Motosikleti gözüm kapalı sürüyorum ama bir kaç sorum var yine
Reklamlar
-
Bunun gibi adamlar forumu gereksiz yere meşgul ediyor. Cevap bile vermeye değmez. Millet ile dalga mi geçiyorsun yoksa canın sıkıldı bir geyik yapayim mi dedin.
Reklamlar
-
Ikarus nedir bilirmisin deluganli?
-
weirdo1 adlı üyeden alıntı
Ikarus nedir bilirmisin deluganli?
Ya geçen bir kaza atlatmışım, ama yoh böyle bisey, varya 1 milim farkla ölümden döndüm.
Benim yerinde başkası olsa varya vallahi billahi suan meftaydi, araba kafayı uzatınca bi kontra yapmışım görmen lazım.
+299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
-MrMud
-
takintili adlı üyeden alıntı
1- Devir kesicinin zararları nelerdir? Sürekli devir kesicide kullanıyorum motosikleti, sesi hoşuma gidiyor.
2- Motor freninin zararı var mıdır?
3- Motosiklet ısınmadan (sıvı soğutmalı) gaza basıp gitmek motora zarar verir mi?
4- Gaz açıkken debriyaja basıp (o sırada motor bağırıyor) vites değiştirmenin sakıncası var mı? Normali gaz kolundan elini çekip debriyaja basıp vites değiştirmek.
1- Hocam sizin de bildiğiniz gibi devir kesiciyi mühendis basalım diye yapmış. E basalım bol bol o zaman.
2- Hayır çok faydalıdır. Acemiler bilmez. Özellikle 60km üzeri hızla giderken 1. vitese alıp motor freni yapmak dişlilerin pasını temizler.
3- Motor sürmeye yeni başlayanlar içindir ısıtmak. Motosikletin en iyi performansı soğukken görülür. Basın alabildiğine.
4-Debriyaja acemi sürücüler basar. Has motorcular debriyaj kullanmaz hatta çoğu söker atar.
Not: Acemi arkadaşlar uygulamasın.
-
gungenir adlı üyeden alıntı
1- Hocam sizin de bildiğiniz gibi devir kesiciyi mühendis basalım diye yapmış. E basalım bol bol o zaman.
2- Hayır çok faydalıdır. Acemiler bilmez. Özellikle 60km üzeri hızla giderken 1. vitese alıp motor freni yapmak dişlilerin pasını temizler.
3- Motor sürmeye yeni başlayanlar içindir ısıtmak. Motosikletin en iyi performansı soğukken görülür. Basın alabildiğine.
4-Debriyaja acemi sürücüler basar. Has motorcular debriyaj kullanmaz hatta çoğu söker atar.
Not: Acemi arkadaşlar uygulamasın.
arabalarda ise en iyi motor freni için 5 ten geriye takmak en makulu
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
-
Bazısı ciddi cevaplar verirken bazıları da şakalı komikli cevap vermiş. Ben konunun çok önemli olduğunu düşünüyorum lütfen ciddi cevap yazalım.
Öncelikle frenlemeyi çok iyi yaptığınız için tebrik ederim keşke ben de öyle fren yapabilseydim. Ama yabamıyorum. Onun yerine tedbirli düşmeyi öğrendim. İnanın hiç bir şey olmuyor, biraz allah vergisi yetnek de lazım tabi. Yapılı mobilet vardı, sizin gibi 140 150 kaptırmış giderken aniden önüme bişey çıktı, ne çıktı ben de anlamadım. Kendimi tedbirlice yere attım, allah vergisi yetenek de var tabi,hiç bir şey olmadı. Denemenizi tavsiye ederim.
-
Yumurtaya can veren rabbim nede güzel yetenekli kullar yaratıyorsun sen öyle keşke arkadaşa birazda teknik verilerde yükleseymişsin..
-
Mertcan ve gungenirin yazdığı Son iki cevapta konu sahibi gerekli bilgileri aldığını umuyorum ve ek olarak şunu söylüyorum ; ben şöyleyim ben böyleyim gibi övünme işlerini genelde şimarık kızlar yapar. Erkek adamlara yakışmıyor.
Ben sana aferim aslanım diyorum. Kendini övmesen daha iyi olurdu.
