Daha çok kriter konulmalıydı bu ankete. Neye göre hangi bilimsel ve, fiyat maliyet ile tecrübesel duruma göre? Defender jip 3 ton, ama gitmiyor. O halde Ural mı demeliyiz?
Bmw
Honda
Yamaha
Kawasaki
Suzuki
KTM
Bajaj
Hero
Tvs
Ducati
Benelli
Kymco
Hysoung
Sym
Tgb
Paiggo
Gilera
Vespa
Keeway
Rks
Harley Davidson
Regal Raptor
Ural
Daha çok kriter konulmalıydı bu ankete. Neye göre hangi bilimsel ve, fiyat maliyet ile tecrübesel duruma göre? Defender jip 3 ton, ama gitmiyor. O halde Ural mı demeliyiz?
Arabada da motosiklette de Hondadır Google a millionmilejoe yazın 1.000.000 mil motor açmadan gitmiş bir accord var adama sıfır accord hediye ettiler yine 680.000 km de goldwing var
Diğer markalardan yakın örnekler vermelisiniz
Öyle Grenaja tıkladım tok ses geldi vs diyerek olmaz bu işler kanıt olmadıkça marka fanatikliğine girer
Bence KTM. Aleti istedğin kadar dağa daşa vursanda bir halt olmuyor
Buldum millionmilejoe yu
https://youtu.be/Ol4CzxXp03U
kawasaki yaygın olsaydı eminim açık ara birinci olurdu.Çünkü japonların içinde üretim platformunu çine taşımayan,çinlilerle rekabete kalkmayan,kaliteden taviz vermeyen tek marka.
Veya en pahalı modeli 1 sene içinde piston ve silindir değişimi de isteyebiliyor durduk yere, benim başıma geldiği gibi
Kawasaki sadece Japonya değil, Amerika, Filipinler, Endonezya ve Tayland'ta motor üretimi yapıyor. Diğer üreticilerden hiç bir farkı yok bu noktada.
Söz konusu telefon vb.bir elektronik ürün değil,Arkadaşin bahsettiği çin´de uretim yapmiyor,kaliteden ödün vermiyor yorumu tartişilabilir,kawanin tüm blok,dökum,ar-ge merkezi,teknoloji ussu,sevkiyat limani,tedarikcileri japon lokasyonlu,hatta yan sanayiileri kontrol ve prototipten seri uretime kadar tum süreclerde surdurulebilir kalite ve standardizasyon anlayişi olabilir,Sonuçta bahsedilen durum motosiklet ve ileri muhendislik ve regulasyon direktiflerinde uretilen ve insan taşiyan,mekanik bir urun..
Kalite algisi ise ;
Urunun hangi ulkede uretildigi ile degil,Ureticinin hangi standartta,hangi urun speklerinde,malzeme,plastik,metal,formulasyonlari, ile uretim yaptirdigi ve surekli kontrol altinda tutarak,test,analiz,vb sureclerden gecerek sorunsuz olarak son kullaniciya ulasmasidir..
r25 kullaniyorum daha cok taze bir motor. zamanla gorecegiz. su an r25te 38.000 km yapanlari gorduk, otesini bilmiyorum. r25 silindirlerini diasil kaplamis, kranki karbonla guclendirmis . motora racing muamelesi yapmadan efendi efendi kullanilirsa cok uzun yillar dayanacagini dusunuyorum. ayni sekilde ktm nin de motor blogunu bmw gibi nikasil kapladigini okumustum. nikasil, diasile gore daha ustunmus. asinma vs yok denecek kadar azmis falan filan. her motor belli bi standartta uretiliyor. hepsineki motor blogu aluminyum. silindiri, pistonu, krank i ayni malzeme iste. buyuk cc lere gelince isler degisebilir, kalite artabilir. motorun bakimini vaktinde yapmak, dip gaz kullanma durumu motor omrunu etkiler diye dusunuyorum
Ben edit etmeden once siz cevap yazmissiniz.
Kawasakinin sadece Japonya'da uretim yaptigi yanlis; Filipinler, Endonezya ve Tayland'ta motor üretimi yapıyor.
Turkiye'de garip bir Kawasaki fetisizmi mevcut gordugum kadariyla. Hayir, kotu bir motosiklet degil tabii ki de, muadili Japonlardan aman aman ustun bir durumu da yok acikcasi. Evet H2 ustun bir urun, ama Goldwing de oyle, R1 da oyle, vs.
Aslinda hem fikiriz,kawasakinin japon merkezli uretimden kastim aslinda ar-ge ve teknoloji ussu anlaminda belirtmiştim,motor uretim konusunda haklisiniz buradaki durum Head office japonya,arkadasa anlatmak istedigim durum buydu.
Mutlaka at ile deve bir fark yok,farklar sadece kullandigi yan kompenantlara uygun tasarimsal farklilik..
Bu arada Honda bazı modellerini İtalya'da dizayn edip üretiyor. Mesela CB1000R.
bir şey soracam Kawasaki küçük çaplı motor üretmiyormu 125 150 cc falan
Kawasaki..
Honda.....
Açıkçası honda dedim ancak psikolojik yönelim ya da bilgisizliğimden olabilir.
Bir motorun en sağlam olduğunu söyleyebilmek için bence her motorun en azından sapma yaratmayacak kadar piyasada modeli olması gerekir.
Ülkemizi ele alır isek en aktif olan honda / yamaha. Bu motorları 150 bin km lerde sıklıkla goruyorum.
Belki Ducati sağlamlık olarak cok daha iyidir ancak piyasada az olan bir model için 1-2 örnek ile en sağlam budur demek yanlış olur.
naparsınız bende de mondial var avunuyoz sağlam diye
Honda bence satış rakamlarında diğer japonların önüne geçiyor, BMW truimph harley bunlarda sağlam bence
Son 30 yıllık üretilen modellerin ortalamasına bakıldığında bana göre sıralama 1) Suzuki 2) Honda 3) Yamaha diye gider..
Suzuki motosiklet camiasının ortlamada en uzun ömürlüsünü üreten markadır..
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)