CRF 250 Rally. Kaporamı verdim mart ayını bekliyorum... :)
Reklamlar
-
Reklamlar
-
hayırlı olsun. Teslım tarıhı nedir
-
Salurbey adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun. Teslım tarıhı nedir
Mart dendi, net bir tarihi yok. Benim de zaten acelem yok, mayıs bile olur yani. Sonuçta kaporamı yatırıp fiyatı 18500'de sabitledim
-
Hayırlı olsun. ABS li olacağını duymamıştım. Ama ABS ye rağmen 18.5 a geliyorsa fiyat güzel. Ama bunu CRF250L gibi Supermoto ya çevirebiliyor musun onu merak ediyorum. Aynı jantlar onda da işe yarar mı yani? Diğer türlü şehir içinde pek gitmez.
-
127 adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun. ABS li olacağını duymamıştım. Ama ABS ye rağmen 18.5 a geliyorsa fiyat güzel. Ama bunu CRF250L gibi Supermoto ya çevirebiliyor musun onu merak ediyorum. Aynı jantlar onda da işe yarar mı yani? Diğer türlü şehir içinde pek gitmez.
CRF 250'den çok farkı olacağını sanmıyorum. Barkın Bayoğlu da tesadüfen oradaydı ve özellikle şehir içi için oldukça ideal bir makine olduğundan bahsetti. 158 kiloluk ağırlığı bence ideal. Süper motoya çevrilmemesinin dezavantajı nelerdir onu bilemiyorum tabi ama yüksekliği ve amortisörlerinin ş.içi için avantajlı olacağı düşüncesindeyim. Artısıyla eksisiyle artık bakıcaz
-
kapora ne kadar verdiniz? hayırlı olsun.
-
Merhaba, öncelikle hayırlı olsun. Bence klx 250 yi mutlaka yakından inceleyin hemen karar vermeyin, ikisi arasında ciddi kalite farkı var. Ayrıca crf nin bilyalı yatak olmaması büyük sorun bence.
-
Navigasyon tarzı büyük bir ekran var o da fiyata dahil mi?
-
linkinpark20 adlı üyeden alıntı
kapora ne kadar verdiniz? hayırlı olsun.
Kaporayı söylemek pek uygun olur mu bilmiyorum ama çok cüzi bir rakam verdim.
E-TEKİN adlı üyeden alıntı
Merhaba, öncelikle hayırlı olsun. Bence klx 250 yi mutlaka yakından inceleyin hemen karar vermeyin, ikisi arasında ciddi kalite farkı var. Ayrıca crf nin bilyalı yatak olmaması büyük sorun bence.
Teşekkür ederim. Kawasakinin kalitesini sorgulayamam asla. Gerçekten kaliteli makineler yapıyorlar fakat belirttiğim gibi ofroad ya da tek teker yapmayı düşünmüyorum. Offroad yapacak olsaydım Husquarna, KTM ya da Kawasaki alırdım. Keşke CBF 250 gibi, commuter tarzı satılık sıfır km motosiklet olsaydı da ben de CRF 250 Rally almasaydım diyorum. Yani demek istediğim 250 cc commuter olmadığı için bunu aldım ve bu makineyi ağırlıklı commuter maksadıyla kullanacağım.
Neden Honda CRF 250 Rally?
1. ABS var, ABS iptali de var. Ş.içi kullanacağım için ABS'nin hayat kurtardığını biliyorum. Bizzat da tecrübe ettim.
2. Heryerde servisi var parça sıkıntısı az. Bakım fiyatları oldukça uygun.
3. Yakıtı bence makul. (10 lt depoyla 300 kmye varan menzil)
4. Tofaş gibi ölüsü de dirisi de para. Yarın maddi bir krizde satamamak zor.
5. Daha önce kullandığım makinelerde tecrübe ettim kurumsallık gerçekten iyi. Anlaşabildiğim/uyuşabildiğim 2 tane güzel servisi var.
