Bajaj ın ayıplı mal konusundaki ilgisiz tavrı
Reklamlar
-
Maalesef memlekette hukuk / adalet çok çok gecikmeli bir akışta uygulanmaya çalışılıyor.Herşey burada patlıyor...
Şu gün gibi açık seçik ki eğer aynı olay Avrupada Amerikada olsa arkadaşın motorunu değiştirmekle kalmayıp üzerine maddi manevi tazminat bişe tahakkuk eder...
2008 krizinden sonra Japon markalarının üretim kalitesindeki düşüş bu Hintli ve Çinlilerin sorunlu üretimlerine kılıf bulabilmelerine sebep oldu. Hep bir ağızdan sanki japonlarda sorun yok vs gibi laflar yürüyor. İyide arkadaş JAponda %kaç sorun var senin motorunda % kaç var?
Kanuni 2 yıldır aynı şeyi soyleyip duruyor. Yok biz şu kadar satıyoruz bu kadar satıyoruz. Ok. Satıyorsunuz ama 3 yıl olmuş hala sıfır sattığınız malda gösterge bilmem ne sorunu var. Bakın bunlar "AYIPLI MALDIR" hukukende böyledir. Etik unsurlar açısındanda böyledir. Ahlaklı düzgün firma ayıplı malı yenisi ile değiştirmekle yükümlüdür. Ancak ülkemizdeki hukuk sürecinin uzamasından dolayı firmalar bu işi pişkinliğe vurarak bunu yapmıyor. Neden mi? Ço kaçık çünkü bizim hukuk sistemimiz ayıplı satılan bir malın en fazla değişimine hüküm veriyor. E peki mağdur müşterinin geçirdiği o kadar zaman kaybı, stres , maddi kayıp vs. bunları hesaba katıyormu katamıyor çünkü bizim hukuk sistemimiz köhnemiş..Güncel mantık dinamizminden kopuk.
Maalesef avukat arkadaşlarda meseleyi firmayla kötü olmamak üzere yorumlayıp sadece kagıt üzerinde bu işi kovalıyorlar. Yani adalet ve etik konular kimsenin umrunda değil..
Kuralkan aynı satışı avusturyada yapsaydı bin kere malı geri alacaktı ve belbi bir sürü tazminat ödemek zorunda kalacaktı. Bu nedenle Avusturyada aynı davranışı ticari duruşu sergileyemeyecekti. Bu net..
Hepsini geçtim. Yahu kardeşim adam bir mal almış belliki bir sürü arkadaştada aynı sorun var sıfır alınan bir motorda krank değişimi 3 -5 motorda gözlemlenmişse bu üretim kaynaklı sorundur. Alın bunu değiştirin yasada açık var diye değiştirmemeyi tercih etmek sizi iyi bir firma / distributor yapmıyor..
Bakın diyorsunuzki motosiklet pazarı küçülmüş. Dahada küçülecek. Çünkü adam gibi distributor yok. Müşteriyi mağdur ederek parasını alıp saçma sapan çözüm önerileri sunarak bu pazarı büyütemezsiniz. Daha öncede söylemiştim bu sektör resesyona girmiştir. Bakın fiyatlara ikinci el fiyatlarına açık..
Satış raklamlarından bahsetmeyin. Sıfır satılan ayıplı malın kaçını geri aldığınızdan bahsedin.. Matematik budur. Gerisi boş laftır...
Reklamlar
-
sport-turing adlı üyeden alıntı
Kardeşim benim dikkatimi çeken bir olay eğer garantiden değiştiriyorlarsa her seferinde bence güzel bi olay lakin
150cc lik bir motoru rodaj da olduğu halde diyosun ki asla 120 km nin üstüne çıkmıyorum
Yani sen motoru en üst limitinde rodaj döneminde kullanıyosun
Daha ne yapsın motor arıza vermesinde
Sen ısınmadan aniden bir son sürat koş vücudun ne arızalar verir
Demek istediğim ilk defamı sıfır motor kullanıyosun
150cc lik bir motor ne surat yapar ki sen rodajda 120 km nin üstüne çıkmıyorum dersin
Bence sen şükret kullanıcı hatası deyip motoru eline torbayla verip evine göndermediklerine
Geçmiş olsun bu son olur İNŞAALLA
bu itiraf gibi olmuş Kuralkan bunu kullanır, rodaj dahilinde verilen km aralıklarını kullanmak yükümlülüktür. Aksi Garanti dışı durumları yaratır ve Kuralkan bu konuda geri adım atmaz.
