HANGİ MOTOR DAHA İYİ OLUR 250CC
Reklamlar
-
İlk oncelikle merhabalar abilerim ablalarim
Ben burak yasim 18 boy 185 kg 85
Boyum uzun oldugu icin kalipli motorlara baktim ama her seyin cok farkli modeli tarzi ozelligi var secmek bi hayli zor
Benim aradigim ozellik cok degil aslinda
-Altimda oyuncak gibi durmasın
-Sıkıştıgımda gaz götürsün
-naked ve enduro
-bakimini iyi yaparken bile sanayide kanka yapmasin
-yedek parcasi bol
-iyi servis agi
-45 hp nin altinda
-200 cc 700 cc arasi
- konfor
-gosterge
-butce 15.000 net 0 da olur 2.el de
İstemedigim ozellikleri ise
-Gereksiz fiyat
-kotu kalite
- cin mali(kotuleme olmasin butcem var ve japon alip arkama bakmak istemiyorum)
nasil kullanicagim da soyliyim daha iyi olur tavsiye ederken
Sehir ici aktif gunluk 5 6 saat surus
Arasira artci belki alirim annem olur oda 1 2km mesafelerde arkadas olur 15 km max olur yol ustu flnsa artci ile kullanmayi dusunmuyorum apacilik kesinlikle olmicak
Ama makinede tok ses de kotu olmaz aslinda ayda 1 kere uzun yol belki fazla ama en az cikicam 250 cc ustu beni cezbetmiyor aslinda 250 de gerek yok ama malum canim abilerim trafikte 125 biraz gucsuz ve kucuk kaliyor benim icin 250 alip uzun sure de binicem
Motor tecrubem biraz garip gecti benim ilk 125 lik titan sonra 100luk cub sonra hyosung 250 naked sonra breton 125 ve oynanmis 150lik breton ve gs650
250 ve 600 deneme amacli gaz tepkisi icin bindim
Kafamdaki modeller bunlar ama gidip gorme imkanim pek olmadi gorsemde kullanmadigim icin pek bir sey dusunemedin
SUZUKİ İNAZUMA F
KTM 250 ABS VEYA 390
YAMAHA MT25
BENELLİ TNT 250 (25 DEGİL)
APRİLİA PEGASO 650
KAWASAKİ EN500
VE YORUM YAZARKEN SAGDAN SOLDAN DUYMA TECRUBE DEGİLDE KENDİ TECRUBENİZİ PAYLASİRSANİZ BENDE COK İYİ Bİ POZİSYONDA SECİM YAPABİLİR KİYASLİYABİLİRİM + LARİNİ - LERİNİ
ONERİCEGİNİZ MOTORLARİDA DORT GOZLE İNCELEMEYİ BEKLİYORUM
SİMDİDEN HEPİNİZE TESEKKUR EDERİM OKUDUGUNUZ VE YORUMLARİNİZ İCİN
Reklamlar
-
-
2005-2006 BMW F650GS temiz sahibinden bulursan dunyayi gezersin.
-
Sağlam , 5-6 saat şehiriçi ve artçı kelimelerinin ardından bu listede sana uyacak alet kesinlikle Inazuma.
-
Şahsi yorum, araştırma ve arkadaşlarımın yorumlarına göre:
SUZUKİ İNAZUMA F
Çok konforlu, ABS'siz, Muadiline göre fazla yakan, dengeli, 105 km gibi hızlarda RPM ışığı yakan (Vites oranları düşük), çok kaliteli, ağır ama bence ABS olmamasına rağmen gereksiz pahalı. Herşeye rağmen alanların neredeyse hepsi oldukça memnun. Artçı için mükemmel seçim.
KTM 250 ABS VEYA 390
Boy ve kilonuz benimki gibi. Gidin bi oturun hatta mümkünse test talep edip sürün. Benim çok hoşuma giden iki motosiklettir. Aradığınız aramadığınız tüm özellikler bu motosiklette mevcut. (ABS, Kaydırmalı debriyaj vs)
YAMAHA MT25
Bildiğim kadarıyla üzerinde R25 Motoru ve şanzımanı var. Dokunduğumda parça kalitesi bi KTM kadar iyi gelmemişti bana. Basarsan 5 litreleri rahatlıkla görüyor. Daha da bilgim yok.