Kawasaki altını çiziyorum gerçekten çok kaliteli makineler yapıyor. Baya uğraşıyorlar bir motosiklet üzerine. CRF 250 Rallydeki özellikler Kawasakide olsa gider kawasaki alırdım. Versys 300'ün gelmesi planlanıyor ama o da vergi dilimine takıldığı için muhtemelen beni zorlayacak rakamlarla Türkiye pazarına giriş yapacaktır.
modifix adlı üyeden alıntı
Navigasyon tarzı büyük bir ekran var o da fiyata dahil mi?
Temsili görselde var ama fiyata dahil değil. İstenirse takılabilir. Gerçekten çok şık duruyor. İlerisi için taktırmayı düşünebilirim
-
24 Aralık 2016, 21:37
#10
crf250 rallyninde selesi seni rahatsız edebilir gördüğüm kadarıyla bilgin olsun...cb 500 f den sonra bu crfler çok rahatsız eder ...
-
24 Aralık 2016, 21:42
#11
Bizde bugün bir abimiz için sipariş verdik. Tek dezavantajı var alt taraf grenajlı olduğu için çokda araziye uygun olmadığını belirttiler. Ama abs olması bizim bu tercihe itti. Üzerinde hangi lastiklerle gelecek bilginiz varmıdır.
-
24 Aralık 2016, 21:47
#12
mete_han adlı üyeden alıntı
crf250 rallyninde selesi seni rahatsız edebilir gördüğüm kadarıyla bilgin olsun...cb 500 f den sonra bu crfler çok rahatsız eder ...
Ben de öyle tahmin ediyorum zaten. Bugün normal CRF'nin üzerine oturdum. Selesi bana "İN ÜSTÜMDEEEEENNNN!!!" diye bağırdı resmen.. Airhawk falan bakıcaz bi çaresine. Bu fiyatta absli vitesli sıfır km scooter haricinde başka bir motosiklet yok malesef.
selcukx adlı üyeden alıntı
Bizde bugün bir abimiz için sipariş verdik. Tek dezavantajı var alt taraf grenajlı olduğu için çokda araziye uygun olmadığını belirttiler. Ama abs olması bizim bu tercihe itti. Üzerinde hangi lastiklerle gelecek bilginiz varmıdır.
Fark etmez. Zaten araziye girmeyeceğim için sıkıntı yok. En fazla büyük kaldırıma çıkarım hepsi bu. Beni iten sebep de sizin tercih etme sebebiniz gibi ABS... Lastikler yine gariban işi olur. Açıkçası benim bu konuda pek bir beklentim yok, hatta irc falan gelse hiç şaşırmam...
-
24 Aralık 2016, 21:49
#13
Klx 250 special makina değil, tıpkı crf gibi plakalı aydınlatmalı bir motor. Yıllarca bu millete sırf parçası ucuz diye Şahin doğan Kartal dayattılar, bizim millet te yuttu bu zokayı,servisi var, kolay satarım diye ederi 11lira eden bir motora 18500 vermek akıllıca değil. İki motoru yan yana koyunca herşey ortaya çıkıyor.aynı paraya golf almak varken egea hb alıyorsunuz şu an hayırlı olsun
-
24 Aralık 2016, 21:55
#14
250 lik makina 18500 aboww
-
24 Aralık 2016, 21:58
#15
forumda bildim bileli kafan çok karışık..senin makinan nc 750 s veya x..mt07..dönüp dolaşıp zaten bu dediğim makinalara gelirsin ilerleyen yıllarda..zamen ve maddi kayıpların da cabası...
