Bajaj ın ayıplı mal konusundaki ilgisiz tavrı
Reklamlar
-
Onlarca bajaj yazısı, şikayeti okudum, hepside çözüldü, Ekrem bey bunuda çözer, ayrıca uzun uzun yazıyorsunuz ekonomiden bi haber. Japon motorlarının fiyatlarını takip etmeyen çok burada zannedersem, tabi ki satın aldığımız markayı takip edeceğiz birazda savunacağız, çünkü oda gelişsin rekabet artsın motosikletler ucuzlasın, sonra hero gelsin, başka markalar türesin çeşit artsın, rekabet acayip olsun satıcı beni kapıda kapsın memnun olayım, zevk alayım bu durumdan netice olarak, eleştirelim ama öldürmeyelim bir bakalım ne olacak mağduriyet giderilecek mibelki katılmayan arkadaşlar olacak ama benim fikrim bu. Ha bir de al daha 0 motoru ver tapa gazı ver köklemeyi sonra motor çok kötü bunu hondaya yap o da patara verir, az mal değeri bilin Allah aşkına.
Reklamlar
-
sarıçeto adlı üyeden alıntı
Onlarca bajaj yazısı, şikayeti okudum, hepside çözüldü, Ekrem bey bunuda çözer, ayrıca uzun uzun yazıyorsunuz ekonomiden bi haber. Japon motorlarının fiyatlarını takip etmeyen çok burada zannedersem, tabi ki satın aldığımız markayı takip edeceğiz birazda savunacağız, çünkü oda gelişsin rekabet artsın motosikletler ucuzlasın, sonra hero gelsin, başka markalar türesin çeşit artsın, rekabet acayip olsun satıcı beni kapıda kapsın memnun olayım, zevk alayım bu durumdan netice olarak, eleştirelim ama öldürmeyelim bir bakalım ne olacak mağduriyet giderilecek mibelki katılmayan arkadaşlar olacak ama benim fikrim bu. Ha bir de al daha 0 motoru ver tapa gazı ver köklemeyi sonra motor çok kötü bunu hondaya yap o da patara verir, az mal değeri bilin Allah aşkına.
Sıfır motoru gazlamayla krank'a zarar verilebileceğini düşünmüyorum. 2 kere motor söküp toplamış biriyim. Motor yağsız kalmadıkça krank zarar görmez nasıl gazlarsan gazla.
-
sarıçeto adlı üyeden alıntı
Onlarca bajaj yazısı, şikayeti okudum, hepside çözüldü, Ekrem bey bunuda çözer, ayrıca uzun uzun yazıyorsunuz ekonomiden bi haber. Japon motorlarının fiyatlarını takip etmeyen çok burada zannedersem, tabi ki satın aldığımız markayı takip edeceğiz birazda savunacağız, çünkü oda gelişsin rekabet artsın motosikletler ucuzlasın, sonra hero gelsin, başka markalar türesin çeşit artsın, rekabet acayip olsun satıcı beni kapıda kapsın memnun olayım, zevk alayım bu durumdan netice olarak, eleştirelim ama öldürmeyelim bir bakalım ne olacak mağduriyet giderilecek mibelki katılmayan arkadaşlar olacak ama benim fikrim bu. Ha bir de al daha 0 motoru ver tapa gazı ver köklemeyi sonra motor çok kötü bunu hondaya yap o da patara verir, az mal değeri bilin Allah aşkına.
Bajajda benim gördüğün en büyük sorun SERVİSLER.Servislerin kalitesizliği, baştan savma çabaları, müşteriye saygısız saygısız konuşmalar yetmezmiş gibi birde işlerini en ilgisiz şekilde yapmaları.
-
Bajaj/Kuralkan aleyhinde yazarken dikkatli olmak gerek; malum AEA'nın başına gelenler..
-
Zabitatak adlı üyeden alıntı
Ben firmadan üründen ümidi kestim.japona yöneldim.en azından içim rahat olur motorumdan soğumam orası burası akıtmaz kırılmaz.
