Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Bajaj ın ayıplı mal konusundaki ilgisiz tavrı

    REKLAM ALANI
  1. #61

    Üyelik
    17 Aralık 2016
    Şehir
    İSTANBUL/BEYLİKDÜZÜ
    Motosikleti
    TRACER 700
    Alıntı kuanos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    6000km redeki bir motosikletin tam 3 defa krank komple değişiyor .ve her defasında bu son bidaha olmayacak deyip motosikleti elime veriyorlar.zar zor rodajı bitiriyorum daha bitirmeden tekrar bozuk ses,gösterge sorunu ,yağ yakma gibi onlarca sorun başlıyor .servise veriyorum birde ordaki görevliler yok motoru zorladın falan diye birde azar yiyorum .150 lik motoru 50 km hızla mı süreyim !!! asla 120 nin üzerinede çıkmıyorum zaten ! .15 gün sürüyorum 15 gün bakımda kalıyor birde üstüne her servis sonrası garanti kapsamında değişmesine rağmen yağ değiştirdik diye 100lira kitliyorlar .hayatımda bu kadar rezalet görmedim kendileride kabul ediyorlar fabrikasyon hatası diyorlar madem öyle alsanıza bozuk motosikletinizi.
    bu arada marka pulsaras150 ve bu sorun pulsaras150 ye özgü şaun piayasadaki pulsaras150 lerin en az %30 unda vardır hatta 5 defa krankı değişen bile var .açık açık bir sorun var lakin düzeltme sıfır tek yaptıkları yeni krank takmak ha tamam onu ALLAH tan garanti kapsamında değiştiriyorlar lakin bunun garantisi yakında bitecek 2 yıl sonra bu motosikletin krankı her bozulduğunda 1000 lira mı ödeteceksiniz
    Kardeşim benim dikkatimi çeken bir olay eğer garantiden değiştiriyorlarsa her seferinde bence güzel bi olay lakin
    150cc lik bir motoru rodaj da olduğu halde diyosun ki asla 120 km nin üstüne çıkmıyorum
    Yani sen motoru en üst limitinde rodaj döneminde kullanıyosun
    Daha ne yapsın motor arıza vermesinde
    Sen ısınmadan aniden bir son sürat koş vücudun ne arızalar verir
    Demek istediğim ilk defamı sıfır motor kullanıyosun
    150cc lik bir motor ne surat yapar ki sen rodajda 120 km nin üstüne çıkmıyorum dersin
    Bence sen şükret kullanıcı hatası deyip motoru eline torbayla verip evine göndermediklerine
    Geçmiş olsun bu son olur İNŞAALLA
    essegesse bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62

    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Şehir
    ALANYA-ISPARTA
    Motosikleti
    BAJAJ DİSCOVER 125/HONDA SPACY ALPHA, SYM HD 200İ
    Türkiyede garanti şartlarından doğan haklar konusunda sistem ağır aksak olsa da işliyor.
    aylar sürse de yıllar sürse de her kes hakkını ararsa daha çok mesafe alınacak.
    ben aynı arızadan 4 defa servis gören bulaşık makinemi mahkeme kararı ile değiştirdim.
    30 iş günü olan servis süresi aşılan ve garantinin bitmesine 15 gün kalan 2 adet Motorola telefonumun parasını geri aldım vs.
    hakkınızı aramasını bilirseniz karşınızdaki kişi veya kurumlar sonunda hizaya geliyor. sadece sabır ve mücadele gerek.
    BAJAJ DİSCOVER 125 MT - HONDA SPACY ALPHA