Hindistanlı bir motosiklet markası Müdürü ile konuşurken Türkiye bize çok büyük tecrübe demişti, kullanıcı profileri çok farklı en azından.
Hindistanda benimde şahit olduğum genel kullanım limitler dahilinde ve sakin . Ama Türkiyede arkadaşın da itiraf ettiği gibi kullanım alışkanlığı daha hoyrat ve özensiz. Rodaja , düzenli bakıma dikkat edenlerin oranı Hindistandan daha az, buda ürün ömrüne yansıyor. Bu Bajaj ve Hero da da böyle, diğer Hintlilerde de . Motoruna özen gösterene, bakımını yapana uzun yıllar iyi hizmet eder bu markaların motorları.
-
ilterirfan adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba,
İki gündür formu takip etmekteyim. Şikayetini dile getiren arkadaşı yakinen tanımaktayım. Şuan bajaj ailesine dahil olmuş olduğum için yorum yapmak istemedim. Yanlış anlaşılmasın sadece 2 aydır Bajaj Markasına dahil olmuş biri, 3 yıldır bajaj kullanıcısı olarak cevap veriyorum. Amacım taraf olmak yada karşıt düşüncelere karşı atak değildir. Umarım yanlış anlamazsınız.
Canımı sıkan konu nedense hep fuar zamanı bir Bajaj atağı yapılması (Yusuf kardeşimizin sorunu denk geldi, onu istinaden söylüyorum yanlış anlaşılmasın) devamlı bajajın kötülenmesi beni üzüyor.
Benim ilk motorum 125st discover; hani şu herkesin kronik terletme yada conta yakma sorunu dediği ve benim aksine hiç yaşamadığım bir sorun. Çünkü ben motor ve mekanik derslerinde öğrendiğim konuları hiç aklımdan çıkartmadan kullanmıştım (bir süt çiftliğinde mekanik bakım bölümünde - Motor bakımları ve yenilenmeleri departmanında uzun seneler görev yaptım), arkadaşlar; aynı motoru kullandığım arkadaşlarım bana son hızı 100km dediğimde sen motoru açamamışsın demişlerdi. Çünkü Onlar 120km hızlarla yolculuk yapabiliyorlarde. Ve ben 90km hızla ege-akdeniz turuna çıkmış biri olarak APTALIN TEKİYDİM onların gözünde. Silindir contlarını defalarca değiştirmişlerdi bense 28bin km boyunca hiç değişim yapmadan motoru satmıştım.
Motorda hata olabilir, sonuçta kul yapısı. Ama bizde de hata olabilir.
YANLIŞ ANLAŞILMASIN DEDİKLERİM;
TEKRARDAN DİLE GETİREYİM, HATALI KİMMİŞ DERDİM O DEĞİL, BAJAJI SAVUNMUYORUM, ARKADAŞIDA SAVUNMUYORUM.
BENİ ÜZEN ŞEY BURADAKİ KONUŞMALAR.
Bajaja ait şikayet var com da şikayet varmış; arkadaşlar bahsettiğiniz markalara da at şikayetler var iyi bakın. Her arızada telefonları değiştiren Apple gibi bir marka hakkında bile 15bin şikayet var..
İnsanları memnun etmek zor; ki Ekrem Bey'in takdir edilesi çabasını hepimiz görüyoruz.
Ama bu forumda ''Ekrem Ata buraya bi baksın'' tarzında çağırıda bulunan arkadaşlar bile var. Ekrem Bey babalarımızın yaşında ve bu üslubu haketmeyen biri.
Yazıların mimikleri yoktur, yanlış anlaşılmaya müsaittir. Ben bu yüzden söyle derim hep; ''Ekrem Bey sizi buraya ekledim, ilgileneceğinizi düşünüyorum'' sağolsun Ekrem Bey'de hep ilgilenir.