Bu yuzden 2006 model 68.000 km de 13000 e suzuki bandit aldim... suan 85.000 km de
4 teker gövdemi ,2 teker aklımı alır...
-
Bende Pulsar almaya, Bajaj ailesine katılma düşüncesindeyim. Fakat bu birkaç kronik sorun ve bu sorunların halen çözülememesi beni tedirgin ediyor. 2017 modellerini bekliyorum özellikle dominar modelinde de bu sorunlar görülürse artık başka markaya yöneleceğim.
-
-
IRau adlı üyeden alıntı
o zaman sorularımı yağdırayım sırayla :D
1- bakımlarını sen mi yapıyosun?
2-motorlarda subab ayarı mevzusu için ne diyosun? kaç km de yapılır?biz yapabilir miyiz?
son olarak idolümsün 2015 modelle 36.000 km deyim 100.000 km hedefim
Evet bakimlari kendim yaparim...
Suana kadar amortisor kecelerini(3 defa.. ucuz etin yahnisi), debriyaj ve fren balatarini... on arka disli ve zincir, fren hidrolikleri, kisaca herseyini kendim yaparim...suan subap ayari istemiyor... baska arkadaslarimin subap ayarlarini yaptigim icin... bunu da yaparim sorun degil...
-
06Serhat adlı üyeden alıntı
Bende Pulsar almaya, Bajaj ailesine katılma düşüncesindeyim. Fakat bu birkaç kronik sorun ve bu sorunların halen çözülememesi beni tedirgin ediyor. 2017 modellerini bekliyorum özellikle dominar modelinde de bu sorunlar görülürse artık başka markaya yöneleceğim.
O iş öyle değil abim. Yani aslında servisleri biraz düzeltebilseler sorun kalmayacak ama henüz tamamlayamadılar servis işini. Mesela yaycılar var, her daim çayları var, Mahmut usta var ilgilenir, ama usta tek motor çok. Haliyle ya çok bekliyorsun, ya çok bekliyorsun
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
-
Fark ettiniz mi bilmiyorum ama bu kronik sorunlar stop etme falan rs200 de yok sanırım daha 1 tane olumsuz yazı okumadım motor hakkında
-
Oncelikle gecmis olsun,cok can sıkıcı bir durum.
Su yasanan senaryo honda da olsaydi burasi yikilirdi alin size japon motoru diye.Simdi adama rodaj vs diyenler olmus,asiri komik
Her malda kusur cikabilir,marka onemli degil.Fakat insanlar zaten ederinin en az 2-3 bin fazlasiyla satin aldiklari motorlarda birde sorun sikintiyla ugrasmak istemiyorlar.Simdi anliyorsunuzdur umarim hala cbf 150 alanlari.Alan adam da ederinin ustunde fiyata aldigini biliyor ama,markaya guveniyor.
2011 de 0 km aldigim cbr 125 ime 2. Yag bakiminda castrol scooter yagi koydu yetkili servis,faturada farkettim.Bu ne dedim,bisey olmaz dediler.İtiraz etmeme ragmen ayni yag diyip yolladilar.Eve gidince hemen Honda Turkiye ye bir mail attim,1 gun sonra Honda TR aradi ve ozur dileyerek servisle konustuklarini gidip ucretsiz bir sekilde bakimi tekrar yapacaklarini,istedigim yag ile degisip motoru yikayip temizleyip vereceklerini soylediler.Zira oyle de oldu.
Bajajin motosikleti kotudur demiyorum kesinlikle,oldugunu da dusunmuyorum zaten.Ama boyle servis ve distributor varken boyle olaylar yasanmasi cok muhtemel.
-
Zaten birbirinden bağımsız iki motor bloğu için 200 cc'de aynı problemlerin çıkacağını düşünmek çok anlamsız. 150 cc modelde bu sorundan şikayetçi kaç kişi var merak ettim ? Neden krank değişiyor acaba ? Krank mı kırıyor motor ? Eğer aynı sorun üç defa tekrarlıyorsa bence servis sorunu yanlış yerde arıyor. Bir soruna kronik diyebilmek için stop sorununda olduğu gibi çok sayıda motorda görülmelidir.