  3. #63

    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Ankara
    Tüketici mahkemesi veya tüketici hakem heyeti kararı olmadan para iadesi veya sıfır ürünle değişim yapan pek firma yok. LG G2 telefonumda sorun yaşadım. 2 defa parça değişti, 3. sünde telefonu kutusuz, muhtemelen tamir görmüş başka bir telefonla değiştirdiler ama ben ücret iadesi istedim. Tüketici hakem heyetine başvurdum. Çok sürmeden firma tüketici hakem heyetinden kendilerine evrak ulaşınca beni arayıp ürünün ücretini iade etti. Sürecin sonuna kadar olayı sündürmediler. Tüketici mahkemesi süreci de göz korkutacak kadar uzun sürmeyebilir. Eğer para iadesi konusunda istekliyseniz firmayla iletişim kurmakla zaman ve enerjinizi harcamadan bir an önce tüketici mahkemesi sürecini başlatın zira firma hiç bir zaman ücret iadesini kabul etmeyecektir. Sorun çıkarırsa getirin yine yapalım demeye devam edeceklerdir. Garantisi bittikten sonra 18. kere aynı sorunu çıkardığında da parasını verin yeni motor takalım demeye başlarlar.

    Arkadaş Ankara'da koskoca Bajaj, servis/usta bulmakta zorlanıyor. Biz ne yapalım... Bir ustaya kıl oluyorsun, öbürüne gitmeye başlıyorsun. Ondan memnun olmayınca diğerine. Bir de bakmışsın ustalar bitmiş. Artık ne olursa olsun biriyle idare etmeye başlıyorsun. Bu iş herkes için böyle galiba.

    Geleceğin meslekleri diye başlık vardı. İşiniz düzgün yapan motosiklet ustası geleceğin mesleği olabilir mi acaba? Toplamda bütün ülkede 20 usta çıkar mı bilinmez. Dolayısıyla bu konuya talep var belli ki.

    PS: Ücret iadesi istemek için motoru onlarda bırakmanız gerekmiyor olabilir. Ben tüketici hakem heyetine danıştım ve bana gönderilen yeni telefonu kullandım. Yani telefonsuz kalmadım. Ona rağmen ücret iadesi yapıldı. Yani motoru servisten alın, ücret iadesi başvurusunu yine yapın. Bu esnada motoru kırmadığınız sürece sorun çıkmayacaktır.
    huduni bunu beğendi.

  4. #64

    Üyelik
    25 Ocak 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    -
    Sıze onerım usenmeden ugrasmanızdır , cıddı paralar vermıssınız sonucta , ben bızzat kendı basımdan gecenı anlatayım sektor farklı ama ne kadar buyuk fırma ve ımknalara karsı verdım ellerıne..

    ısmı lazım degıl yeşil renklı bır banka var malum ismini ,vermeyeyım senın arıza garantıye gırer konusunda aklıma geldi.

    bunlar benden kredı kartı aıdatı aldı senelrce , verdım tuketıcı hakem heyetıne kazandım 2 ay cıktı sonuc..

    goturdum subeye verdım kararı 1 ay gectı ses yok tekrar gıttım subeye eleman demezmı , abı bızımkıler senın karara ıtıtraz etmıs , nasıl yanı dedım.

    tuketıcı mahkemesıne ıtırazda bulunmuslar dedı , hayddaaa hardbıden 3 ay sonra falan mahkemeden savunma ıstemı yazısı geldı 15 gun ıcınde denmıs ama kagıt elıme geldıgınde 3 gunum vardı...netten arastır arastır emsal karar o yok bu derken ben ıcıme sınen bır savunma yaptım goturdum caglayan elden verdım..

    neyse 2-3 ay sonra mahkeme gorulmus ben ısyerındeyım gıdemedım ama ogrendım kazanmısım..dıyorum acaba sımdı napcaz nasıl alcaz parayı,megersem gerekcelı karar yazdırılıomus bılmıyoruz tabı,onlarınsa ısı bılen tonla avukatı var ..

    bır sure sonra bır mahkeme celbı daha , cart karar bozma davası acmıslar ust mahkemeden.. bahsedılen rakam da 200 kusur lıra para 2014 yılı ıcın...

    neyse oturdum bır daha savunma yazdım,yargıtay emsal kararları falan 20 sayfa...cart bunuda kazandımmı..artık parasından gectım hırs yaptım....ulan dıyorum adamlar banakdan kredı cekıp baıtırp gerı odemıyor,bızde havadan aıdatı pesın pesın odedık onu gerı alcaz o bıle kac mahkeme surdu..