Ekrem Bey (Pazarlama Müdürü) olsun, Oktay Abi (Servis sahibi) olsun, Ertuğ Bey (Reklam departmanı sorumlusu) olsun; benim çok sevdiğim ve müşteriye müşteriden ziyade aile gözüyle bakan kişilerdir.
Sorunu kendimizde aramamak suç değil; her eğitimde KİŞİLERİN KENDİLERİNİ GENEL KULLANICIDAN HEP ÜSTÜN GÖRMEK VE İYİ BİR KULLANICI OLDUĞUNU SANMAK BÜYÜK AMA AYNI ZAMANDA OLAĞAN BİR HATADIR dediklerini hiç unutmam.
Ve servisimizde başımıza gelen bir olay vardı;
Bir arkadaşımız as150 ile servise geldiğinde; bir kurye abimiz sen acemimisin diye sordu
Arkadaş 10bin km kullandım acemi değilim dedi
Kurye abimiz küçük viteste yüksek devir kullanmak hoşuna gidiyor o zaman dedi
O arkadaşın rodajdan nanladığı 70i geçmemek ama bunu 3 4 viteslerde yapmak olduğu ortaya çıktı.
Motorcu düstürüne uyalım, birbirimizi üzmeden; anlamaya çalışarak ve empati kurarak cümle kuralım.
Konu Kuralkan yada kullanıcı değil.
Kalp kırmadan naif olmak.
İnsan olabilmek.
Haddimi aştıysam affedin, tecrübesizliğime verin. Ama rica ediyorum hakkımı yiyecek yorumlar yapmayın..
Hak yemekten korkarım, hakkımı da kimseye helal etmem (bu korkuyu duymadan hakkımı yemeye çalışanlara itafen)
retox70 adlı üyeden alıntı
bu itiraf gibi olmuş Kuralkan bunu kullanır, rodaj dahilinde verilen km aralıklarını kullanmak yükümlülüktür. Aksi Garanti dışı durumları yaratır ve Kuralkan bu konuda geri adım atmaz.
Hindistanlı bir motosiklet markası Müdürü ile konuşurken Türkiye bize çok büyük tecrübe demişti, kullanıcı profileri çok farklı en azından.
Hindistanda benimde şahit olduğum genel kullanım limitler dahilinde ve sakin . Ama Türkiyede arkadaşın da itiraf ettiği gibi kullanım alışkanlığı daha hoyrat ve özensiz. Rodaja , düzenli bakıma dikkat edenlerin oranı Hindistandan daha az, buda ürün ömrüne yansıyor. Bu Bajaj ve Hero da da böyle, diğer Hintlilerde de . Motoruna özen gösterene, bakımını yapana uzun yıllar iyi hizmet eder bu markaların motorları.
Bajaj'da en büyük risk kullanıcı kitlesinin birbirini savunmak yerine satışa getirmesi. Maaşallah sizin gibi Bajaj kullanıcıları tanıklığında Kuralkan çocuğu motorumuzu kasıtlı bozuyorsun diye dava ederse şaşırmam. Hindistan gezisi veya Türkiye gezisine gidersiniz artık.
-
acemi60 adlı üyeden alıntı
Bajaj'da en büyük risk kullanıcı kitlesinin birbirini savunmak yerine satışa getirmesi. Maaşallah sizin gibi Bajaj kullanıcıları tanıklığında Kuralkan çocuğu motorumuzu kasıtlı bozuyorsun diye dava ederse şaşırmam. Hindistan gezisi veya Türkiye gezisine gidersiniz artık.
Bi şekilde sataşma başladı yine..
bekliyordum da.
Bu konuyu açan arkadaşa bir sor bakalım yardım etmiş miyim etmemiş miyim?
Ayrıca yazdıklarımızada seni rahatsız eden şey ne?
Kullanıcı olarak konuşacaksam eğer; (ki kullanıcı olarak konuştum yukarıda da) markayı savunmadığımı göremedin galiba.
