x-Treme Max'ime Yapabileceğim Herşey
Reklamlar
-
Reklamlar
-
-
Zabitatak adlı üyeden alıntı
Apaçilik yani
Biz ona değişiklik istiyorum desek
Ruh hastası, saykodeli, manyak, süpermanyak motorcu ;)
-
apacilik icin aliexpres ten bakabilirsin
apaciparts olarak arat =)
-
bir x-treme max parası daha harcamaya hazırsan liste aşağıda
- gidon topuzundan elcik koruma
- supermoto lastik
- airbrush desenler
- Fmf egsoz
- alt sakal
- showa amortisör
- spor ayna
- sarı led ön far
o kadar param yok diyorsan tankpad'e nos stickerı yapıştır geç. değişiklik olur..
-
-
eski bir extreme max kullanıcısı olarak. extreme max'a bence fmf egzos ve showa amortisör takarsan yazık olur harcadığın paraya cc büyütme işi hakkında fikrim yok ama drumstar arkadaş biligili sanıyorum eğer ki bilgin yada tanıdığın yoksa bence bulaşma zaten son süratte yada güçte çok büyük oynamalar olamayacağı kanısındayım (şahsi düşüncem) ama uğraşmak eminim keyiflidir. bana sorarsan mitas falan yarı asfalt yarı arazi lastiği al bende mitas vardı yol tutuşunu beğeniyordum ve güzel virajlarda yatıyordum. elcik koruma yakışıyor max'a. gidon süngeri. pro taper elcik. birde bir wr görmüştüm istanbul'da üstüne kuru kafa desenli siyah folyo kaplamışlardı ama mat siyah falan kaliteli bir malzemeydi o kadar iyisini daha görmedim kaplama yapabilirsin.
-
Oynamadan kastın görselse istediğin boyut kıyafet gibi giydirebilecegin sticker bastır reklamcilardan, haftalık değiştirirsin kafana ne eserse.
Ha yok bi b*ka faydası olsun dersen, ilk iş git o gidonu değiştir , dedi dersin.
O gidon o motoru tekerli tabut yapıyor, bildiğin karton.
Gidon markası soruyorsan "orjinal" renthal.
Kazada motor tuz buz olur, renthal'de çizik.
-
supermotoya çevirebilirsin, googleye yaz gör. bence olur
-
29 Aralık 2016, 19:51
#10
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
supermotoya çevirebilirsin, googleye yaz gör. bence olur
Evet daha motoru ilk aldığımda araştırmıştım supermoto oluyor yakışıyor da ama şu an supermoto yapmıyacağım.
MrMud adlı üyeden alıntı
Oynamadan kastın görselse istediğin boyut kıyafet gibi giydirebilecegin sticker bastır reklamcilardan, haftalık değiştirirsin kafana ne eserse.
Ha yok bi b*ka faydası olsun dersen, ilk iş git o gidonu değiştir , dedi dersin.
O gidon o motoru tekerli tabut yapıyor, bildiğin karton.
Gidon markası soruyorsan "orjinal" renthal.
Kazada motor tuz buz olur, renthal'de çizik.
Evet gidon bana da güven vermiyor değiştireceğim tavsiyeniz için teşekkür ederim. Şu son günlerde askeri kamuflaj yapmayı düşünüyorum
guvenandac adlı üyeden alıntı
eski bir extreme max kullanıcısı olarak. extreme max'a bence fmf egzos ve showa amortisör takarsan yazık olur harcadığın paraya cc büyütme işi hakkında fikrim yok ama drumstar arkadaş biligili sanıyorum eğer ki bilgin yada tanıdığın yoksa bence bulaşma zaten son süratte yada güçte çok büyük oynamalar olamayacağı kanısındayım (şahsi düşüncem) ama uğraşmak eminim keyiflidir. bana sorarsan mitas falan yarı asfalt yarı arazi lastiği al bende mitas vardı yol tutuşunu beğeniyordum ve güzel virajlarda yatıyordum. elcik koruma yakışıyor max'a. gidon süngeri. pro taper elcik. birde bir wr görmüştüm istanbul'da üstüne kuru kafa desenli siyah folyo kaplamışlardı ama mat siyah falan kaliteli bir malzemeydi o kadar iyisini daha görmedim kaplama yapabilirsin.
