Hangisini Almalıyım? Honda NC750X Mİ NC750X DCT Mİ
Reklamlar
-
Merhaba arkadaşlar şu iki model arasında kararsız kaldım bir yanda otomaik vitesin rahatlığı bir yandan 8 bin liralık fiyat varkı sizce değer mi fiyat bu fiyat farkına veya bu klasmanda önereceğiniz bir model var mıdır? Önceliğim az yakıt ve konfor %70 şehir içi ara ara ufak geziler ve dağ bayır şimdiden teşekkürler..
Honda Cbf 150 ve Skygo 125 lik modeliyle 30-40 bin km tecrübem vardır.
Düşündüğüm bu
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...81999747/detay
Fakat buda otomatik olduğu için cezbetmiyo değil
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...88743904/detay
Reklamlar
-
Ben olsam trk 502 nin fiyatının açıklanmasını beklerdim.
-
Ben olsam birinciyi alırım. 31 plaka ile sigorta çok uygun çıkar, 6 bin lira daha ucuz. Ama İskenderun'a gidip gelmek en az 500 lira tutar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:25 ----------
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-temiz-aksesuarli-bakimli-garaj-motosikleti-376288051/detay
Bu da fena değil gibi. Hem DCT, hem 750, hem de modeli yeni. Üstelik İstanbul'da. 15 bin bu motorlar için hiç önemli değil. Temizse alınır.
-
Ben düz olanını kullanıyorum, sürekli şehir içinde kalabalık trafiğe girmeyeceksen otomatiğe gerek yok, zaten aralardan derelerden yolumuzu buluyoruz. Ben 2015 modelini kullanıyorum, kesinlikle tavsiye ederim. Bu arada km.ye takılma. Bu motorlar bütün dünyada 12bin km.de bir bakıma giriyor. 1-2 kez bakım zamanı gelip bakımı yapılmış motoru yüksek km.li diye eleyeceksek ohooo
Bir de tavsiye, alacağın motorları düşünürken hangi aksesuarları kullanacağın, hangilerine masraf yapmak zorunda kalacağını da göz önünde bulundur. Ben de yurtdışına yerleşeceğim için muhtemelen yakın zamanda motoru satılığa çıkaracağım ve satmadan uzun süre bineceğimi düşünerek sırf 3lü çanta setine (hepco xplorer) 4 bin liradan fazla para verdim. Egzoz vs derken masraflar artıyor. Uzun vadede bunlara dikkat etmekte fayda var.
-
Kullanış amacın %99 sıkışık trafikte işe gelip gitmekse NC750DCT
Keyfi amaçlı uzunyol gezileri ise düz vites.
-
-
schumacher__ adlı üyeden alıntı
Ben düz olanını kullanıyorum, sürekli şehir içinde kalabalık trafiğe girmeyeceksen otomatiğe gerek yok, zaten aralardan derelerden yolumuzu buluyoruz. Ben 2015 modelini kullanıyorum, kesinlikle tavsiye ederim. Bu arada km.ye takılma. Bu motorlar bütün dünyada 12bin km.de bir bakıma giriyor. 1-2 kez bakım zamanı gelip bakımı yapılmış motoru yüksek km.li diye eleyeceksek ohooo
Bir de tavsiye, alacağın motorları düşünürken hangi aksesuarları kullanacağın, hangilerine masraf yapmak zorunda kalacağını da göz önünde bulundur. Ben de yurtdışına yerleşeceğim için muhtemelen yakın zamanda motoru satılığa çıkaracağım ve satmadan uzun süre bineceğimi düşünerek sırf 3lü çanta setine (hepco xplorer) 4 bin liradan fazla para verdim. Egzoz vs derken masraflar artıyor. Uzun vadede bunlara dikkat etmekte fayda var.
Hocam 2014 ile 2015 aynı kasa değil mi? Birde bi konuda çekindiğim konu var görüşlerinizi almak istiyorum.
Hocam satan bayi motorun servis kayıtlarını gönderdi motor 6800 km de iken Ağustos 2016 tarihinde hondanın bu modelinde olan tripmetrenin yanlış sayması sebebiyle garantiden ekran sayacı değişmiş ve servis kayıtlarına: PUD: COMBINATİON METER ERRONEOUS DISPLAY OLARAK kayıtlara geçmiş şuan km 1100 olarak gösteriyor bu beni düşündürüyor işin açıkcası kararsızım
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:58 ----------
Özkaya Honda Motosiklet Hatay Bayi
Alışverişi muhabbeti olan varsa nasıl birileridir acaba..Sonuçta az para vermiyoruz alete teşekkürler
GidemediğiN YeR SeniN DeğildiR...
-
6uven adlı üyeden alıntı
Hocam 2014 ile 2015 aynı kasa değil mi? Birde bi konuda çekindiğim konu var görüşlerinizi almak istiyorum.
Hocam satan bayi motorun servis kayıtlarını gönderdi motor 6800 km de iken Ağustos 2016 tarihinde hondanın bu modelinde olan tripmetrenin yanlış sayması sebebiyle garantiden ekran sayacı değişmiş ve servis kayıtlarına: PUD: COMBINATİON METER ERRONEOUS DISPLAY OLARAK kayıtlara geçmiş şuan km 1100 olarak gösteriyor bu beni düşündürüyor işin açıkcası kararsızım
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:58 ----------
Özkaya Honda Motosiklet Hatay Bayi
Alışverişi muhabbeti olan varsa nasıl birileridir acaba..Sonuçta az para vermiyoruz alete teşekkürler
Düşünecek birşey yok, 2014 modellerin km sayaçlarında kronik bir problem vardı, birçok kişininki garantiden değişti. Servis kaydında da görülür zaten. 7-8 bin km bu motorlar için hiçbirşey. Türkiyede olmasak daha servise bile girmemiş olacaktı alet. Benim motorum 22bin km.de. Garanti dışı kalmaması için her 6binde servise girdi. Çoğunlukla uzun yolda, turlarda kullandım (1 avrupa, 2 ege-akdeniz turu, 10larca istanbul-bursa gidiş geliş) hava filtresi dışında herşeyi orijinal. 18 bin bakımında usta zincir bi bu kadar daha gider dedi. Dolayısıyla km.ye takılmamak lazım, önemli olan motorun nasıl kullanıldığı.
-
schumacher__ adlı üyeden alıntı
Düşünecek birşey yok, 2014 modellerin km sayaçlarında kronik bir problem vardı, birçok kişininki garantiden değişti. Servis kaydında da görülür zaten. 7-8 bin km bu motorlar için hiçbirşey. Türkiyede olmasak daha servise bile girmemiş olacaktı alet. Benim motorum 22bin km.de. Garanti dışı kalmaması için her 6binde servise girdi. Çoğunlukla uzun yolda, turlarda kullandım (1 avrupa, 2 ege-akdeniz turu, 10larca istanbul-bursa gidiş geliş) hava filtresi dışında herşeyi orijinal. 18 bin bakımında usta zincir bi bu kadar daha gider dedi. Dolayısıyla km.ye takılmamak lazım, önemli olan motorun nasıl kullanıldığı.
Teşekkürler hocam videosunu da ekliyorum siz kullandığınız için belki sesinden vs. ne durumda olduğu hakkında bi fikir edinebiliriz.
https://m.youtube.com/watch?v=8eR6C1...ature=youtu.be
-
videodan anlaşıldığı kadarıyla bi sıkıntı yok gibi sesinde. Fakat lastikler orjinal dunlop, kimse memnun değil o lastiklerden, çok fazla kayıyor. O yüzden güvenliğe önem veriyorsanız ilk iş olarak lastikleri değişmek isteyeceksiniz, +1000 lira daha ekleyebilirsiniz fiyata.
-
schumacher__ adlı üyeden alıntı
videodan anlaşıldığı kadarıyla bi sıkıntı yok gibi sesinde. Fakat lastikler orjinal dunlop, kimse memnun değil o lastiklerden, çok fazla kayıyor. O yüzden güvenliğe önem veriyorsanız ilk iş olarak lastikleri değişmek isteyeceksiniz, +1000 lira daha ekleyebilirsiniz fiyata.
Çok teşekkür ederim hocam beni aydınlattığınız için nasipse bu hafta içi gidip halletmeye çalışıcam trabzondayım hataya nasıl gidip motoru getiricem şimdide onu düşünüyorum )
GidemediğiN YeR SeniN DeğildiR...