-
ilterirfan adlı üyeden alıntı
Bi şekilde sataşma başladı yine..
bekliyordum da.
Bu konuyu açan arkadaşa bir sor bakalım yardım etmiş miyim etmemiş miyim?
Ayrıca yazdıklarımızada seni rahatsız eden şey ne?
Kullanıcı olarak konuşacaksam eğer; (ki kullanıcı olarak konuştum yukarıda da) markayı savunmadığımı göremedin galiba.
6000 km. de üç kere krank kırmış Bajaj kullanıcısı arkadaşınızın motoru iade talebine destek olduğunuzu da iddia edersiniz şimdi. Yazdıklarınızı bir daha okuyun. Helal olsun diyorum. Başka da bir şey demiyorum...
-
acemi60 adlı üyeden alıntı
Bajaj'da en büyük risk kullanıcı kitlesinin birbirini savunmak yerine satışa getirmesi. Maaşallah sizin gibi Bajaj kullanıcıları tanıklığında Kuralkan çocuğu motorumuzu kasıtlı bozuyorsun diye dava ederse şaşırmam. Hindistan gezisi veya Türkiye gezisine gidersiniz artık.
Hocam inan Hindistana gitmek için övgü vb. şeye ihtiyacım yok. Sen kendin ve çevrenle beni karıştırma. Biraz düzeyli olalım. Konu sapmasın. herkes fikrini belirtecek.
Bu sektörde 20 yıla yakın çalıştım, Hindistanda aralıklı olarak 7 aya yakın kaldım, trafiğinde sürekli motosiklet kullandım, kullanıcılarını, servislerini çok iyi bilirim. Türkiyede satış ve satış sonrasında çalıştım, bu firmaların hiç biri ile bağım ve çıkarım yok. Ama hemen hemen herkesi iyi tanırım. Sektör bilgim ve tecrübem doğrultusunda paylaşım yaptım. Bu arkadaş mahkemeye gitse büyük ihtimalle motorunu değiştirir çünkü bakım kayıtları mevcut ise uygun olmayan kullanımın ispatı yada kabul ettirilmesi çok zor. Gerisi onun vicdanına kalmış.Ben bu arkadaşı uyardım ama sen anlamadın, rodajda 120 km, vb. yazılar dava sırasında konu olabilir ki inan bu Kuralkanın gözünden kaçmaz.
-
retox70 adlı üyeden alıntı
Hocam inan Hindistana gitmek için övgü vb. şeye ihtiyacım yok. Sen kendin ve çevrenle beni karıştırma. Biraz düzeyli olalım. Konu sapmasın. herkes fikrini belirtecek.
Bu sektörde 20 yıla yakın çalıştım, Hindistanda aralıklı olarak 7 aya yakın kaldım, trafiğinde sürekli motosiklet kullandım, kullanıcılarını, servislerini çok iyi bilirim. Türkiyede satış ve satış sonrasında çalıştım, bu firmaların hiç biri ile bağım ve çıkarım yok. Ama hemen hemen herkesi iyi tanırım. Sektör bilgim ve tecrübem doğrultusunda paylaşım yaptım. Bu arkadaş mahkemeye gitse büyük ihtimalle motorunu değiştirir çünkü bakım kayıtları mevcut ise uygun olmayan kullanımın ispatı yada kabul ettirilmesi çok zor. Gerisi onun vicdanına kalmış.Ben bu arkadaşı uyardım ama sen anlamadın, rodajda 120 km, vb. yazılar dava sırasında konu olabilir ki inan bu Kuralkanın gözünden kaçmaz.
Ben de "düzeyli olmak" ve "konuyu saptırmamak" adına sorayım. 6000 km. deki motora ne rodajı oluyor? Adam motor sıfırken yada rodajdayken 120 km. yi geçmedim diye yazmamış. "Düzey" ve "saptırmama" güzel. Biraz da dikkat... Garantili motor kanuna göre bu durumda iade edilir. O kadar basit. Ama konuyu uzatmak daha uygun görünüyor galiba. Bajaj'da diğer markalarda olmayan müşteri diyaloğu var diyorduk. Göstermelikmiydi? Adamın iade talebini yerine getirsinler alkışlayalım...
