Crf 250 tamamen yenilendi ve motor Euro 4 normunda artık. Kapatılıyor mu bilmiyorum ama Abs mevcut.
Honda Esengül düz CRF'lerde de ABS olduğunu söyledi.
Ben ABS ve Euro 4 bağlantısını AEA'nın Suzuki Address videosunda görmüştüm sanırım. Ama dediğiniz gibi Euro 4 ile ABS arasında bir bağ olmayabilir.
Euro 4 normuna sahip 150 cc üzeri bütün motosikletlerde ABS olması şart.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:52 ----------
CRF250L tamamen yenilendi. Honda Türkiye bu sene bu ürünü getirecek. Milano Eicma Fuarı'nda motoru gördüm.
İngilizce olarak bir basın bülteni var ama çoğu madde anlaşılır şeyler. Aşağıdaki liste 2017 Euro 4 ABS'li CRF'nin önceki modelden farklılıklarını içeriyor.
2017 CRF250L Engine / Drivetrain
-Compact and sophisticated liquid-cooled DOHC 249cc single-cylinder four-stroke powerplant produces smooth and consistent torque at low rpm, plus excellent high-rpm performance.
-For 2017, a 38mm throttle body (up 2mm from 2016) combines with a revised airbox, reshaped air boot, new muffler design and a larger-diameter exhaust head pipe to provide improved response and better power in the low and midranges.
-New ECU.
-Programmed Fuel Injection (PGM-FI).
-Extremely compact roller rocker arm design for the low-friction valve train allows the use of a smaller cylinder head.
-Gear-driven counterbalancer shaft helps reduce vibrations for rider comfort.
-Electric start for easy starting.
-Lightweight aluminum crankcase.
-Maintenance-free CD ignition.
-Heavy-duty clutch offers smooth, progressive engagement.
-Smooth-shifting, versatile six-speed transmission.
-Heavy-duty O-ring–sealed chain for durability and reduced maintenance.
-Quiet, USDA-qualified spark arrester/muffler.
-Maintenance-free sealed battery.
2017 CRF250L Chassis / Suspension
-Chassis developed specifically for the CRF250L provides excellent handling and agility.
-Lightweight semi-double-cradle high-tensile steel frame.
-Strong 43mm inverted fork provides 9.8 inches of travel.
-Pro-Link single-shock rear suspension delivers 9.5 inches of rear-wheel travel.
-Tapered aluminum swingarm.
-Powerful wave-design 256mm front disc brake, and 220mm rear disc brake provide strong and consistent stopping power.
-Meter assembly, taillight and license-plate holder have all been updated for 2017.
-Strong, lightweight rims with straight-pull spokes.
-CRF450R-inspired bodywork and graphics.
-Front 21-inch wheel and 18-inch rear wheel with lightweight aluminum rims.
-Digital multifunction speedometer.
-Lockable toolbox.
-Motocross-style seat is low and comfortable and allows maximum rider movement.
-Durable front and rear steel sprockets.
-High-quality handlebar with comfortable grips.
Esengül bayisinde çok bilgili bir manava denk gelmişsiniz. Satıcının dediğini yanlış anlamadığınızı varsayarsak durum vahim. Bence bir daha o satıcıyla görüşmeyin yoksa CBF 150'de yakıt enjeksiyonu, gizli arka disk fren hatta kombine ABS bile çıkabilir... Emisyonla ABS'nin bir alakası yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:00 ----------
Bu yazıyı okudunuz mu? İki kez okudum körlüğüme denk gelmiş olabilir lakin attığınız yazıda, ABS ile ilgili hiçbirşey yazmıyor?
Israrınızın sebebini anlayamadım ama biz motoru fuarda gördük. Honda ekibi kendisi ABS var dedi. 3 keredir yazıyorum ama bir daha yazayım.
Yazıyı aldığım sayfa zaten bunu Honda basın bülteninden almış. Buyrun:
http://www.hondaprokevin.com/2017-honda-crf250l-review-specs-motorcycle-dual-sport-bike-crf-250-l
Sizin için kısa alıntılar:
2017 CRF250L Changes VS 2016 CRF250L: Visually, it’s different thanks to new graphics that match those of the revolutionary 2017 CRF450R motocross machine. Technically, a 38mm throttle body (2mm up from 2016) combines with a revised airbox, reshaped air boot, new muffler design and a larger-diameter exhaust head pipe to provide improved response and better power in the low and midranges. There’s a new ECU as well, and the meter assembly, taillight and license-plate holder have all been updated as well. Euro-spec versions also get ABS now to0.
---------------
The CRF250L engine is EURO4 compliant.
-------------------------
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:20 ----------
150CC üzeri motosikletler Avrupa Euro 4 emisyon kurallarına göre ABS'ye sahip olmak zorunda.
Euro-spec versions also get ABS now to0.
Hah şimdi oldu. Az önce attığınız metinde yazmıyordu. Amacım direnmek değil. Attığınız yazıyı söylediğiniz şeyi değerlendirdim hepsi bu. Şayet crf 250lde de abs olacaksa ve buna rağmen aralarında 3000tl fark olursa o zaman ralli versiyonu ihtiyaçlar dahilinde sorgulamaya açık bir hale gelir. Zevk olayı herzamanki gibi tartışılmaz. Neyse gelsinler ikisine de bakıp karar veririz. Ama bildiğim kadarıyla Forzanın ABS siz versiyonu 2017de de satışta olacak. Ön sipariş listesinde ABSsiz forza vardı. CRF 250L için absli diye belirtmiyordu. CRF 250l için AEA Honda bayisindeki konuşmasında abs olacak demedi. Olmayacak da demedi.
