Bajaj ın ayıplı mal konusundaki ilgisiz tavrı
Reklamlar
-
6000km redeki bir motosikletin tam 3 defa krank komple değişiyor .ve her defasında bu son bidaha olmayacak deyip motosikleti elime veriyorlar.zar zor rodajı bitiriyorum daha bitirmeden tekrar bozuk ses,gösterge sorunu ,yağ yakma gibi onlarca sorun başlıyor .servise veriyorum birde ordaki görevliler yok motoru zorladın falan diye birde azar yiyorum .150 lik motoru 50 km hızla mı süreyim !!! asla 120 nin üzerinede çıkmıyorum zaten ! .15 gün sürüyorum 15 gün bakımda kalıyor birde üstüne her servis sonrası garanti kapsamında değişmesine rağmen yağ değiştirdik diye 100lira kitliyorlar .hayatımda bu kadar rezalet görmedim kendileride kabul ediyorlar fabrikasyon hatası diyorlar madem öyle alsanıza bozuk motosikletinizi.
bu arada marka pulsaras150 ve bu sorun pulsaras150 ye özgü şaun piayasadaki pulsaras150 lerin en az %30 unda vardır hatta 5 defa krankı değişen bile var .açık açık bir sorun var lakin düzeltme sıfır tek yaptıkları yeni krank takmak ha tamam onu ALLAH tan garanti kapsamında değiştiriyorlar lakin bunun garantisi yakında bitecek 2 yıl sonra bu motosikletin krankı her bozulduğunda 1000 lira mı ödeteceksiniz
Reklamlar
-
Dominar 400 de bu problemleri olurmu acaba... bajaj dan vazmı geçsek..
-
son zamanlarda cevremde ve nettede bajaja ıle ılgılı bayagı sorun içerikli yazı ve duyum alıyorum.özellikle gösterge olayı ki buna 2 motorda kendimde şahit oldum.birisi sıfır alınmıstı alındıgı andan ıtıbaren tuslar calısmıyordu değişim geldi.inşallah konu çözülür yoksa dediğiniz gibi garanti biterse kullanıcısı rezil olucak....
-
Ekrem Ata Bey'i bekliyoruz buraya, ekonominin bizi japondan hintlilere korelilere ittiği bu zamanlarda bajajda böyle yapacaksa binmeyelim biz motora, motorda almayalım.
-
Bajaj sorun yaratabilir.. de ekrem abi çözer kesinlikle, ekrem abiiiii
-
motoru almıyorlar değiştirmiyorlar çünkü biliyorlar ki bizim ülkede hak hukuk adelet yok eğer değiştirmezlerse hakkımı arayacağım bir makam yok az önce bir arkadaş facebook tan yazdı benimle aynı sorunu yaşamış onun da 4 defa krank değişmiş , tüketici hakları hakem heyetine vs tüm yasal yolları kullanmış ama malesef sonuç alamamış bana da boşa uğraşma o motoru geri almazlar dedi
ALLAH bilir en kötü motorları toplayıp bizim gibi gelişmemmiş yasal boşluğu olan ülkelere sürüyorlar bu şekilde kendilerini sağlama alıp istedikleri gibi at koşturuyorlar belki 10 motordan 9 unda sıkıntı çıkmaz ama 1 tanesi çıkıncada eğer ki üzerine düşüni yapmıyorlarsa ki yapmıyorlar sadece yaşamadım bu sorunu onlarca mağdur var...
-
kuanos adlı üyeden alıntı
6000km redeki bir motosikletin tam 3 defa krank komple değişiyor .ve her defasında bu son bidaha olmayacak deyip motosikleti elime veriyorlar.zar zor rodajı bitiriyorum daha bitirmeden tekrar bozuk ses,gösterge sorunu ,yağ yakma gibi onlarca sorun başlıyor .servise veriyorum birde ordaki görevliler yok motoru zorladın falan diye birde azar yiyorum .150 lik motoru 50 km hızla mı süreyim !!! asla 120 nin üzerinede çıkmıyorum zaten ! .15 gün sürüyorum 15 gün bakımda kalıyor birde üstüne her servis sonrası garanti kapsamında değişmesine rağmen yağ değiştirdik diye 100lira kitliyorlar .hayatımda bu kadar rezalet görmedim kendileride kabul ediyorlar fabrikasyon hatası diyorlar madem öyle alsanıza bozuk motosikletinizi.
bu arada marka pulsaras150 ve bu sorun pulsaras150 ye özgü şaun piayasadaki pulsaras150 lerin en az %30 unda vardır hatta 5 defa krankı değişen bile var .açık açık bir sorun var lakin düzeltme sıfır tek yaptıkları yeni krank takmak ha tamam onu ALLAH tan garanti kapsamında değiştiriyorlar lakin bunun garantisi yakında bitecek 2 yıl sonra bu motosikletin krankı her bozulduğunda 1000 lira mı ödeteceksiniz
3 Defa nerede yaptırdın Oktay Motordamı ? yoksa Motorefdemi ?
diğer sorum yağ haznesi ne kadar 100 Lira olan yağın adı ne ?
geçmiş olsun yapacak bir şey yok Ekrem bey gelsede kronik problem olsa dahi değişim veya iade olmayacak. Sizde sahibinden temiz anahtar değmemiş kurcalanmamış 1 Litre ile 65 km giden ekonomi motoru diyerek satışa koyup elinizden çıkartırsınız.