BENELLİ TNT 250 (25 DEGİL)
Yakından gördüm. Sesi güzel aletin. Selesi konforlu. Motorun torku şanzumanı gayet güzel. ABS yok. MT 25'ten önce tercih ederdim çünkü tipi ve sesi çok hoşuma gitti.
APRİLİA PEGASO 650
Rivayete göre üzerinde tenere motoru ve şanzumanı var. İkinci eli oldukça uygun fiyatlara bulunuyor. Güzeldir ama titreşim takıntın varsa iki kez düşün derim. Çünkü tek silindirli. Üstüne binip denemeden asla alma.
KAWASAKİ EN500
Arkadaşım kullandı nasıl diye sormuştum. Cevaba küfrederek başladı. Konuşmadaki küfürleri ayıklarsak özetle oldukça sorunlu, parçası sıkıntılı, kawasakinin yüz karası bir motosiklet. Ayrıca eski model bir cruser. Cruser alacaksanız V motor alın ki zevki çıksın...
Bence bu listeye 2016 (yeni kasa) CB 500F'i de mutlaka ekleyin! İçlerindeki en iyi motosiklet CB 500F...
-
En500 düşündüyseniz rahat rahat kle500 de bakabilirsiniz(aynı blok). Facebooktaki grubuna katılın, yardımcı olular.
-
Pegasoda tenere degil Bmw F650 motoru vardir.
-
inazumayı kesinlikle elemelisin . inazuma yerine pulsarı tercih et ikisinide kullandım . pulsar inazumayı gömer
-
Sym wolf 250 de olabilir aradığın kriterlerde, üstelik daha uygun fiyat olarak.
-
31 Aralık 2016, 14:50
#10
sürücü ve yolcu konforundan biraz taviz verirsen mt-25 yok konfor önemli dersen inazuma, ben de şu sıralar inazuma bakıyorum, 2. eli daha uygun olduğu için
-
31 Aralık 2016, 15:11
#11
-
31 Aralık 2016, 18:18
#12
Yazdıklarına bir katkıda bulunmak adına sana 4 yıl bindiğim ve yakın zamanda satmış olduğum modeli öneririm. CBF 500. Artı ve eksilerindan bahsedeyim;
Artılar;
1- 500'lük olmasına rağmen 2005-2009 arası kısa vadede eski sayılabilecek 51 beygirlik motoru var ve seni asla üzerinden atmaz. Bunu neden söylüyorum, ilk motorum olduğu halde hiçbir güç sorunu yaşamadım. Sebebi de ilk vitesin oranı düşük ve teker şansı istesen bile biraz zor.
2- Düşük bakım masrafı. Ortalama servis masrafı 200-300 TL arası
3- 2 silindirli olması itibariyle yüksek tork ve özellikle trafikte vs sıkıştığı zaman 10-11 bin devre kadar çevirip uzaklaşabiliyorsun.
4- Inazuma senin isteğine en yakın alternatif olmasına rağmen hem daha güzel görünmesi(bana kalırsa Inazuma'nın kafa kısmında tasarım sorunu var).
5- Model eski ancak ikinci eli inanılmaz talep görüyor. Yarın satayım dediğinde en fazla bir haftada elden çıkarırsın çünkü motoru dünya forumlarında 300bin üzerinde hala süren var. Tabi bakım ile her motor gidiyor ama ingilizcen varsa okumanı tavsiye ederim. Çokca aşık olan var.
6- Yurdumun dandik yollarında sorun yaşatmaz. Özellikle güney amerika ülkerinde bu nedenle çok tutulmuş bir model.
7- Sigorta ve vergisi çok düşük. Ben satarken 50 TL vergi vermiştim. Sigorta da 300 civarıydı.
8- CBF ailesinden olması ve bu modelin çok satılmasından dolayı yedek parça konusunda asla sorun yaşamayacak olman.
Eksileri;
1- Modelinin eski olması tabiki. Ancak yazdığım gibi hem parça olarak sorun olmaması hemde satmak istediğinde rahatça satabilecek olman bunu kapatıyor bence.
