Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Virajlardaki sarsılmalar neden olur?

    REKLAM ALANI
  1. #1
    singlegunman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul/Kartal
    Motosikleti
    MT07 MOTOCAGE
    Birçoğumuz viraj yapmaktan çok keyif alıyoruz takdir edersiniz ki.
    Sorum şu;
    Virajlara girerken sola sağa aşırı çırpma yaşıyorum.
    Bundan dolayı da keyifle viraj alamıyorum,
    Daha çok benim için virajlar eziyet haline dönüşüyor.
    Bunun sebebi lastikler midir? Rüzgar mıdır nedir?
    Özgürlüğün iki tekerleği vardır ve kapısı OLMAZ.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cıks
    teorik bilgi pratiğim yok :D
    mt 07 için virajların kötü olduğu söylenmekteydi buna sebep olarak gidon bağlantısında titreşimi önlesin diye bir aparat eklemişler miş

    https://www.youtube.com/watch?v=SCFTAusp2sw

    07:45 den sonrası tam açıklayıcı olabilir

  3. #3
    Ros1n2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2014
    Şehir
    Ankara / Osmaniye
    Motosikleti
    Superduke
    Amortisörlerin yumuşak olması sanırım en büyük etken

  4. #4

    Üyelik
    20 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Gsx-R 1000(gixxer k9)
    Ecnebiler buna - wobble-headshake- diyorlar galiba. Kısa şasi, dik maşa, yüksek cc ve sert kullanılanım sebebleri diye biliyorum. Bende biyerde okumuştum ama nerde hiç fikrim yok. Ama pratik var.

  5. #5
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Eğri jant, eger jant telli ise tellerdeki gevsemeler, teker ya da direksiyon göbeğinde boşluk, eğri masa, egri salıncak, eğri şasi, eğri takılmış lastik, ters takılmış lastik, patlayan lastiğe basılmış patlak önleyici köpüğün donduğu bölgedeki sertleşme,patlak yaması, amortisorlerin durumu ya da arızalı olması, sürücü hakimiyet, sarsan artci, topcase, Side case, yol bozuklugu..

    Birden fazla motorda, birden farklı yolda ve birden fazla kişi aynı motorda sürüs yaparsa hata sebebi daha net çıkar.

    Vay anasını, sanki marsta su arıyoruz di mi?
    O yüzden motosiklet ve lastikleri daha pahalı.. çünkü dinamikleri farklı...
    mostro bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)