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:56 ----------
weirdo1 adlı üyeden alıntı
250 lik makina 18500 aboww
tamamen Hondanın açgözlülüğü fahiş fiyat politikası...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
24 Aralık 2016, 22:44
#16
E-TEKİN adlı üyeden alıntı
Klx 250 special makina değil, tıpkı crf gibi plakalı aydınlatmalı bir motor. Yıllarca bu millete sırf parçası ucuz diye Şahin doğan Kartal dayattılar, bizim millet te yuttu bu zokayı,servisi var, kolay satarım diye ederi 11lira eden bir motora 18500 vermek akıllıca değil. İki motoru yan yana koyunca herşey ortaya çıkıyor.aynı paraya golf almak varken egea hb alıyorsunuz şu an hayırlı olsun
Ben normal bir kullanıcıyım. Yeniden söylüyorum araziye girmeyeceğim, bu motoru arazi için değil şehir içi ulaşım için aldım. ABS'li bir Scooter almak yerine bu motosikleti almayı seçtim. Kullanış amacım yukarıda yazdığım gibi açıkça belirtili. Bahsettiğiniz motosikletle aralarında elbette malzeme kalitesi ve işçilikte farklılıklar olabilir fakat japon motosikletleri arasında kalite bazında verdiğiniz örnekteki gibi bir uçurum olamaz.
Verilerle konuşalım. Üşenmedim gece gece araştırdım ve ne kadar doğru bir karar verdiğimi anladım sayenizde. Şu an klx 250'nin fiyatı (2016 model gün itibariyle) 4585euro x 3,67 = 16826,95tl, muadili (kawasaki daha üstün olabilir) CRF 250L (2016 model gün itibariyle) 15200 tl, CRF 250 Ralli (2017 model gün itibariyle) 18500 tl. Nasipse kaporasını verdiğim motosiklet 2017 model olacak ve mart ayında elime ulaşacak. Mart ayında KLX'in fiyatı ne olur bilemeyiz?
Aradaki fiyat farkı bugün itibariyle net 1673,05. Bu fazlalığa ne alıyoruz?
1. Tek tuşla devredışı bırakılabilen ABS
2. Tur camı
3. Elcik koruma
4. Led ön far
5. 3 lt daha büyük depo
6. Daha güçlü, daha torklu ve Euro 4 normlarına uygun motor
Ne almıyoruz
1. Bilyalı yatak
2. 19kg daha hafif ağırlık
Peki şehir içinde, İstanbul trafiğinde %90 asfalt yolda bilyalı yatak ne işime yarayacak? Belki de yeni modeli bilyalı yataklıdır? Daha motosiklet gelmedi, aşırı teknik detayları bilmiyoruz ve bilsem de bilyalı yatağın benim için hiçbir değeri yok. 19 Kg hafif olması da benim için çok sorun değil artçılı binmiyorum, kilo olarak hafifim ve kas boy ve kilo olarak bu motora hakim olacak kadar yapılıyım. Bahsettiğimiz Motosiklet Honda. Burada çin malı mahalle tamircisinde tamir olan fahiş fiyatlı bir çinliden bahsetmiyoruz, gereksiz yermeyelim.
Ben bu fiyat farkına değeceğini düşünmesem zaten almazdım. KLX'te ABS olsaydı ve fiyat farkı bu kadar olsaydı KLX düşünebilirdim. Verilere göre 1600 küsür tlye satın aldıklarım bence işlevsel özellikler. Karar sizin...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:37 ----------
weirdo1 adlı üyeden alıntı
250 lik makina 18500 aboww
Mondial RX3i evo 13000 küsür. O da 250lik Japon istiyorsanız daha ucuzu yok. Ben de herkes gibi bu makinayı 8-10 bine almayı isterdim ama malum meseleler...[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:39 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:41 ----------
mete_han adlı üyeden alıntı
forumda bildim bileli kafan çok karışık..senin makinan nc 750 s veya x..mt07..dönüp dolaşıp zaten bu dediğim makinalara gelirsin ilerleyen yıllarda..zamen ve maddi kayıpların da cabası...
Hocam tam üstüne bastınız. Benim makinalarım evet onlar. size katılıyorum ama şu an o makinaları alabilecek kadar maddi gücüm yok. 2018'den sonra nasipse imkanım olacak. Bunu zaten SAZMAN'la da uzun uzun konuştuk. Normalde ben çinli bir makine alacaktım dişimi az daha sıkma kararı alıp son anda bunda karar kıldım.