Mustafa bey size ilk başlarda da yazmıştım crf sizin motorunuz değil. Forumda bir abimiz pulsardan crf ye geçti sonra beğenmedi ve tekrar pulsar aldı, bu crf asvaltta sizi tatmin etmicektir, nicki beyazpapağan geçin irtibata size anlatsın, saygılar
Kendisiyle irtibata geçeceğim. Hatta şu an KTM Duke 250'de kampanya var. Onu da düşünüyorum. Araştırma aşamasındayım. Boyum pek kurtarmıyor. Keşke daha kısa olsaydım. :(( İlginiz için teşekkür ederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:12 ----------
Edit beyazpapagan uzun zamandır foruma girmemiş.
hayırlı olsun öncelikle bende istanbuldayım pendik güngör den kaporasını vererek ön siparişimi hallettim herkes konuşuyor bakıyorum makine gelmeden zevkler ve renkler tartışılmıyor malesef bende de şuan pulsar ns 200 var teknık verilere bu makıne aynı beygır tork olarak daha güçlü tatmin etmeyen kısmı nedir anlayamadım herneyse dediğim gibi zevk meselesi kawasaki nin 300 luk makınesıne baktım teknık anlamda güçlü fakat fiyat bilgisi yok ayrıca makıne ye baktıgımda sankı 2017 ye yetiştirebilmek için acele yapılmış bir hali var motorun bana öyle geldi.
biz tercihimizi yaptık umarım dedikleri gibi olur yeni fiyatları görünce üzülmeyiz diye umuyorum budefa olsun yüzümüz gülsün diye temenni ediyorum ALLAH herkesin gönlüne göre versın tekrar hayırlı olsun
[QUOTE=Mustaphalanx;4068030]Esengül bayisinde çok bilgili bir manava denk gelmişsiniz. Satıcının dediğini yanlış anlamadığınızı varsayarsak durum vahim. Bence bir daha o satıcıyla görüşmeyin yoksa CBF 150'de yakıt enjeksiyonu, gizli arka disk fren hatta kombine ABS bile çıkabilir... Emisyonla ABS'nin bir alakası yok.[COLOR="Silver"]
Mustafa bey, ben telefonla sordum. Beklettiler 30 saniye, büyük ihtimalle belgeleri açıp baktılar ve ABS'li dediler. Basit bir soru-cevap faslı için, neyi yanlış anlamış olayım. Maksadım, burada bildiğimi paylaşarak, siz dahil, herkese yardımcı olmak. Ben üşenmedim, Güngör Motor'u da aradım, çünkü benim için de önemli bir konu, ve orası standart olanda ABS yok, Rally'de var dedi. Bu durumda farklı bayiilerden farklı cevaplar almış durumdayız. Ben her halükarda Rally almaya karar vermiş durumdayım. Standart olanda ABS yoksa, Rally'nin fiyatı benim için gayet makul. Standartta CRF'de ABS varsa bile, 3000 TL'ye rağmen, ben yine Rally alacağım sanırım.
Euro 4 euro 5 gibi standartlar sadece emisyonla ve karbon ayak izi ile ilgili kurallardır. Bunların hiçbirisinin ABS ile uzaktan yakından ilgisi yoktur.
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
Kısa bir araştırmadan sonra gördüm ki, birçok kişinin iddia ettiğinin aksine Euro 4 ile ABS arasında bir ilişki var. Aşağıya bağlantıları kopyalıyorum.
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/HTML/?uri=CELEX:32013R0168&from=EN
"(23)‘advanced brake system’ means an anti-lock brake system, a combined brake system or both;"
"ANNEX VIII
Enhanced functional safety requirements
Topic
Requirements
Mandatory fitting of advanced brake systems
(a)
new motorcycles(22) of the L3e-A1 subcategory which are made available on the market, registered and entering into service are to be equipped with either an anti-lock or a combined brake system or both types of advanced brake systems, at the choice of the vehicle manufacturer;
(b)
new motorcycles of subcategories L3e-A2 and L3e-A3 which are made available on the market, registered and entering into service to be equipped with an anti-lock brake system.
Exemption:
L3e-AxE (x = 1, 2 or 3, two-wheel Enduro motorcycles) and L3e-AxT (x = 1, 2 or 3, two-wheel Trial motorcycles) are exempted from the obligatory fitting of advanced brake systems."
http://www.motorcyclenews.com/news/2016/january/mcn-plus---emissions-impossible-what-euro-4-really-means/
"What is Euro 4?
Euro 4 is the name of legislation that puts a limit on the emission of pollutants by new vehicles. It covers all mass-produced vehicles sold in Europe, and is legally enforceable.
As far as bikes are concerned, Euro 4 is contained within a broader
European directive called Regulation (EU) No 168/2013, which lays out the requirements for new bike approval (not just number plate dimensions and how far apart the indicators should be, but the definition of types of bike, what the importers’ and manufacturers’ responsibilities are etc. It also contains a requirement for anti-lock brakes)."
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:44 ----------
Not olarak ekleyeyim, yasal belgede ABS olarak geçmiyor, nedeni ticari isim falan olabilir, anti-lock braking (kilitlenmeyi önleyici frenleme) ya da kombine fren mekanizması olarak geçiyor.
Musti
Parasının motoru değil
Sat yerine pulsari al dose çantaları tamam
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)