Enduro-Cross nedir ? Nedir bu çamur sevdamız ? Nedir bu asfalt sevdanız ?
Reklamlar
-
deepdish adlı üyeden alıntı
Kardeşim yaptığın sıralamada 23k lik wr 250 r yer yok mu sence?
Listede fiyatları max limite yaklastirdigim için yazmadım, 20 üstü, 30dan çok geride olduğu için yani.
Ikinci eli tercihe göre alınabilir.
Bi kac üst yorumda bir arkadaşla konuştuk bu konuyu bi iki satir. japonmu , avusturyami(ktm), yoksa husqvarnami(isveç(artık BMW devraldi)) dedik.
Kişisel tercihe göre alınabilecek bir motor.
Kesinlikle klasmanda sesi var WR serisinin.
Reklamlar
-
MrMud adlı üyeden alıntı
Listede fiyatları max limite yaklastirdigim için yazmadım, 20 üstü, 30dan çok geride olduğu için yani.
Ikinci eli tercihe göre alınabilir.
Bi kac üst yorumda bir arkadaşla konuştuk bu konuyu bi iki satir. japonmu , avusturyami(ktm), yoksa husqvarnami(isveç(artık BMW devraldi)) dedik.
Kişisel tercihe göre alınabilecek bir motor.
Kesinlikle klasmanda sesi var WR serisinin.
Husqvarna yı 2013 ten beri ktm üretiyor artık . renk ve plastikleri dışında neredeyse ikiz motorlar . ben husky me yedek parçaları ktm den alıyordum.
ben kendi adıma konuyu şöyle noktalamak istiyorum. 2017 yılında geleceği söylenen yamaha spesialleri bekliyorum . eğer gelirse 1. tercihim yz250x.
yamaha gelmezse 2. tercihim husqvarna te250 2t nin peşine düşeceğim. husqvarna yı ktm den öne almama sebep arka amortisör salıncak bağlantısını daha başarılı buluyorum. tercihlerim iki zamanlı motorlar . dünyada en iyi endurocular genellile iki zamanlı motor kullanıyor. ben dört zamanlı ktm den iki zamanlılara geçtim enduroda bence iki zamanlılar çok daha keyifli. kros yapılacaksa krosun hakkı dört zamanlıdır. piyasadaki çoğu enduroyu kullanma fırsatım oldu en keyif aldığım motorlar husky ve ktm 250 2t ler oldu. harika motorlar ama gül gibidirler dikenleri vardır. bakımlarını kusursuz yapmak gerekir bakarsanız hiç bir motorda alamayacağınız keyfi alırsınız . ihmal ederseniz aynı keyfi biraz daha pahalıya alırsınız :D
-
atilas adlı üyeden alıntı
Husqvarna yı 2013 ten beri ktm üretiyor artık . renk ve plastikleri dışında neredeyse ikiz motorlar . ben husky me yedek parçaları ktm den alıyordum.
ben kendi adıma konuyu şöyle noktalamak istiyorum. 2017 yılında geleceği söylenen yamaha spesialleri bekliyorum . eğer gelirse 1. tercihim yz250x.
yamaha gelmezse 2. tercihim husqvarna te250 2t nin peşine düşeceğim. husqvarna yı ktm den öne almama sebep arka amortisör salıncak bağlantısını daha başarılı buluyorum. tercihlerim iki zamanlı motorlar . dünyada en iyi endurocular genellile iki zamanlı motor kullanıyor. ben dört zamanlı ktm den iki zamanlılara geçtim enduroda bence iki zamanlılar çok daha keyifli. kros yapılacaksa krosun hakkı dört zamanlıdır. piyasadaki çoğu enduroyu kullanma fırsatım oldu en keyif aldığım motorlar husky ve ktm 250 2t ler oldu. harika motorlar ama gül gibidirler dikenleri vardır. bakımlarını kusursuz yapmak gerekir bakarsanız hiç bir motorda alamayacağınız keyfi alırsınız . ihmal ederseniz aynı keyfi biraz daha pahalıya alırsınız :D
2016 te250 sahibiyim. İyiki almışım bu motoru . husqvarna te250; exc ile sixdays arasında bir kalitede bence. Düz excden daha üstün
-
@atilas , 2t hakkında düşüncelerimiz birebir aynı
Diğer konularda da %90 aynı
@Mostro te250 alıp pişman olan bi kişiye rastladım, oda "Neden daha önce almadım" dedi
+299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
-MrMud
-
Arkadaşlar peki Klx 250 için ne düşünürsünüz? Ben pek bilmediğim için eğitim aşamasına klx 150 ile başladım. Her ne kadar 180 boy ve 85 kg olsam da onunla bile inanılmaz keyif aldım. Bunun 250 liliği neden olmasın diyorum ama hakim olmadığım bir segment olduğu için bir bilene sormak güzel olur
-
mostro adlı üyeden alıntı
2016 te250 sahibiyim. İyiki almışım bu motoru
. husqvarna te250; exc ile sixdays arasında bir kalitede bence. Düz excden daha üstün
ben her iki motorada sahip oldum . yukardada yazdığım gibi husky nin arka amortisör bağlantısını ktm den daha başarılı buluyorum . ktm im arkası husky ye göre daha çabuk dağılıyor çamurda dik inişlerde bunu hissediyordum . bir de virajlarda husky yle daha rahat gaz açabiliyordum. husky kullanan bir arkadaşımda kütük geçerken ön tekeri daha rahat kaldırdığını söylüyor ktm e göre
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:13 ----------
Yilldiray adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar peki Klx 250 için ne düşünürsünüz? Ben pek bilmediğim için eğitim aşamasına klx 150 ile başladım. Her ne kadar 180 boy ve 85 kg olsam da onunla bile inanılmaz keyif aldım. Bunun 250 liliği neden olmasın diyorum ama hakim olmadığım bir segment olduğu için bir bilene sormak güzel olur
dual sport düşünüyorsanız crf250l alın bence. klx kötü değil ama malum ikinci eli yok gibi parça bol değil. crf 7 8 bin satıldı Türkiyede klx birkaç yüz tanedir. crf yle enduro yarışına giren bile var
-
Yilldiray adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar peki Klx 250 için ne düşünürsünüz? Ben pek bilmediğim için eğitim aşamasına klx 150 ile başladım. Her ne kadar 180 boy ve 85 kg olsam da onunla bile inanılmaz keyif aldım. Bunun 250 liliği neden olmasın diyorum ama hakim olmadığım bir segment olduğu için bir bilene sormak güzel olur
Arkadaşında dediği gibi klx güzel bir makine fakat yedek parça ikinci el olayı can sıkıcı.
+299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
-MrMud
-
Herkes enduro ile alakalı aklındaki soruları sormuş, sen de hepsine cevap vermişsin MrMud, bi çok kişinin aklının bir köşesinde enduro varmış heralde. Benim de bir sorum var
Sadece arazi sürüşleri için ikinci motor olarak Mondial Xtreme max almayı düşünüyorum Ama oturuş pozisyonu kafama takılıyor. KTM EXC 250 gibi motorların selesi dar ve yüksek, bir de motoru bacaklarınla tutabilmen için motor da dar. Muhtemelen senin TE 250'de de benzer. Ama Modial X-Treme Max in oturuş pozisyonu, selesi ve peg pozisyonu bir comuter motordan farksız görünüyor. Bu sebeple Mondial arazide ayakta sürüş için ne kadar uygun? Videolarda da hiç ayakta süren görmedim.
Mondialde daha dar ve yüksek sele gibi bir değişiklik yapmayı düşündünmü, veya ihtiyacın oldu mu?
-
asinank adlı üyeden alıntı
Herkes enduro ile alakalı aklındaki soruları sormuş, sen de hepsine cevap vermişsin MrMud, bi çok kişinin aklının bir köşesinde enduro varmış heralde. Benim de bir sorum var
Sadece arazi sürüşleri için ikinci motor olarak Mondial Xtreme max almayı düşünüyorum Ama oturuş pozisyonu kafama takılıyor. KTM EXC 250 gibi motorların selesi dar ve yüksek, bir de motoru bacaklarınla tutabilmen için motor da dar. Muhtemelen senin TE 250'de de benzer. Ama Modial X-Treme Max in oturuş pozisyonu, selesi ve peg pozisyonu bir comuter motordan farksız görünüyor. Bu sebeple Mondial arazide ayakta sürüş için ne kadar uygun? Videolarda da hiç ayakta süren görmedim.
Mondialde daha dar ve yüksek sele gibi bir değişiklik yapmayı düşündünmü, veya ihtiyacın oldu mu?