2- Yeni motorlarla kıyaslayınca fazla yakıyor deniyor ancak neredeyse R25'in altında bir tüketim var. 6-9 bin devir arasında sürersen 4,5-5 litre arasında tüketir. Tabi ne kadar sıklıkla vites değiştirdiğin ve hızda gittiğin gibi değişkenler bunu aşağı yukarı değiştirecektir.
3- Km konusunda takıntılıysan 30-40 bin altında zor bulursun. Bu senin için bir sorunsa tabi
Dediğim gibi çok değişken var ancak alım-satım konusunda çok rahat edeceğin bir model olur. Keza ben 9000 TL ye alıp 3 yıl sürdükten sonra 11bin TL ye rica minnet satmıştım.
Şimdiden keyifli sürüşler
-
31 Aralık 2016, 18:32
#13
suzuki inazuma alınca arkana bakmazsın
-
31 Aralık 2016, 20:33
#14
1.85 boyuna gitmez o motorlar.Sana bir monster truck falan verelim.
Te allam bi bitmedi motorda kalıp muhabbeti.
-
31 Aralık 2016, 20:57
#15
zekeriyaimam adlı üyeden alıntı
1.85 boyuna gitmez o motorlar.Sana bir monster truck falan verelim.
Te allam bi bitmedi motorda kalıp muhabbeti.
Hocam bitmemesi normal değil mi ?
195 boy ile msx sürülür mü ? Sürülür evet. Göz. Tecavüzü eşliğinde
+299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
-MrMud
-
31 Aralık 2016, 21:10
#16
antilop_skul adlı üyeden alıntı
inazumayı kesinlikle elemelisin . inazuma yerine pulsarı tercih et ikisinide kullandım . pulsar inazumayı gömer
Tam olarak nası gomer hocam bi açıklar mısın merak ettim
-
31 Aralık 2016, 22:25
#17
Kusura bakma abim ama neden böyle yazdıgını merak ettim benim net boyum 1.89 tutupta küçücük bi motora binipde kendime eziyet etmek istemiyorum haksızsan haksızde şimdi
1.75 civarı bir insan her türlü motoru neredeyse rahat sürebilir ayagı yere bastıgı sürece ama bende öyle degil rahatsız duruyorum vitesi rahat atamıyorum rahat fren yapamıyorum ama pocket de versen altıma sürerim ama rahatsız sürdükden sonra ne anlamı var o paraları vermeye degil mi kalıp muhabbetini bende gördüm forumda ama bilmem dikkat ettin mi abim ama cogu insan yeni baslıyanlar her zaman büyük cc ye gidiyor diye buda benim yüksek cc sürecegim anlamına gelmiyor bütcem var ve seçebilicegim motor sınıfda bmw gs de vardı ama büyük cc istemedigim için çok sıçak bakmadım her boy motoruda sürdüm sayılabilir hız istesem 125 cc için aprilia rs 125 alıp her şeyini yenilerim büyük cc istesem bütçem var ama benim degindim nokta 250cc üstüne sıcak bakmıyorum ve boyuma göre rahat ve hızlı bi motor istemiyorum kalıplı motoru seçme sebebim bu inazuma meselası max 150 kmh oldugu için rahatim normal hizimda her zaman 70 80 km arasi cok acil bir sey olmadigi surece 100+ kmh ye geçmem sizde haklısınız apaçileri görüyoruz ama ben size apaçiyim demedim yada yeni başlıyorum demedim
Bilinçlı kullanıcagımı özellikle belirttim ss sınıfdan zaten nefret eden biriyim (gerek oturuş gerek devirleri gerek hızı) sehir ici rahat edicegimi bilsem rahat sym 125 husky alip keyfime bakicaktim 125 cc de umrumda degil chopperde hiz icin almiyorum
Adrenaline de gerek duymuyorum ben motora zevk icin binicem ve iş icin
-
-
Abi bırak inazumayı sen bi kaç km den fazla artçı Almam demişsin herkes inazuma demiş şekli felan cbf e benziyor ve parasınıda hakettiğini düşünmüyorum al bi mt 25 siyah - mavi keyfine bak derim
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)