Virajlardaki sarsılmalar neden olur?
Reklamlar
-
Birçoğumuz viraj yapmaktan çok keyif alıyoruz takdir edersiniz ki.
Sorum şu;
Virajlara girerken sola sağa aşırı çırpma yaşıyorum.
Bundan dolayı da keyifle viraj alamıyorum,
Daha çok benim için virajlar eziyet haline dönüşüyor.
Bunun sebebi lastikler midir? Rüzgar mıdır nedir?
Özgürlüğün iki tekerleği vardır ve kapısı OLMAZ.
Reklamlar
-
teorik bilgi pratiğim yok :D
mt 07 için virajların kötü olduğu söylenmekteydi buna sebep olarak gidon bağlantısında titreşimi önlesin diye bir aparat eklemişler miş
https://www.youtube.com/watch?v=SCFTAusp2sw
07:45 den sonrası tam açıklayıcı olabilir
-
Amortisörlerin yumuşak olması sanırım en büyük etken
-
Ecnebiler buna - wobble-headshake- diyorlar galiba. Kısa şasi, dik maşa, yüksek cc ve sert kullanılanım sebebleri diye biliyorum. Bende biyerde okumuştum ama nerde hiç fikrim yok. Ama pratik var.
-
Mersin İl Temsilcisi
Eğri jant, eger jant telli ise tellerdeki gevsemeler, teker ya da direksiyon göbeğinde boşluk, eğri masa, egri salıncak, eğri şasi, eğri takılmış lastik, ters takılmış lastik, patlayan lastiğe basılmış patlak önleyici köpüğün donduğu bölgedeki sertleşme,patlak yaması, amortisorlerin durumu ya da arızalı olması, sürücü hakimiyet, sarsan artci, topcase, Side case, yol bozuklugu..
Birden fazla motorda, birden farklı yolda ve birden fazla kişi aynı motorda sürüs yaparsa hata sebebi daha net çıkar.
Vay anasını, sanki marsta su arıyoruz di mi?
O yüzden motosiklet ve lastikleri daha pahalı.. çünkü dinamikleri farklı...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)