Bit pazar ina daha coooook nur yagar bizim memleket te.
Bit pazar ina daha coooook nur yagar bizim memleket te.
Bakalım NC ne olacak?
Bu fiyat listesi saçma değil mi beyler ? Kawasaki fiyatlandırmasını euro olarak yapmıyor muydu?
Zam olup olmadığını anlamak için geçen sene kaç euro bu sene kaç euro fiyat ile satıldığına bakarsak daha iyi olur çünkü euro kuru sürekli değişiyor.
Bazı modellerin fiyatı avro üzerinden bile artmış, ya da olası artışı düşünerek baştan yüksek kuru baz alarak fiyat belirlemişler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:24 ----------
Bu süreç doğru. Ama bu süreç Z-Moto'ya da zarar verir. Z-Moto'nun aklı varsa bu sürece girmemek için kar marjını azaltır, satışı yüksek tutarak karını sabit tutar. Aksi halde, dediğiniz gibi Kawasaki zarar etmez, Z-Moto zarar eder. Zaten bu işlerde asıl para satıştan değil, servisten elde ediliyor diye biliyorum. Satışınız az olursa servisiniz de az olur.
May the Force be with McLaren Mercedes
Yanlışın var. Üretimi devam ediyor. Kawa nin Abd sitesinden bir resim paylaşıyorum aşağıda. 2017 modellerin detayları. Zx6 gayet devam ve satışta. Mesele üretimin durması değil sanırım euro 3 euro 4 mevzuatı diye düşünüyorum. Keza ninja300 de z moto Türkiye getirmemis. 2017 modellerin olduğu listede yok.
Bende 20 21 olursa 2014 tenere yi 24 e satar versys 300 alirim sıfır km bi daha motor değiştirmem dediydim
Hay kuracagim hayale sıcayım
300 cc ye 28000 tl lan o paraya
En kötü 660 tenere sıfır km olur
2. El f650 twin 2010 2011 bmw yani
Nc 750
Dl 650 vstrom
Cok modelli bi dünya 1000 cc motor olur 650 yi geçtim yani
TRK 502 ve Dominar 400 coşar bu şartlarda
GS 310 fiyatı 35-40 olacak demek ki
DL250 nin Inazuma kopyası olması sebebiyle bu benzerlik ikisinden birini bitirecek bence.
İzliyoz
versys-x 300 merakla bekliyordum 28.100 TL nedir :D
Çikolata yiyordum Versys 300 ve KLX 250'nin fiyatlarını görünce yemin ederim boğazımda kaldı! Höst arkadaş bu ne fiyat!!! Kawasaki yine zenci abileri davet etmiş, onlar da sağolsunlar kalabalık kalabalık gelmişler. Bravo Zmoto.
Mitsubishi'nin Türkiyedeki araba pazar payını TEMSA yedi bitirdi, servis kalitesizliği ve reklamsızlık yüzünden satışlar sürünüyor. Kawasakinin Türkiyedeki kaderi Zmoto yüzünden sanırım Mitsubishi gibi olacak.
Özetle Versys 300 hayalım çooook başka baharlara kalır hatta hayal olmaktan çıkar. Bu para 300cc motosiklete israf!..
hayaller versys 300 dü , 28.100 nedir lan ,
allahtan rx3i evo var , 12.500 aldık tepe tepe bineriz ....
siz japona devam....
Akıllı adamın hali başka oluyor. Japon fanatikleri ucuz motorları (ucuz da değiller hani) kötülemeye devam etsinler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:20 ----------
Inazuma'ya bir şey olmaz çünkü o kafasız Suzuki'yi tanıyorsam DL250'ye en az 25 bin TL fiyat çeker. TRK 502 ve Dominar 400, fiyatları doğru olursa yok satacaklar. Umarım TVS RTR200 ve Benelli Tornado 302 de gelirler. Bu Japonların burunlarının sürtme zamanı geldi de geçiyor.
Valla motosiklet firmalarının yerinde olsam Türkiye distribütörleriyle bir yıllıktan daha uzun sözleşme yapmam, bir yılın sonunda da satış yapamıyorlarsa başka distribütöre veririm gider. Bir sürü markayı yiyip bitirdi bu iş bilmezler. En sıcak örneği geçen sene gelen Ural ve Royal Enfield motorlarıdır. Bizde satılmayan Royal Enfield Himalayan modelini Hindistan'da Dominar 400 ile kıyaslıyorlar, Dominar'ın oradaki fiyatı 8000 bin TL, Royal Enfield'lar bizde 8000 €. Toplasan 10 tane satamadılar hala 30 bin TL para istiyorlar o eski teknoloji motorlara...
Bu fiyatlar acaba full paket için mi?? Öyle olması lazım
3 lü çanta, orta sehpa, elcik koruma, koruma demiri cart curt hepsi vardır herhalde
Ama nostalji ya ondan...
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:27 ----------
Çer çöp? Yapmayın yahu daha neler?
Çinin her motoru kötü değil ki? Hele ki hintliler hiç fena motosikletler yapmıyorlar artık. Benelli zaten italyan ona da laf yok. Motosiklet=Japon mantığı çok yanlış. Tamam teknoloji ve kalite olarak diğer menşei motosiklet modelleri, bazı japonlardan belki bir tık geride olabilirler ama bence fiyatına göre gayet makul ve mantıklı seçimler. Bajaj pulsar ve duke 200 örneğini araştırmanızı öneririm. Dukenin parçalarında bajaj amblemi var! Bu mantıkla Avusturyalı KTM Duke çöp?
Fiyat performansa oranladığınızda bu makineler alternatiftir. Kimse kalite olarak bu motosikletlerin japonlardan daha iyi olduğunu bence iddia etmemeli. Ufak tefek sıkıntılar elbette ki çıkar. Sonuçta ne kadar ekmek o kadar köfte dimi?
Fanatikliğin luzmu yok. Devir ekonomi devri. Benim imkanım vardı bütün motorlarımı japon marka tercih ettim. Ama mantıklı gelmezse, diğer menşei markalar daha iyi alternatifler sunarsa ve kalite olarak içime sinerse Bajaj da alırım, Benelli de alırım, Mondial de alırım, Yuki de alırım. İmkanı olmayan herkes bu motosikletleri tercih etmeli. Rekabet olmazsa malum satış politikalarıyla bugün bir CBF 150/YBR 125 10000tlye satılabilirdi...
Benim görüşüm henüz canlısını görmedik tabi ama, kağıt üstündeki verilere göre 28100tl versys için bence oldukça fazla. Lakin gelecek alternatiflerin fiyatları Versys'in fiyatlarına çok yakın olursa, tabiki de versys tercih edilmeli.
Sağlıcakla...
Beyler markalara giydirmeden önce türk lirasının ne kadar değer kaybettigine bakın, kurların bundan 5 sene önce deseler hadi len diyecegimiz fiyatlara çıkmasına bakın. Bide üstüne vergiler binince maalesefki, kahrolaraktanki bu ekonomide fiyatlar normal.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)