Cbr 650 f - diversion xj6 f - mt 07
Reklamlar
-
Mt-07 kullanıcısı olarak konuşursam,iki senedir kullanıyorum çok eğlenceli bir motor.hiz,tork tamam...ayrıca öyle abartıldıgi gibi tehlikeli bir motor olduğunu düşünmüyorum.sizin tecrübenizde biri icin gayet uygun.ama bir Honda gibi oturakli ve güvenli değil virajlarda...mt kötü demiyorum,hondayla karşılaştırıyorum.uzun yolda yorucu bir motor,yine Honda o konuda daha iyidir bence...
Xj6 f benimde baya taktiğim bir Motordu bir ara...mt07 den sonra hem eski teknoloji olması hemde mt07nin heyecanı olmayacağı icin vazgeçtim.
Uzun lafın kısası sizin icin cbr650f daha uygun gibi sanki...ama yine de söylemeden gecemiyecem,mt07 candir
Bir türlü satıp da başka motora geçemiyorum.
Reklamlar
-
Motosiklet Eğitmeni
Muhtemelen ona bakıp, buna bakıp Cbr alacağın için fuarı beklemeni ve getirirlerse 100RR deseni koydukları kırmızı siyahından bir tane almanı öneriyorum.
Martta test sürüşü yapacağım daha detaylı bilgi veririm.
-
whitedeamon adlı üyeden alıntı
evet benim montunda aynısı, ama depo falan pembe boyanmış mı? ben motoru pembeye bu şekilde kalıcı cevirmiyorum sonra
satarken ugraşıyorsun, ama çok guzel olmuş tabiiki..
sarı siyah favori benimde,
mt cilerinde hepsi memnun, bu benim aklımı karıştırıyor,
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:50 ----------
COQ adlı üyeden alıntı
Muhtemelen ona bakıp, buna bakıp Cbr alacağın için fuarı beklemeni ve getirirlerse 100RR deseni koydukları kırmızı siyahından bir tane almanı öneriyorum.
Martta test sürüşü yapacağım daha detaylı bilgi veririm.
evet cbr ağır bana gore yani, ve ayaklarım baya az değiyor, indirmek için kassam mı,
yoksa hazır xj6 da efsane hakimim alıp riske girmeyip geçsem mi... race blue bi tane var 0 mis gibi diorum,
nie riske atıorum hani bu motor işi hakimiyet işi,
sonra diorum mt de aynı hakimiyeti yaparım, ince çok ağır değil...
işte.. sorunca daha çok karıştım
-
ben de bir süredir yerli/yabancı forumları alt üst edip bu arkadaşları dövüştürüyorum ve ilginçtir son tercihim dediğim xj6 ciddi anlamda öne çıkıyor. Senin ayakların da en rahat ona bindiğinde yere değiyormuş, bence hiç düşünme bile.
cbr650f'in titreşim, garip alt devir tepkileri, abs'nin zamanlaması ve ara ara ısırmayı bırakması, bazı parçalarındaki simetri sorunu bu motosikleti uzun süre kullanan birçok kişinin muzdarip olduğu sıkıntılar. mt7'nin abuk şase ve esneyen gidonunun (motobaba da videosunda bahsetmişti bu durumdan) viraj kabiliyetini düşürmesi de bence ciddi problem. Bunlara kıyasla xj6 gayet stabil görünen bir motosiklet.3 senedir diversion kullanan arkaşım da gayet memnun motorundan.
-
Cbr 650 f - diversion xj6 f - mt 07
bu üçü arasında Cbr 650f derim ama birde mt09 bak derim aynı paralara bulaılırsın cunku
-
sven adlı üyeden alıntı
ben de bir süredir yerli/yabancı forumları alt üst edip bu arkadaşları dövüştürüyorum ve ilginçtir son tercihim dediğim xj6 ciddi anlamda öne çıkıyor. Senin ayakların da en rahat ona bindiğinde yere değiyormuş, bence hiç düşünme bile.
