Norton Motorcycles 200 Beygirlik V4 RR ve V4 SS Canavarlarıyla Yeniden Hayat Buluyor!
Reklamlar
-
Norton Motorcycles 200 Beygirlik V4 RR ve V4 SS Canavarlarıyla Yeniden Hayat Buluyor!
Sektörde yer alan bazı efsanevi markalar, popülerliklerini kaybedip üretimlerini sonlandırmak zorunda kalabiliyorlar. Ancak hiç olmadık anda, güçlü bir hamle gerçekleştirip, adeta küllerinden yeniden doğabilmeyi başarıyorlar. Triumph, Piaggio, Husqvarna ve Suzuki gibi köklü markalarla birlikte motosiklet tarihine yön veren Norton Motorcycles, 1898 yılında Birleşik Krallık’ta kuruldu. II. Dünya Savaşı’nda İngiliz ordusunun 100 binin üzerinde motordan oluşan bütün motosiklet filosunu, Norton üretmiş olsa da savaştan sonra yaşamış olduğu finansal sorunlar, bu efsanenin üretimini durdurmasına neden oldu.
2008 yılında yeniden kurulan Norton Motorcycles, gücünü yeniden toplamaya çalışıyor. 1926 doğumlu Ducati, Kawasaki, Yamaha, MV Agusta, BMW, Honda ve Aprilia gibi ünlü markaların hüküm sürdüğü motosiklet dünyasının unutulmaya yüz tutan “İngiliz Hastası” Norton, 2017 yılına özel olarak meydana getirmiş olduğu güçlü ve göz alıcı iki modeliyle yeniden hayat buluyor. Norton V4 RR ve V4 SS adı verilen bu görkemli iki canavar, Norton Motorcycles firmasını yeniden ayağa kaldıracak gibi görünüyor.
Şimdi dilerseniz efsanevi İngiliz markanın üretmiş olduğu Norton V4 RR ve V4 SS modellerine birlikte göz atalım.
Göz Alıcı Tasarımlarıyla Motosiklet Dünyasının Yeni Yıldızları
Eğim açısı ayarlamaları ve salıncak kol mafsalı ile bağlanan alüminyum çift tüp şasiden meydana getirilen Norton V4 RR ve SS modelleri, tamamıyla ayarlanabilir Öhlins NIX30 çatalını ve TTXGP arka süspansiyonunu da bünyesinde barındırıyor. En az özel yapım Ducati Diavel Titanium modeli kadar etkileyici bir yapıya sahip olan bu Norton Motorcycles harikaları, ayrıca 330mm çift Brembo M50 ön disk rotorlarıyla da oldukça dikkat çekiyorlar.
Her iki Norton modeli de karbon fiberden oluşan kasalar ile karşımıza geliyor. Ancak krom benzeri bir boya ile kaplanan V4 RR versiyonu, Norton’un TT adındaki yarış motosikletine selam çakarken; SS versiyonu ise karbon fiber boyası ile fark yaratıyor. Bu özelliklerin yanı sıra BST karbon jantlar ve karbon fiber yakıt tankıyla donatılan bu iki Norton modeli, güvenli bir sürüş deneyimine de imkan tanıyorlar.
200 Beygirle Canlanan Bir Motosiklet Efsanesi
V4 RR ve SS modelleriyle adeta yeniden doğan Norton Motorcycles, bu iki canavarı da 72 derece sıvı soğutmalı Norton V4 motoruyla güçlendirmeye karar vermiş. 1200cc silindir hacmine sahip olan bu motor sayesinde 12.500 devirde 200 beygir güç ve 10.000 devirde ise 130Nm tork üretebilen yeni Norton canavarlarının kuru ağırlıkları ise 179 kilogram olarak ölçülmüş. Düşük motor yüksekliği için avara dişlisinin bulunduğu zincirli kamların yanı sıra titanyum giriş valflerinin ve kaymalı kaplin ile de donatılan Norton V4 modelleri tamamıyla hayranlık uyandırıyorlar.
