Bence R25
neden dersen yan sanayisi parçaları baya uygun, mesela bu parça motorla uyumlu fiyat 15 tl. recall falan beklemeyin
Bence R25
neden dersen yan sanayisi parçaları baya uygun, mesela bu parça motorla uyumlu fiyat 15 tl. recall falan beklemeyin
Komikmiş cbr 250 nin tek eksiği abs :( olsa hiç düşünmeden alırım
Az bekle tvs akula 300r geliyor bu sene.bmw blogu sekilde hepsinden güzel fiyatta f/p olarak en mantıklısı
10 yıldır şu forumdayım, böyle bir tabloyu hazırlayıp kesin bilgi gibi millete sunamam. Nereden bulup çıkartıp ve bu kadar emin olup bu değerleri veriyorsunuz ? Forum öyle bir hale geldi ki artık sorgulamak diye bir şey kalmadı. Bir kişi R25'ye 6 litre mi yakmış ? Hooop R25 6 litre yakıyor. Bir kişi RS200 5 litre yaktı demiş kalanlar 3.5 yakmışlar, RS200 5 litre yakıyor olmuş. Bir de neden sadece yakıt tüketimleri karşılaştırılmış ? Bu mudur tek kriter ? RC390'ın zırıl zırıl titremesi ve kafadan gelen sesleri ne olacak mesela ? Bunlar falan önemli değil mi ? Paran varsa alınacak motor belli CBR500R veya F. Öbürleri bunun yanında figüran kalırlar ama o da gereksiz pahalı bir motor. 250 cc'de açık ara bir numaralı tercihim olan Inazuma ve fiyat/performans oranının yine açık ara lideri TNT25 listede yok, demek ki kötü motormuş bunlar...
Kötü motor demedim zaten yanlisim varsa duzeltin de dedim birde ustune ben yeniyim bilgilerinizi paylaşın tartışalım dedim burada nerede kesinlik gordunuz acaba merak ediyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:25 ----------
Kaydırmalı debriyajı ve abs si var mı kaç silindir olucak ?
Burada bunu listelemek kesin bilgi demektir de ondan. Tüketimler tamamen kullanıcıya bağlı olarak değişebilir. Forumda Pulsar yakıtı kokluyor diyenler de var, su gibi içiyor diyenler de... Bazı Honda modelleri, BMW'ler ve SYM Wolf 250 dikkat çekici şekilde az tüketiyor ve R25 de yapısı gereği diğerlerinden biraz daha fazla yakıyor. Bunun dışındakilerin tüketimleri arasında 2 litre fark varsa bu tamamen kullanıcıdan kaynaklanıyordur.
Inazuma ve TNT 25'i gözardı etme. 2017'de Bajaj Dominar 400 ve CFMoto 400NK da yoldalar.
yalnız 400nk 5500 dolar abs siz abs li 5900 dolar civarı oda yurt dışı bilginiz olsun
Hatırlatırım, 650NK 21699 TL. Gerçekten nasıl oluyor da Çin üretimi bir motorun hem de daha düşük hacimle CBR500R fiyatında piyasaya gireceğini düşünüyorsunuz ? İzleyin bakın Şimdi bu 25 - 30 bin TL'yi okuyan forum ahalisi benim yazdığıma bakmayıp ne destanlar yazacak. O motorun fiyatı en fazla 16 - 17 bin TL olacaktır, sonra Bajaj Dominar 400'le birbirlerini kıracaklardır.
Start stop,abs,kaydırma devraj,ön arka entegre Camera,giden amortisörü,sürüş modları,BMW gps sistemi,Vs Vs 17 civarında gelirse bu makine tr'ye ne japon kalır ne hint ne çinli :D
TVS, BMW G310R'a rakip olan tam granajlı modelini meydana çıkardı.
TVS, Delhi'deki Auto Expo'yu, Güney Hindistan'daki fabrikada üretilen BMW G310R'a rakip olarak çıkarttığı, tam grenajlı model olan Akula 310'u tanıtmak için kullandı.
Akula, Rusça'da 'köpekbalığı' anlamına geliyor ve şirketin yarış tarihini kutlamak için kendi yarış takımı tarafından geliştirildi. Boyasız karbon grenaj işçiliği, güzel tasarlanmış ön tarafı ve R1'imsi koltuk ünitesi ile Akula kesinlikle vahşi gözüküyor.
Motoru da görünüşüne yakışır bir performans sergilemeyi vaat ediyor, çünkü Akula 310, G310R'dan gelen 313cc'lik tek silindir motora sahip, ki TVS daha fazla güçle geri geldiğini söylüyor.
Şu anda belli bir güç verisi yok fakat BMW G310R standart olarak söylendiğine göre 34hp ve 20.6 lb/ft tork üretiyor. Güçte bir artış ile Akula, 40+ hp sınıfındaki Yamaha R3 ve KTM RC390 ile karşılaşabilir.
Karbon fiber granaj işçiliği dışında, Akula'nın aynı zamanda çeşitli hafif parçalara sahip olduğu söyleniyor ama ne oldukları hakkında daha fazla bilgi yok. Ancak yarış kimliği, belli bir güce sahip olduğunu gösteriyor - kırmızı air box, granaj kanatları ve hatta dahili bir gyro kameraya sahip.
TVS Akula'ya farklı bir şasi vermiş fakat süspansiyon ve frenler tamamen BMW'den alınmış gibi duruyor. Egzoz sistemi de G310R ile aynı fakat TVS, Akula'nın sportbike görünüşüne uyması için yeni bir susturucu eklemiş.
Bu bir konsept olmasına rağmen, Hindistandan gelen açıklamalara göre bu yılın sonuna kadar üretime geçilecek. BMW, benzer bir tasarımı G310R ile üretecek mi göreceğiz.
Hindistan'da, TVS'nin tam grenajlı, G310R üzerine kurulu ve kodadı 'U69' olan bir motosiklet üzerinde çalıştığı söylentisinden sonra Akula'nın açıklanması, bize kurgulanmış gibi geldi ve beklentimizin altında kaldı.( Alıntı)
Ninja 250SL tek silindir 29hp az yakar iyi kaçar ort. 3.5 litre - Ninja 250r cift silindir 33hp iyi kaçar, kaçtığı kadar yakar ort. 4/4.5 - ninja300 çift silindir 39hp çok yakar çok kaçar ort 5 litre.. Kawasakide durumlar böyle
Liste güzelde şu yakıt tüketimleri konusunda baya iyimsersiniz cbr250 ve rs200 dışındakileri zorladınız mı rahatlıkla 6,5-7 lt yakıtı tüketirler
Ybr 125 kullanıyorum dip gaz 3 lt tüketiyor abimde kymco agility var 163 cc 11 hp enjeksiyonlu zorladım mı 4 lt yakıyor gerisini siz hesap edin
Tabiki sakin kullanımda yakıtı tüketimi baya düşecektir ancak 250-500 cc arası makine alıpta kim 70-80 km hızlarda kullanıyor ki
Ruhunu değil,lastiğini yak.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)