-
Krank kırılan arkadaşın başından tabiki kötü ve stresli durumlar geçmiş.Belki kendi kullanımından kaynaklıda olmuş olabilir.Serviste sorunun kaynağı yeterince iyi tespit edilememiş bir kaç kere aynı arızayı vermiş.Bu gibi durumlar benim kendi kullandığım opel insigniada da böyle servisten memnun almayıp İzmir merkezi arayan olmadı Almanyaya kadar derdini anlatan arkadaşlarım var.Öyle sorunları kullanıcı hatası diye başlarından atıyorlarki şaşarsınız.Gidinde çok büyük firma Opel de araç değiştirmeye çalışın.Burada esas bakılması gereken aracın sorununun tespiti ve sorunun giderilmesi için servisin tutumu.Servis yetersizliği gibi bir durum bu olayda olmuş öyle görünüyor.Sonuçta en yetkili ağızdan soruna çözüm getirileceği belirtiliyor.Bakalım belki yine sorun devam edecek o zaman tutumları ne yönde olacak onu beklemek gerekli.Ama aracım 3 arıza verdi ben bu aracı istemem demek karşılıklı iyi niyet çerçevesinde pek adil olacağını düşünmüyorum.Arkadaşın stresi tabiki çok.Onun içinde ücretsiz bakım olur bir güzellik yapılıp arkadaşın maduriyetide giderilir.Amaç üzüm yemekmi bağcıyı dövmekmi.
-
telike adlı üyeden alıntı
Bajaj alacağıma kuba alırım kuba çita. Parasına göre iyi motor dedini dediniz. Bu mu iyi motor? Distrübütör yook. Kalite yook servis yook. Ama fiyatı iyi. Çevirdin mi gidiyo. Duruyo mu? O da yook. Fiyatı iyi ama. Ulan dökülüyo bedava verseler binilmez ne zaman yolda bırakacağı belli değil.
Ama,fakat paz.md.'ü 2017 pazar liderliği hedefliyoruz diyor....
-
Ya hala rodaj diyorlar ya hala. Bu olayın rodajla alakası yok. Ayıplı malın kusuruna rodaj diyemezsiniz hiçbirimizin hakkı yok.
Ulan şu olay keşke benim başıma gelseydi be.!!
-
acemi60 adlı üyeden alıntı
Ben de "düzeyli olmak" ve "konuyu saptırmamak" adına sorayım. 6000 km. deki motora ne rodajı oluyor? Adam motor sıfırken yada rodajdayken 120 km. yi geçmedim diye yazmamış. "Düzey" ve "saptırmama" güzel. Biraz da dikkat... Garantili motor kanuna göre bu durumda iade edilir. O kadar basit. Ama konuyu uzatmak daha uygun görünüyor galiba. Bajaj'da diğer markalarda olmayan müşteri diyaloğu var diyorduk. Göstermelikmiydi? Adamın iade talebini yerine getirsinler alkışlayalım...
sen rodaja ben ifadeye dikkat ediyorum , bu ürünün kitaçığında km aralıklarındaki hız limitleri yazılıdır, yıllarca tercümelerini ben yaptım bir çok modelin,araştır lütfen ( motor alıştırma). bunun aksini arkaadaşın ifadesi ( 120 km vb) onu sıkıntıya sokar. ben bunu diyorum. Kuralkan motoru değiştirmez, tamir hakkını kullanır , arkadaş da dava eder, şikayet eder, ama bu süreçte ifadelerine dikkat etmeli diyorum. düzey konusu biraz aşırı oldu, amacını aştı kusura bakma..
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
-
Allah bu servislerin gazabından korusun bizi.İnanılmaz can sıkıcı bir durum.
Hele ki otomobilde opel alanlar ve opel servislerinin eline düşenlerin Allah yardımcısı olsun.
