merhaba arkadaşlar aklımda bu motorlar var. Yakıt tüketimi heryerde farklı yazıyor.6-8 litre bu motorlarda eko modu açıktı 120 140 arası kullanımda ne kadar yakar söyleyebilir msiiniz? eko modları etkili birşey mi
merhaba arkadaşlar aklımda bu motorlar var. Yakıt tüketimi heryerde farklı yazıyor.6-8 litre bu motorlarda eko modu açıktı 120 140 arası kullanımda ne kadar yakar söyleyebilir msiiniz? eko modları etkili birşey mi
600cc 4 silindir bir yarış motoru kullanabilecek tecrübeye sahip misiniz ?
Yakıt tüketimi senin bileğine bakar eko modu ucundan destekler. Ama 600 sisi kullanicak tecrübenin olması gerekir yoksa ayarı tutturamazsın...
R6da mod varmıydı ki.2008den beri gsxr zaten modlu ama r6da yeni kasalarda mı var mod olayı.
Sevgili " Romedon " bu soruyu sormak için neden fake üyelik aldın onu anlamadım
o kadar para verip alacağanız 600 cc racingin fazladan yakacağı 2-3 litreyi düşünüyorsanız binmeyin bence
Adam yakıt sormuş tecrübe, fake üyelik, bilek konuşulmuş. Merak etmiştim keşke cevaplansaydı.
600 cc'ye binmek isteyen yakıt hesabı yapmamalı bence
r6 böcek kasa sıkıştırınca 10-11 litre yakıyor, sakin kullanım 7-8 litre boğazdan egsozlu
R6'da eko modu diye bir şey yok.
600 CC Racing motosikletler, uygun vites ve devirde kullanıldığında (yani eco mod denilen nane de) ortalama olarak 5.5 - 6 litre civarında yakar, yüksek vites, düşük devir. Bu dünyanın kanunu zaten, arabayı da bu şekilde kullandığınızda yakıt tasarrufu sağlar.
Ayrıca 2016 'ya kadar olan R6 'da eco yok, fakat eco dediğiniz şey bir kandırmaca zaten. Kawasaki'de 3 tane top cikiyor, iğne ucu kadar, onu görürsen, heh işte çok yakmıyorum şuanda diyor.
Bi arkadaş yazmış, eco mod keko mod diye, katılıyorum. Bu aletlerde 10-11 litre ile sürmediğin sürece 150 scooter sür babacım, ne işin var racingle.
600cc yi 8.000dd veya exup açmadan sürmenin mantığı zaten yok. Devirli kullanmak zorundasın. Buda 7-8 lt yakmak demek. Hep 4.000-5.000dd sürer devamlı komprese sokarsan sağırlaşır...
r6 en çok yakan motorlardan, iksen 6lt nin altına düşmez
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:49 ----------
evet yakıt önemli depoyu söküp oranın yerine tüp taktırabilirsen arabada 3/1 düşerken motorda yarı yarıya düşebilir ama işte kos koca canavara bunu yapmak yakışır mı bilemiyorum kendiniz karar verin
Yanılıyorsunuz full system egsozlu motosikletlerde katalitik konvertör olmadığı için ex-up da olmayacaktır. Ex-up katalitik içinde olan kelebek bir valftir. 7bin devirden sonra açılır ve egsoz rahatlar. Benim fikrime göre full system egsozlu bir motorda ex-up hep açık gibi düşünün bu da sizin dediğinizi çürütüyor.
Ex-UP: Exhaust Ultimate Power-valve
exup lı bütün motorlarda eco modu vardır, ha bazısı ışık yakar öteki yakmaz veya manuel olarak kademe seçimini size bırakır, exup kelebeği serbest çıkan egzoz gazlarını biraz engelleyip alt devirlerde torku artırırken aynı anda ecu nun yakıt hava haritasını fakirleştiriyor, bazı egzoz sistemlerinde ise kelebek yerine özel tasarım susturucular vardır veya vtec gibi sistemler emilen havayı kısar,hepsinde amaç emisyonu azaltılırken motorun orta ve alt devirlerini canlı tutarak tüketimi de bir miktar düşürmektedir..
Ex-UP açmayan motor sağır kalır diye bir şey yok.
Sürekli düşük devir kullanılan yani exup açmayan motorlar halk dilindeki tabirle sağır kalır, sağır kalmak nedir ? supapların üzerinde aşırı karbon birikmesi ile hava girişi ve çıkışının engellenmesi neticesi motorun yüksek devirlere çıkamaması, bakınız dpf li dizel araç kullanım tavsiyesi, aracınızını ara sira yuksek devirli kullanın ki yukselen ısı karbon birikintilerini eriterek yok etsin, aynı amaçla motorlarda sürekli düşük devirde sürülmemeli..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)