Anket: En Sağlam Motosiklet Markası
- Katılımcı sayısı
- 379. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
-
Bmw
-
Honda
-
Yamaha
-
Kawasaki
-
Suzuki
-
KTM
-
Bajaj
-
Hero
-
Tvs
-
Ducati
-
Benelli
-
Kymco
-
Hysoung
-
Sym
-
Tgb
-
Paiggo
-
Gilera
-
Vespa
-
Keeway
-
Rks
-
Harley Davidson
-
Regal Raptor
-
Ural
En Sağlam Motosiklet Markası
Reklamlar
-
13 Haziran 2022, 12:36
#141
Japonda hepsi iyidir üretim tarzları farklıdır dayanıklılıkları orda fark eder.. mesela Suzuki bloklarını her zaman nominal limitlerde tutar top limitlere çıkmasına izin vermez Buda bloklarını Kaya gibi dayanıklı uzun ömürlü yapıyor.. Honda o konularda biraz daha izin veriyor top limitler açısından bunların hepsi üretim satış stratejisi yoksa baksan hepsinin bloklarının kalitesi iyidir ..
Misal Honda da cbr250r ile cb250r aynı blok hatta aynı şase çoğu şeyi aynı diye biliyorum baktın mı cbr250r da takır takır blok kurarlarken cb250 de blok kıran nerdeyse hiç yok motor aynı blok aynı nedeni sürüş tarzı farkı… bir yandan inazuma ya bakıyorsun 120-140 bin leri devirmiş motoru tıkır tıkır çalışılan inazumalar var yağını suyunu koy düzenli bakımlarını yap yola devam ..
Reklamlar
-
09 Ağustos 2022, 02:09
#142
-
17 Ağustos 2022, 23:23
#143
-
18 Ağustos 2022, 13:41
#144
-
18 Ağustos 2022, 14:09
#145
arican adlı üyeden alıntı
Bence YAMAHA.
-
18 Ağustos 2022, 15:21
#146
Ülkemizde 100.000 KM üzerinde aktif kullanılan en çok Suzuki gördüm.
-
18 Ağustos 2022, 17:50
#147
Genelde yüksek hacim tur motosikletleri daha dayanıklı oluyor. Hem sahiplerinin gelir durumundan kaynaklı zamanında ve tam yapılan bakımlar, hem de bu tip kuvvetli makineleri tapagaz sürekli sürmenin çoğunlukla zor olmasından kaynaklı makineler yorulmuyor. Ülkemizde 100.000 km.leri aşıp da değer kaybetmeyen tek motosiklet sanırım R1200 Gs / Gs Adv
-
18 Ağustos 2022, 20:53
#148
tommygun adlı üyeden alıntı
Genelde yüksek hacim tur motosikletleri daha dayanıklı oluyor. Hem sahiplerinin gelir durumundan kaynaklı zamanında ve tam yapılan bakımlar, hem de bu tip kuvvetli makineleri tapagaz sürekli sürmenin çoğunlukla zor olmasından kaynaklı makineler yorulmuyor. Ülkemizde 100.000 km.leri aşıp da değer kaybetmeyen tek motosiklet sanırım R1200 Gs / Gs Adv
olur mu yaw 100000 km gider mi motosiklet bi üst kapak conta sübab lastiği falan lazım olur al sana 60 70k lık olursun
en az değer kaybeden piyasada 2 tane efsane var biri 1200 gs ötekic suzuki v storm 650 diğerleri malesef değer kaybeder hemde biraz fazla azcık nc de bu km takıntısı kırmayı zorluyor
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
18 Ağustos 2022, 21:00
#149
F54 adlı üyeden alıntı
olur mu yaw 100000 km gider mi motosiklet bi üst kapak conta sübab lastiği falan lazım olur al sana 60 70k lık olursun
en az değer kaybeden piyasada 2 tane efsane var biri 1200 gs ötekic suzuki v storm 650 diğerleri malesef değer kaybeder hemde biraz fazla azcık nc de bu km takıntısı kırmayı zorluyor
V-Strom 650'de ben yağ eksiltip patatese bağlayan birkaç motora denk geldim. Bir tanesi Kartal Altan Motor'da parça bekliyordu, ötekisi Adventure İstanbul kanalında bir kullanıcı itirafta bulunmuştu, 3.sü de hafızamı zorlasam hatırlarım. V-Strom 650 bloğu da aman aman ölümsüz değil, bizim Er6 grubunda da kimse motoruna mok atmıyor ama sıkıntılı örnek çok.