Yani sırf uğraşmak için deniyorum zaten ne yalan söyleyeyim. Üniversiteye hazırlanıyorum o yüzden para biriktirip cc yükseltecek halim bile yok özel derslerden kafayı kaldıramıyorum zaten. Yoksa şöyle bir pulsar 200ns ve ya biraz param daha olsa CRF alır keyfime bakardım
drumstar adlı üyeden alıntı
Gidip bu işin cılkını çıkardımdı zamanında. Okula gidio gelirken yağmurda çok kayıyo bu yea bi asfalt lastiği takayım diye başladım lastik bulamayınca ön jantı 18"e düşürdük, şastikleri hallettik. Farını beğenmemiştim zaten olmuşken güzel olsun dedik gittik mercekli xenon taktık. Az bi zaman geçti geçmedi motoruna da bi el atalım dedik. Araştırdık ettik orjinal kartere 250cclik krank sığmıyor orjinal krankla da en fazla 210cc'ye çıkarılabiliyor gene olmuşken tam olsun dedik rulman yuvalarını tornada işleyip motorun içine krankı tıkıştırdık. Karterin kaldırabileceği limitlerin üstünde olmasına rağmen bol yaratıcılık bir tutam mühendislikle 250lik silindiri de taktık. İdeal sıkıştırmayı bulana kadar sayısız conta patlattık onu da hallettik. Torka dayanamayan ve kırılan arka jantın göbeğini optimize (
çok havalı kelime ) ettik. Periyodik olarak jant teli kırıp onun da çözümünü bulduk. Arka maşa rijitliğini kaybetti söküp içine yeni burç çaktık fişek gibi oldu. Arazide gidonu kırdım gittim krom jetski gidonu taktım
Canım sıkıldıkça sağının solunun rengini değiştirdim, kaplama yaptım falan onları saymıyorum. Sonuçta uğraştığımız saatlerin günlerin hesabı kitabı yok, eğlendik mi çok eğlendik. Ama deseler ki gel tekrardan çin malı motoru kurcuklayalım inan ki kabul etmem. (yalan
) O kadar ucu ucuna hesaplanarak yapılmış motorlar ki azıcık yüklemeye kalksan çinlilerin anasıyla bacısıyla akraba oluyosun.
Fakat ne yazdım ha içimde kalmış demek sene
deneyim konuşmuş sanırım saygılar abi
sven adlı üyeden alıntı
bir x-treme max parası daha harcamaya hazırsan liste aşağıda
- gidon topuzundan elcik koruma
- supermoto lastik
- airbrush desenler
- Fmf egsoz
- alt sakal
- showa amortisör
- spor ayna
- sarı led ön far
o kadar param yok diyorsan tankpad'e nos stickerı yapıştır geç. değişiklik olur..
tavsiyelerinizi düşüneceğim
antilop_skul adlı üyeden alıntı
apacilik icin aliexpres ten bakabilirsin
apaciparts olarak arat =)
Apaçilik yapmak için bunlar hep zaten hıh ...
-
29 Aralık 2016, 20:01
#11
Hiç uğraşma dertli olma al bir crf çık araziye keyfini sür.
-
30 Aralık 2016, 09:04
#12
drumstar adlı üyeden alıntı
Gidip bu işin cılkını çıkardımdı zamanında. Okula gidio gelirken yağmurda çok kayıyo bu yea bi asfalt lastiği takayım diye başladım lastik bulamayınca ön jantı 18"e düşürdük, şastikleri hallettik. Farını beğenmemiştim zaten olmuşken güzel olsun dedik gittik mercekli xenon taktık. Az bi zaman geçti geçmedi motoruna da bi el atalım dedik. Araştırdık ettik orjinal kartere 250cclik krank sığmıyor orjinal krankla da en fazla 210cc'ye çıkarılabiliyor gene olmuşken tam olsun dedik rulman yuvalarını tornada işleyip motorun içine krankı tıkıştırdık. Karterin kaldırabileceği limitlerin üstünde olmasına rağmen bol yaratıcılık bir tutam mühendislikle 250lik silindiri de taktık. İdeal sıkıştırmayı bulana kadar sayısız conta patlattık onu da hallettik. Torka dayanamayan ve kırılan arka jantın göbeğini optimize (
çok havalı kelime ) ettik. Periyodik olarak jant teli kırıp onun da çözümünü bulduk. Arka maşa rijitliğini kaybetti söküp içine yeni burç çaktık fişek gibi oldu. Arazide gidonu kırdım gittim krom jetski gidonu taktım
Canım sıkıldıkça sağının solunun rengini değiştirdim, kaplama yaptım falan onları saymıyorum. Sonuçta uğraştığımız saatlerin günlerin hesabı kitabı yok, eğlendik mi çok eğlendik. Ama deseler ki gel tekrardan çin malı motoru kurcuklayalım inan ki kabul etmem. (yalan
) O kadar ucu ucuna hesaplanarak yapılmış motorlar ki azıcık yüklemeye kalksan çinlilerin anasıyla bacısıyla akraba oluyosun.
Fakat ne yazdım ha içimde kalmış demek sene
bayağı uğraşmışsın, foto var mı son hali?
-
30 Aralık 2016, 11:30
#13
mondi xtreme modifiyesi işinin piri "syanur" hocaefendidir.
-
30 Aralık 2016, 14:09
#14
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)