Merhaba ŞENOL Bey bende test sürüşüne katılmak istiyorum ama geri dönüş için saat 18:00 den önce servis var mı? acaba akşam üstü nöbet var. veye kendi imkanımızla nasıl dönebiliriz? TEŞEKKÜRLER.Şenol Denizci adlı üyeden alıntı
Merhaba ŞENOL Bey bende test sürüşüne katılmak istiyorum ama geri dönüş için saat 18:00 den önce servis var mı? acaba akşam üstü nöbet var. veye kendi imkanımızla nasıl dönebiliriz? TEŞEKKÜRLER.Şenol Denizci adlı üyeden alıntı
Merhaba,GÖKTAX adlı üyeden alıntı
Saat 14:00 gibi bir dönüş servisi olacak. Test alanından kent içine bildiğim kadarıyla toplu taşıma aracı yok. Ama sizi yolda bırakmayız, endişelenmeyin...
[FONT="Comic Sans MS"][COLOR="Navy"][SIZE="2"][/SIZE][/COLOR][/FONT]
[url]www.cagmotor.com.tr[/url]
İlginiz için tekrar teşekkür ederim. Mutlaka gelmeye çalışıcam
Evet arkadaşlar,Pazar günü Hyosung Test sürüşüne katıldık.
Çevre yolunda trafiğe kapalı 6 km.'lik bir parkurda gerçekleşen test sürüşünde,GT250R,GV250 ve GV650 modellerini deneme şansı bulduk.
Benim için adeta bir hyosung şenliği şeklinde geçen aktivitede,kendi motorum dışındaki modelleri deneme şansı buldum.
Organizasyon alanına gelenler kayıtlarını yaptırıp sırasıyla bu modelleri test ettiler.Gayet düzenli iyi organize edilmişti,ben ayrılana kadarki sürede herhangi tatsız bir olay yaşanmadı,umarım kazasız belasız tamamlanmıştır.
Öncelikle test alanından GV650'ye hayran kalarak,adeta ağzımızın suyu akarak ayrıldık.Hiç tarzım olmamasına rağmen,kullanımından inanılmaz zevk aldım.
Güzel görünümünün ardında,bu kadar güçlü ve torklu bir motora sahip olmasını beklemiyordum açıkçası.Çok atak bir biçimde hızlanmaya başlayan motorun soluğu hangi hızda kesilecek diye boşuna bekliyor insan,çünkü 200 km/saat üstü hızlara kadar duraksamadan hızlanmaya devam ediyor.Yüksek hızda beklediğim vibrasyondan,yan rüzgardan etkilenme gibi handikaplardan eser yoktu.Sadece yoldaki kasislerde süspansiyonun biraz yumuşak olması nedeniyle biraz stabilitesi azalıyordu ki bunda yüksek hızlara alışık olmamam da etkili olmuş olabilir.Bir cruiserdan beklenen performansı fazlasıyla veren GV650,sesiyle,görünümüyle,raha tlığıyla tam bir uzun yol makinası.
Test alanından ayrılmak için kendi motorlarımıza binince bulutlardan yeryüzüne inmiş gibi olduk.Tabii ki en iyi motor sahip olduğundur.
Bu güzel günü düzenleyip,bizleri davet eden Çağ motor ve Global'e teşekkürler.
Yetkililerden Rica ediyorum Lütfen Yeni bir TEST sürüşü daha Düzenlensin
göbekten itibaren HD V-Rod serisinden arak bu kasa FatBoy'un 12. yılı nedeniyle cıkarmışlardı sanırım ilk bu görünümü, ondan almış Hyosund da.aytskal adlı üyeden alıntı
Test sürüşüne Pazar günü bir arkadaşım ile gittik. Test alanında Şenol bey ile tanışma fırsatımız oldu ilgisineden dolayı teşekkür ederiz kendisine.
Gelelim teste en çok test etmek istediğim Gtr 650 idi fakat o gün Gtr650 orada yoktu Bizede Gv 650 ile gtr250yi test etmek nasipmiş....
İlk test sürüşünde Gtr 250yi aldım gösterge paneli dijital vites göstergeli ve görüş ve izleme olarak gayet görünür olması iyi bir artıydı. 6 km lik parkurda henüz üzerine ilk kez bindiğim için biraz yabancılık çekebilirim düşüncesi ile sakin bir kalkış ile motora hız vermeye başladım gidiş 3 km lik sola eğimli bir yolda motoru normal devirlerde kullanarak hızlandım 130 km hıza ulaşarak viraja girdiğimde motorun viraja uyum sağlayarak rahatca sola doğru beni çektiğini ve hadi yatalım artık dediğini duyar gibi oluyordum virajın sonuna doğru ise artık çıkışa bakmam gerektiğini söylüyordu, burada tekerleklerin ve motorun yapısının bu virajlardan rahatca cıkabileceginin bir göstergesi idi benim için...
Bu viraja girme haraketleri kendi motorum Er5 ile denediğim de bu kadar rahat hissetmiyorum kendimi buna göre kıyaslama yapıyorum...
Güç olarak 250cc bir makina görünüm olarak 650cc abisi ile aynı yapıya sahip... 250 cc olupda ürettiği güç ise gayet başarılı geldi bana göre rahatça ulaştığım max 165 km/h yapısına göre hüçde küçümsenecek bir hız değildi.
Dış görünümünde bir diğer göze hoş gelen yanı ise ön farlarının altlı üstlü mercek tipi farlar ile motora değişik bir görünüm katılmış olması idi oda gayet başarılı olmuş..
Bu kadar güzellikten sonra birde işin mali yanı var tabiki gtr250 nin 8,250 lik fiyatı ile piyasada ona yakın alternatifleri olması firma yetkililerininde bu durum üzerinde biraz daha düşünmesini gerektirirmi bilinmez.
Dahası ise herkesin aklındaki bir soru ? Acaba alsam bayisi servisi veya yedek parça sorunum olurmu gibi düşünceler olmaktadır... Bu durumda Şenol bey bu işin arkasında oldukarını Pazar günü göstermiştir. Bunun dışında direk TEst bile ettirerek deneme fırsatları sunup olanak sağladıkları için kendilerine teşekkür ederiz...
Çalışmalarında başarılar.
\'\'Sadece ileri gitme riskini alanlar, ne kadar ileri gidebileceğini öğrenir\'\'
Şenol Abi
Şenol Abi
Duy sesimizi!
İşte Bu
Hysonug Kullanma İsteği !
Biraz saçma oldu ama Şenol abiye Bir teşekkür Borcum olsun
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)