İkincisi de, başka bir arkadaşın da yazdığı gibi, 150 cc motorda 120 km/saat hız az değildir. Arkadaş 50 ile mi süreyim demiş, evet rodaj için 50 ile sür denmişse öyle süreceksin. 120 ile gitmek neredeyse motorun limiti oluyor. Yine de eğer bu motor redline'da sürekli zorlanmadıysa kranka bir şey olmamalıdır. Zorlandıysa o zaman net olarak kullanıcı suçludur. Bana sürekli redline'da zorlanıp bir şey olmayan motorları örnek vermeyin, tamamen tesadüftür. Şimdi olmasa 10 bin km sonra olacak çünkü. Açık söyleyeyim, benim kendi markam olsa, rodajına uyulmamış ve aşırı zorlanmış motorları garanti kapsamı dışında tutarım. Bunu nasıl tespit ederim bilmiyorum ama bir yolu bulunur. Bu forumda devir kesiciyi nasıl devre dışı bırakcağını soran akıllılar var.
-
Bence japonlarda kawasaki , Hintlilerde de Hero nun servisleri nispeten daha ilgili ve anlayışlı.
-
Anlaşılan Bajaj iade talebine olumlu yanıt vermeyecek. İki yol kalıyor;
1- Hukuk yoluna gitmek.
2- Kırılan kırankların resmini çerçeveleyip üzerine "Bajaj Hatırası" yazıp duvara asmak.
-
efendy06 adlı üyeden alıntı
O iş öyle değil abim. Yani aslında servisleri biraz düzeltebilseler sorun kalmayacak ama henüz tamamlayamadılar servis işini. Mesela yaycılar var, her daim çayları var, Mahmut usta var ilgilenir, ama usta tek motor çok. Haliyle ya çok bekliyorsun, ya çok bekliyorsun
Abi ben 4 44 motora farklı zamanlarda iki defa gitmiştim sağolsun tolga bey çok güleryüzlü davrandı motosikletler ile ilgili bilgi, broşür verdi. Yaycılara ise yibada iken gittim motosiklete bile oturmama izin vermediler. Birkaç ay önce yine gittiğimde ise pek ilgilenen olmadı. Bence Ankara gibi bir yerde servisler çoğaltılmalı ve kaliteye önem verilmeli.
Ayrıca 3 yıldır çözülemeyen contadan sızıntı yapma, stop etme, gösterge ve akü sorunu gibi sorunlar artık çözülmelidir. Her motorda olmuyor belki ama hiç olmaması daha iyidir. 2017 modellerinden beklentim bu.
-
06Serhat adlı üyeden alıntı
Abi ben 4 44 motora farklı zamanlarda iki defa gitmiştim sağolsun tolga bey çok güleryüzlü davrandı motosikletler ile ilgili bilgi, broşür verdi. Yaycılara ise yibada iken gittim motosiklete bile oturmama izin vermediler. Birkaç ay önce yine gittiğimde ise pek ilgilenen olmadı. Bence Ankara gibi bir yerde servisler çoğaltılmalı ve kaliteye önem verilmeli.
Ayrıca 3 yıldır çözülemeyen contadan sızıntı yapma, stop etme, gösterge ve akü sorunu gibi sorunlar artık çözülmelidir. Her motorda olmuyor belki ama hiç olmaması daha iyidir. 2017 modellerinden beklentim bu.
Umarım çözülür,ama hiç sanmıyorum...Neden mi? 3 yılı aşkındı bi gelişme omadı,hala aynı tas*aynı hamam.
-
Seko adlı üyeden alıntı
Zaten birbirinden bağımsız iki motor bloğu için 200 cc'de aynı problemlerin çıkacağını düşünmek çok anlamsız. 150 cc modelde bu sorundan şikayetçi kaç kişi var merak ettim ? Neden krank değişiyor acaba ? Krank mı kırıyor motor ? Eğer aynı sorun üç defa tekrarlıyorsa bence servis sorunu yanlış yerde arıyor. Bir soruna kronik diyebilmek için stop sorununda olduğu gibi çok sayıda motorda görülmelidir.
