Bmw
Honda
Yamaha
Kawasaki
Suzuki
KTM
Bajaj
Hero
Tvs
Ducati
Benelli
Kymco
Hysoung
Sym
Tgb
Paiggo
Gilera
Vespa
Keeway
Rks
Harley Davidson
Regal Raptor
Ural
DT300,Kawa J300 ile ayni blogu kullaniyor,
Iki motor arasindan tercih yapilsa,ben kawayi alirim,
Hee kawanin karenaj parcalari pahali ama kymco da ucuz sayilmaz.
Muhtemelen yürüyen aksam da aynidir.
Taiwan ve kore motorlarin yedek parca fiyatlari japonlarla yarisir halde.
Sym,kymco
Daelim,hyosung
Herşey bir yana
Ben modenas scooterlerin gelmesini bekledim.
Malezya malı
Yillar evvel modenas gt135 cub surmustum motor cidden sağlamdi.
https://modenas.my/v2/scooter/elegan250abs/
https://youtu.be/QXQkiovEfgg
Şüphesiz ki hakkında tek şikayet olan ZONTES'dir.
Onu da rakipleri gıcıklık olsun deye şiyapmıştır.
Bana göre sağlamlıktan kasıt yedek parca ve servis bulunabilirliğidir. Yedek parca varsa gerisini kendim de hallederim ama yedek parcası olmayan motordan uzak durma taraftarıyım. Veya yedek parca süresi uzun olan motosikletlerden markalardan. Yoksa at sahibine göre kişner der binerim ben
Alıp kullanabildiğin motordur. Ne çinli motorlar gördüm 48 derece sıcakta yağ su bakılmadan dağ tepe geziyor. 35cc motora 5 6 kişi biniyorlar bir de... Her ürün fiyat/performans olarak değerlendirilmelidir bana göre. Genel olarak bir ürün 5 6 yılın üzerinde satış yapıyorsa sağlamdır, kullanışlıdır. Onu piyasada tutan bir avantajı vardır.
Tabi ki avrupa standartlarında motorlar isteriz. Ancak, bu standartlarda muhalefet etmeyiz, saygı duymayız, yaşamayı ve yaşatmayı bilmeyiz vs. Genel yaşam kalitemizi şekillendirme isteğimiz, tabi ki kullandığımız ve kullanacağımız ürünleri belirler.
Triumph marka motora sahip olduğum için oyum Triumph'tan yana (sağlam olmalı)
Zenginin malı züğürdün çenesini yorar.
Konu en sağlam motordan çok en sağlam çene kimde ye dönmüş.
Bir konuda hep aynı kişiler gereksiz post kasıp duruyor.
Tüm motosikletleri bilmek,sürmek,denemek,sahip olmak yetmiyor sağlamlığa karar verebilmek için.
Her zaman eski teknoloji ile üretilen ürünler sağlamdı.Üretici firmalar yıllar geçtikçe piyasa şartlarına,vergi politikalarındaki değişikliklerden dolayı ,alım gücüne göre üretim koşulları ve
malzeme kalitelerinde zorunlu değişikliklere gitmek zorunda kaldı.
Ortaya soruyorum:
Sağlam olduğu tescillenmiş bir marka veya modelin fiyatı diğer eşdeğerlerinden 3 kat daha fazla fiyat etiketine sahip bir motosikleti günümüz şartlarında bu ülkede kaç kişi alır?Alsada kullanmaya kıyamaz.
Unuttunuzmu az değil 3-5 yıl önce küba,mondial,yuki marka modellerine verip veriştiriyordunuz?
Onlara bile ulaşılması güç oldu artık.
Mondial diyorum.
Yoksa bu fiyatların başka açıklaması olamaz bence.
Yamaha'cıyım. Kalitelidir ama sağlamlıktan ne anladığımıza göre değişir.
Honda değil, dökümden yapmak sağlamlık değildir.
Kawasaki'dir, heavy industries. Başka model marka koymak bile saçma, adamlar uçak mühendisleriyle makinasına parça geliştirmiş. Senin zımbırık su soğutmalı makinandaki radyatör parçana benzemez bu.
Benim sağlamlık kriterim bir motor 40-50 bini sorunsuz bir şekilde devşirmişse arada incik boncuk minik sorunlar olabilir onlar önemsiz genel anlamda blokta sana çok büyük masraflar çıkartacak bir sorun vermeyen orası burasında vidası gevşemeyen kullanılan plastik grenaj kalitesi belli bir seviyede olan her motor sağlamdır..
En iyi motor kendi motorumdur.
CF Moto olmadığı için oy vermeyeceğim anket.
Kawasaki'nin Yamaha'dan fazla oy almış olmasını ibretle izliyorum.
Avrupa’da ve Amerika’da en ucuz Japon markası Kawasaki. Bizde tam tersi pahalı ve fazla tercih edilmeyen bir marka olduğu İçin egzotik ve çok üst kalite olarak görülüyor, bende bu kafayı anlamıyorum.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)