Yani şimdi te250 exc gibi motorları xtreme ile kıyaslayamayız çünkü husky ve KTM olanlar hard makinalar, bunların üzerinde resmen "oturmayami geldik" yazıyor
Xtreme max'ı crf250 tarzı , dual-sport niyetine yani.
Crosstan çok enduro'cu
Commuter ile kıyaslamakta ayıp olmuş be
Yakından gördün mü bilmiyorum xtreme'i, o kadar yüksek commutermi olur
Değişiklik yapmayı düşünmedim çünkü xtreme kullanım çoğunlukla şehir içi gündelik, arada bizim totolarda yoruluyor az oturalim diyor
Seleside gayet rahat bana göre valla
Te250 ile arazi yapmak Ken Block'un fiesta ile rally yapması gibi
Extreme ile arazi yapmak sıradan bi navara ile köy yoluna girip rahat rahat gitmek gibi bilmem açıklayıcı bi örnek oldumu
Kulvarlar hocam kulvarlar, farklılar
+299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
-MrMud
-
Açıklayıcı oldu, teşekkürler.
Xtreme Max'ı yakından görmedim. Comuter derken kötü niyetim yoktu
O zaman başlangıç için, araziye girmek nasıl oluyormuş diye bir denemek için ideal yani diye anlıyorum.
-
asinank adlı üyeden alıntı
Açıklayıcı oldu, teşekkürler.
Xtreme Max'ı yakından görmedim. Comuter derken kötü niyetim yoktu
O zaman başlangıç için, araziye girmek nasıl oluyormuş diye bir denemek için ideal yani diye anlıyorum.
Aynen öyle
Önce bi arazi denilen şey neymiş onu öğrenmek görmek gerek.
Çakıllı zeminden motosikletle hiç geçtin izni bilmiyorum, arka teker sanki asfaltta yanlıyormus gibi sekerek gider, arazide bi tur atalım demek öyle göründüğü kadar kolay değil
Denediğizde "Çok Tehlikeli degil ama çok zor" diyeceksiniz.
+299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
-MrMud
-
Hocam şimdi 300'lük bir KTM alsak eşya niyetine plaka falan çıkarmadan; %37 ÖTV ödemeyecek miyiz?
-
ödeyeceksiniz
-
mostro adlı üyeden alıntı
ödeyeceksiniz
Hemde hissetmeden
+299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
-MrMud
-
Ahmetbahadır adlı üyeden alıntı
Hocam şimdi 300'lük bir KTM alsak eşya niyetine plaka falan çıkarmadan; %37 ÖTV ödemeyecek miyiz?
faturayı hemen kestirmezseniz ötv yi biraz öteleyebilirsiniz. enduro camiasında herkez birbirini tanıdığı için oluyor böyle şeyler.ikinci el ilanlarının bazılarında fatura alıcıya kesilecek yazmaktadır .
kullanıcılar genelde 250 alıp 300 e çevirir motorları . ötv 8 tutuyorsa 4 e alınıyor çevirme kit i.
ben çevirtmiştim motorumu 250 den 300 e . arada çok güç farkı oldu ve yakıt tüketimi çok arttı. arazide en önemli şeyin sürücü ve sürüş tekniği olduğunu anlayınca 300 ü sattıktan sonra tekrar 250 aldım.
-
Aylardır düşünüyorum benim fazeri satayım alayım bir CRF 250L , bu sezonda enduro yapalım diye. Aksiyonu doğayı seviyorum ama uzun yol yapmayıda seviyorum bilemedim şimdi. Heyecanlandırdın bizi kardeş
-
TURAN.RTR adlı üyeden alıntı
Aylardır düşünüyorum benim fazeri satayım alayım bir CRF 250L , bu sezonda enduro yapalım diye. Aksiyonu doğayı seviyorum ama uzun yol yapmayıda seviyorum bilemedim şimdi. Heyecanlandırdın bizi kardeş
enduro kötü bir virüstür bulaştımı tedavisi yok :D
-
Geçen haftadan bir video
-
arada bir girip okuyorum bu yazıyı.. bir çok yerini de ezberledim... bir enduro aşığı olarak gerçekten çok teşekkürler böyle bir yazı yazdığınız için.. hayalim benimde ama kendime hedef olarak belirlediğim bir hayal..
-
+299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
-MrMud
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler