hocam 3lü çanta setleri pahalı epey marka olanları.internette şöyle bir satıcı var.şahsen tanımam ama uygun geldi fiyat bir bak istersen.bir de ülke stickerları yapıştır off
http://www.dureis.com/?SyfNmb=3&pt=%C4%B0leti%C5%9Fim
Evet sadece abs li duke250 ve z250sl var maalesef, bunlarda konfor yoksunu olduğu için sizi cezbetmiyor, motor geçmişinizde 500cc motorlar olduğunu okudum yoksa size abs olmamasına rağmen inazuma 250 ( Mercedes E serisi ) önerebilirdim, neyse gerçi öyle böyle diyoruz ama Honda'nın fiyatı hiç düşmez her artar o yüzden çokta zararınız olmayabilir. Alın bi kullanın madem, atla deve değil sonuçta nikah ta kıymıyorsunuz beğenmezseniz satarsınız. İyi geceler
arkadaşım öncelikle nerde kullanırsan kullan pişman etmez
ha bu paraya bu segmentte 10 yaşında xt660 lar var
ha keza transalp var malum onlarda yaş itibari ile herkesin kabul edip alacağı motosikletler değil
güzel özellikleri olan güncel bi motor almışsın güç ile alakalı sıkıntı yapmazsan seni uzun yıllar gezdirir
hayırlı olsun. şehir içi için üzeceğini sanmıyorum.
lastikleri crf250 gibi kalın tırtıklı değil gördüğüm kadarıyla kolay dağılmaz asfaltta.
benimde aklımdaki bir model, yeni ktm 390'la fuarda kıyaslayıp karar vereceğim.
O kadar da değil yahu.
Geçen ay CRF 250 L ile haftasonu kampı için Antakya'dan Bolu-Yedigöller'e gittim ve döndüm. Toplamda 1860 km. yol yaptım. Gidiş te, dönüş te gün içerisinde tamamlandı. ( http://www.motosiklet.net/forum/etki...-13-kasim.html )
İçine sindirebildikten sonra olmaz diye birşey yok. Eminim ki Rally ile çok daha kolay olurdu.
Ben de bugün bayiye gidip benim CRF 250L'yi Rally ile takas etmek istediğimi söyledim.
Pazartesi fiyat çalışması yapacağız.
EN YAKIN YOL,BİLDİĞİN YOLDUR.
Teşekkür ederim. İyi geceler diliyorum...
İnşallah güçle ilgili sıkıntı yaşamam diye umuyorum. 24 beygir az değil ama çok da değil Beklentimi düşük tutmaya özen göstereceğim
Ben de arada kalmıştım. Boyunuz 180'den kısaysa 390 öneririm.
Hakkınızda hayırlısı olsun diyelim. Daha önce ince seleli bir motosiklet kullanmadım. Benim için aslında sele konforu oldukça önemli. Nmax ve cbf 150'de bile totomun acıdığını bilirim
Gördüğüm kadarıyla yüksek hızları göremiyor ve yüklüyken rampada biraz yoruluyor gibi. Benzin deposunu iyi ki büyütmüşler. 150 km'de bir benzin almak nedir yahu? Bu arada bişi dikkatimi çekti bu motor sanırım biraz fazla yakıyor? 7.7 lt benzine yaklaşık 150 km. yaklaşık 5 litreye tekabül ediyor. Biraz fazla değil mi?
çok güzel tercih, hayırlı olsun. benimde sonraki motor bu olur. rally için fark da beklediğimdem az. fiyat kesin artacaktır.
Konseptdeki egsozlar da olsa iyimiş.
yabancı forumları arastırıp tam detaylı bilgi bulunabilir. Bu arada Honda nın resmi bi reklam veya bilgisine ratlamadım sitesinde bile yok.
Evet, güncel CRF 250 L, 23 bg.22nm. (Rally sanırım 24 bg. olacak)Çok gücü yok. Uygun şartlarda yüklü vaziyette 130 yapabiliyor. Ama aynı yükte ve benim gibi ağır biriyle birlikte (90-95 kğ.) sert rüzgar ya da rampada 85-90'lara kadar düşebiliyor.
CRF'nin 7.7 lt. deposu var. Uzun yolda son çizgiye düştüğümde gördüğüm istasyona dalıyordum. 150 km.ye denk gelen bu mesafede yaklaşık 5.5-6 lt. yakıt alıyordu. (Son çizgi yanıp sönmeye başladıktan sonra 40 km. kadar gidiyor)
Her motosiklette olduğu gibi yakıt sarfiyatı CRF'de de gaz koluna bağlı. Dolu depoyla kasarak gittiğinizde 170-180 km. gibi, sakin sürüşte 210-220 km. gibi menzili var. (Hoş, ben CBF 1000'de uzun yolda ortalama 100 km./4.3 lt. yakıt değerini yakalıyordum.)