    neyse cok uzattım,buraya kadar okuyan varsa ıcı daralmıstır ama parayı almıstır dıye dusunuyorsa yanılıyor,bu sefer 3 mahkemeyı ben kazandım yargıtay falan yolları bıttı,bu sefer adalet bakanlıgına basvurdular hakım kanunsuz karar vermıstır dıye ben ıyıce cıldırcım onun arastırmasıda kısıtlı cok entresan nettede cok kaynak yok,tamamen eskı mahkemelerımın kararları gerekcelerı koyup ustune ıcımıde dokdum,mahkeme degıl dırekt Ankaraya adalet bakanlıgına yazmak zorundayım,dedım bunlar ısı oradan baglar bız yıne parayı alamayız,neyse 3-5 hafta sonra oranın kararıda gectı elıme..

    bankanın gazını almıslar ıste haklısınız ısletmecılık gıderlerınız var , kredı kartı sudur budur ama en sonunda reddetmısler,yıne ben kazandım aldım parayı,artık avrupaya tasımadılar...

    bu kadar uzun nıye yazdım ,senın parnaın 10da bırı meblag degıldı benımkısı,karsımdakıler ugrasmaya degmez koskoca banka sonucta dıye dusunmedım yazdım cızdım arastırdım usenmedım,sense benım 10 da bırım kadar ugrasmadan catır catır motorunun sıfırını yada guncel tutarını gerı alabılırsın,hakem heyetıne gıt fakat 2000 lıramı neydı onun ustundekıler ılce kaymakamlıgında oluyor sanırsam.

    ugras al catır catır paranı.bajajada bulasma sahsı tavsıyem.

    bana banka avukatlar mahkemeler 200 kusur lıra ıcın kombo yaptı , bense azımle ugrastım , sende ugras bırakma
    KID333, Ultraviolet ve babaçi bunu beğendiler.

  5. #65
    mtgemlik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj pulsar-Rks 150s- Tvs apache rtr 200
    Bir arkadaşım honda cbf 150 aldı. Motor 1000 km içinde 2 kere egzatrik sesinden dolayı servise gitti. Servise gitme dışında telefonlaşmalarda oldu, ama servis sürekli motor yeni olduğu için bu sesin olduğunu söyledi. Km arttıkça seste bariz bir şekilde arttı. 3. sefer motorun silindir ve üst kapak komple değişti. Şuan azda olsa ses var tam çözülmüş değil. Yani burda asıl önemli olan servis. Bende bajaj kullanıcısıyım ama arkadaşın bu sorununa üzüldüm, tabiki normal bir durum değil. En kısa zamanda sorunu çözülür inş. Bütün iş servislerde bitiyor.

  6. #66
    MrMud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Husqvarna TE250
    Bu arkadaş için geçerli mi bilmiyorumda,
    Bi tanıdığım geldi aklıma.

    Gencecik çocuklar, her gece hayaliyle yatıp hayaliyle kalkıyor yataktan, aldığı 3 kuruş maaşın, neresinden saklayacağını bilmezken para biriktirmeye çalışıyor.
    Bir şişe suyu masraf sayıp musluğa ağzını dayıyor.

    Sonra bütün emekleri çöp, ve bu kimsenin umrunda değil.
    Nasip kismet mi dersin, bu duruma düşürenlerin iki dünyada yüzü gülmesin mi dersin sen seç.
    Vallahi yazık billahi yazık.
    axios, SweentLy, efendy06 ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  7. #67

    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Ankara
    Alıntı MrMud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    . . .
    Yok yaw, o kadar da Küçük Emrah'lık bir durum yok. Eleman mahkeme kararını aldırır, güzel güzel geri verirler motor için ödediği miktarı. Mağduriyeti minimum olur. Bakma sen, adil olmasa da yasa masa hak hukuk, devlet geleneği gibisinden bir şeylerin izi var hala en azından.