-
Eski model dct olanlar pek iyi değil diyorlardı incelemelerde. Virajda bazen vites değiştiriyor falan diyorlardı. Yenisi gayet iyiymış.
-
Bazen acil durumda gucu kesmek gerektigin dct de ne yapilir merak ediyorum.. bir video seyretmistim dct crf 1000 ile iki aracin arasinda yurume hizinda bisi oluyor adamin dengesi bozuluyor sanirsam sag gaz koluna asiliyor yanlislikla birden gazi aciyor ve durduramiyor tekere gelen crf bir yandaki araca bir diger araca kafa atip dusuyor...
-
İlkinin fiyatı çok uygun değil mi gerçekten. Şaşırdım.
20.750 ye bile var, ben bunları incelemeye gireyim
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...89864921/detay
-
ben kullanmadım ıkısınıde lakın almayı düşündüğüm zamanlar oldu ve bir süre araştırma yapmış idim aklımda kalanlarla yardımcı olmaya çalışayım
model olarak karar vermişsiniz zaten oyüzden yakıt ekonomisi felan oralara girmeden şunu söylemek istiyorum otamatik yani dct seçeceksen eger şuna dikkat et 2016 larada var sanırım faklı sürüş modları var manuele çekebilmelisin motoru yani f1 vites gibi artı eksi seçenegi olan vites geçişlerini senın yönlendirebileceğin artı eksi tuşu olan modellerini tercih etmekde fayda var çok önemli bir husus kullanıcıların yorumlarında vırajlarda vites değiştirdiği ve bunun sıkıntı yarattığını okumuştum viraj içinde sürekli gaza ihtiyaç duyarken vites değişikliği gaz kesmesi tehlıkelı olabılır AEA ın bu motorla alakalı vıdeosu var bulup izlemeni tavsiye ederim 2016 honda nc 700 dct test yazarsan çıkacaktır.
-
Süper Moderatör
İlk motor bom boş, fiyatı buna göre normal. İkincide arka çanta, ön cam, motor koruma var gördüklerim. Arka çanta demiri ve tablası ortalama 2000 TL, ön cam ve koruma demiri de ortalama 600-700 TL. fiyatı buna göre de değerlendir.
Fakat bütçeyi zorlayacaksa uygun fiyatlı boş motoru al aksesuarını kendine göre zamanla halledersin.
-
Fazladan 8 bin paran varsa otomatiğini al. Bunun kararını ancak sen verebilirsin.
-
Motorlar sanki aynıymış da sadece DCT'den ötürü fiyat farkı var gibi yazmışsın ama öyle değilmiş. Otomatik vites bir süre sonra sıkabilir. Kendi zevkine ve paran göre karar ver.
Onu geçtim de, diğer DCT ilanlarına bakınca bir adet 2016 model 2850 km'de motor gördüm. Adam gerekli gereksiz bir sürü aksesuarı doldurmuş ve kendi beyanıyla 15500 TL para harcamış, şimdi de motoru 46000 TL'ye satıyor. Gerçekten bizim insanımıza akıl sır ermiyor. Birincisi, 35000 TL'lik motora 15000 TL'ye aksesuar takılır mı ? Hadi kendi zevkindir taktın diyelim, motoru 2850 km'de niye satıyorsun ? Sıkıştın satıyorsun diyelim, o zaman neden 46000 TL istiyorsun ? Yani o kadar mantıksız işler yapılıyor ki... Bazı kullanıcılar motorlarını bile bile kendi ellerinde patlatıyorlar. O adam o motoru artık en az beş sene satamaz, beş sene sonunda aksesuarsız fiyatına gider.
-
Motorda oto vitese karşıyım. Bence Düz vites al. Yan çantalar uzun yol yapmıyorsan çok önemli değil ama topcase koruma demiri ön cam önemli. DCT ye vereceğin fiyat farkını aksesuarlı bir model seçmeye ayır derim. Arkadaşın 4 bintl verip aldığı çanta seti sana motorla beraber aldığında atıyorum 2 bin tl civarına gelecektir. Lafın kısası aksesuar bakımından dolu düz vites bulmanı öneririm.
-
1 aydır satılmayan motor fikir almak için buraya ekledim ve satılmış kim aldı doğru söylesin sözde cuma günü gider bakar alırım diyordum kısmet değilmiş
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)