Conta işleri çok maliyetli değil de ustaların iyisi sadece motor indirip kaldırmaya çok para istiyor. Açıkçası benim de 20.000 km yağ döke saça gitmemin sebebi buydu. İstanbul'da nam salmış birkaç ustaya gösterdim, hepsi blok inmesi gerek "en az şu kadar olur, içeride sıkıntı varsa da ayrı konuşuruz" dediler. En son mecburen kendi ustama gidip lifte kaldırdık motoru ve basit bir şekilde sıkıntıyı blok indirmeden çözdük.
-
18 Ağustos 2022, 21:35
#150
tommygun adlı üyeden alıntı
V-Strom 650'de ben yağ eksiltip patatese bağlayan birkaç motora denk geldim. Bir tanesi Kartal Altan Motor'da parça bekliyordu, ötekisi Adventure İstanbul kanalında bir kullanıcı itirafta bulunmuştu, 3.sü de hafızamı zorlasam hatırlarım. V-Strom 650 bloğu da aman aman ölümsüz değil, bizim Er6 grubunda da kimse motoruna mok atmıyor ama sıkıntılı örnek çok.
Conta işleri çok maliyetli değil de ustaların iyisi sadece motor indirip kaldırmaya çok para istiyor. Açıkçası benim de 20.000 km yağ döke saça gitmemin sebebi buydu. İstanbul'da nam salmış birkaç ustaya gösterdim, hepsi blok inmesi gerek "en az şu kadar olur, içeride sıkıntı varsa da ayrı konuşuruz" dediler. En son mecburen kendi ustama gidip lifte kaldırdık motoru ve basit bir şekilde sıkıntıyı blok indirmeden çözdük.
suzuki ölümsüz değil evet ama km takıntısı olmayanlar genelde bunu tercih ediyor
yağ yakma elbette her motosiklette vardır demiyorum ileri teknoloji motorlar araba/motosiklet fark etmeksizin kitapçıkta yağ yakabilir gibi birşeyler yazan markalar var belli bir oran kabul edilir seviyede diyor ww seat audi bmw opel bunlar benim bildiğim hatta opel de kendim yaşadım 1 yılda 2 lt yağ eklediğim oluyordu
-
18 Ağustos 2022, 22:00
#151
Bu soruyu dunyanin hangi ulkesinde,hangi motosiklet forumunda sorarsaniz sorun sonuc degismez.
Alemin krali belii.
-
18 Ağustos 2022, 22:02
#152
F54 adlı üyeden alıntı
olur mu yaw 100000 km gider mi motosiklet bi üst kapak conta sübab lastiği falan lazım olur al sana 60 70k lık olursun
en az değer kaybeden piyasada 2 tane efsane var biri 1200 gs ötekic suzuki v storm 650 diğerleri malesef değer kaybeder hemde biraz fazla azcık nc de bu km takıntısı kırmayı zorluyor
Bırak Laf yapmayı varsa Türkiye de 300-400 bin km yapmış motorlar koy örneği görelim öyle iki üç motor örneği istemem en az iki bin üç bin örnek isterim gerçi iki üç taneyi bile bulamassın …
Öyle laf döndürmekle olmuyor yok Falanca dünya turu atmış yok orta Asya’da filanca bilmem ne yapmış olayı başka yerlere çekmeden lafı saptırmadan Türkiye ye gel Türkiye de sanki bütün motorcu insanlar 200-300-500 bin km yol yapıyorda bizmi bilmiyoruz ..
sahibinden.com arama yaptırdım komple bütün motorsikletler içinde yani 78 bin 705 şu anda ilan var toplamda 78 bin 705 ilan üstünden km minumum 200000 yaptım yani 200 bin km ve üstü arattım ..
Toplam 78 bin 705 ilan içinden 200 bin km üstü 182 ilan bu ilanların hepsine tek tek baktım 182 ilan içinde harbi harbi 3 motor 2 si 200 bin km yapmış biri 201 bin yapmış o kadar gerisi gelişi güzel ilana sayı girmiş 111111 5555555 gibi yada kelle motor artırmış beyni yakmış kadran hata vermiş zaten açıklamada yazmışlar yada 26 bin km yazıcağına 260 bin km yazmış oda açıklamada 26 bin km dedir yazmış falan filan
Toplasan 78 bin 705 ilan içinde 3 motor 200 bin yapmış 250 bin de yok 300 bin de yok .. hala inatla ve inatla neyi savunuyorsun sana Türkiye Cımhuriyetin deki en büyük alım satım sitesinden rakamla veriyle örnekle örnek koyuyorum ..
Velev ki bak Velev ki diyorum öyle bir şey yok ama diyelim ki 78 bin 705 ilan içinde 182 ilanda harbi harbi gerçek olsaydı onlar bile istisna i önemsiz bir veriden öteye gidemezdi ..