    Ekrem Bey ve firmasının devlet büyüklerinin beğendiği vakıflarla ekonomik ilişkisinin olmadığını var sayarak yazdım tabii. Yoksa müşterinin yüzüne bir şeyler fışkırtır, bedel ödemezler. Onu bilemeyeceğim.
    axios, dyavol-77, efendy06 ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  8. #68
    Potenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bmw S1000 RR HP4 & Aprilia Sr150 2T
    Manasız mı..hehe görüyoruz işte..

  9. #69

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Yazmayayım, Ekrem abiye ayıp oluyor diyorum ama tutamıyorum kendimi. Yahu Ekrem abi, tut ki sana ulaşamadık. tut ki kuryeyiz, foruma girmiyoruz. Tut ki foruma yazmadık, servisle muhattabız. Nasıl olacak? Bak ben sana ulaşamadım, servis ile de çözemedim işimi. Nasıl olacak? Kaç bin tane motor sattı bajaj, her müşteri servislerle ilgili işini halletmek için seninle iletişim kurmak zorunda kalırsa ki kalıyor, abi sen nasıl yetişeceksin? Ben bakıyorum, motorun ufak tefek kronik arızaları var, az sayıda arkadaş muzdarip bu konudaki gibi sıkıntılardan, ama %70-80 kullanıcı servislerden şikayetçi. Yok mu abi hiç kimse? Binsin motora, teker teker servisleri gezsin kendini tanıtmadan, size rapor falan sunsun?

  10. #70
    bektanist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul beşiktaş
    Motosikleti
    mz 301 2002- Mondial RX3i Evo 2015
    Servis ustalarına Antalyada 3 günlük eğitim verecekler şubatta sanırım belki düzelir diyeceğimde diyemiyorum.
    Mağdur arkadaşımıza özellikle servis sordum birini kötüledi diğeri iyi ama malzeme uyumsuz yada hatalı diye yazdı sanırsam. Şimdi mesela o iyi dediği servisten yazı istese deseki mağdur arkadaşımız ben mahkeme yoluna gideceğim bu mahkeme için benim Aracımın neden sürekli aynı arızayı verdiğini yazarmısın dese ne yazar acaba.

  11. #71

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı bektanist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Servis ustalarına Antalyada 3 günlük eğitim verecekler şubatta sanırım belki düzelir diyeceğimde diyemiyorum.
    Mağdur arkadaşımıza özellikle servis sordum birini kötüledi diğeri iyi ama malzeme uyumsuz yada hatalı diye yazdı sanırsam. Şimdi mesela o iyi dediği servisten yazı istese deseki mağdur arkadaşımız ben mahkeme yoluna gideceğim bu mahkeme için benim Aracımın neden sürekli aynı arızayı verdiğini yazarmısın dese ne yazar acaba.
    "Kullanım hatası." yazar ne yazacak
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  12. #72
    nTolga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    Alıntı stevejones adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bajaja herhangı bır elestırısı yada olumsuz yorumu olan ıcın yalancı gıbı yaftaları yapıstıran atarlı giderli bir arkadas burdada mevcut..

    efecan https://forum.donanimhaber.com/hero-...8839#123587795
    Kendisini tamirci olarak tanıtıyor ama havadan duyma kalıpların dışına çıkamıyor. Haklı şeyler söylediğimde de beni Hero çalışanı olmakla suçladı. Böyle ustalar yüzünden motorlar bu halde.

    Not: The Unforgiven benim.