Not: Üstüne alınma ironi yapıyorum.
körlerin arasında tek gözlü adam kendini kral sanır
-
bektanist adlı üyeden alıntı
3 Defa nerede yaptırdın Oktay Motordamı ? yoksa Motorefdemi ?
diğer sorum yağ haznesi ne kadar 100 Lira olan yağın adı ne ?
geçmiş olsun yapacak bir şey yok Ekrem bey gelsede kronik problem olsa dahi değişim veya iade olmayacak. Sizde sahibinden temiz anahtar değmemiş kurcalanmamış 1 Litre ile 65 km giden ekonomi motoru diyerek satışa koyup elinizden çıkartırsınız.
Not: Üstüne alınma ironi yapıyorum.
1 defa motorefde yaptırdım tam 20 gün sonra ancak yapabildiler ki denemez !!! 20 gün yatan motoru bozuk halde verdiler,o günleri hatırlamak bile istemiyorum
2defada oktay motorda yaptırdım fazla bekletmediler 3-4 günde yapıyorlar ha yapınca sorun yok işçilikleri iyi ,zaten sorun fabrikasyon hatası serviste değil .ayıplı mal deyip toplatmaları gerek lakin bajaj üzerine düşeni yapmaz tek yaptıkları değiştirip vermek eee ben 2 sene sonra garantisi bitince ne yapacağım !!!
s
-
Servis kagitlari varsa ayni arizayi 3 kez tekrarladiysa ver mahkemeye geri iadesi ni talep et
Uğraşmak gerek bence uğraş
-
Gelen giden yok galiba? Bir anons yapalım. Belki duyarlar. "Sayın Bajaj yetkilileri. Acele forumdan bekleniyorsunuz"... Duymuşlarmıdır acaba?
-
teknoloji işi şans işi diyeceğim ancak bu kadar sorunlu olmasına ragmen bilindiği üzere 200 ns özellikle peynir ekmek gibi satıyorsa (bahsi gecen 150liliği olsada)ülkemizdeki bazı gerçekler ortaya çıkıyor:D:D
-
Sıfır bir motorun değil 3 defa krank, bir vidası dahi değişse, kullanıcı motordan soğur. 3 defa krank değişmek ne demek yahu. Resmen ayıplı mal. Bunu okuyan bir yetkili varsa söylüyorum: bu arkadaşın motorunu derhal ya sıfırı ile değiştirin; ya da ücretini iade edip, malınızı geriye alın.
Vallahi ben okurken içim daraldı, yüreğim şişti. Arkadaşıma büyük sabırlar diliyorum..
-
Gercekten üzücü bir durum sıfır motosiklet alıpta boyle bir sorunla karşılaşmak ve sorunu çozememek.
-
Aynen abi hiç uğraşma. Birşey deme servise falan. Al kağıtlarını git tüketici hakem heyetine. Bir 3 - 4 ayda onlar bekletirler ama olsun. Başkasına da olmuş deyip kendi işini boşlama. Garanti süresi içerisinde 3 defa arıza yapan ürünün iadesini talep etme hakkın var.
-
Vallahi hocam şansmı diyeyim sendeki ne diyeyim bilemedim ama üzüldüm durumuna valla direk kuralkanı aradın mı yetkililer ile görüşebilirsin sanıyorum. Bende ns 150 kullanıcısıyım ve çok memnunum sıfır sıkıntı benimki çok şükür ne ekran problemi ne birşey hiçbirşey yaşamadım ben ancak hakkınızı arayın siz yinede kuralkan ile görüşün direk servis ile görüşüyorsanız sadece eğer
-
Bajaj iyi ama servise düşerse o motordan bi daha hayır gelmiyo nedense. Başıma öyle bi durum gelse garantiden gelmiş parçaları servise rica edip serviste kendim takardım heralde. Tamir edemeyeceğim tek silindirli motor yok
-
3 defa krank canlarını okurdum yerli yabancı bütün mecralarda rezil eder dava açardım. Benden illallah ederlerdi ve para iadesiyle yirtamazlardi iddialıyım.
-
Şaşırdım mı hayir,bir ürünün çok satılmış olması yada parayla bol bol reklam yaptırması beni kandiramaz.
Bajajin hala bu işte hero ve tvs den geride olduguda aşikar,kuralkan nasıl hizmet mantığı olduguda aşikar.
Helede kırılan jant olayında ürüne sahip cikacaklarina aea mı susturmaya çalışınca da notlarını vermiştim zaten.
-
Hayırlı günler diliyorum...
Bana dün gece mesaj yazan arkadaş ise zaten konunun araştırması talimatı verildi. Araştırma sonucuna göre gereği ne ise yapılır.
Epeydir forumlara giremiyorum. Bir arkadaş ikaz ettiği için haberim oldu.
selam ve saygılarımı sunuyorum...
-
Reis gelmis
Tamam senin motoru degistirir reis
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)