Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

15-17 milyara 4 silindir tavsiyesi

    REKLAM ALANI
  1. #61
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Büyük cc'leri hor kullanmak daha zor değil mi? Forumda gördüğüm kadarıyla asıl küçük cc'ler hor kullanılıyor. 900cc ve üzeri ile tapagaz nerede ne kadar gidebilirsiniz?

    Pist ve dağ yolları dışında maksimum devrin yüzde altmışının üzerine çıkmaya çok gerek kalmıyor. Üstelik güçlü motosikletin yüksek devirde gaz kontrolü ciddi konsantrasyon istiyor... Habire sürekli yapilacak bir şey değil.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    reclusive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2014
    Motosikleti
    AT1000Dct+Xmax250
    Alıntı piri_reis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Samanlıkta iğne bulmuşssun denir buna ama böyle istisnalar olabilir bu da eski büyük cclerin hor kullanılmadığı anlamını değiştirmez.
    tercih meselesi birazda aynı model yılı aynı km başka bir motor baksaydım(örn 600rr 600f ) durum farklı olabilirdi.ben seçimimi cadde motoru değilde daha çok tur motoru olarak yaptım.

  3. #63

    Üyelik
    18 Eylül 2016
    Büyük cc’leri sokaklarda performanslı kullanarak, zorlayarak hor kullanmak daha zor evet çünkü ne öyle bir yol ne de öyle bir yetenek kolay bulunmaz. Lakin boş viteste kesiciye sokmak, her fırsatta teker yapmak, otobanda son süratte kesicide dakikalarca gitmek gibi orijinal çözümlerle hor kullanan bir kesim var

  4. #64

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı nyk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Büyük cc’leri sokaklarda performanslı kullanarak, zorlayarak hor kullanmak daha zor evet çünkü ne öyle bir yol ne de öyle bir yetenek kolay bulunmaz. Lakin boş viteste kesiciye sokmak, her fırsatta teker yapmak, otobanda son süratte kesicide dakikalarca gitmek gibi orijinal çözümlerle hor kullanan bir kesim var
    O da birşey mi..

    Adam R1 ile 1000RR ile 1.viteste top speed deniyor..

    Buraya dikkat 1.viteste..

    6.viteste 200km/h ile giderken,çat çat 4.vitese çekip abaniyor gaz koluna.. daha neler neler..

    Kim demiş hor kullanilmiyor diye..

    İllaki uzun bir yol şart değil,1.5-2km yeterli..makina zaten gazı çevirince direk 200 diyor..

  5. #65
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Alıntı reclusive adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2018 haziran ayında 2011 model xj6 diversion f aldım, 45binde ağır bakımdan çıkalı 300km olmuş bir tanıdık vesilesi ile balıkesirden aldım.Hemde ustaya mustaya göstermeden atladım geldim istanbula.şuan 60bin küsürde yaptığım masraf ne sence ? 3 kere yağ,fren hidrolikleri,soğutma suyu zaten elimden geliyor kendim yaptım.he birde lastiğe çivi girdi yama yaptırdım.hor kullandımmı? motoru aldım alalı uzun yolda bir kaç kere top speed denedim okadar,oda zaten çanta manta 225 i geçmedi.çoğunluk şehir içi kullanıyorum açık egzoz var ama fazla ses hoşuma gitmediği için 7 bin deviri nadir geçmişimdir.peki satarmıyım şuan ilanda motor çok teklif,çok takas geldi ama yazanlar hep benim malımı öldürdü satacaksamda km psikolijik sınırın üstünde olsa bile ölü fiyatına vermem çünkü verirsem o paraya birdaha böyle motor alamam.
    Ben de XJ6 Diversion F modellerinin motor ömrü anlamında bir NC gibi olduğunu düşünüyorum hatta gözlemliyorum, genelde Yamaha sevmem ama kısmet işte denk düşer bir şey olur falan, alınabilir.

    Alıntı YAHYaONUR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eski motor işi biraz sıkıntı işte hocam, sen gel bu 4 silindir sevdasından vazgeç, 2015-2016 çift silindir 650-750cc bir makine al keyfine bak.
    Valla hocam o banttaki motosikletlerin fiyatı ile 4 silindir fiyatları eşit düzeye geldi, insanın orada eli çift silindire gidemiyor. Düşünsene NC750 şuan Kawasaki Z1000 fiyatına satılmaya çalışılıyor mesela .. Z1000'i sembolik olarak yazdım, yani o parayı masaya koyunca insan biraz level atlamak istiyor.

    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Büyük cc'leri hor kullanmak daha zor değil mi? Forumda gördüğüm kadarıyla asıl küçük cc'ler hor kullanılıyor. 900cc ve üzeri ile tapagaz nerede ne kadar gidebilirsiniz?

    Pist ve dağ yolları dışında maksimum devrin yüzde altmışının üzerine çıkmaya çok gerek kalmıyor. Üstelik güçlü motosikletin yüksek devirde gaz kontrolü ciddi konsantrasyon istiyor... Habire sürekli yapilacak bir şey değil.
    Benim de bakış açım böyle aslında, mesela ben kendimden eminim 4 silinidr max hızı 250 olan bir motosiklet bile alsam yine yolun durumuna göre süreceğim, çoğu zaman yüksek vites düşük devir ile gideceğim, motosiklet gittiğini bile anlamayacak belki " ulan beni bunun için mi ürettiniz ? " diyecek.

    Motosikleti işe git gel için kullanıyorum şuan mesela, zaten yolun durumu 120 - 130 km üstüne çıkmama izin vermiyor, ha verse ne olacak ? zaten yasal hız limiti 130 km/h. Ama böyle tın tın giderken altta bir 4 silindir sesi ile her gün terapi yapa yapa gitmek isterim .. O sesi arıyorum belki de ( egzoz takmadan ) ..
    Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]

    Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]


4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)