  13. #73

    Üyelik
    20 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Gsx-R 1000(gixxer k9)
    Alıntı sport-turing adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşim benim dikkatimi çeken bir olay eğer garantiden değiştiriyorlarsa her seferinde bence güzel bi olay lakin
    150cc lik bir motoru rodaj da olduğu halde diyosun ki asla 120 km nin üstüne çıkmıyorum
    Yani sen motoru en üst limitinde rodaj döneminde kullanıyosun
    Daha ne yapsın motor arıza vermesinde
    Sen ısınmadan aniden bir son sürat koş vücudun ne arızalar verir
    Demek istediğim ilk defamı sıfır motor kullanıyosun
    150cc lik bir motor ne surat yapar ki sen rodajda 120 km nin üstüne çıkmıyorum dersin
    Bence sen şükret kullanıcı hatası deyip motoru eline torbayla verip evine göndermediklerine
    Geçmiş olsun bu son olur İNŞAALLA
    Ne yani adamın suçumu? Benim şahsen arkadaşım oktay motordan 200ns aldı teker yapa yapa Beylikdüzü'ne geldi rodaj filanda yapmadı direk motoru işe soktu, hep üst limitlerde kullandı, 2 ay önce 35 binlerdeydi motor. (900km de randevu için aradı 20 gün sonrasına vermişler) Bildiğin canını alıyor motorun. Ee ne kol cıkardı, ne krank değişti. Açık ve net hatalı bir ürün. Ya sıfır aldığım motorda üst kapak açılması krank değişmesi nedir. Koca firma, madem yeni motor vermiyosunuz bi sandık motor takmak bu firmayı batırırmı?

    Şimdi sorun çözüldü diyelim. Servis kayıtlarında 3 kez krank değişmişler, yani motor inmiş. Ustaya götürsen blok açılmış derler kimseye satamaz satsada zararına, alacak adam servise soksa alıcı orayı terk eder motorun basına gelenleri duyunca. Ayıplı mal kardeşim zarar var. Ekrem bey siz motosiklet almaya gitseniz 2.el 3 kez krak değişmiş mi alırsınız? Yoksa aynı fiyata blok açılmamış motormu alırsınız?

    Senin yerinde olsam veririm mahkemeye ver abi işsiz kanalların WhatsApp ihbar hatlarına ver gitsin.

  14. #74

    Üyelik
    25 Ocak 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    -
    Alıntı nTolga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kendisini tamirci olarak tanıtıyor ama havadan duyma kalıpların dışına çıkamıyor. Haklı şeyler söylediğimde de beni Hero çalışanı olmakla suçladı. Böyle ustalar yüzünden motorlar bu halde.

    Not: The Unforgiven benim.
    Aynen..

    Not:Crauls benim.

  15. #75

    Üyelik
    04 Temmuz 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar RS 200
    Ekrem ata bey motomekanige bayilik vermenize nasıl sevindim nasıl sevindim neydi o yaycılar mı adamlar yankesici mi tefecimi çözememiştim 444 den sonra üzmüştü bunu duyduma çok sevindim iyi günler
    huduni bunu beğendi.

  16. #76

    Üyelik
    03 Ağustos 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Bajaj Avenger Street 150
    Arkadaşlar merhaba,

    İki gündür formu takip etmekteyim. Şikayetini dile getiren arkadaşı yakinen tanımaktayım. Şuan bajaj ailesine dahil olmuş olduğum için yorum yapmak istemedim. Yanlış anlaşılmasın sadece 2 aydır Bajaj Markasına dahil olmuş biri, 3 yıldır bajaj kullanıcısı olarak cevap veriyorum. Amacım taraf olmak yada karşıt düşüncelere karşı atak değildir. Umarım yanlış anlamazsınız.

    Canımı sıkan konu nedense hep fuar zamanı bir Bajaj atağı yapılması (Yusuf kardeşimizin sorunu denk geldi, onu istinaden söylüyorum yanlış anlaşılmasın) devamlı bajajın kötülenmesi beni üzüyor.

    Benim ilk motorum 125st discover; hani şu herkesin kronik terletme yada conta yakma sorunu dediği ve benim aksine hiç yaşamadığım bir sorun. Çünkü ben motor ve mekanik derslerinde öğrendiğim konuları hiç aklımdan çıkartmadan kullanmıştım (bir süt çiftliğinde mekanik bakım bölümünde - Motor bakımları ve yenilenmeleri departmanında uzun seneler görev yaptım), arkadaşlar; aynı motoru kullandığım arkadaşlarım bana son hızı 100km dediğimde sen motoru açamamışsın demişlerdi. Çünkü Onlar 120km hızlarla yolculuk yapabiliyorlarde. Ve ben 90km hızla ege-akdeniz turuna çıkmış biri olarak APTALIN TEKİYDİM onların gözünde. Silindir contlarını defalarca değiştirmişlerdi bense 28bin km boyunca hiç değişim yapmadan motoru satmıştım.

    Motorda hata olabilir, sonuçta kul yapısı. Ama bizde de hata olabilir.
    YANLIŞ ANLAŞILMASIN DEDİKLERİM;
    TEKRARDAN DİLE GETİREYİM, HATALI KİMMİŞ DERDİM O DEĞİL, BAJAJI SAVUNMUYORUM, ARKADAŞIDA SAVUNMUYORUM.
    BENİ ÜZEN ŞEY BURADAKİ KONUŞMALAR.

    Bajaja ait şikayet var com da şikayet varmış; arkadaşlar bahsettiğiniz markalara da at şikayetler var iyi bakın. Her arızada telefonları değiştiren Apple gibi bir marka hakkında bile 15bin şikayet var..

    İnsanları memnun etmek zor; ki Ekrem Bey'in takdir edilesi çabasını hepimiz görüyoruz.
    Ama bu forumda ''Ekrem Ata buraya bi baksın'' tarzında çağırıda bulunan arkadaşlar bile var. Ekrem Bey babalarımızın yaşında ve bu üslubu haketmeyen biri.
    Yazıların mimikleri yoktur, yanlış anlaşılmaya müsaittir. Ben bu yüzden söyle derim hep; ''Ekrem Bey sizi buraya ekledim, ilgileneceğinizi düşünüyorum'' sağolsun Ekrem Bey'de hep ilgilenir.

    Ekrem Bey (Pazarlama Müdürü) olsun, Oktay Abi (Servis sahibi) olsun, Ertuğ Bey (Reklam departmanı sorumlusu) olsun; benim çok sevdiğim ve müşteriye müşteriden ziyade aile gözüyle bakan kişilerdir.

    Sorunu kendimizde aramamak suç değil; her eğitimde KİŞİLERİN KENDİLERİNİ GENEL KULLANICIDAN HEP ÜSTÜN GÖRMEK VE İYİ BİR KULLANICI OLDUĞUNU SANMAK BÜYÜK AMA AYNI ZAMANDA OLAĞAN BİR HATADIR dediklerini hiç unutmam.
    Ve servisimizde başımıza gelen bir olay vardı;

    Bir arkadaşımız as150 ile servise geldiğinde; bir kurye abimiz sen acemimisin diye sordu
    Arkadaş 10bin km kullandım acemi değilim dedi
    Kurye abimiz küçük viteste yüksek devir kullanmak hoşuna gidiyor o zaman dedi

    O arkadaşın rodajdan nanladığı 70i geçmemek ama bunu 3 4 viteslerde yapmak olduğu ortaya çıktı.

    Motorcu düstürüne uyalım, birbirimizi üzmeden; anlamaya çalışarak ve empati kurarak cümle kuralım.
    Konu Kuralkan yada kullanıcı değil.
    Kalp kırmadan naif olmak.

    İnsan olabilmek.