78 bin 705 in motorsiklet içinde 182 motor yüzde üstünden % 0.3 bile etmez …. O bile velevki doğru olsaydı değil tabiki de velev ki doğru olsaydı %0.3 bile etmeyen bir veri benim için sadece istisna i önemsiz bir örnek tir …
Bir şey inat ediyorsan Amerika’da Asya’dan falancanın dünya turundan değil kendi ülkenden ayağı yere basan sağlam örnekler koy ..
Yukarda verdiğim örnek resmî rakamlarla resmî bir veridir Türkiye nin em büyük alım satım sitesinden.. sana daha öncede motorsiklet motorunun çalışma prensibini anlattım pek çok teknik veriler le anlattım .. sen inatla motorsikleti arabayla aynı kefeye koyma kafasındasın araba ile motorun çalışma amacı prensipleri çok başkadır …
Tamam genç olabilirsin ama biraz tecrübeye saygı duy ..
-
18 Ağustos 2022, 22:03
#153
İlk NC em şu an 152 binde ve benden alan arkadaş satıyor hala taş gibi. Sadece 65 binde benzin pompası değişti. Onun dışında bir iki kez dct arızası oluştu o kadar....
Şu an kullandığım 107 bin oldu rutin dışında tek arızası Kontak kablosu koptu...
Yani motor bloğu 0 sorun
Daha sağlamı nasıl olur bilmiyorum
-
18 Ağustos 2022, 22:08
#154
Ahmet Turan Peker adlı üyeden alıntı
İlk NC em şu an 152 binde ve benden alan arkadaş satıyor hala taş gibi. Sadece 65 binde benzin pompası değişti. Onun dışında bir iki kez dct arızası oluştu o kadar....
Şu an kullandığım 107 bin oldu rutin dışında tek arızası Kontak kablosu koptu...
Yani motor bloğu 0 sorun
Daha sağlamı nasıl olur bilmiyorum
Benim 108.000 oldu..
Aku ikici yilda öldu!,amortisor kecesi yag kacirdi (garantiden degisti) iste boyle,allah baska dert vermesin idare ediyoruz mecbur.
-
19 Ağustos 2022, 00:15
#155
logaritma adlı üyeden alıntı
Bırak Laf yapmayı varsa Türkiye de 300-400 bin km yapmış motorlar koy örneği görelim öyle iki üç motor örneği istemem en az iki bin üç bin örnek isterim gerçi iki üç taneyi bile bulamassın …
Öyle laf döndürmekle olmuyor yok Falanca dünya turu atmış yok orta Asya’da filanca bilmem ne yapmış olayı başka yerlere çekmeden lafı saptırmadan Türkiye ye gel Türkiye de sanki bütün motorcu insanlar 200-300-500 bin km yol yapıyorda bizmi bilmiyoruz ..
sahibinden.com arama yaptırdım komple bütün motorsikletler içinde yani 78 bin 705 şu anda ilan var toplamda 78 bin 705 ilan üstünden km minumum 200000 yaptım yani 200 bin km ve üstü arattım ..
Toplam 78 bin 705 ilan içinden 200 bin km üstü 182 ilan bu ilanların hepsine tek tek baktım 182 ilan içinde harbi harbi 3 motor 2 si 200 bin km yapmış biri 201 bin yapmış o kadar gerisi gelişi güzel ilana sayı girmiş 111111 5555555 gibi yada kelle motor artırmış beyni yakmış kadran hata vermiş zaten açıklamada yazmışlar yada 26 bin km yazıcağına 260 bin km yazmış oda açıklamada 26 bin km dedir yazmış falan filan
Toplasan 78 bin 705 ilan içinde 3 motor 200 bin yapmış 250 bin de yok 300 bin de yok .. hala inatla ve inatla neyi savunuyorsun sana Türkiye Cımhuriyetin deki en büyük alım satım sitesinden rakamla veriyle örnekle örnek koyuyorum ..
Velev ki bak Velev ki diyorum öyle bir şey yok ama diyelim ki 78 bin 705 ilan içinde 182 ilanda harbi harbi gerçek olsaydı onlar bile istisna i önemsiz bir veriden öteye gidemezdi ..
78 bin 705 in motorsiklet içinde 182 motor yüzde üstünden % 0.3 bile etmez …. O bile velevki doğru olsaydı değil tabiki de velev ki doğru olsaydı %0.3 bile etmeyen bir veri benim için sadece istisna i önemsiz bir örnek tir …
Bir şey inat ediyorsan Amerika’da Asya’dan falancanın dünya turundan değil kendi ülkenden ayağı yere basan sağlam örnekler koy ..