Norton V4 RR ve V4 SS Motosikletlerinin Fiyatı
Ön ve arka silindir kutularından bağımsız elektronik kontrollü sürüş rölesinin ve 8 yakıt enjektörünün bulunduğu elektronik yakıt enjeksiyon sistemiyle de fark yaratan Norton V4 modelleri, elektronik ekipmanlarıyla da dikkatleri üzerine çekiyor. 7 inçlik işlevsel HD göstergesinin dışında; Road, Track ve Pro-Race gibi ayarlanabilir motor moduyla, yol ve sürüş kontrol sistemleriyle de donatılan bu yeni modeller, bir motosiklet efsanesinin yeniden doğuşuna ön ayak olacaklar. Eğer sizler de Norton’un bu yeni modellerine sahip olmak istiyorsanız ışıldayan V4 RR versiyonu için 28 bin poundu, özel yapım V4 SS versiyonu için ise 44 bin poundu gözden çıkarmanız gerekiyor.
İlginizi Çekebilir:
Spirit Motor GP Sport ve GP Street Modelleriyle Devler Ligine Hazırlanıyor!
Motosiklet dünyasının talihini değiştiren köklü ve kaliteli üreticilerden biri olan Norton Motorcycles, yaşamış olduğu maddi sorunlardan dolayı sektöre veda etmek zorunda kalmıştı. Ancak bu motosiklet devi, yeni ve etkileyici modellerle gösterişli bir geri dönüş yapıyor. Peki, Norton Motorcycles firmasının bu göz alıcı modelleri hakkında sizlerin düşünceleri nelerdir?
Kaynak: http://paratic.com
Reklamlar
-
Aprilia v4 201 hp brembo fren bosch abs ohlins süspansiyon pirelli lastik aea nın anlattığına göre ondada 8 enjektör o 90 gayme bu niye çok daha pahalı
-
Hep karbonfiber ve titanium kullanmislardir
-
Tasarım olarak SS piyasasına yön verebilecek yetenekte oldukları kesin.
Komple titanyum ve carbon fiber malzemeden oluşan bi motor mu...
Bunun max speed ile çarpacağı zaat'i muhteremi çok merak ediyorum.
Kaza sonrası motora değilde asfalta bakılmalı.
-
Makina güzelde alcak adam bizim memlekette ne kadar olur bilemedim
-
-
Ucuz olanı bile 28 bin pound dan verip yeniden canlanacakmış.
-
Makine silah, biz yaptık mı böyle yaparız demişler resmen
-
-
28 Aralık 2016, 11:18
#10
Bence çok seksi bir motor yapmışlar apaçilikle arasında ince bi çizgi var ve o çizgiyi öyle bir korumuşlar ki bu kadar jan janlı olmasına rağmen hiç apaçi durmamış bence ...
-
28 Aralık 2016, 14:12
#11
-
28 Aralık 2016, 14:38
#12
Bunu beğenmeyen erkek ağustos ayında pazar günü arabayla geziyodur,canlı görüntüsü çok daha güzeldir,kaliteli malzeme olunca ışıl ışıl olması apaçilik değilde gerçek bir görsellik katmış,sonuç olarak piyango tutarsa alırız anca..
-
28 Aralık 2016, 15:12
#13
kahraman1 adlı üyeden alıntı
Bunu beğenmeyen erkek ağustos ayında pazar günü arabayla geziyodur,canlı görüntüsü çok daha güzeldir,kaliteli malzeme olunca ışıl ışıl olması apaçilik değilde gerçek bir görsellik katmış,sonuç olarak piyango tutarsa alırız anca..
londra'da krom kaplı lamborghini'ye binen araplar gibi gezersin. iki de renkli neon takarsın, al sana yürüyen disko topu...
-
28 Aralık 2016, 15:28
#14
-
F54 adlı üyeden alıntı
Jantlar olmamış
Tabii herkesin göz zevki farklı. Bence güzel jantlar
-
Motorcanavar adlı üyeden alıntı
Tabii herkesin göz zevki farklı. Bence güzel jantlar
bencede jantlar olmamış,ticari taksilere takılan kırmızı boyalı çelik jantlara benzemiş,,daha keskin döner hatlı,gövdeyle bütünleşmesi içinde krom renkli bir jant seçebilirlerdi
-
-
88-89 lu yıllarda Norton antivirüs kullanırdık..
Hey gidi günler. Adamlar yazılımı bırakıp 2 tekerli donanıma geçmiş
-
bi ara "motosikletin ferrarisi" sorusuna verilen ducati cevabından sonra ben de "motosikletin McLaren'i" ni sormuştum. O McLaren buymuş anladığım kadarıyla.
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)