-
Bajaj pulsar almayı düşünen biri olarak kuanos'un sorunu nasıl çözülecek merak ediyorum,ve takipteyim. Sorunun nasıl bir sonuca bağlanacağı benim bu motoru alıp almamamda önemli bir rol oynayacak. Eminim ki birçok arkadaş da bu konuyu takip ediyordur. Konuya yapılan yorumları okumadan önce Bajaj'ın bu kadar sorunlu olduğu, servislerinin sıkıntılı olduğunu bilmiyordum. Demek ki daha iyi araştırma yapmak lazımmış. Motosikleti almaktan vazgeçmiş değilim ama canım sıkılmadı da değil. Artık daha iyi araştırma yapma ve ona göre karar verme zamanı. Takipteyim...
-
Ah bu fırmalar. Sony xperia z3 almıstım 2 yıl once, 4 5 kere aynı sorundan servıse gonderdım, sonuncularında artık onarım ıstemıyorum degısım veya ucret ıadesı talep edıyorum dedım, sonuc onarılıp gonderıldı. Onarılıp gonderıldı dıyorda, onarılan bır haltta yok ortada sorun halen devam. Nokıa C3 var evde, eskı bır telefon. Alarm kurayım, vıdeo acayım sesı z3'ten ıyı cıkıyor. Z3'un sesı de ıyıydı alındıgında halbukı, kendılıgınden ısınma sorunu oldu bır daha ıflah olmadı telefon. Telefon onarılıp(!) gonderılınce servısı aradım, ben onarın demedım, degısım veya ucret ıadesı talep edıyorum dedım sız nıye onarıyorsunuz dıye sordum, bız bu taleple gelen cıhazlar ıcın fırmayı arayıp soruyoruz onar derlerse onarıyoruz gonderıyoruz dedıler. Fırmayı aradım Sony'ı yanı. Sorunum bu, vazıyette bu dedım, bız degısım veya ıade kararı veremeyız, servıs cıhazı onarabılıyosa onarır gonderır onaramıyorsa bıze bıldırır ıade veya degısım yaparız dedıler. Ulan Sony bu, uc gunluk fırma degıl. Servıs topu sony'e, sony topu servıse atıyor. Tatıle falan cıktım, yogunluktan servıse gonderemedım, thh'ye gıdemedım garantısıde bıttı telefonun. Sonuc? 2500 lıra vererek sorunlu bır cıhazla sınır sahıbı oldum. Bır daha mı? Sony alanın, aldıranın, onerenın, teklıf edenın Buyuk fırmalarda sıkıntılı, ıhtımaller soyle, ya buyuk fırma ısmımıze leke gelmesın dıye ısınızı halleder ya da kucuk fırma pıyasada yenıyız, adımız sımdıden cıkmasın dıye ısınızı halleder ya da ıkı fırma ıcın tam tersı durum. Mevzu sony, bajaj degıl. Ucuz etın yahnısı daıma pek olur. Bundan sonra telefonda Apple'den, motorda Bmw, Honda, Yamaha, Kawasaki, KTM... gıbı markalardan sasmam.
Bajaj falan hıkaye yanı, ucuzmus, f/p ımıs. Evet, japonun jant kırmayacagı yerde bu uretım harıkası f/p motoru jant kırıyor, blok patlatıyor, aşınma suresı japonun yarısı bıle degıl, servısler rezalet durumda ama f/p. Neye gore abı f/p? Sorunum var, servıs cozemıyor. Kaza yaptım, saka gıbı jant kırıyor, 3 kez yenı motor yapılıyor/koyuluyor yerıne, 4.'yu koyuyorlar. Hanı f/p? Kım kımı kandırıyor? Abı param yok, alabılıcegımde bu, kel kör ıdare edıyor o fıyata bu performans. E performans dedıgın satarkende o fıyata bu performans dıyecek. 3-4 kez motor atılmıs bır motosıkletı kımse aldıramaz bana. Hele kı bu km'de 3-4 kez motor atıldıysa benı bosver satmaya ınsan bulamazsın.
Iyıymıs, markaymıs, f/p'ımıs, ekrem beymıs falan benı ılgılendırmez. Sahsen ben malı aldıktan sonra ekrem beyle muhattap olmak bıle ıstemem. Ha olduysam zaten sogumusumdur, arkadasta sogumus gorunen o kı muhattap olunsa bıle bır sey cozulmuyor. Ne dıyım, alın bajaj, mukemmel f/p urunu.