cbr650f'in titreşim, garip alt devir tepkileri, abs'nin zamanlaması ve ara ara ısırmayı bırakması, bazı parçalarındaki simetri sorunu bu motosikleti uzun süre kullanan birçok kişinin muzdarip olduğu sıkıntılar. mt7'nin abuk şase ve esneyen gidonunun (motobaba da videosunda bahsetmişti bu durumdan) viraj kabiliyetini düşürmesi de bence ciddi problem. Bunlara kıyasla xj6 gayet stabil görünen bir motosiklet.3 senedir diversion kullanan arkaşım da gayet memnun motorundan.
aynen ciddi bir araştırma ve cidden orjinal bir yorum oldu sevgili sven,
ağır oturaklı güzel viraja giren bir diversion mı? tabiiki mt ye gore hantal..
master tork, ani kalkış, -atik çevik hafif-, buna ragmen virajda daha az kabiliyetli bir mt mi?
cbr abs olayını ilk defa duydum.. onu araştırmalıyım abs çok çok onemli bir konu.. cbr bu arada sport touring bir amotor değil oyle gecesede baya baya sport..
Ne yaparsan yap... AŞK ile yap..
-
awesomee adlı üyeden alıntı
aynen ciddi bir araştırma ve cidden orjinal bir yorum oldu sevgili sven,
ağır oturaklı güzel viraja giren bir diversion mı? tabiiki mt ye gore hantal..
master tork, ani kalkış, -atik çevik hafif-, buna ragmen virajda daha az kabiliyetli bir mt mi?
cbr abs olayını ilk defa duydum.. onu araştırmalıyım abs çok çok onemli bir konu.. cbr bu arada sport touring bir amotor değil oyle gecesede baya baya sport..
Yüksek hızlarda viraj içerisinde mt 7 şasesi esneme yapıyor.
-
Naked sınıfının en başarılı modellerinden biridir cb600f hornet. Tabii temizini bulabilirseniz. Bu arada standart kombine abs li dir. Grenajlı isterseniz de cbr600f düşünebilirsiniz. Blokları aynıdır. Her ikiside 600rr bloguna sahip modellerdir
-
Abla 390 da ninjadan sonra kesmez.Mt ve cbr600f,cb650f de elendi eline kaldı xj6
-
whitedeamon adlı üyeden alıntı
Abla 390 da ninjadan sonra kesmez.Mt ve cbr600f,cb650f de elendi eline kaldı xj6
buldum 0 istedigim renkte 2016 xj6,
mt için 2016 sarı siyah rengi night flu yok..
mt de de su esneme ve kotu viraj olayı biraz can sıkıcı..
Ne yaparsan yap... AŞK ile yap..
-
Bir MT-07 kullanıcısı olarak; aksesuar zenginliği, sesi, kıvraklığı, kaçışı, kalkışı, tekeri ve en önemlisi eğlencesi fevkaledenin fevkinde olan bir motor benim için.
Şasi burkulması dediğimiz şey 200 KM/s hızla keskin viraj alırken motoru cok yatırdığınızda hissediliyor. Ben daha beceremedim. Bu kadar da çılgın değilsinizdir umarım. Onun dışında bir motor bloğu düşünün çıktığı ilk günden beri sıfır sorun, sıfır kronik arıza. Fiyatı da hayli uygun.
Benim de boyum sizin kadar olmasa da hayli kısa (1.65). Hiç bir sorun olmadan kullanıyorum. MT-07 nin selesi çok yüksek değil zaten. Ayrıca boyutları da hayli ufak. Altınızda süper duracaktır.
Naked motorlar arasında bu kadar eğlenceli sadece iki makina var: Biri MT-07 diğeri SV650 gerisi boş, tork yok beygir yok tip yok ses yok. Bir çukur kazıp motorunuzu gömün daha iyi :D
-
fstx adlı üyeden alıntı
Bir MT-07 kullanıcısı olarak; aksesuar zenginliği, sesi, kıvraklığı, kaçışı, kalkışı, tekeri ve en önemlisi eğlencesi fevkaledenin fevkinde olan bir motor benim için.
Şasi burkulması dediğimiz şey 200 KM/s hızla keskin viraj alırken motoru cok yatırdığınızda hissediliyor. Ben daha beceremedim. Bu kadar da çılgın değilsinizdir umarım. Onun dışında bir motor bloğu düşünün çıktığı ilk günden beri sıfır sorun, sıfır kronik arıza. Fiyatı da hayli uygun.