Rebirt allah ömrüün uzatsın emi :D
-
İroni yaptığını düşünmek istiyorum. Biri , bizi deniyor desin lütfen. Biriniz cıkıp , ciddi olmadıgını söylesin. Ağlıyorum .s
-
takintili adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar, 6 ay önce ilk defa bir motosiklete bindim. Üstelik pulsar ns 200. Vites nasıl atılır, debriyaj sistemi nasıldır hiç bilmiyordum. Övünmek gibi olmasın ama zaten kendimi övmeyi seven biride değilim, 1 gün içinde öğrendim, 2. gün hız denemesi yapmaya başladım. Şuan 6. aydayım motosiklet ile, bir defa bile düşmedim hatta motoru bile devirmedim. Kaza geliyorum demez, yarın ne olacağı belli olmaz ama yinede sürüş acemiliğini attığımı düşünüyorum. Çünkü bir defa 150 km hızla giderken önüme araç çıktı, soğukkanlı bir şekilde motor freni + arka fren + ön fren kombinasyonu ile son anda durabildim. Şuan benim yerimde aranızdan birisi olsa muhtemelen ön frene basıp takla açmıştı. Çünkü benim gibi iyi fren kullanan birini görmedim daha. 10 sene motosiklet kullanan arkadaşım bile benden daha acemi basıyor frenlere. Allah yetenek vermiş sanırım bana. Neyse arkadaşlar soruma geleyim:
1- Devir kesicinin zararları nelerdir? Sürekli devir kesicide kullanıyorum motosikleti, sesi hoşuma gidiyor.
2- Motor freninin zararı var mıdır?
3- Motosiklet ısınmadan (sıvı soğutmalı) gaza basıp gitmek motora zarar verir mi?
4- Gaz açıkken debriyaja basıp (o sırada motor bağırıyor) vites değiştirmenin sakıncası var mı? Normali gaz kolundan elini çekip debriyaja basıp vites değiştirmek.
iyiki kendini övmeyi seven biri değilsin.Birde olsan.
-
-
Allahım gülmemi durduramıyorum
-
inshroud adlı üyeden alıntı
1- Devir kesicinin bir zararı olsaydı motorin o devire çıkmasına izin vermezlerdi. Hiçbir şy olmaz. Kırmızı ışık da motor bağırdığı için gürültü baş ağrısı yapabilir diye uyarı mahiyetindedir. Ben devir kesici ışığını iptal ettim.
2- Motor freninin ne zararı olabilir? Yüksek mukavemetli aluminyum parçalardan bahsediyoruz. Asıl normal fren zarar verir. Balata biter, hidrolik hortumu patlar vs... Frenler sadece ve sadece acil durum içindir. Onun haricinde daima motor freni.
3- Adı üstünde ya "soğutma sıvısı". Ne kadar soğuksa o kadar iyi. Bu yüzden o su ısınmadan ne kadar yol yapabilirsek yapalım.
4- Yılların şoförleri dolmuşçular neden ara gazı veriyor? Vites geçişlerinde devir kaybetmemek için gaz vermeyi kesinlikle bırakmamalıyız.
Umarım yardımcı olmuştur.
Burada yazanların %90'ı yanlış, ona göre okuyun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:24 ----------
Bu forumda açılan bazı başlıklar gerçekten forumun artık iyice dibe vurduğunun göstergesi olmaya başladı.
-
Hahahahahahaaja kusura bakma mal ahdşsj akslshsl tam malsın ahahahahak
İkarus bile daha mütevazi. Kendisinden iyi fren yapanı görmemiş. Ya bu pulsar kullanıcılarının hepsi mi böyle ya. En iyi motor pulsar en iyi pilot kendileri. Adama haaaasss sittir derler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:26 ----------
inshroud adlı üyeden alıntı
1- Devir kesicinin bir zararı olsaydı motorin o devire çıkmasına izin vermezlerdi. Hiçbir şy olmaz. Kırmızı ışık da motor bağırdığı için gürültü baş ağrısı yapabilir diye uyarı mahiyetindedir. Ben devir kesici ışığını iptal ettim.
2- Motor freninin ne zararı olabilir? Yüksek mukavemetli aluminyum parçalardan bahsediyoruz. Asıl normal fren zarar verir. Balata biter, hidrolik hortumu patlar vs... Frenler sadece ve sadece acil durum içindir. Onun haricinde daima motor freni.
3- Adı üstünde ya "soğutma sıvısı". Ne kadar soğuksa o kadar iyi. Bu yüzden o su ısınmadan ne kadar yol yapabilirsek yapalım.
4- Yılların şoförleri dolmuşçular neden ara gazı veriyor? Vites geçişlerinde devir kaybetmemek için gaz vermeyi kesinlikle bırakmamalıyız.
Umarım yardımcı olmuştur.
Trollediğini umuyorum.
Ciddi ciddi kafası çalışan hiçbir insan evladı bu cevapları vermez
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
-
Özgüven iyidir ama aşırı özgüven motorda iyi değildir.
-
weirdo1 adlı üyeden alıntı
Ikarus nedir bilirmisin deluganli?
G*t kalkması deyiminin modern psikolojideki karşılığı olan sendromdur. :D
-
-
Doğrul, eğril ama EĞİLME
-
Arkadaşın heykelini yapsak mal'zemesine 3 kamyon beton yetmez.
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)