-
Tüm yazışmalara bakıyorum da, burada hala rodaj gibi bahanelerle bajajı koruyanlar mı, yoksa bajaj mı daha kötü seçim yapamıyorum.
Ayıplı malı değişmeyen markayı savunana müstehak böyle rezillikler. Olan başlığın sahibi gibi arkadaşlara oluyor ne yazık ki.
-
Baslığı açan kisi benim hala bi gelişme yok motosikleti değiştirmeye yanasmıyorlar , artık tüketici hakları hakem heyetine başvurmam gerekecek ben uyarımı yaptım geri adım atmadılar isterse 2 ay sürsün yinede peşini bırakmayacam.inşallah olumlu sonuçlanırda bu onlara ibret olur .
-
kuanos adlı üyeden alıntı
Baslığı açan kisi benim hala bi gelişme yok motosikleti değiştirmeye yanasmıyorlar , artık tüketici hakları hakem heyetine başvurmam gerekecek ben uyarımı yaptım geri adım atmadılar isterse 2 ay sürsün yinede peşini bırakmayacam.inşallah olumlu sonuçlanırda bu onlara ibret olur .
Tebrik ederim hangi marka olursa olsun Mondial, Honda , Yamaha, ve onlarcası eğer sizi kandırıyorsa hakkınızı aramaktan çekinmeyin. genelleme bir yazıdır.
körlerin arasında tek gözlü adam kendini kral sanır
-
kuanos adlı üyeden alıntı
Baslığı açan kisi benim hala bi gelişme yok motosikleti değiştirmeye yanasmıyorlar , artık tüketici hakları hakem heyetine başvurmam gerekecek ben uyarımı yaptım geri adım atmadılar isterse 2 ay sürsün yinede peşini bırakmayacam.inşallah olumlu sonuçlanırda bu onlara ibret olur .
En başta yapılması gerekeni bir ton yaygara yaptıktan sonra en son yapıyorsunuz. Senin değil ama bazılarının yazdığı öyle saçma şeyler var ki hiçbir şey yazmayacağım dememe rağmen ne yapman gerektiğini geç de olsa anladığın için yazdım. Tebrik ederim
-
kuanos adlı üyeden alıntı
Baslığı açan kisi benim hala bi gelişme yok motosikleti değiştirmeye yanasmıyorlar , artık tüketici hakları hakem heyetine başvurmam gerekecek ben uyarımı yaptım geri adım atmadılar isterse 2 ay sürsün yinede peşini bırakmayacam.inşallah olumlu sonuçlanırda bu onlara ibret olur .
sonuçları buradan paylaşırsan benzer sorunu yaşayan arkadaşlara emsal ve yol gösterici olacaktır. tüketici hakem heyetine gittikten sonra bir avukatla da görüşün. benzer hataları yaşayan arkadaşlarla birleşip mağduriyetiniz için bir de manevi tazminat davası açabilirsiniz. biz sana bozuk malı iteledik sen getir 20 gün serviste tutarız, canımız isterse yaparız diye bi kafa yok. sıfır motor alıp ambalajından çıkan bozuk motor için bilmem ne abiden rica minnet dilenmek de ayrı bir kafa zaten. sıfır motor alıyorum ama neden seninle muhattabım hala diye soran yok
-
kuanos adlı üyeden alıntı
Baslığı açan kisi benim hala bi gelişme yok motosikleti değiştirmeye yanasmıyorlar , artık tüketici hakları hakem heyetine başvurmam gerekecek ben uyarımı yaptım geri adım atmadılar isterse 2 ay sürsün yinede peşini bırakmayacam.inşallah olumlu sonuçlanırda bu onlara ibret olur .
Bajaj kullanıcıları burada sana destek olacakları yerde motorlarının imajı bozulmasın diye uğraştılar. İbretlik bir durum. Kolay bir iş değil uğraşmak. Fakat kolaycılıkla da hiç bir yere varılmaz. Gerektiği zaman hakkını aramak için mücadele edeceksin. Sonuçlarını da burada yaz.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)