6 yıllık tecrübemle ss makine değiştirme
Reklamlar
-
SELAMUN ALEYKÜM ARKADAŞLAR 6 YIL TECRÜBEM VAR ŞU AN CBR125R VAR ELİMDE BİR SONRAKİ MAKİNAMI AZ ÇOK KULLANMAMLA TAM ALIŞMAMIŞ OLSAMDA 600 CC DÜŞÜNÜYORUM DİREK ATLIYORUM OLARAK BAKMAYIN OLAYA TECRÜBE TECRÜBEDİR SAĞDAN SOLDAN AZ ÇOK KULLANARAKTA OLSA TECRÜBEDİR.. YİNE HONDANIN CBR600F YADA CBR 600RR DÜŞÜNÜYORUM SADECE DALGA GEÇMEYİP YORUM YAPMAK İSTEYENLER BAŞIM GÖZÜM ÜSTÜNE BUYRUN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.
EKİPMANSIZ YOLA ÇIKMAM......
Reklamlar
-
Güvenli sürüş eğitimi ile taçlandırırsan güzel olur...hakimiyet eğitimi almış olursun bu sayede, doğru bildiğin yanlışları görür somra keyifle gazlarsın.. Birde küçük harflerle yazabilirsen seviniriz..
-
6 yıl tecrübe az değil ama 15 beygirden 110 beygire geçişte az değil. Önce bir eğitim almanızı öneririm yüksek cc motosikletlerle. Sonra yolunuz izmite düşerse buyrun bir çay içelim
-
Hocam naçizane fikrim en azından bi 10-15k km Cbr 250-500,R25,ninja 250-300 kullanıp 4 silindir ss'e geçmeniz yönünde.Tabiki karar sizin ama bin bilsende bir bilene sor demiş büyüklerimiz.
-
Soru nedir? Metinde bir soru yok.
-
Bunun için niye konu açtın ?
-
Olur super olur başarilar
-
kimse helva cevizli fıstıklı olsun yazmamış bari ben yazayım.
helva fıstıklı olsun.
-
Hocam yorumları kale alacaksanız yorum yapalım yoksa bir anlamı yok zaten.6 yıl demişsiniz eyvallah ama 125tende 600e geçtiğinizi hatırlıtırım.Etrafınızda varsa öğretecek öncelikle ona danışın zaten yakından tanıyan biriyse size geçebilip geçemeyeceğinizi söylerler.
-
5 yıldızlı bir otelde 6 yıl garsonluk yapıp 7. yılında otel müdürlüğüne terfi edeni gördün mü hiç? bahsi geçen kişi mutlaka arada bulunan hiyerarşik düzendeki departmanlar da görev almalı ki müdürlüğe geçtiğinde tökezlemesin.
olaya bir de bu açıdan bak.
niyet illaki 600cc ise araya mutlaka xj6, cb600f gibi 70-80bg bandında bir makina sıkıştırmalı. 600rr gibi 120bg bir makina senin için çok uç olur bu geçişte.
-
cbr600rr veya f fazla gelebilir, onun yerine XJ6 diversion gibi bir makineye bakabilirsiniz. Hem 4 silindir, hem de 30-35 beygir aşağı.
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
Jemand adlı üyeden alıntı
5 yıldızlı bir otelde 6 yıl garsonluk yapıp 7. yılında otel müdürlüğüne terfi edeni gördün mü hiç? bahsi geçen kişi mutlaka arada bulunan hiyerarşik düzendeki departmanlar da görev almalı ki müdürlüğe geçtiğinde tökezlemesin.
olaya bir de bu açıdan bak.
niyet illaki 600cc ise araya mutlaka xj6, cb600f gibi 70-80bg bandında bir makina sıkıştırmalı. 600rr gibi 120bg bir makina senin için çok uç olur bu geçişte.
Gördüm desem herif şimdi 600rr kullanabilecek mi? Obaaa gördüm
-
4Vaqrant adlı üyeden alıntı
Gördüm desem herif şimdi 600rr kullanabilecek mi? Obaaa gördüm
hacı görürsün elbet, eleman çok donanımlıdır, torpili vardır falan filan. ama kurumsal bir firma da bu mümkün değildir. aynı hesap parayı basar 1000cc makina ile başlar. çok yeteneklidir işi kazasız belasız eğitimle kurtarır rayına oturtur.
kendimden örnek verecek olursam eğitim aldım, ehliyet aldım ardından tekrar eğitim aldım, 200cc ile başladım 2k km yaptım, peşine 600cc 78bg bir makina aldım, 4k km de onda yaptım ardından 115bg 850cc aldım. ona rağmen 600 e geçişte tökezlemelerim oldu.
en başında 115bg makina ile de başlayabilirdim, fakat ben bu yolu seçtim. konuda ki arkadaşa da tavsiyem bu yöndedir.
-
Jemand adlı üyeden alıntı
hacı görürsün elbet, eleman çok donanımlıdır, torpili vardır falan filan. ama kurumsal bir firma da bu mümkün değildir. aynı hesap parayı basar 1000cc makina ile başlar. çok yeteneklidir işi kazasız belasız eğitimle kurtarır rayına oturtur.
kendimden örnek verecek olursam eğitim aldım, ehliyet aldım ardından tekrar eğitim aldım, 200cc ile başladım 2k km yaptım, peşine 600cc 78bg bir makina aldım, 4k km de onda yaptım ardından 115bg 850cc aldım. ona rağmen 600 e geçişte tökezlemelerim oldu.
en başında 115bg makina ile de başlayabilirdim, fakat ben bu yolu seçtim. konuda ki arkadaşa da tavsiyem bu yöndedir.
inş pulsara binmediniz
-
200-250 cc bi makineden sonra geçiş yapsan daha iyi olurdu. 15 beygir ile 25 30 beygir arasında da bayağı fark var
-
Eğitim almaya çalış, kendini eğit, eğitmenlerin fikirlerini ciddiye al. Sürdüğün motosikleti ciddiye al.
Uzay mekiği kullanmayacaksın. Korkuyorsan hiç bulaşma, cafe önüne çekip ses çıkartıcaksan zaten almana gerek yok.
-
125 ten 600 'e geçiş için çok konular açılıyor.
Bunların yüzde kaçı gerçekleşiyor acaba?
Aslında bu tip düşünenlerin hayallerini kırmamamak lazım.
Bırakın alsınlar ,sürsünler 600 leri 1,000 leri.
Nasıl olsa nesilleri tükenecek. Tıpkı dinazorlar gibi yok olup gidecekler.
Tabiat ananın kanunu.
-
Stunt adlı üyeden alıntı
inş pulsara binmediniz
bindim..
-
Aleyküm Selam dostum genel fikir 125cc den sonra araya 250-300 cc çift silindir bir motosiklet sıkıştırmandır. Al bi yağ pompası garantiden değişmiş R25. çift silindir, gücü iyi piyasası canlı. 2 ay kullanıp biraz güce alışıp satarsın, o şekilde geçersin. 6 senedir 125cc ile napıyorsun da birden 600rr a geçmeye niyet ettin anlamadım.
Cbr125 çok güçsüz ne olursa olsun 125 ile tecrübe edemeyeceğin çoook şey var diye düşünüyorum.
-
CBR125R ile CBR600RR arasındaki ilişki bana kalırsa sadece isim benzerliği.
Hamdım, piştim, hala hamım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)