    Haddimi aştıysam affedin, tecrübesizliğime verin. Ama rica ediyorum hakkımı yiyecek yorumlar yapmayın..
    Hak yemekten korkarım, hakkımı da kimseye helal etmem (bu korkuyu duymadan hakkımı yemeye çalışanlara itafen)

  17. #77
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Dünya markası olmak diye bir deyim vardı, doğruymuş.
    Sony marka telefonum, aynı arızayı 3. kez yaptığında, hemen bulunduğum şehirdeki ilgili birime gidip, tamir istemiyorum, yenisini verin dedim, 15 gün sonra sıfırı geldi. Başka hiç bir yere yazmadım, hiç bir yer, aramadım. Yine aynı marka telefonu kayınım da vardı, o da değiştirmek istedi, 20 gün sonra arayıp, yenisini mi istersiniz, parasını mı verelim dediler.
    Tabi mal farklı, burada olay motor olunca iş bu kadar kolay değil, çünkü kullanıcı hatası olasılığı çok yüksek. Arkadaşın verdiği bilgiler de pek iç açıcı değil. 150 cc bir motorda, hele ki rodajda 120 km. Bunu duyan firma ben olsam ben de derim kullanıcı hatası diye.
    Eğer kullanıcı hatası yoksa, bu motor için kesinlikle tamir kabul edilemez, edilmemeli, çünkü o arkadaş son sahibi olur. Haklı çıkıp, yeni motor verilse bile, bence mağduriyeti giderilmiş olmaz, çünkü arada zaman ve emek kaybı var. Ve yine haklı çıkar, motor değişirse üstüne özür babında ufakta olsa bir hediye fena olmaz arkadaşa.

  18. #78

    Üyelik
    29 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Benelli TNT 25
    Alıntı ak.emre adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ekrem ata bey motomekanige bayilik vermenize nasıl sevindim nasıl sevindim neydi o yaycılar mı adamlar yankesici mi tefecimi çözememiştim 444 den sonra üzmüştü bunu duyduma çok sevindim iyi günler
    O Yaycılar'ı bir kez ziyaret ettim, Bajaj almaktan vazgeçtim.
    Hayat her zaman sen tüm olanakları yaşayıp tüketmeden önce biter... W. Faulkner

  19. #79
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Bajaj alacağıma kuba alırım kuba çita. Parasına göre iyi motor dedini dediniz. Bu mu iyi motor? Distrübütör yook. Kalite yook servis yook. Ama fiyatı iyi. Çevirdin mi gidiyo. Duruyo mu? O da yook. Fiyatı iyi ama. Ulan dökülüyo bedava verseler binilmez ne zaman yolda bırakacağı belli değil.
    dyavol-77 bunu beğendi.

  20. #80
    RedCBR125 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2016
    Şehir
    İZMİR. Karşıyaka.
    Motosikleti
    z-ones180 CBR125 CBR250 CBF150 YZFR125 YZFR25
    Ben bir motosiklet kullanıcısı olarak yani Bajaj markası için bir müşteri potansiyeli olarak konuyu şu şekilde değerlendiriyorum. Gözlemlerime göre Bajaj ile ilgili şikayetler arttı ve malesef bu şikayetler insanlar üzerinde olumsuz bir etki yapıyor. Servis ağı ve ürün kalitesi olarak biraz olumsuz bir izlenim bırakıyor.

    Bu olumsuz etkilerin yanında; Ekrem Ata Bey bu tür sorunlarda az-çok ilgileniyor ve biz bunu forum olarak görebiliyoruz. Bu sorunların bıraktığı olumsuz etkinin yanında bu da büyük bir OLUMLU etkidir yani sorunlarla ilgilenilmesi TAMAMEN ÇÖZÜLEBİLMESİ Bajaj piyasası ve alıcı potansiyeli açısından OLUMLU bir etkidir... Ekrem Ata Beyi bu konuda tebrik ediyorum. Bu yapılanlar göz boyama değildir sorunlar çözülüyordur diye umarak bu şekilde olumlu düşünmeye çalışıyorum.

    Bana göre Bajaj fiyat/performans olarak lider sayılabilcek konumda ama bunu servis ağı ve satış sonrası ilgi alakayla yerine oturtamıyorlar.
    Fabrika hatası sebebiyle olan arıza yüzünden bu arkadaştan 100 lira alınması ve bu adamın bu kadar başı ağrımasına rağmen üstüne üstlük cebinden para çıkması Bajajın genel alıcı potansiyelini ciddi anlamda düşündürür.


4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)