Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Gücü 35 kw altında silindir hacmi 300 cc den yüksek motosiklet seçimi

    REKLAM ALANI
  1. #1
    cagiran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    VSTROM 800 SE
    Yabancı forumları gezerken rastladığım modellerle ilgili fikirlerinizi almak istiyorum.

    http://www.motor-forum.nl/forum/list...op-35KW-1.html

    Acaba bunlar sadece Avrupa'da mı 35 kw üretiliyor bilmiyorum..

    Ya da bu bilgiler kökten yanlıştır.
    Acaba belli bir yılda üretilen modeller için mi bu değerler?

    Ama Türkiye'de de bu güçlerde iseler tercih konusunda fikirleriniz nedir?

    Farklı model önerilerinize de ihtiyacım var, gene başladı kaşıntı, yazın değiştirmek istiyorum motoru..

    BMW G650 GS
    35kW/178kg = 0,197kW/kg



    Honda CB 500F
    35kW/192kg = 0,18kW/kg



    Honda Shadow VLX600
    30kW/209kg=0,14kW/kg



    Yamaha XT 660Z TENERE
    35kW/208.5kg = 0,17kW/kg



    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    dundeon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2014
    Şehir
    lüleburgaz
    Motosikleti
    hyosung gt250 r Aprilla rs4 125 4t
    Gecen gun konusunu acmıştım istediğin herhangibir motoru alıyosun 35kw kitler var 100-200euro cıvarında motordan motora değişiyor bu kiti uyguluyorsun sonra 48ps güçte motoru kullanıyorsun

  3. #3
    Grumpy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Kitler varda, kıtı taktıgın vakıt ruhsatta yazan deger degısıyor mu? Ruhsattakı degerı degıstıremıyorsan o kıte para bayılmanın hıc bır anlamı yok. Ehlıyetsızlıkten ceza yersın a2'ye uygun olmayan motor surdugunde.

  4. #4
    bindiregandi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2015
    Yüksek hacimli olmasına rağmen düşük güçteki motor verimsiz demek değil mi? Hani çok yakar az kaçar, bastın mı gitmez?

  5. #5

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Verim dediğimiz şey aynı gücü verirken ne kadar yakıt yaktığıdır, kaç cc olduğunun bir önemi yok. Ehliyete uygun olsun diye güçleri sınırlandırılmış motorlar bunlar, sonradan serviste tekrar eski gücüne çıkartılabiliyordur. Kit falan gerektiğini de sanmıyorum sadece yazılımla yapılabilir.

  6. #6
    cagiran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    VSTROM 800 SE
    Bu konuyı Yamaha'ya sordum
    Gelen cevap aşağıdaki gibi..



    -Merhaba;



    Öncelikle Yamaha markasına göstermiş olduğunuz ilgi için teşekkür ederiz.



    Limitli güç versiyonu iki farklı aşamadan oluşmaktadır;

    1- Fabrikadan çıkan standart limitli güç versiyonu ( ürün planlamamız arasında yer almamaktadır)

    2- Sonradan entegre edilen güç versiyonu, Bu ürün üretimi Yamaha tarafından yapılmamaktadır ve ülkemizde TSE ve TÜVTÜRK kurumları tarafından onaylanmamaktadır.



    İyi günler-

  7. #7
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Alıntı cagiran adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu konuyı Yamaha'ya sordum
    Gelen cevap aşağıdaki gibi..



    -Merhaba;



    Öncelikle Yamaha markasına göstermiş olduğunuz ilgi için teşekkür ederiz.



    Limitli güç versiyonu iki farklı aşamadan oluşmaktadır;

    1- Fabrikadan çıkan standart limitli güç versiyonu ( ürün planlamamız arasında yer almamaktadır)

    2- Sonradan entegre edilen güç versiyonu, Bu ürün üretimi Yamaha tarafından yapılmamaktadır ve ülkemizde TSE ve TÜVTÜRK kurumları tarafından onaylanmamaktadır.



    İyi günler-
    Powercommander'dan bahsetmişler sanırım burada limitör de olabilir lakin söylenen doğru limitörü taksanızda fark etmez ehliyet a2 ise ruhsatta yazan cc yüksekse yada gücü ben buna limitör taktırdım desende belgeleri isteyecektir.Hatta üstüne ruhsata işlenmemiş modifikasyon diye ceza bile yazabilirler

  8. #8

    Üyelik
    29 Aralık 2016
    The original Vanvan dates all the way back to the early 1970s, and a reborn version has been sold overseas for several years. But this year we get a chance to swing a leg over this affordable little tyke. Don't expect much power—there's just a 199cc single cylinder thumping away and backed by a five-speed. But because it weighs just 282 pounds, it should be plenty nimble and quite a bit of fun to ride around town.
    DIGI SILK ROAD
    http://www.digisilkroad.com/

  9. #9

    Üyelik
    28 Haziran 2011
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    XT 660z Tenere
    Bende tenere var memnunum.Binip dünyanın öbür ucuna gidebilirsin hiçbir sorun çıkarmaz.Son hızı 180 ancak hızlanması ve torku mükemmel.Abs'siz versiyon baya yüksek benim boyum 1.95 ve ayaklarım yere tam oturmuyor.Genel olarak baya titreşimli bir motor.Alışkın olmayan birinde 300 -500 km sonra uyuşma yapabiliyor.Ağırlık merkezi yukarda olduğundan virajlarda diğer motorlar gibi yatırınca pek güven vermiyor.Ben yolları çok bozuk ve adım başı tümsek olan bir yerde yaşıyorum amortisörleri yumuşak olduğundan arabalar 3 metre de bir dururken ben hiç hız kesmeden geçip gidiyorum.Motorun kendisi ve tekerlekleri baya ince mesela bir suzuki v-strom'a göre daha kalıpsız gibi.Gösterge kısmında pek bi özellik yok ama yeterli.Bu yaz 10 günde 5000 km'lik bir gezi yaptım yaşadığım tek sorun selenin ince olmasından ötürü ağrı yapmasıydı o sorunu da arada sırada birkaç dakika ayakta sürerek hallettim.Diğer motorları sürmedim ama tenere bu şekilde.Sitede de pek tenere kullanıcısı görmedim nedense kullanıcısı az bir motor


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)