Yukarda verdiğim örnek resmî rakamlarla resmî bir veridir Türkiye nin em büyük alım satım sitesinden.. sana daha öncede motorsiklet motorunun çalışma prensibini anlattım pek çok teknik veriler le anlattım .. sen inatla motorsikleti arabayla aynı kefeye koyma kafasındasın araba ile motorun çalışma amacı prensipleri çok başkadır …
Tamam genç olabilirsin ama biraz tecrübeye saygı duy ..
yaw kendi ülkemden nasıl örnek vereyim ? motosiklet kültürü yokki bak koca forumda bile motosikleti 100 k yı geçen 2 adam var sen 200000 km arıyorsun
neden anlamıyorsun bu memlekette ki örnekleri baz alma yok aga yok yok
ha burda yoksa banane diyorsun oda senin bileceğim şey
şimdi honda nın dct si ile 500000 k gezen adam var dct kendini kanıtlamış mekanik olarak sıkıntı yok bizim memlekette bu kadar gezebilen yok diye bunu yok saymaya devam et
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
19 Ağustos 2022, 01:55
#156
F54 adlı üyeden alıntı
yaw kendi ülkemden nasıl örnek vereyim ? motosiklet kültürü yokki bak koca forumda bile motosikleti 100 k yı geçen 2 adam var sen 200000 km arıyorsun
neden anlamıyorsun bu memlekette ki örnekleri baz alma yok aga yok yok
ha burda yoksa banane diyorsun oda senin bileceğim şey
şimdi honda nın dct si ile 500000 k gezen adam var dct kendini kanıtlamış mekanik olarak sıkıntı yok bizim memlekette bu kadar gezebilen yok diye bunu yok saymaya devam et
Burda yoksa bana ne …
Hayal aleminde Amerika’da Asya’da Avrupa da yaşamıyorum ben ülkemin şartlarına koşullarına bakarım geris hayal fantezi .. isterse yurtdışında 5 milyon km yapsınlar ben görmedikten şahit olmadıkdan duymadıktan sonra banane elin michaelin dan hansından george undan nikisinden miki sinden …
Kısaca burda yoksa banane .. bana faydası olmayan şeyi ben ne yapıyım …
-
19 Ağustos 2022, 07:56
#157
Sorunsuz motosiklet en iyi motosiklettir,marka olarak bakarsak japon motorlar bir adım öne çıkar,bana göre hiç kullanmazsan ömür boyu garantisi vardır
-
19 Ağustos 2022, 08:16
#158
logaritma adlı üyeden alıntı
Burda yoksa bana ne …
Hayal aleminde Amerika’da Asya’da Avrupa da yaşamıyorum ben ülkemin şartlarına koşullarına bakarım geris hayal fantezi .. isterse yurtdışında 5 milyon km yapsınlar ben görmedikten şahit olmadıkdan duymadıktan sonra banane elin michaelin dan hansından george undan nikisinden miki sinden …
Kısaca burda yoksa banane .. bana faydası olmayan şeyi ben ne yapıyım …
Uzaydan bahsetmiyo logaritma, baska bir ulkeden bahsediyor. Az cok fikir verir yine. Yurt disi da dunyanin bir parcasi. Sen de dunyalisin logaritma. Bir de bu acidan bak
-
19 Ağustos 2022, 09:02
#159
En iyi motosiklet rutin bakımı düzgün bir şekilde yapılan makinedir diyerek toparlayayım. Siz de boş yere birbirinizi üzmeyin.
Nasıl olsa herkesin ortak bir noktada buluşacağı yok.
-
19 Ağustos 2022, 15:58
#160
logaritma adlı üyeden alıntı
Burda yoksa bana ne …
Hayal aleminde Amerika’da Asya’da Avrupa da yaşamıyorum ben ülkemin şartlarına koşullarına bakarım geris hayal fantezi .. isterse yurtdışında 5 milyon km yapsınlar ben görmedikten şahit olmadıkdan duymadıktan sonra banane elin michaelin dan hansından george undan nikisinden miki sinden …
Kısaca burda yoksa banane .. bana faydası olmayan şeyi ben ne yapıyım …
Belki ülkende sahte yağ operasyonları yapılıyordur.
Belki yabancılar kadar bakım işine bütçe/vakit ayırmıyorsun/ayıramıyorsundur.
Belki ustaların parça arttırıyor veya takması gereken parçayı ters takıyordur. Hatta fabrikadan çıkarırken balata takmayı bile beceremiyordur.
Neyse uzatmadan, senin ülkende olmaması veya az olması, senin görmemiş olman, tümüyle yok saymak için geçerli bir gerekçe olmaz. Ama yine de sen bilirsin tabii.
Yaklaşım yanlış gibi geldi bana.
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)