Air Süspansiyon Yaptım, Akü Tartışması...
Reklamlar
-
Reklamlar
-
İlk defa topcase çantası olan bi apaçi gördüm
Doğrul, eğril ama EĞİLME
-
Evet bunu yapan apaçiler var ama arkadaş apaçi değil gibi. Hevesli biri bence
https://youtu.be/9czi1dx-dvU
Senelerdir uyg. Sistem tr ye yeni geldi oda ayrı. Hayabusadaki hali
-
Bu tesisatı trafik polisine seyir hâlinde yakalatırsan ceza + trafikten men garanti
-
kulak asma sen.
biz see u lar apaçileri severiz.
biraz daha minimalist olursan gayet şık olur.
-
Biriler demiş ki 20 amperlik akü bir yerleri yakar diye. Yakmaz kardeşim. İstersen 160 amper akü tak. Yanan hiç bir yer olmaz. 20 amperlik kompresör için röle kullanman lazım ki tesisat amperden etkilenmesin. Röle elektriği arttırmaz. Röle ince kablolar ile yüksek amper çeken cihazları açmak ve kapatmak için kullanılır.
Gelelim takacak olduğun aküye. 9 amperlik akü ile 20 amperlik aküyü beraber bağlarsan (paralel) 20 amperlik akü 9 amperi sürekli olarak şarj edecektir. Dolayısı ile tek akü kullan 20 lik olur 30 luk olur bilemem.
Asıl soru nasıl şarj edeceksin. Sürekli olarak motor kullanıyorsan hali hazırdaki şarj sistemin yeterli gelecektir. Ara sıra kullanıyorum günde 10-15 km yol yapıyorum dedin mi iş değişir. Statör yani elektrik (alternatif akım) üreten bobin sargının senin motoruna uygun olup yüksek sarımlıları olanı ile değiştirmen gerekebilir. Sargıyı değiştirdiğin zaman sargı üzerinde dönen mıknatıs bir kapak var krankla beraber dönüyor adını bilmiyorum. O kapağında da değişmesi gerekebilir.
Eğer kapalı garajın varsa ve bir de akü şarj aletin varsa 20 amperlik akü tak (ya da daha fazla). Motora da bir fiş yap. Motoru garaja çek. Şarj aletini motordaki fişe tak. Sabahına cayır cayır binersin.
Sevgiler...
-
Öne air yapmışsın iyi güzel de, arka ne olacak??
-
The Dude adlı üyeden alıntı
kulak asma sen.
biz see u lar apaçileri severiz.
biraz daha minimalist olursan gayet şık olur.
soluk benizliyle iş birliği yaptığınızdan mütevellit, cherokee' ler olarak hiç birinizi sevmiyoruz
---
byyacut' a şaka maksatlı takılmak için bir mesaj yazmıştım, kendi dahil herkes ciddiye almış
-
tigermbz adlı üyeden alıntı
soluk benizliyle iş birliği yaptığınızdan mütevellit, cherokee' ler olarak hiç birinizi sevmiyoruz
---
byyacut' a şaka maksatlı takılmak için bir mesaj yazmıştım, kendi dahil herkes ciddiye almış
grand cherokee ler ile aramız iyiydi,
hep bu fışıd denilen kökten manitucular bozdu aramızı.
-
unoturbo adlı üyeden alıntı
Alçak olunca ayak işlevsiz olduğu için herhalde
Çalıştığım dükkanımın önünde tuttuğum bir parça taş o motorla dükkana geldiğim zaman kapının önüne koyup altına taş iteliyorumki daha sağlam dursun diye.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:22 ----------
unoturbo adlı üyeden alıntı
Evet bunu yapan apaçiler var ama arkadaş apaçi değil gibi. Hevesli biri bence
https://youtu.be/9czi1dx-dvU
Senelerdir uyg. Sistem tr ye yeni geldi oda ayrı. Hayabusadaki hali
Türkiyedeki air sistemlerinin bir ilki en sağlamı en fonksiyonlu olduğunu iddia ediyoruz.
Motosikletimiz 4 metal biyel kollu kompresör 5 adet özel hava tankları bir birinden bağımsız ön arka sistem otomatik panel ile yönlendirme basınçlı hava, acil durumlarda lastik şişirme aparatımız dahi bulunmaktadır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:25 ----------
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Bu tesisatı trafik polisine seyir hâlinde yakalatırsan ceza + trafikten men garanti
Trafik polislerini bilmemde, Yunus polislerimiz gördü ve ''beni canı gönülden tebrik ettiklerini inşallah yaptığın teknolojinin sisteminin farkına varanlar olur iyi bir şey yapmışsın afferim'' sözleri ile tebriklerini dile getirdiler..
MazhaRR adlı üyeden alıntı
Öne air yapmışsın iyi güzel de, arka ne olacak??
Ön arka bağımsız sistem istenildiği gibi basıklık istenildiği gibi yükseklik ayarlanabilir
8 bardan 0a 1 saniyede iniş yapabilir yerden hava kalkışı ise 1saniye 32 salisedir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:28 ----------
muhahha306 adlı üyeden alıntı
Biriler demiş ki 20 amperlik akü bir yerleri yakar diye. Yakmaz kardeşim. İstersen 160 amper akü tak. Yanan hiç bir yer olmaz. 20 amperlik kompresör için röle kullanman lazım ki tesisat amperden etkilenmesin. Röle elektriği arttırmaz. Röle ince kablolar ile yüksek amper çeken cihazları açmak ve kapatmak için kullanılır.
Gelelim takacak olduğun aküye. 9 amperlik akü ile 20 amperlik aküyü beraber bağlarsan (paralel) 20 amperlik akü 9 amperi sürekli olarak şarj edecektir. Dolayısı ile tek akü kullan 20 lik olur 30 luk olur bilemem.