İkincisi de, başka bir arkadaşın da yazdığı gibi, 150 cc motorda 120 km/saat hız az değildir. Arkadaş 50 ile mi süreyim demiş, evet rodaj için 50 ile sür denmişse öyle süreceksin. 120 ile gitmek neredeyse motorun limiti oluyor. Yine de eğer bu motor redline'da sürekli zorlanmadıysa kranka bir şey olmamalıdır. Zorlandıysa o zaman net olarak kullanıcı suçludur. Bana sürekli redline'da zorlanıp bir şey olmayan motorları örnek vermeyin, tamamen tesadüftür. Şimdi olmasa 10 bin km sonra olacak çünkü. Açık söyleyeyim, benim kendi markam olsa, rodajına uyulmamış ve aşırı zorlanmış motorları garanti kapsamı dışında tutarım. Bunu nasıl tespit ederim bilmiyorum ama bir yolu bulunur. Bu forumda devir kesiciyi nasıl devre dışı bırakcağını soran akıllılar var.
Seko, pek çok konuda yorumlarına ve görüşlerine katıldım. Bu konu hariç. Eğer bir motorlu araçta (motosiklet, araba, vs.) devir kesici varsa ne yaparsanız yapın isteyerek motor bloğuna zarar verilemez. Bunun tek istisnası kesicinin devreye girdiği devirde (redline) alt vitese almak olabilir. Bu durumda da motordan önce şanzumanın iflas etme ihtimali daha yüksektir.
Şanzuman için kullanıcı hatası tabiri kabul görebilir. Ancak motor krankının değişimi pek de kullanıcı hatasına girmez. Rodaj kurallarına uymamanın motor ömrünü kısaltabileceğini kabul ediyorum. Ancak bu ömür bir iki bin kilometre olamaz.
Saygılarımla.
Hayat her zaman sen tüm olanakları yaşayıp tüketmeden önce biter... W. Faulkner
-
06Serhat adlı üyeden alıntı
Abi ben 4 44 motora farklı zamanlarda iki defa gitmiştim sağolsun tolga bey çok güleryüzlü davrandı motosikletler ile ilgili bilgi, broşür verdi. Yaycılara ise yibada iken gittim motosiklete bile oturmama izin vermediler. Birkaç ay önce yine gittiğimde ise pek ilgilenen olmadı. Bence Ankara gibi bir yerde servisler çoğaltılmalı ve kaliteye önem verilmeli.
Ayrıca 3 yıldır çözülemeyen contadan sızıntı yapma, stop etme, gösterge ve akü sorunu gibi sorunlar artık çözülmelidir. Her motorda olmuyor belki ama hiç olmaması daha iyidir. 2017 modellerinden beklentim bu.
4-44 servisliği ve bayiliği iptal edildi. Yaycıların satış kısmıyla hiç işim olmadı. Ben sadece servisini bilirim yani ustasını.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
-
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
Umarım çözülür,ama hiç sanmıyorum...Neden mi? 3 yılı aşkındı bi gelişme omadı,hala aynı tas*aynı hamam.
2017 modellerini bekliyorum. Özellikle yeni gelecek olan dominar modelinde de bu tür sıkıntılar yaşanırsa Bajajın imajının kötüye gideceğine inanıyorum.
-
Yaycıların ustasıyla ayaküstü sohbetim oldu. Gayet matrak cana yakın biri. Ustalığını bilmem.
İçerde sahipleri midir kimdir bilmem ama o adamlarla bedava ürün dağıtsa iş yapılmaz.
İçeri giriyorum adam oturduğu yerden ' hayırdır birader neye baktın ? ' diye bir soru yöneltti.
Motosiklet mağazasına alçı boya almaya gelecek halim yok.
O üslup ile bunlar oralara nasıl gelmiş anlamadım.
Ustasından dolayı Yaycılar tercih edilebilir belki ama ticaret için kesinlikle tavsiye etmem.
Çankaya'da ki yeni servise bakım için gideceğim. Bakalım orası nasılmış.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)