Yalnız görüyorum ki aramıza 4 tekerciler sızmış.
Başları da amerigada.
Ötö rerörö örgütü aramıza nasıl bu kadar sızdı?
Admin uyuyor mu?
Yoksa aldandık mı diyecek!
Yalnız görüyorum ki aramıza 4 tekerciler sızmış.
Başları da amerigada.
Ötö rerörö örgütü aramıza nasıl bu kadar sızdı?
Admin uyuyor mu?
Yoksa aldandık mı diyecek!
Açıkçası Japonlar dünyanın her yerinde orta direğin dostu. Sadece orta direk kavramı ülkeden ülkeye değişiyor.
Şahsen param çok olsa lüks Alman, daha da çok olsa lüks İtalyan alırdım. Hatta almak çok da sorun değil ama 3-5 senede bir yenilemek sorun. Değeri yarıya düşüyor arabanın o süre zarfında... sonrasında da sorun çıkartıyor çok... Japon demek minimum on sene sorunsuz kullanmak demek...
İşte bu müjde oldu benim için:
http://blog.caranddriver.com/rumor-h...000-roadster/.
Hadi hayırlısı... Bu arada ortadan motorlu ve hibrit olacakmış... Ön tekerler NSX gibi elektrikli olacakmış. S2000'den bayağı farklı anlaşılan...
Fiyatı çok yüksek olmasa bari... Turbo olacak ama ossun... Ağzım sulandı şimdiden...
F1'i dizayn eden Gordon Murray'den:
"During this time, we were able to visit with Ayrton Senna and Honda's Tochigi Research Center. The visit related to the fact that at the time, McLaren's F1 Grand Prix cars were using Honda engines. Although it's true I had thought it would have been better to put a larger engine, the moment I drove the Honda NSX, all the benchmark cars—Ferrari, Porsche, Lamborghini—I had been using as references in the development of my car vanished from my mind. Of course the car we would create, the McLaren F1, needed to be faster than the NSX, but the NSX's ride quality and handling would become our new design target. Being a fan of Honda engines, I later went to Honda's Tochigi Research Center on two occasions and requested that they consider building for the McLaren F1 a 4.5 litre V10 or V12. I asked, I tried to persuade them, but in the end could not convince them to do it."
Adam motoru Honda'ya yaptırmak istemiş. Honda reddedince BMW'a gitmiş.
Böyle devam ederse gürcistandan araba getirmeyi düşünüyorum. %160 ötv %18 kdv bla bla bla
Haşmet bey'in de işaret ettiği üzere, önemli olan karmaşıklık değil, sağlamlık. Ne kadar karmaşa, o kadar sorun.
Bir firmanın sifir km. aracinin daha yüz km gitmeden bozulan şanzıman hikayesini okumuştum. O kadar keder verici bir durum ki. Aynı firmanın arkadaşımın yepisyeni acenta aracı ile yolda kaldığımızı da belirtmek isterim. Çocuk yıkılmıştı resmen. Malum firma, biliyorsunuz..
Allah şükür ve de hondaya müteşekkir olan birisi olarak olarak honda aracim 10 senedir tık demedi. Mühendislik ve ahlak abidesi resmen.
toyota güzel, benim motorum toyota gibi motor. toyota supra çok severim. param olsa alacağım iki araba var, biri toyota supra diğeri ise porshe 911 turbo.
üçüncüde olursa ferrari 550 maranello, dördüncüde olursa lamborghini diablo sv hadi beşinci sırayada bmw 3.16i 90 model olanı diyeyim
Firma adi veremem, mahkemeye falan verirler şimdi uğraşamam.
Oyle deme panpa, ticari itibar zedelenmesi diye birsey var mazallah, uğraşmayalim şimdi.
400 beygir hatcback alacagima 350 beygir ortadan motorlu Honda alirim.
300 beygir Civic Type-R alacagima 240 beygir S2000 alirim.
Bunlarin birincisi normal arabanin modifiye edilmis sekli... Bircok kismi daha dusuk fiyat noktasini tutturmak icin, pratiklik ugruna bir suru tavizler verilerek uretilmis araclar...
Ikincisi ise bastan surus zevki odakli, ve tum parcalari bunu yakalayabilmek icin uyum icerisinde uretilmis araclar...
Evet, birincisi duz yolda daha hizlidir; hatta cok calisilmissa belki virajda bile gecebilir; ancak geberse ikincisi kadar zevk vermez, verdigi tepkilerle surucuyle iletisim kurmaz.
Sadece sase saglamligi konusunda bir ornek: S2000'nin on tekerlegini krikoyla kaldirdim, arka teker de havalandi. Ustu acik arabaya, ustu kapali bir cok arabadan daha sert sase yapmis adamlar, deli gibi kasarak, agirliktan odun vermeden. Motorun hic bir kismi on teker aksini gecmiyor. Bunlari 4 kisilik binek bir arabada yapamazsiniz. Bi defa hemen hemen tum binek arabalarda motorun en az yarisi on aksin ilerisindedir. Arka bombos... Sonra virajda denge ve direksiyon tepkisi bekle o arabadan... Onunuzde kocaman 40 kiloluk bir kutu tasiyip yururken donmeye calisin. Spor arabada agirlik tamamen dort teker arasinda olur. Hatta mumkun oldugunca da merkeze yakin olur.
Hocam dedikleriniz doğru elbette s2000 daha zevkli sürüş sağlar ama pistte a45s süre olarak daha iyidir. Mercedes ten sürüş zevki s2000 ayarında bir araba almaya kalkarsanız fiyat da size doğru kalkıyor :D Mesela amg gt de s2000 gibi ruhu olan bir araç, motor ortada şaft bile karbon fiber ama fiyatı uçuyor.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)