-
24 Aralık 2016, 22:53
#17
250cc motosikletlerin 20bin bandına dayandığı günlere sonunda geldik demek ki.ne kadar üzücü bir durum ülkemiz için.bu motoru ben de almak için bekliyordum ve 17500tl benim için psikolojik sınırdı.maalesef bu fiyata almayı planlamıyorum şuanda.belki yazın fikrim değişir bilemiyorum.
bu arada hayırlı olsun diyorum.supermoto jant-lastik,28mm fatbar gidon,gidon yükseltme,konfor sele ile tam istediğiniz kıvama kavuşur motor.zira amortisorleri commuterlerle kıyas kabul etmeyecek kadar yumuşak ve de kullanışlı.ben de çok istiyorum almak ama ekmeklerine yağ sürmek istemiyorum.
tekrardan hayırlı olsun
-
24 Aralık 2016, 22:56
#18
hamzarat adlı üyeden alıntı
250cc motosikletlerin 20bin bandına dayandığı günlere sonunda geldik demek ki.ne kadar üzücü bir durum ülkemiz için.bu motoru ben de almak için bekliyordum ve 17500tl benim için psikolojik sınırdı.maalesef bu fiyata almayı planlamıyorum şuanda.belki yazın fikrim değişir bilemiyorum.
bu arada hayırlı olsun diyorum.supermoto jant-lastik,28mm fatbar gidon,gidon yükseltme,konfor sele ile tam istediğiniz kıvama kavuşur motor.zira amortisorleri commuterlerle kıyas kabul etmeyecek kadar yumuşak ve de kullanışlı.ben de çok istiyorum almak ama ekmeklerine yağ sürmek istemiyorum.
tekrardan hayırlı olsun
Çok teşekkür ederim. Ben de sizin gibi düşünüyorum. Konfor sele ve Supermoto jant lastik sanırım ilk yapacağım şeyler olacak. Tabi maliyeti hakkında bir fikrim yok.
-
24 Aralık 2016, 22:58
#19
Mustaphalanx adlı üyeden alıntı
Hocam tam üstüne bastınız. Benim makinalarım evet onlar. size katılıyorum ama şu an o makinaları alabilecek kadar maddi gücüm yok. 2018'den sonra nasipse imkanım olacak. Bunu zaten SAZMAN'la da uzun uzun konuştuk. Normalde ben çinli bir makine alacaktım dişimi az daha sıkma kararı alıp son anda bunda karar kıldım.
plaka ruhsat sigorta bu makinaya 20 bin lira gidecek..20 bin çok temiz ikinci el mt07 ler bulunabilir..daha 4 ay önce 19000 e aldık 2 yaşında düşük km mt07...şimdi 20 bin eder en fazla...
neyse sen alırsın 1 sene sonra sıkılıp 15 e koyarsın ilana biz alırız... piyasa bu şekilde çalışıyor..sıfıra kaça aldığının bir önemi yok..piyasa 2.elde istediği rakama çekiyor ...
-
24 Aralık 2016, 23:02
#20
mete_han adlı üyeden alıntı
plaka ruhsat sigorta bu makinaya 20 bin lira gidecek..20 bin çok temiz ikinci el mt07 ler bulunabilir..daha 4 ay önce 19000 e aldık 2 yaşında düşük km mt07...şimdi 20 bin eder en fazla...
İkinci el 700km'de MT07 ABS daha iki ay önce 20 bine satıldı. Motoru almak değil idame edebilmek mesele. MT07 idol makinelerimden birisidir fakat yakıtı, bakım masrafları, vergisi, sigortası yüksek cc olduğu için beni ziyadesiyle üzebilir. Benim CB 500F'e 2350tl sigorta ödedim. MT07 için çıkacak sigorta fiyatını hayalim almıyor Yani 20000 motosiklet + sigorta bana 23000 dolayına gelir. Vergisi ve şehir içi yakacağı fazla yakıtı da cabası... Özet olarak ben memur adamım ve malesef satın almaktan ziyade alacağım motorun idamesini de düşünmeliyim. Bu anlamda benim için ideal motorun 250cc olması gerektiğine karar kıldım. Tabi bazı şeylerden vazgeçmek zorunda kaldım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)