Asıl soru nasıl şarj edeceksin. Sürekli olarak motor kullanıyorsan hali hazırdaki şarj sistemin yeterli gelecektir. Ara sıra kullanıyorum günde 10-15 km yol yapıyorum dedin mi iş değişir. Statör yani elektrik (alternatif akım) üreten bobin sargının senin motoruna uygun olup yüksek sarımlıları olanı ile değiştirmen gerekebilir. Sargıyı değiştirdiğin zaman sargı üzerinde dönen mıknatıs bir kapak var krankla beraber dönüyor adını bilmiyorum. O kapağında da değişmesi gerekebilir.
Eğer kapalı garajın varsa ve bir de akü şarj aletin varsa 20 amperlik akü tak (ya da daha fazla). Motora da bir fiş yap. Motoru garaja çek. Şarj aletini motordaki fişe tak. Sabahına cayır cayır binersin.
Sevgiler...
Hay allah razı olsun hocam senden, bizde öyle düşündük 12v 20amper bir akü ile benim akümü değiştireceğim ve kapalı garajıma akü şarj cihazı alacağım 1-2 günde aralıklarla akümü şarj edeceğim,
Çoook Çookk teşekkür ederim.
-
exterm bir fikir benden güneş paneli var 25-30 boyutu arka çanta üstüne veya uygun biryere montajlayıp (sabitleyerek) güneşte akünü şarz edebilirsin
-
tr100a adlı üyeden alıntı
exterm bir fikir benden güneş paneli var 25-30 boyutu arka çanta üstüne veya uygun biryere montajlayıp (sabitleyerek) güneşte akünü şarz edebilirsin
iyi fikir ama motorda gereksiz fazlalığa neden olur, onun yerine 2 yada 3 günde bir şarj cihazına takmak daha mantıklı geliyor
-
byyacut adlı üyeden alıntı
iyi fikir ama motorda gereksiz fazlalığa neden olur, onun yerine 2 yada 3 günde bir şarj cihazına takmak daha mantıklı geliyor
hocam kompresoru küçültme imkanınız var mıdır, hem biraz daha az harcar hem de kalkışı ve inişi yavaş yavaş olur, daha gösterişli olur.
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
hocam kompresoru küçültme imkanınız var mıdır, hem biraz daha az harcar hem de kalkışı ve inişi yavaş yavaş olur, daha gösterişli olur.
kalkış ve iniş hızlarını panelden kendim ayarlayabiliyorum, eğer kompresör dandik ve az hava basıncı yaparsa bu sefer motosiklet konforundan kayıp verecektir çok fazla esnemesi hem rahatsızlık hemde zarar verecektir ki kompresör sağlam olduğu zaman 8bar bir basınç orjinal sertliğine yetiyor.
-
statör ve regülator devamında birde bu parçaların akımını destekleyecek akü ile bu işi çözebilirsin sanıyorum.
-
byyacut adlı üyeden alıntı
kalkış ve iniş hızlarını panelden kendim ayarlayabiliyorum, eğer kompresör dandik ve az hava basıncı yaparsa bu sefer motosiklet konforundan kayıp verecektir çok fazla esnemesi hem rahatsızlık hemde zarar verecektir ki kompresör sağlam olduğu zaman 8bar bir basınç orjinal sertliğine yetiyor.
Videolarınız için tavsiye vermek istiyorum
Videonun kurgusunu yaparken geçişler daha yavaş,görüntüleri çekerkenki odak daha iyi olsa,bide anlık müzik ton değişimi ile nokta olacaktır. Uygun ortam bulunup ufak röportaj dahi yapsanız fena olmaz ve izlenir. Ayrıca tr de bu sistemi heryönüyle düşünüp sertlik yumuşaklık esneme açısından motorlarda yorumlarda sizi görüyorum ve ciddi tebrik etmek istiyorum
-
unoturbo adlı üyeden alıntı
Videolarınız için tavsiye vermek istiyorum
Videonun kurgusunu yaparken geçişler daha yavaş,görüntüleri çekerkenki odak daha iyi olsa,bide anlık müzik ton değişimi ile nokta olacaktır. Uygun ortam bulunup ufak röportaj dahi yapsanız fena olmaz ve izlenir. Ayrıca tr de bu sistemi heryönüyle düşünüp sertlik yumuşaklık esneme açısından motorlarda yorumlarda sizi görüyorum ve ciddi tebrik etmek istiyorum
Öncelikle yorumun için teşekkür ederim, Havaların düzelmesini beklemekteyiz ortalama 2-3 dakikalık kısa bir video çekimi gerçekleştireceğiz profosyonel kamera ile,
Röportaj konusuna gelince oda havalar güzelleştiği zamanda Tr'nin bir ilki Tr'nin en sağlamı olduğumuzu iddia ederek bir video çekeceğiz rakip çıkan arkadaşlarımız var onlarada iyi şanslar diliyorum..
Sistemimiz tamamen profosyonel olup trde tektir eşi benzeri yoktur
Air piyasasının ilklerini yaptık ve yapıyoruz,
Tamamen otomatik sistem,
Basınç sensörlü otomatik kompresör
Çift Kompresör ;)
4 hava tüpü,
Ön Arka bağımsız,
Hava çıkışı otomatik çift emc valf,
Tuşlu panel,
Basınçlı hava tabancası,
Lastik şişirme aparatı,
Top vb ürünleri şişirme aparatı,
Basınç göstergeleri,
Akü amper kontrol cihazı (akünün gücü belli seviyenin altına düşerse gerekli amper deşarj olana kadar air sistemi devre dışı kalıyor)
Öyle motoru indirmek için vana açmıyoruz elimizin altındaki düğmeye basıveriyoruz
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)