Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Hyosung gv250'nin üretilmeyecek olması

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    23 Nisan 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hyosung gv250
    Merhaba arkadaşlar, aslında bu soruyu çeşitli başlıklar altında sordum ama cevabını alamadım, başlık açma gereği hissettim. Hyosung gv250'nin yerine frenleri ABS yapıp vs gv300 yapıyor, ve Türkiye'ye gelmesi de meçhul. Bu bağlamda gv250'nin üretilmeyecek olması gv250 kullanıcıları açısından ne gibi dezavantajlar getirir, yoksa hiçbir dezavantajı olmaz mı? Yedek parça, servis vs açısından değerlendirirseniz sevinirim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    arda4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2014
    Şehir
    Çankırı
    Bence bu efsane. Adam başarılı bir modeli neden üretmesin? Biraz beygirinden kısar euro4 uyumlu hale getirir satar. GV250 olmaz GV200 olur.

  3. #3
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Bir motorun üretimden kaldirilmasi sadece piyasasini etkiler bence. Uretimden kaldirilmasi cok yeni iken kimseyi etkilemez belki 5-6 yil sonra popülerliğı azalir.

  4. #4

    Üyelik
    23 Nisan 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hyosung gv250
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir motorun üretimden kaldirilmasi sadece piyasasini etkiler bence. Uretimden kaldirilmasi cok yeni iken kimseyi etkilemez belki 5-6 yil sonra popülerliğı azalir.
    Eyv dostum, gv250 kullanıcısıymışsın. Güle güle kullan, herhangi bir yedek parça sorunu yaşadın mı yada yaşayacağını düşünüyor musun?

  5. #5
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı Facoo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eyv dostum, gv250 kullanıcısıymışsın. Güle güle kullan, herhangi bir yedek parça sorunu yaşadın mı yada yaşayacağını düşünüyor musun?
    Benim parca ihtiyacim olmadi simdiye kadar olursada bir sekilde bulucagimi biliyorum o konuda korkum yok.

    Türkiyede hyosungun yedek parca sorunu var ama bir kac tane firma var elinde parca bulunan, onlardada yoksa koreden getirtme olayi var.

  6. #6

    Üyelik
    23 Nisan 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hyosung gv250
    Valla gv250 almayı çok istiyorum ama kafamdaki tek sıkıntı bir daha üretilmeyecek olmasıydı, o yüzden daelim daystara kayar gibi oldum teşekkürler yorumların için

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:03 ----------

    Konu hakkında başka fikri olan arkadaşlar varsa beklerim

  7. #7
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    Kusadasi
    Motosikleti
    Ducati Scrambler & Italjet
    dostum üretilmeyecek olması seni ırgalamaz ki. son üretimi 2016'ysa 10 sene daha yedek parça bulundurulur en az. türkiye'de yedek parçası bol hyosung'un. hatta bi isim vereyim sana, bulamayacağın parça yok kendisinde hyosungla ilgili; yunus emre bünyat.

    en kötü hyosungsource diye web sitesi var. vidasına kadar var. parça sıkıntın olmaz o konuyu düşünüyorsan.

  8. #8

    Üyelik
    23 Nisan 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hyosung gv250
    Eyv dostum, sağolasın 👍

  9. #9
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı Facoo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar, aslında bu soruyu çeşitli başlıklar altında sordum ama cevabını alamadım, başlık açma gereği hissettim. Hyosung gv250'nin yerine frenleri ABS yapıp vs gv300 yapıyor, ve Türkiye'ye gelmesi de meçhul. Bu bağlamda gv250'nin üretilmeyecek olması gv250 kullanıcıları açısından ne gibi dezavantajlar getirir, yoksa hiçbir dezavantajı olmaz mı? Yedek parça, servis vs açısından değerlendirirseniz sevinirim
    Sadece frenler ABS'li olmuyor. Bir yığın özellikle piyasaya çıkıyor. GV250 üretimi Asya'da durduruldu. Ülkemize girip girmeyeceği, geldiğinde vergi dilimine takılmamak için 250 cc olarak mı geleceği henüz belli değil. Geçtiğimiz sene fuarda Üniteks'ten Bülent Bora ile görüştüm. Ellerindeki stokları tüketene kadar GV250 satışına devam edeceklerini söyledi. Bunun dışında daha önce GV250 konu başlığında bu konu hakkında bilgi vermiştim. Aynen alıntı yapayım:

    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle tüm dünya pazarında "sıfır" diye 2016 yılında satılan GV250'ler sıfır, doğru. Ancak 2015 yılında üretilen ve stok eritilmeye çalışılan modeller. Bu bir bilinsin öncelikle.

    Söylenenin aksine GV300 tam olarak GV250'nin yerine üretildi ve GV250 daha fazla üretilmeyecek. Bununla ilgili kaynakları göstereceğim. Ama benim birinci ağızdan yüz yüze konuştuğum Üniteks yetkilisi Bülent Bora da GV250'nin artık üretilmeyeceğini, 300cc versiyon vergi diliminden dolayı tercih edilmeyeceği aşikar olduğundan bu sene için hedeflerinin eldeki GV250 stoğunu eritmek olduğunu söyledi.

    Zaten yurtdışı açıklamalarını görürseniz "Replacement Model" ifadesini görürsünüz. Bu da Başka bir modelin yerine geçecek olan model demek. 300 cc'dir Avrupadaki yasal vergi sınırı. 250 değil. Bakınız en güzel 2 örnek Yamaha YZF-R3'ün ülkemize R25 olarak gelmesi ve Zongshen RX3i-Evo'nun 250 cc olarak gelmesi. Bunun nedenini biliyor musunuz ? Avrupada başta İtalya olmak üzere 300 cc altındaki motosikletlerin otoban ve şehirlerarası yola çıkmaları yasak da ondan.

    Görünüşte retrospektif bir custom görüntüsü olabilir evet. Ancak Hyosung alt segmentte sportif bir cruiser sürüp üst segementte hem sportif hem klasik motosikletler üretiyor. Üretim bandı pek çok insanın tahmin edeceği üzere büyük cruiserlarla yarışmak. Bunun için de klasik ST7 modelini piyasada tutmaları gerekiyor. Zaten Japonların da artık 250 cc cruiser üretmediğini; üretse de Avrupa pazarına bunu çok az sunduğunun bilincinde herkes. ST7 gibi bir motor bu ülkeye 5-6 tane getirildi. Getirilmiyor diye bir şey yok. Zaten alsan parça bulamayacaksın, reklamlık bir üründü o.

    Şimdi kaynaklara geçelim.

    Öncelikle Hyosung resmi Kore sitesi hala eski ürünleri product line'ında barındırıyor. Link: http://eng.krmotors.com/
    Milanodaki EICMA fuarında tanıtılan modeller 2017'de piyasaya sürülecek. Amaç yine 2016'da stok eritmek. Duyrulan yeni motosikletler ise GT300-R, GV300, GD450-R ve GD450-N. Bu modellerden de GT ve GV serisinin 275 cc'lik bloğu görünüşte 249 cc'lik bloklarıyla aynı. Bundan dolayı ülkemize yine 250 cc olarak gelme ihtimali yüksek.

    EICMA sonrası yapılan haber: http://www.riderchris.com/news/2016-...er-motorcycle/

    Buradaki ifadeyi aynen yayınlıyorum: "Hyosung has taken the wraps off the GV300 cruiser that is expected to be the replacement to the Aquila 250. Hyosung seems to be gearing up to update to its entire model range in 2016."

    Aynı şekilde üretici firmalara yakınlığıyla bilinen Zig Wheels ise bu modellerin eski 250'liklerini yerini alacağını onaylıyor ve 2017'de piyasaya sürüleceklerinin müjdesini veriyor: http://www.zigwheels.com/news-featur...by-2017/24693/

    GV300 ile ilgili ifade: "Accompanying the GT300R in this segment will be the all new GV300 that was introduced as the Aquila 300 at EICMA last year and will replace the Aquila 250 in the market. Sporting round headlamps and other unique decals, the GV300 will house the same engine as the GV300 beneath the fairing. This all-new bike from Hyosung will set you back by a sum of around Rs 3.5lakh."
    Bu da konu ve mesaj linki: http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post3953858

    Alıntı arda4 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence bu efsane. Adam başarılı bir modeli neden üretmesin? Biraz beygirinden kısar euro4 uyumlu hale getirir satar. GV250 olmaz GV200 olur.
    Efsane falan değil. Modelde yenilemeye gidildi üstte de açıkladığım gibi.

    Alıntı Mamba09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum üretilmeyecek olması seni ırgalamaz ki. son üretimi 2016'ysa 10 sene daha yedek parça bulundurulur en az. türkiye'de yedek parçası bol hyosung'un. hatta bi isim vereyim sana, bulamayacağın parça yok kendisinde hyosungla ilgili; yunus emre bünyat.

    en kötü hyosungsource diye web sitesi var. vidasına kadar var. parça sıkıntın olmaz o konuyu düşünüyorsan.
    Yunus Emre Bünyat çıkma parça satıyor diye biliyorum. Yanlışım varsa düzeltin. Türkiye'de Delta Motorlu Araçlar ve Merkez Yedek Parça dışında orijinal Hyosung parçası zor bulursun. Kaldı ki Üniteks parça sağlama konusunda 2 seneye yakındır kötü durumda. Kuralkan ile olan anlaşmazlıklar da buna etki etmiş durumda elbette. Hyosungsource'tan herkes parça getiremeyebilir. İnsanlar yaşadığı yerde parça bulmak istiyor haklı olarak. Kaldı ki 10 sene sonra Hyosungsource'tan da parça bulmak imkansız olacak GV250 için. Gerçi blok yapısı ve elektrik düzeni olarak GV300 ile her şey aynı gibi. Durum budur.
    ogzcngdk ve motörcü bunu beğendiler.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  10. #10

    Üyelik
    23 Nisan 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hyosung gv250
    @HAZZILHAR güzel bir açıklama olmuş teşekkürler.

  11. #11

    Üyelik
    15 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    R25
    Yahu bu hyosungun kullanıcısı az ve bi çok sıkıntısı olan bir motor siz hala bu motorlara bakıyosunuz

  12. #12

    Üyelik
    23 Nisan 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hyosung gv250
    Alıntı Tvs01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yahu bu hyosungun kullanıcısı az ve bi çok sıkıntısı olan bir motor siz hala bu motorlara bakıyosunuz
    Sıkıntısı varmış ama çok fazla sıkıntısı olduğunu söyleyen bi kullanıcı yorumuyla karşılaşmadım. Daelim daystarla hyosung arasında kaldım ve heralde ancak birisini alınca geçecek bu kararsızlık. Şimdilik durum bundan ibaret

  13. #13
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    Kusadasi
    Motosikleti
    Ducati Scrambler & Italjet
    Alıntı Tvs01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yahu bu hyosungun kullanıcısı az ve bi çok sıkıntısı olan bir motor siz hala bu motorlara bakıyosunuz
    yahu hayatında kaç tane hyosung'a bindin veya sahibi oldun?

    ben hyosung'umu 5 bin kmden fazla kullandım. oksijen sensörü sıkıntısı vardı aldığımda, onu değiştirdim direk. onu değiştirirken "ısı sensörü de arıza yapıp yolda bırakabilir onu da değiştirelim mi" dediler, onu da değiştirin dedim. onun dışında ufacık bi şey yaşamadım. ha benim hyosung'um tertemizdi, üçüncü sahibiydim ve bakımlıydı. canı alınmış hyolara kesinlikle girmeyin.

  14. #14
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı Tvs01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yahu bu hyosungun kullanıcısı az ve bi çok sıkıntısı olan bir motor siz hala bu motorlara bakıyosunuz
    gerçekten bende merak ettim şimdi, kaç tane hyosung sahibi oldunuz?

    benim 2 tane gv 250 im oldu. 40 bin küsürde sürmüşlüğüm vardır ikisini. sen neye dayanarak böyle söyleyebiliyorsun merak ediyorum.

  15. #15
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Sıkıntılı olduğunu enjeksiyonlu, sensörlü mensörlü her hyosung için söyleyebilirim. Karbüratörlülerde de bazen sarj etme sıkıntıları oluyodu, gtrlarda göstergede problem yaşanabiliyodu ama yenilerinden daha sorunsuzdular

  16. #16

    Üyelik
    15 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    R25
    Kullanıcısı değilim fakat özellikle motor bloğunda sıkıntı çıkardığını bi çok kez forumda okudum ve arkadaşımda vardı en sonunda zararına sattı ve kurtuldu r25 aldı, bende almayı düşünmüştüm bi kaç ustaya sordum uzak dur demişlerdi piyasası olmayan yedek parçası sıkıntılı geç gelen, 2. Eli zararına satışı garanti olan bi motosiklet, şimdi sizinki yoğurtçu yoğurduna ekşi dermi hesabı, bana göre bi Çinli motorla aynı kefede hyosung, bilmem anlatabildimmi YAHU

  17. #17
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı Tvs01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kullanıcısı değilim fakat özellikle motor bloğunda sıkıntı çıkardığını bi çok kez forumda okudum ve arkadaşımda vardı en sonunda zararına sattı ve kurtuldu r25 aldı, bende almayı düşünmüştüm bi kaç ustaya sordum uzak dur demişlerdi piyasası olmayan yedek parçası sıkıntılı geç gelen, 2. Eli zararına satışı garanti olan bi motosiklet, şimdi sizinki yoğurtçu yoğurduna ekşi dermi hesabı, bana göre bi Çinli motorla aynı kefede hyosung, bilmem anlatabildimmi YAHU
    Hayır anlatamadın. Motor bloğu Suzuki VL250C için ürettikleri motor bloğunun aynısı. 100.000'leri görebilmekte. Eski komşumun 2007 GV250'si ben taşınırken 94.000 küsürdeydi. Sırf ondan feyz alıp ben de 2014 modelini almıştım 3 sene evvel. Hyosung'un sorunları %90 elektrikseldir. Buji piposu çatlağı, oksijen sensör arızası, konjektör ve statör yanıkları, rölanti sensörü dalgalanması gibi. Hepsinin çözümü önceden müdahale edildiğinde kolay ve ucuz yolludur. Öküzlük yapılmadıkça mekanik olarak blokta sorun olmaz. Üstelik satın aldığım fiyatın üstünde sattım.

    Senin arkadaşında muhtemelen GT250R vardı. Devir kesici olmadığından ayı gibi gazlarlar bu motorla. Sonra krankı kucaklarına alırlar. Doğru dürüst servis olmadığı için de sorunları çözecek adam bulamazlar. Konu GV250 idi. GT250R ile bire bir aynı bloğu kullanıyor. GV250 kullanıcılarının hiçbirinden bugüne kadar "motor bloğu kaynaklı arıza" duyan olmuş mudur bir sor bakalım GV250 sayfasına. Çünkü onlar GT250R sahipleri gibi motoru kanırtmıyor.

    Velhasıl, söylediklerin tanımadığın bir makineyle ilgili önyargılardan oluşmakta. Çinlilerle yanyana koyduğunda bir bak bakalım montaj çizgileri hangisinin düzgün, hangisinin karenaj ve metal parçaları daha iyi. Konu hakkında bilgi almak isteyenleri, sağdan soldan aldığımız duyumlarla, önyargılarla, kullanmayı bilmeyenlerin laflarıyla yanlış yönlendirmeyelim.
    Akhunturk, hyo kenan, YasinC ve 3 diğerleri bunu beğendiler..
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  18. #18
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    Kusadasi
    Motosikleti
    Ducati Scrambler & Italjet
    Alıntı Tvs01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kullanıcısı değilim fakat özellikle motor bloğunda sıkıntı çıkardığını bi çok kez forumda okudum ve arkadaşımda vardı en sonunda zararına sattı ve kurtuldu r25 aldı, bende almayı düşünmüştüm bi kaç ustaya sordum uzak dur demişlerdi piyasası olmayan yedek parçası sıkıntılı geç gelen, 2. Eli zararına satışı garanti olan bi motosiklet, şimdi sizinki yoğurtçu yoğurduna ekşi dermi hesabı, bana göre bi Çinli motorla aynı kefede hyosung, bilmem anlatabildimmi YAHU
    Yoğurtçu yoğurduna ekşi dermiymiş, laflara bak. Ben zaten sattım motorumu ne yoğurtçusu.

    GTRı kullanan kekolar, bu motorlarla 180-190 yapmaya çalışırken krankı ele aldı. Çünkü kesici yoktu. Ama sorun kesici olmamasında değil bu kekolardaydı. Adamlar bile bile bu zorlamayı yaptı. Hyosung'un adını çıkardılar.

    Adam gibi kullanılmış hyosunglarda hiç bişey olmaz. Senin gibi kullanmayanların yalan yanlış muhabbeti yüzünden insanlar önyargı yapıyor. Gidonuna bile dokunmadığın makine hakkında konuşma bilader. "Bilmiyorum" de. Zor bi kelime değil. Bilmiyorsun, bilmiyorum de. Hâla kendini ikna etmeye çalışıyosun bize. Ayıp be.

  19. #19
    beyefendi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Aralık 2014
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    CB125e
    Fuarda gv300 gelsede alamasak bile uzaktan sevsek

  20. #20

    Üyelik
    15 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    R25
    Alıntı Mamba09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yoğurtçu yoğurduna ekşi dermiymiş, laflara bak. Ben zaten sattım motorumu ne yoğurtçusu.

    GTRı kullanan kekolar, bu motorlarla 180-190 yapmaya çalışırken krankı ele aldı. Çünkü kesici yoktu. Ama sorun kesici olmamasında değil bu kekolardaydı. Adamlar bile bile bu zorlamayı yaptı. Hyosung'un adını çıkardılar.

    Adam gibi kullanılmış hyosunglarda hiç bişey olmaz. Senin gibi kullanmayanların yalan yanlış muhabbeti yüzünden insanlar önyargı yapıyor. Gidonuna bile dokunmadığın makine hakkında konuşma bilader. "Bilmiyorum" de. Zor bi kelime değil. Bilmiyorsun, bilmiyorum de. Hâla kendini ikna etmeye çalışıyosun bize. Ayıp be.
    Hayırdır hyosung avukatımızın sen istediğim yorumu yaparım zorunamı gitti ?


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)