Mamafih Rally için bahsettiğiniz bir depo 300 km. menzil iyi bir değer.
EN YAKIN YOL,BİLDİĞİN YOLDUR.
Sıfır km ABS'li az yaksın çok gitsin istiyorum. Bu makineden başkası malesef yok. Daha iyileri, hatta rüyalarımı süsleyen makineler var ama onların da fiyatları malum..
Hocam benim CB 500 F'im hakikaten çok ekonomikmiş. Sattığıma her gün pişman oluyorum. Uzun yolda Tek başıma seyahat edip gaz koluna çok yüklenmezsem ortalama 100 kmde 3.8-4.2 arası yakıyordu. Yüklensem 5'i geçmiyordu. Performansı gayet iyiydi. Ben sizinki kadar yük yaparmıyım bilmiyorum. Henüz bir kamp kültürüm yok. En fazla topcase ve yan çanta taktırıp sele kısmına sırt çantamı bağlarım hepsi bu. Benim için 120'de stabil gidebilsin yeter. Kilom 77. Sizden çok da hafif değilim
Uzun yolda 5.5-6 lt performansı düşünüldüğünde bu motor için yüksek bir değer diye düşünüyorum. Ş.içi yakıt sarfiyatınız nedir?
Hocam enduro almakla çok iyi ettin bu dediğimi yaz kenara hatırlayacaksın.
Ayrıca yavru africa twin almakla da güzel bi seçim yapmışsın , teslim alınca bi foto isterim ölümü gör.
Hayırlı olsun şimdiden
Öncelikle hayırlı olsun. Güzel bir tercih. Sağlıklı bir tüketici yaklaşımı. İhtiyaç olan neyse arkadaş iyi elekten geçirmiş ve tercihte bulunmuş. Başlığı açan arkadaşın cevap olarak yazdıklarını hemen hemen en başından beri okudum. Gayet net cevapları var ve buna rağmen diretenler olmuş.
Yahu arkadaş kendi ihtiyaçları ve ileriye doğru dönük bir anlayışla kendisi için en doğru tercihi yapmış. Bilya milya, 10 yıllık xzt ler mi dersin. Pehhh...
Dostum şimdiden hayırlı olsun. Umarım senin gibi tüketici sayısı artar ve herkez ne alacağını neye hizmet ettireciğini bilir. Günümüz ekonomisi belli, çok fazla hareket zarardan başka birşey değil. Anlık zevkler ve hevesler hatalı maddi ve ayrıca manevi açıdan yanlışlıklara yol açabilir. Bende motorumu satıp 250 rally düşünüyorum. Yakıt tüketimi sadece tek düşündüğüm şey. Yada bu sene crf 250 l alıp seneye TENERE 700
Anlatmak istediğimi iletebildiğime sevindim. Teşekkür ederim inşallah Allah size de nasip etsin. Zaten alıp kullandıktan sonra mutlaka inceleme yazısı yazacağım
Yakıt hususunda sakin kullanımda 3 litrelere rahatlıkla düştüğünü söylüyorlar. Zaten sakin kullanan birisiyim çok hırçınlaşmazsam yüksek tüketimleri göreceğimi düşünmüyorum. Bakalım biraz da gözümü kararttım diyelim. Çünkü 2 el motosikletler ne kadar temiz kullandıklarını iddia etseler de içime sinmiyor. Zaten bu motoru çok seversem satmak için bir sebebim kalmaz. Para fazla gelir de bir sport touring çok düşeş gelirse o ayrı ama artık otomobile niyetim var. Kışın motosiklete pek binemeyenlerdenim ne yazık ki. Özetle bu fiyata sıfır alabileceğim daha iyi bir motosiklet olmadığından bu vaziyette devam. Pişman olursun yazan var ama düşüncem sadece selesinin beni (ve nadiren binecek olan talihsiz popolu artçımı) pişman edeceği yönünde. Onun da çaresi var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:26 ----------
Farketmez kaarşim gönlünden ne koparsa.. (şirketten ne koparırsan ) Ayakkabı kutusu, şeker kutusu, hediye kutusu ve bilimum kutu içinde hertürlü para birimini, hediye olarak kabul ediyorum...
Uzun yolda hem yakıp hem gitmemesi acı bişey
Konforsuz olması, sollamalarda yetersiz kalması,yokuşlarda bayılmasıda yanında hediyesi oluyo rüzgarda karşıdan eserse çok canını sıkabiliyo
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)