Anket: En Sağlam Motosiklet Markası
- Katılımcı sayısı
- 379. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
-
Bmw
-
Honda
-
Yamaha
-
Kawasaki
-
Suzuki
-
KTM
-
Bajaj
-
Hero
-
Tvs
-
Ducati
-
Benelli
-
Kymco
-
Hysoung
-
Sym
-
Tgb
-
Paiggo
-
Gilera
-
Vespa
-
Keeway
-
Rks
-
Harley Davidson
-
Regal Raptor
-
Ural
En Sağlam Motosiklet Markası
Reklamlar
-
17 Aralık 2019, 16:13
#101
newmoto76 adlı üyeden alıntı
Son 30 yıllık üretilen modellerin ortalamasına bakıldığında bana göre sıralama 1) Suzuki 2) Honda 3) Yamaha diye gider..
Suzuki motosiklet camiasının ortlamada en uzun ömürlüsünü üreten markadır..
Suzuki muh.ve uretim anlaminda da platform degisikligine gitmiyor.
Gs500 gsr,k6,k9,vstrom,sv vb.serisi olsun
Yürüyen,blok ve şaşi anlaminda eski dizayna sadik kaliyor.
Reklamlar
-
17 Aralık 2019, 16:35
#102
Yine bomboş bir başlık ve kimsenin doğru cevabı bilemeyeceği gereksiz bir anket...
-
17 Aralık 2019, 17:09
#103
levend84 adlı üyeden alıntı
Suzuki muh.ve uretim anlaminda da platform degisikligine gitmiyor.
Gs500 gsr,k6,k9,vstrom,sv vb.serisi olsun
Yürüyen,blok ve şaşi anlaminda eski dizayna sadik kaliyor.
12-13 senedir Vstrom kullanıyorum , dolayısıyla Suzuki yi yakından takip ediyorum , platform olarak büyük değişikliğe gitmiyor ama yıllar içinde ürünlerinin eksik yada sorunlu noktalarını geliştiriyor , arge bütçesini yeni ürünlere harcamaktansa mevcut olanı geliştirmesi son kullanıcı için sorunsuzluk adına daha iyi ki bu başlığa da yazmıştım , motosikletin Toyota sı Suzuki dir ;)
-
17 Aralık 2019, 18:51
#104
oldcockroach adlı üyeden alıntı
Gururla ural dedim :D
Ural forumu bile "o kadar da değil" diyor
-
17 Aralık 2019, 20:01
#105
Seko adlı üyeden alıntı
Yine bomboş bir başlık ve kimsenin doğru cevabı bilemeyeceği gereksiz bir anket...
Arkadaşim,eleştirerek ön yargili bir yaklaşim yerine,
Konu başliğini doldur`da bir şeyler öğrenelim..
-
18 Aralık 2019, 01:38
#106
Her açıdan optimum olarak üretilen Honda
-
18 Aralık 2019, 09:03
#107
-
20 Aralık 2019, 11:28
#108
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
12-13 senedir Vstrom kullanıyorum , dolayısıyla Suzuki yi yakından takip ediyorum , platform olarak büyük değişikliğe gitmiyor ama yıllar içinde ürünlerinin eksik yada sorunlu noktalarını geliştiriyor , arge bütçesini yeni ürünlere harcamaktansa mevcut olanı geliştirmesi son kullanıcı için sorunsuzluk adına daha iyi ki bu başlığa da yazmıştım , motosikletin Toyota sı Suzuki dir ;)
Hemşo,
Toyota ya kadar gitmeye hiç gerek yok,firmanin kendi urettigi 4 tekerli binekleride var..
Suzukinin otomobilide iyidir.sağlamdir hojdur.
Swift ve alto kullanan arkadaslarim var cidden memnunlar.
Toyotanin avantaji ve tutulmasi tr de uretim ussu kurmasindan kaynakli.
Bu dogrultuda,yan sanayi,yedek parca vb.tedarikleri
Yohsam suzukide kraldir.her turlu yarişir..
-
20 Aralık 2019, 14:34
#109
levend84 adlı üyeden alıntı
Toyotanin avantaji ve tutulmasi tr de uretim ussu kurmasindan kaynakli.
Bu dogrultuda,yan sanayi,yedek parca vb.tedarikleri
Yohsam suzukide kraldir.her turlu yarişir..
E yarışamamış ama işte... Toyota yanında Suzuki devede kulak bile değil. Dünyada ne kadar satıyorlar haberiniz var mı?
Toyota hasbel kader Toyota olmadı. İkinci dünya savaşından sonra otomotivde dünya devi ABD'yi kendi ülkesinde mat etti. Dünyada kalite kontrol noktasında ders kitabı konusudur. Azıcık saygı...
Not. Hayatım boyunca ne Toyota, ne de Suzuki almış değilim, şu anda almayı da düşünmüyorum.
-
20 Aralık 2019, 22:17
#110
hasmet adlı üyeden alıntı
E yarışamamış ama işte... Toyota yanında Suzuki devede kulak bile değil. Dünyada ne kadar satıyorlar haberiniz var mı?
Toyota hasbel kader Toyota olmadı. İkinci dünya savaşından sonra otomotivde dünya devi ABD'yi kendi ülkesinde mat etti. Dünyada kalite kontrol noktasında ders kitabı konusudur. Azıcık saygı...
Not. Hayatım boyunca ne Toyota, ne de Suzuki almış değilim, şu anda almayı da düşünmüyorum.
Suzuki 1909 yilinda kurulan bir marka
Toyota 1937 yilinda kurulan bir marka
Ezcümle,Toyota dunyada yok iken,suzuki ortaya birşeyler çikarmiş..
Ayrica,toyotaya laf ettiğimiz vs.yok..
2005 yilinda,2001 model corolla 1.6Sol vvti olan kasayi 2 sene kullandik.
Suzukiyide bu kadar hafife almakta yanliş,en nihayetinde bulundugu asya pazarinda A segment olarak sevilen bir uretici..
Kaizene,poka yoke ye hürmetler..
-
22 Kasım 2021, 23:29
#111
-
23 Kasım 2021, 00:00
#112
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
hocam 1200 GS in şaft rulmanı yeni mi eklendi allah aşkına,o rulmanın dağılıpta yolda kalmayan bir gs kullanıcısı gösterebilirmisiniz bana ?
değişimi de öyle iki tornavidayla falan olmuyor,baya işçiliği var..benzin pompası,abs motoru bozulmayanıda yok mübareğin..
debriyaj balatasının değişimine hiç girmiyorum
Reis var mi senin gs te bir sorun?
Yillar evvel sağlam giydirmissin gs lere
-
23 Kasım 2021, 02:45
#113
levend84 adlı üyeden alıntı
Reis var mi senin gs te bir sorun?
Yillar evvel sağlam giydirmissin gs lere
Şükürler olsun 10.000 km ye yakın yol yaptım 2021 de henüz sıkıntı yaşamadım, klasik yağ eksiltme var 5000 km de 600-700 ml kadar , motorun debriyajı , şaft rulmanları , şaft körükleri vs yeni değişmiş , Bursa dan almıştım motoru ama bütün bu işlemler İstanbul Maslak da Teknisyen Motor Levent usta tarafından yapılmış (rahmetli Barkın ile videoları olan usta) , kendisine ulaştım teyit etti sağolsun , yani motorun en pahalı ve sorunlu yerleri yeni elden geçmiş , yukarıda yazdığım parçalar periyodik bakımı ihmal edilen bütün GS lerde ciddi sıkıntılar yaşatıyor , mesela şaft rulmanı boşluk yapmışsa kovanı kırıp yolda bırakıyor , yine şaft körükleri yırtılmış ve su almışsa mafsalı bozup yolda bırakabilir..2007 e kadar üretilen modellerde servo fren arızaları sıklıkla yaşanmış çünkü hidrolik yağ değişim periyoduna uyulmamış, BMW bu tip sorunları güncellenen modellerde gidermiş , mesela arka teker bağlantı poryası alüminyum iken çeliğe çevirmiş çünkü havalı tabanca ile ölümüne sıkınca çatlamış vs vs , kullanırken yıllar içindeki sorunlarını ve nasıl güncellendiğini öğrenmeye devam ediyorum , öğrendiğim en önemli şey de şu , yıllardır Suzuki kullanan biri olarak bakımsız bir Bmw in yolda kalma olasılığı japonlardan çok daha fazla :D
-
23 Kasım 2021, 03:34
#114
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Şükürler olsun 10.000 km ye yakın yol yaptım 2021 de henüz sıkıntı yaşamadım, klasik yağ eksiltme var 5000 km de 600-700 ml kadar , motorun debriyajı , şaft rulmanları , şaft körükleri vs yeni değişmiş , Bursa dan almıştım motoru ama bütün bu işlemler İstanbul Maslak da Teknisyen Motor Levent usta tarafından yapılmış (rahmetli Barkın ile videoları olan usta) , kendisine ulaştım teyit etti sağolsun , yani motorun en pahalı ve sorunlu yerleri yeni elden geçmiş , yukarıda yazdığım parçalar periyodik bakımı ihmal edilen bütün GS lerde ciddi sıkıntılar yaşatıyor , mesela şaft rulmanı boşluk yapmışsa kovanı kırıp yolda bırakıyor , yine şaft körükleri yırtılmış ve su almışsa mafsalı bozup yolda bırakabilir..2007 e kadar üretilen modellerde servo fren arızaları sıklıkla yaşanmış çünkü hidrolik yağ değişim periyoduna uyulmamış, BMW bu tip sorunları güncellenen modellerde gidermiş , mesela arka teker bağlantı poryası alüminyum iken çeliğe çevirmiş çünkü havalı tabanca ile ölümüne sıkınca çatlamış vs vs , kullanırken yıllar içindeki sorunlarını ve nasıl güncellendiğini öğrenmeye devam ediyorum , öğrendiğim en önemli şey de şu , yıllardır Suzuki kullanan biri olarak bakımsız bir Bmw in yolda kalma olasılığı japonlardan çok daha fazla :D
2 zamanlı heralde bu motor.
-
09 Haziran 2022, 16:26
#115
-
09 Haziran 2022, 16:36
#116
Tüm marka ve modelleri kullanmadan buna nasıl karar verebiliriz?
-
09 Haziran 2022, 21:06
#117
Dxsec adlı üyeden alıntı
Tüm marka ve modelleri kullanmadan buna nasıl karar verebiliriz?
Kullananlara sorarak.
-
09 Haziran 2022, 21:34
#118
Honda ezici bir üstünlüğe sahip en sağlam marka
-
09 Haziran 2022, 22:04
#119
Istatistik bilimi saskin.
-
09 Haziran 2022, 22:31
#120
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)