Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Sizce viraji en zevkli scooter hangisi?

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    burda kimseden cevap bekleme benim bile daha scooter tecrübem yok, aks aralıgı en düşük olana falan bak


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı Sues adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sayin nikfuri tmax viraj kabiliyeti iyi diyebilir miyiz yani?
    benim onayıma gerek yok Avrupa da zaten cok satan bir motordur Tmax,özellikle arka suspansiyonu aynı vitesli motorlar gibi monoşok yapisiyla öne çıkıyor,yol tutusla alakali degil ama ön varyator de coklu plakalı yapisiyla kalkislarda fark yaratiyor,Tmax in en kotu tarafı maalesef TR de ki fiyatı,guzel makina ama o paraya gider full aksesuar 750 integra alirim..

  3. #23
    IRau - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2014
    Şehir
    şarköy
    Motosikleti
    Xmax
    Alıntı caglar48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeş sen apaçimisin ?
    aynen kardeş

  4. #24
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    viraj meselesi teknik ve matematiksel bir konu alpaslan arkadaşım (burayıda üye)bulabilirsem burayı resmini attırayım viraj nasıl alınır görün honda fes 250 scooter ile uçmakdere virajlarında 600 cc kovalıyordu yanlarını asfalta sürterek
    1-lastikler iyi olucak
    2-motor ağır olucak (yola daha iyi bassın alpaslan 130 kg)
    3-teknik ve tecrübe olucak yolu tanıcaksın

  5. #25

    Üyelik
    20 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Gsx-R 1000(gixxer k9)
    Alıntı tr100a adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    viraj meselesi teknik ve matematiksel bir konu alpaslan arkadaşım (burayıda üye)bulabilirsem burayı resmini attırayım viraj nasıl alınır görün honda fes 250 scooter ile uçmakdere virajlarında 600 cc kovalıyordu yanlarını asfalta sürterek
    1-lastikler iyi olucak
    2-motor ağır olucak (yola daha iyi bassın alpaslan 130 kg)
    3-teknik ve tecrübe olucak yolu tanıcaksın
    Yav tam bende pcx ile ucmakdere viraj anılarımı yazıyordum siz yazdınız. Uçmakdere harika. (city grip)

  6. #26
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009


    resmi buldum inşallah alpaslan kızmaz

  7. #27

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Dostlar gilera runner ve apaçilik meselesi neyin nesidir? Anlatın da anlayalım

  8. #28
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009

  9. #29
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı tr100a adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    .........motor ağır olucak (yola daha iyi bassın).........

    bu yazdığınız şey gerçek olsa,her bir kilogramın hesabını yapan,motosikleti hafifletmek için yüzlerce saat arge harcayan mühendisler kafalarını duvara vururdu herhalde

  10. #30
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    Mühendisler virajı iyi alsın diye değil daha cabuk hızlansın diye hafifletip gücünü arttırıyorlar. Ve yakıtı verimli kullanması için ....

  11. #31
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı tr100a adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mühendisler virajı iyi alsın diye değil daha cabuk hızlansın diye hafifletip gücünü arttırıyorlar. Ve yakıtı verimli kullanması için ....
    "ne kadar ağır o kadar iyi viraj" gibi bir kural varsa alın arkanıza şişman bir artçı bakalim sonuç ne olacak,agirlik arttikca fizik kurallarını daha çok zorlarsın,buda yola tutunamamak, viraj dışına savrulmak demektir.

  12. #32
    Tefoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2015
    Şehir
    İstanbul - Memleket: Manisa
    Motosikleti
    Kymco People S200
    ağırlıktan ziyade ağırlık merkezi ile alakalı. buarada en güzel viraj mobylette ler ile alınır
    Aşırı hız ve dikkatsizlik motorcunun en büyük düşmanıdır.

  13. #33
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Mondial cub 100. Modelsiz
    Alıntı velizrsln adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    burda kimseden cevap bekleme benim bile daha scooter tecrübem yok, aks aralıgı en düşük olana falan bak
    Hayırdır kardeş cevap yazdık ya

  14. #34

    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Forza 250
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim onayıma gerek yok Avrupa da zaten cok satan bir motordur Tmax,özellikle arka suspansiyonu aynı vitesli motorlar gibi monoşok yapisiyla öne çıkıyor,yol tutusla alakali degil ama ön varyator de coklu plakalı yapisiyla kalkislarda fark yaratiyor,Tmax in en kotu tarafı maalesef TR de ki fiyatı,guzel makina ama o paraya gider full aksesuar 750 integra alirim..
    Neden hocam? integra da çok güzel ama bagaj olmadığı için hep es geçiyorum.

  15. #35
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı Ahmetbahadır adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neden hocam? integra da çok güzel ama bagaj olmadığı için hep es geçiyorum.

    17 inç jant,çift debriyajli harika sanziman,biraz daha güçlü motor,daha dusuk tuketim ve en onemlisi uygun fiyati integrayi tercih sebebim olurdu..

    55 lt top case hatta yan çantada eklerseniz 100-120 lt kilitli bagajiniz olur integrada da,kisacasi bagaj cok dert değil..

    Tmax kötü motor degil ama Honda nin artisi çok daha fazla ;)
    SAZMAN bunu beğendi.

  16. #36
    bY_aLp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2010
    Şehir
    Tekirdağ/Çorlu
    Motosikleti
    Yamaha XMAX250 ABS
    Erkin abinin bahsettiği kişi benim tek katılmadığım konu 130 kilo olmam denge bakımından honda fes250 başarılıydı. En son kullandığım Dealim250 S3 Advance de ondan aşağı kalır bir yanı yok. iyi sandığım michelin city grip serisi pek hoşuma gitmedi. ondan önce michelin power pure serisini kullanmıştım, hoşuma gitmişti. Viraj işi birazda teknik ile alakalı olup viraja doğru açı ve doğru hızda girmediğin sürece, en dengeli motosiklet ve en iyi lastikte olsa viraj çıkışı karşı şeritte bulabilirsiniz kendinizi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:28 ----------

    Ayrıca buda Kawasaki KLX250 ile uçmakdere viraj videosu bazı yerlerde arkadaki arkadaşı bekliyorum. ön kamera gögüste olduğu için ne kadar yattığını motora sabit arka kameradan anlayabilirsiniz.https://www.facebook.com/AlparslanAK...type=3&theater


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler