Bandit içinde öldürülemeyen motorlardan deniyor Maşallahı var
Bende biara bakmistim vfr lere cok guzel makine. Ama ayni motoru farkli zamanlarda km si dusurulmus olarak gormustum. İlanlari baya takip edin expertiz yaptirmadan almayin kesinlikle. Benim bildigim kadariyla en cok sargi problemi var. Sardiranlarinki tekrardan yaniyo. Bazilari bunu ebay den 2. El alip cozduler. Tek kronik problemi bu diye biliyorum. Umarim temiz gozunuze gonlunuze hitap eden bir motora sahip olursunuz.
tabiki vfr 800 tercih etmelisin. 2 sene kullandım 2009 beyaz rengini. Mükemmel motordur. Şimdiye kadar kullandığım en keyifli motordu. Sebeplerini sıralayacak olursan. güvenlik mükemmel. hem abs hem cbs var. rahatlık mükemmel. hem sürücü için hem artçı için. yol tutuş ve virajı süper. ağır olduğu için çok dengeli bir motor. Yakıtı bir depo ile 340 km gördüm. ama agresif yani 6800-7000 devirden sonra 250-280 km civarına düşer. ve tabiki o devirlerde ss karakteriyle 270 civarı hızları çok rahat görürsün. şekil şemal zaten çok güzel. ayrıca mekanik aksam olarak vfr 800 ün motoru hondanın şimdiye dek ürettiği en sağlam ve en iyi motordur. gp yarışarındada honda v motor kullanır. garajınızda bulunması gereken 20 motor arasında vfr 800 ilk sırada olmalı diye bir yabancı dergi arastırması vardı. kullananlar bilir. seninde dediğin gibi vfr800 öncesi ve sonrası vardır. fz6 fazer kullandım rhat değil ve frenleri berbattı. fz1 fazer kullandım. frenlari güzel ama hem yakıt fazla hemde seleki sert konforsuzdu. gsxr600 kullandım yakıt fazla kullanım rahatsız sele sert yani olmaz. cbr1000 rr kullandım. sele sert. yakıt fazla. motor güçlü viraj güzel ama bir vfr800 konforu yok. uzun lafın kısası vfr800 muadili tek motor madem kawa hayranısın z1000sx dir ama oda çok pahalı ve aradaki farkkı bence tercih sebebi vfr800 yapar. hadi hayırlı olsun.
Sıralının sesini seviyorum onun için kararsızım
motor rijitligi
yol tutusu
frenlerı
surus dınamıgı
artcı konforu
yakıt tuketımı
bırcok sey var bu motorlarda bızı ceken. temız ve referanslı bır vfr kesınlıkle kullanıcı dostu olur. bız bınlerce km gezdık ve motorlardan cok memnunuz.
kesınlıkle tavsıye ederım. vfr 800 de yakında ılana koyacagız. dusunen varsa yardımcı da olabılırım. 0 vfr 800 TR'de olmadıgı ıcın, gsx-f 1000s aldık
*statoru soylemıs arkadaslar, katılıyorum ve eklıyorum. ben aynı sorunu 600rr da yasamıstım. benzer elektrık sorunları scooterda da yasadım. maalesef, 2 tekerlerdekı elektrık tesısatı ve elamanları bıraz kırılgan. eger degısmemıs veya sınyal verıyorsa motor model ne olursa olsun stator elden gecırılmelı. yurtdısından orjınal en mantıklı cozum yolu.
fazer 800 lerede bakmanı tavsiye ederim,üretimde 2. elide kuvvetli
vfr tip olarak daha güzel motor ama bu konu tamamen sana en yakın hangisini daha uyguna bulabilceğinle alakalı ikiside türkiyede biten motorlar
hocam motorda ses,viraj,ivmelenme benim hoşuma giden şeyler.İki motorda ivmelenme konusunda tatminkar.İki motorda tip olarak hoşuma gidiyor ama tek maşa motorlar daha çok hoşuma gider.Ses olarak z750s benim gözümde biraz daha önde, v motora aşinalığım olmadığından olabilir ama sıralı 4 silindirin sesi daha çok hoşuma gidiyor.Viraj olarak z750s'in bizzat kullanıcılarını hem dinlemiş hem görmüş biri olarak o motorun boş olmadığını biliyorum.Ama Vfr konusunda okuduklarım haricinde bir bilgim yok.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)