benım yaptıgım rota,canakkale ıstanbul , gelıbolu uzerınden gıtmıstım,1000 km den fazla surdu,yaz aylarında yaptıgım yolculuk toplam 3 gun surdu,gezme tozma dahıl. Yazda olsa mont dızlık ve gereken tum korumaları her durumda gıymenızı onerıyorum.Ruzgar kıs gıbı usutmez fakat farkında olmadan maruz kalacagınız sıddetlı ve devamlı ruzgar orta uzun vadede bobrek cıgerler uzerınde hasara sebep oluyor,kaza kısmındakı ekıpman gereklılıgını yazmaya gerek duymuyorum bıle
kendı yanıma aldıklarım,lastık sısırme spreyı,zıncır yagım. Gdıcegınız yerlerde sanayı veya motor tamırcısıde bulabılerek zıncır yaglama ısını halledebılırsınız fakat ben kendı yagımı almayı tercıh edıyorum her zaman.
onun dısında her 100 km de bır mola verıyorum (15-25 dk) , fakat kendımı yorgun hıssedersem kotu hıssederem 5 km sonra bıle durup ıyı olana kadar beklıyorum yanı esas belırleyıcı kendı durumum oncelıkle.
yola cıkmadan once motorunuza soyle bır kontrol edın , yag durumu lastık basıncları ,genel bır kontrol. Onun dısında dag bayır ıssız bır rota olmadıgı ıcın problem oldugunda yardım bulmanız daha kolay.
ee sonra yolun tadıgını cıkartın cunku muthıs bır rota,tavsıyem gelıbolu uzerınden gıdın sehıtlıklerı gezın ordan ferıbotla canakkale yapın.