Hadi bakalım ne olacak bende merak ediyorum şimdi.
Hadi bakalım ne olacak bende merak ediyorum şimdi.
Konuyu takipteyim, merakla bekliyorum sonucu ne olacak, Ekrem Bey in işiyle ne kadar ilgili olduğunu forum ahalisi biliyor, ancak kuralkan holdingin ne olduğunu da aynı şekilde biliyoruz, duyuyoruz.
Valla araştıracak bir şey yok, 3 kez aynı arızadan servise giden her ürün KANUN gereği yenisi ile DEĞİŞMEK ZORUNDA.
KANUN adı bildiğiniz kanun, hani meclisimizden çıkan.
Üzüldüm. Ne emek ve hevesle alınıyor o motorlar. Ben olsam yasal yollar adına hakkımı arardım.
arkadaşlar aynı arızadan 3 ,farklı hatalardan 5 sefer garantiye giden değişim veya iade hakkı doğuyor diye biliyorum,ama bir bakın yinede.
Vaktinde Siemens ile bir sorun yaşamıştım 5 kere servise gitmişti değiştirmediler yenisi vermediler tüketici mahkemesine başvurdun mahkeme sıfır ürünle değişim dedi oldu
Ben firmadan üründen ümidi kestim.japona yöneldim.en azından içim rahat olur motorumdan soğumam orası burası akıtmaz kırılmaz.
Yetkili servisler ve garanti konusunda okuduğum kaçıncı şikayet mesajı bu, ben de unuttum artık.
İnsanlar herhangi bir markaya güvenip sıfır motosiklet alıyor, sonra da garantisi bozulmasın diye mecburen yetkili servise gidiyorlar.
Sonrasını açılan konu başlıklarından okuyoruz.
2. el piyasası deseniz, orası zaten kurtlar sofrası, ancak benim tercihim yine de 2. el.
Anlatayım;
Hiç sıfır motosiklet almadım, gider 2. el bakar beğenirim, uzun zamandır çalıştığım ve çok güvendiğim (işin en zor kısmı böyle bir ustaya denk gelmek, bunu kabul ediyorum) bir ustam var, onunla gider bakarım motora ya da motoru dükkanına götürürüm.
"Abi motor bize gelir" derse konu bitmiştir benim için. Şimdiye kadar 3 motosiklet aldım bu şekilde ve sorun yaşamadım.
Saygılarımla.
Tecrübe, limitlerini bilmektir.
Firmanın piyasaya yerleşene kadar takındığı sempatik tavırlara gerek kalmamış demek ki. Yakından takip ettiğim Dominar 400'ü artık takip etmeye gerek kalmadı. Her marka ve modelde sorun çıkabilir. Fakat firmanın tutumu çok önemlidir. Güven vermiyorsa satın almak maceradan öte akılsızlık olur. Aynı segmentte yer alan Hero Hunk'u yakından izliyorum. Hem daha ucuz, hem de daha kaliteli. Kullanan sürücü kursları ve kullanıcıları çok memnun. 150cc motor almam gerekirse Hero Hunk'u tek geçerim.
bajajın sorun yaratması şaşılacak bir durum değil. sizin hakkınızı aramanız gerekli. yerinizde olsam ciddi anlamda uğraşırdım. değişim falan da değil doğrudan para iadesi için. hatta benzer arkadaşlar var demişsiniz, hepiniz birleşip toplu olarak dava açabilirsiniz. paranızı aldıktan sonra da üzerine biraz ekleyip adam gibi bir motor alın derim.
Ekrem ata az önce mesaj attı motosikletiniz Oktay motorda hazır gidip alabilirsiniz dedi , sanarım burayı hiç okumamış yada idrak edememiş ben ayıplı malın parasını talep ettim . Onarılmasını değil! Zaten 1 hafta sonra geri bozulacak ! 6000km redeki motorin 3 defa krank i mi değişir!
Dağ fare doğurdu bajaj aynı bajaj !
Bana buz ürünün arkasındayız diyor !
Bozuk kusurlu ayıplı malın arkasında vay be ne onurlu duruş
Motoru satarken 17 beygir diye satıyorlar maksimum güç devri 9500. 125-150cc çinlilerin maksimum güç devri 8500'dir. 8500 devirde bir depo benzin bitirseniz bile tık demez motor. 9500 devirde sürünce motorun zarar görüyosa 17 beygir diye satmayacaksın. Çinliler kalitesiz de diyemezsin senin motorunun da onlardan bir farkı yok.
Bilmem mi!!! İlk motorum Rx125sm süpermoto idi. Bunların yüzünden 4 sene sonra yarı yarıya zararla zor sattım. Parçalarını bulmak iyice sıkıntıydı. Mahkeme yüzünden St diye sattıkları aynı motorun parçalarını bana satamıyorlardı. Kazık fiyata kaçak göçek parça aldım yaptırdım. Sattıktan sonra lanet ettim takibi bıraktım ne oldu bilmiyorum, fakat Hyosung kullanıcılarına açgözlülükleri yüzünden iyi kazık attılar onu biliyorum. Bu piyasayı bilenler bu firmadan mal almaz, Bajaj iyiymiş kötüymüş anlamam arkasında Kuralkan varsa almam bedava verseler...
Yasal yollara başvur ve show tv WhatsApp hattını arayın işsizler işe yarıyor bazen.
Değerli arkadaşlar;
Arkadaşımız dün sabah İstanbul'da yetkili servisimize motorunu teslim etti. Bugün ürünün hazır olduğu bilgisi kendisine verildi. Gerekli açıklamalar da servisimiz tarafından kendisine yapıldı. Şikayeti devam ettiği sürece gereği yapılacaktır.
Bajaj markası olarak 180 yetkili servisimiz ile hizmetinizdeyiz. Sezonda 3 ncü yılımızı bitirdik. 2016 yılında sektörde % 13 daralma yaşanmasına karşılık % 118 büyüme göstermiş ve sezonu dördüncü olarak kapatmış markamız ile ilgili şikayetlerin hiç birine duyarsız kalmadığımıza emin olabilirsiniz. Servislerde 3 gün içinde ürünün hizmete hazır hale sokulma oranı % 95'in üzerindedir.
Tüm bunlara rağmen, bazen servis eksenli, bazen ürün eksenli sorunlar yaşanabilir, yaşanacaktır. Ama hiç bir soruna duyarız kalınmadığına emin olabilirsiniz. Şu anda markamız bizim göz bebeğimizdir. Bir motorumuz serviste herhangi bir şekilde herhangi bir sebeple aynı gün onarılıp sahibine teslim edilmedi ise yönetim dahil teyakkuz hale gelecek bir alt yapı kurulmuştur.
2017 yılında tüm euro4 normlu ürünlerimiz ile inşallah sektörde liderlik hedefinde olacağız.
Forumlara yoğunluklarımız sebebi ile epeydir giremiyorum.
Bana arkadaşlarım her zaman ekrem_ata@kuralkan.com.tr mail adresimden ulaşabilirler.
Her zaman hizmetinize hazırım.
Saygılarımla...
Ürünün arkasındayız demiş de arkadaş, arkasına mı saklanıyorlar?
3 kez aynı şikayetten servise giden üründe kronik sorun vardır. Bunu bilmek için mühendis veya teknisyen olmaya da gerek yok. Hala serviste parça değişimi diyorlarsa bu tavır ya acemiliktir, ya da art niyettir. İkisinin de özürü olmaz.
Bajaj demişken şuralara da bakmakta fayda var.
https://www.sikayetvar.com/bajaj
https://www.sikayetvar.com/kuralkan
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)