Benim de boyum sizin kadar olmasa da hayli kısa (1.65). Hiç bir sorun olmadan kullanıyorum. MT-07 nin selesi çok yüksek değil zaten. Ayrıca boyutları da hayli ufak. Altınızda süper duracaktır.
Naked motorlar arasında bu kadar eğlenceli sadece iki makina var: Biri MT-07 diğeri SV650 gerisi boş, tork yok beygir yok tip yok ses yok. Bir çukur kazıp motorunuzu gömün daha iyi :D
ducati streetfighter 848, ducati monster 821, triumph street triple r, ktm duke 690, mv agusta rivale 800, mv agusta brutale 800 blablabla
-
-
Abla bu hacimlerde 4 silindiri olan ve araba kadar yakan bu motorları komple şehiriçi trafiğinde kullanmayacaksınız di mi?
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
Abla bu hacimlerde 4 silindiri olan ve araba kadar yakan bu motorları komple şehiriçi trafiğinde kullanmayacaksınız di mi?
Bluemotion dizel polo ile kıyaslamıyorsan xj6 araba kadar yakmıyor ortalaması 5-6 litre filan benim fikrim şehir içi makuldür.
-
Stunt adlı üyeden alıntı
Bluemotion dizel polo ile kıyaslamıyorsan xj6 araba kadar yakmıyor ortalaması 5-6 litre filan benim fikrim şehir içi makuldür.
Günümüzde 1600cc ve altı olan çoğu araç 5-6 litre yakıyor zaten... De ben bunu kastetmedim, böyle 80-90 beygirlik makineleri şehiriçinde rölantide bekletmek sürekli 40-50 ile gitmek bu makinalar için sıkıntı olmaz mı?
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
Günümüzde 1600cc ve altı olan çoğu araç 5-6 litre yakıyor zaten... De ben bunu kastetmedim, böyle 80-90 beygirlik makineleri şehiriçinde rölantide bekletmek sürekli 40-50 ile gitmek bu makinalar için sıkıntı olmaz mı?
Sürekli rölantide kalacağını sanmıyorum, 40-50 bandında sürmek hiç zarar vermez sonuçta arada bir şehirden uzağa kaçıp motoru sıkıştıracak. Polo örneğini 3-4 litre yaktığı için vermiştim.
-
Stunt adlı üyeden alıntı
Sürekli rölantide kalacağını sanmıyorum, 40-50 bandında sürmek hiç zarar vermez sonuçta arada bir şehirden uzağa kaçıp motoru sıkıştıracak. Polo örneğini 3-4 litre yaktığı için vermiştim.
Valla hocam 4 silindir makinelerin ben sürekli olarak son hızda fan açacağını düşünüyorum bu hızlarda.
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
Valla hocam 4 silindir makinelerin ben sürekli olarak son hızda fan açacağını düşünüyorum bu hızlarda.
Hocam yazın fan açması sıklaşabilir ama kötü bir şey değil ki koruma amaçlı açıyor ne zararı olabilir ?
-
LostRider adlı üyeden alıntı
Bmw f700 ün alçak sele ve alçak süpansiyon versiyonu size uyar sele boyu bu modelde 76.5 cm . Diğer modeller sırasıyla cbr600f 81 cm xj6 78.5 cm ve mt7 80.5 cm . Tavsiyem bu durumda f700 gs low suspension - low seat olur.
guven61 adlı üyeden alıntı
Seni çağıranı al Awesomee.
Ne alırsan al, şimdiden hayırlı olsun diyorum.
( Gönlümden geçen F 700 ama, senin gönlünden geçen önemli olan...
)
Bence mutluluk bu iki mesajda. yani 4 silindirdi , karenajlı tatlıdır falan bunlar hoş detaylar ama motor elbise gibi bize uygun değilse daha sonra sıkıntı verir.
Madem enduro kafasıda varmış. Ben rahat ettiğimi paşa paşa gezebileceğimi alırdım. Bu arada BMW de tork gayet iyi, yakıt da öyle
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)