı bitirdik.Ferrari arabasını iyi geliştirmiş.Renault fena atak yaptı.Bu bence bu yılın sürprizi.Diğerleri sıkı tatil yapmışlar.Hala da tatil havasındalar.Çok sıkıcı bir sezon olacak çoooook.

  11. #11
    invent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2004
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600RR 05
    2004 Drivers Championship

    Pos Driver Nationality Team Points

    1 Michael Schumacher German Ferrari 10
    2 Rubens Barrichello Brazilian Ferrari 8
    3 Fernando Alonso Spanish Renault 6
    4 Ralf Schumacher German Williams-BMW 5
    5 Juan Pablo Montoya Colombian Williams-BMW 4
    6 Jenson Button British BAR-Honda 3
    7 Jarno Trulli Italian Renault 2
    8 David Coulthard British McLaren-Mercedes 1


    2004 Constructors Championship

    Pos Constructor Points
    1 Ferrari 18
    2 Williams-BMW 9
    3 Renault 8
    4 BAR-Honda 3
    5 McLaren-Mercedes 1

  12. #12

    Üyelik
    14 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X275
    formula 2 ne zaman cıkacak acaba yıllardır bekliyorum :(
    Söyleyeceğim 3 kelime : Bodyci Murat...

    Motorrrrr !!!

  13. #13

    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    E yuh yani Hortlakcılığında bu kadarı
    Sado

  14. #14

    Üyelik
    14 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X275
    amanin forumda zombi var. hortlamış adam var. imdat
    Söyleyeceğim 3 kelime : Bodyci Murat...

    Motorrrrr !!!


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler