Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
5. sayfa BirinciBirinci ... 34567 ... SonuncuSonuncu

Enduro-Cross nedir ? Nedir bu çamur sevdamız ? Nedir bu asfalt sevdanız ?

    REKLAM ALANI
  1. #81
    crxforever - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2005
    Şehir
    istanbul/bahçelievler
    Motosikleti
    ybr125 2008
    şahane bir motorcu muhabbeti olmuş bu konu.
    125lik emektar motorumla çalışırken bazen toprak görüp yoldan çıkıyorum.bağcılardaki son boş kalan arsalarda lastik izlerimi bırakmak hoşuma gidiyor.ya da uzun yola gitiğimde bu yolun sonu nereye gider diye merak edip sonu görünmeyen patikalara dalarım. kangal mı kovalamadı ayyaşlar mı sarmadı etrafımı bu enduro tutkusu neler yaşattı bana .
    sanıyorum gerçek bir enduro ile çok daha keyifli olacaktır hayat. yoldaş ybrem bir seneye iyice yaşlanınca alternatifler arasına xtreme max 200ü de koydum. ucuz parça yakıt fiyat avantajları var.


    enduro sınıfında beni endişelendiren tek şey lastiklerin şamrellli olup patlama durumu. tubeless lastiğin fitil at bas havayı gitsin rahatlığına o kadar alıştım ki . buna bir çözüm geliştirildi mi ? benim bir arka lastiği söküp takmam yarım saati geçiyor el becerim baya düşük.
    MrMud bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    AliCem Yener - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul/Bahçelievler
    Motosikleti
    yok
    Bana 125cc enduro lazım. A1 ehliyet alacağımdan 125ccyi geçemiyorum. Xt 125r var fiyatı makul fakat eski bir motor düzgün sağlam bulma ihtimalim zor. Yani sorum 125cc enduro lazım bana. Wr125r var bütçemi çok zorlayacağını düşündüğümden dolayı pek yaklaşmıyorum. Umarım ya ben alana kadar 125cc gelir ya da benim görmediğim karanlık tarafta beni bekliyordur.
    MrMud bunu beğendi.

  3. #83

    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Forza 250
    Alıntı MrMud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kendi alacağım, yani ben olsam bunu alacağım bi liste yaparım sizin için Hocam, zaten ikramiye çıkmadı can sıkıntıma iyi gelecek sağolun
    Konuyu takipte kalın listeyi buraya atarım bu gün içinde
    Teşekkür ederim bekliyoruz

    Ben müstakil evde oturuyorum ve etrafım hep dağ bayır, o açıdan hep aklımda tarz değiştirmek.Eğer araziye çıkarsam bu vesileyle benimle birlikte çocuklarım da erken yaşta iyi bir temel eğitim almış olurlar.
    MrMud bunu beğendi.

  4. #84

    Üyelik
    23 Ekim 2008
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Ybr 125
    Alıntı MrMud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kendi alacağım, yani ben olsam bunu alacağım bi liste yaparım sizin için Hocam, zaten ikramiye çıkmadı can sıkıntıma iyi gelecek sağolun
    Konuyu takipte kalın listeyi buraya atarım bu gün içinde
    Eline emeğine saglik kardesim,benim icin cok keyifli oldu senin bu paylasimlarini okumak. Crf rally almayi dusunuyorum. Alternatif olarak baktigim kawa x 300 aciklamis kol boregi gibi fiyatini sagolsun onu eledik kafam uzak ara rahat. Dl 250 gelmiycekmis sanirim zaten sitesine de koymamis hala.

    Butce olarak 25-26k kadar cikabilirim, sen benim yerimde olsan ne alirsin? 2. El tenere tavsiye eder misin?
    Simdiden tesekkurler...
    MrMud bunu beğendi.

  5. #85

    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Forza 250
    MrMud içi dolu anlatım ve etkileyici üslubunla forumu salladın resmen.Muhtemelen bu topicden sonra endurocu sayısı artacaktır
    MrMud bunu beğendi.

  6. #86
    MrMud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Husqvarna TE250
    "Ben olsam şu paraya bunu alırdım" Listesi.(istek üzerine yazılmıştır,şahsi fikrim olmakla beraber Kârlı-kârsız düşüncesi kişiye göre degisebilir)

    5.000tl: Kesinlikle sıfır extreme max 150. Kullanıyorum hiç bir nazını görmedim.

    10.000tl: Düşük model KTM 450 exc.. Yanlız modelinden ve kullanım klasmanindan dolayı ikinci eli çok tehlikeli, yanınızda mutlaka işin erbabiyim diyen biri olmalı, sıradan her klasmana bakan ustalarla bile olacak iş degil.
    Yada Crf250(R) ikinci el. İkinci elini bu limitte bulmak biraz şans biraz çevre ister.
    R serisini tercih etme sebebim Hard makinalara daha sıcak olmam. Eğimli sele sevmemem düz seleyi daha seksi bulmam
    Eğer R serisi bulamazsam, yine Crf250 L serisine yönelirim.
    Eğer 2007-2008 modelleri civarı makinadan anlarım derseniz CRF 450R da olabilir.

    20.000tl: Bu para birimi bana direkt olarak KTM 2013-14 model EXC hatırlatıyor ötesini tanımam.
    Seçenek olsun derseniz sizin için, KTM freeride R , Kawa KX250F olabilir.

    30.000tl:Bu paraya skala dar yani ortası yok pek, ya 22 civarı ya 30 üstü denk geliyor hep.Dediğim gibi ben kendi tercihlerimi söylüyorum sadece.
    KTM 125sx sıfır.(30bini bi kaç lira geçiyor.)
    Yada yada 660Z tenere, 2016 modeli sıfır bulunur heralde diye düşünüyorum, sonuçta 2017ye göreli saatler oldu.

    40.000tl: Şimdi şöyle bi arkaya yaslanalım
    Burayı ben sıralamaya dizerim acımam bu parayla

    1- Husqvarna TE250 "2017 model" sıfır kilometre gıcır gıcır...Hayvan gibi...Zincirlerinin çözülmesini bekleyen bir yaratık.
    Kalite , güç , paranın hakkını verme konusunda tartışmaya dahi girmem.
    36bin civarı fiyat, artan parayı bakıma ayırmak muhteşem olur. İhtiyacınız olacak, çünkü olmak zorunda.Yok para artmasın bakim felan ayrı derseniz limiti zorlayalım.

    2-KTM 250 EXC-F 2017 yeni nesil modeli internette gördüğümde elim ayağım titredi.

    3 - 30bin tl üzerine azcık destek verirseniz KTM 350SX-F

    4- 30bini zırnık yukseltmem derseniz KTM 250SX-F Factory.


    "Lan o paraya o motor alınırmı , onu alacağına bunu al" tarzı tartışma yapmak istemiyorum.
    Ama "Kardeş ben olsam onun yerine bunu alırdım diyen olursa çok güzel fikir alışverişi olur.

    Sadece Enduro/Cross Klasmanı olmak şartıyla !

    "Ya exc alacağıma cbr alırım" diyen olursa kalbini kırarım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:03 ----------

    Alıntı crxforever adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şahane bir motorcu muhabbeti olmuş bu konu.
    125lik emektar motorumla çalışırken bazen toprak görüp yoldan çıkıyorum.bağcılardaki son boş kalan arsalarda lastik izlerimi bırakmak hoşuma gidiyor.ya da uzun yola gitiğimde bu yolun sonu nereye gider diye merak edip sonu görünmeyen patikalara dalarım. kangal mı kovalamadı ayyaşlar mı sarmadı etrafımı bu enduro tutkusu neler yaşattı bana .
    sanıyorum gerçek bir enduro ile çok daha keyifli olacaktır hayat. yoldaş ybrem bir seneye iyice yaşlanınca alternatifler arasına xtreme max 200ü de koydum. ucuz parça yakıt fiyat avantajları var.


    enduro sınıfında beni endişelendiren tek şey lastiklerin şamrellli olup patlama durumu. tubeless lastiğin fitil at bas havayı gitsin rahatlığına o kadar alıştım ki . buna bir çözüm geliştirildi mi ? benim bir arka lastiği söküp takmam yarım saati geçiyor el becerim baya düşük.
    Hocam güzel yorumlariniz için Çok teşekkür ederim

    Şambrel olayı patlarsa zor evet, ama zorlu arazide tubeless lastik 1 hafta dayanamıyor hemen yariliyor
    Gül sevene, diken batar alıştım ben şahsen

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:06 ----------

    Alıntı deepdish adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eline emeğine saglik kardesim,benim icin cok keyifli oldu senin bu paylasimlarini okumak. Crf rally almayi dusunuyorum. Alternatif olarak baktigim kawa x 300 aciklamis kol boregi gibi fiyatini sagolsun onu eledik kafam uzak ara rahat. Dl 250 gelmiycekmis sanirim zaten sitesine de koymamis hala.

    Butce olarak 25-26k kadar cikabilirim, sen benim yerimde olsan ne alirsin? 2. El tenere tavsiye eder misin?
    Simdiden tesekkurler...
    Şimdi yazdım hocam tenere tavsiye ederim
    Enduro'nun has evladıdır Tenere kardesimiz

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:08 ----------

    Alıntı Ahmetbahadır adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MrMud içi dolu anlatım ve etkileyici üslubunla forumu salladın resmen.Muhtemelen bu topicden sonra endurocu sayısı artacaktır
    Hocam ici dolu anlatımın sebebi fazla kitap okumak sanirim
    Bu arada yorumunu okuyunca yüzüm kızardı be hocam estafrllah..
    crxforever ve deepdish bunu beğendiler.
    +299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
    Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
    -MrMud

  7. #87

    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Forza 250
    @MrMud

    Çok faydalı
    MrMud bunu beğendi.

  8. #88
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    @MrMud, Iphone parasına Xtreme MAx 150 ler var 2-3 yaşında, bunlar şehir içi hızları tehlike yaratıyor mu? trafikten geri kalıyor mu? nasıl desem kullanırken bu ne layn langur lungur her yeri oynuyor gibi bir izlenimi var mı?.. ben enduro işine yavaştan bulaşmayı düşünüyorum ve fazlada bütçe ayırmak istemiyorum ama motorlarım ya alman ya japon oldu çinli nasıl merak ediyorum...

  9. #89
    AliCem Yener - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul/Bahçelievler
    Motosikleti
    yok
    Mrmuda sormuşsunuz ama ben yinede bildiklerimi yazayım. Çok da yavaş bir motosiklet değil 90 100sabit gidebiliyorsunuz(bilgilerin hepsini motosikletin konu başlığındaki kullanıcılardan). 90 100de zaten şehiriçinde yeter de artar. Hatta bu motosikleti 210cc filan yapanlar var (cenkito). Motosiklet cidden sağlam. Bende almayı planladığımdan neredeyse tüm sayfaları okudum. Büyük bir problemi olan hatta problemi olan neredeyse görmedim. Çinli ama çinlilerin en sağlamlarından. Bence bayiye gidip kaynaşın.
    cenkito bunu beğendi.

  10. #90
    MrMud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Husqvarna TE250
    Alıntı Darkcity2000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @MrMud, Iphone parasına Xtreme MAx 150 ler var 2-3 yaşında, bunlar şehir içi hızları tehlike yaratıyor mu? trafikten geri kalıyor mu? nasıl desem kullanırken bu ne layn langur lungur her yeri oynuyor gibi bir izlenimi var mı?.. ben enduro işine yavaştan bulaşmayı düşünüyorum ve fazlada bütçe ayırmak istemiyorum ama motorlarım ya alman ya japon oldu çinli nasıl merak ediyorum...
    Hocam ben sıfır aldım , aynı zamanda off-road olan plakasız te 250 sahibiyim , ise gidip gelmek için gündelik kullanıyorum xtreme max'ı.

    Kesinlikle o takır tukur hissi yok ben temiz baktığımı düşünüyorum şahsen.
    Şehir içinde kesinlikle hızdan geri kalma şansınız yok, hatta sıkışık trafikte caddede sürekli kaçacak yer arıyorum.
    Tek problemi ön amortisör bi enduro/Cross yakışmıyor ama vasat değil kesinlikle ! Her türlü iş görüyor.
    Amortisör olayı te250 den dolayıda biraz gariban geliyor olabilir tabi
    Ne kadar ekmek o kadar köfte

    Sıfır kilometresi 4600 lira olan bir motordan beklenileni kat kat fazla veriyor size buna emin olun.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:48 ----------

    Alıntı Ahmetbahadır adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @MrMud

    Çok faydalı
    Isinize yaradıysa ne mutlu bana hocam.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:49 ----------

    Alıntı AliCem Yener adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mrmuda sormuşsunuz ama ben yinede bildiklerimi yazayım. Çok da yavaş bir motosiklet değil 90 100sabit gidebiliyorsunuz(bilgilerin hepsini motosikletin konu başlığındaki kullanıcılardan). 90 100de zaten şehiriçinde yeter de artar. Hatta bu motosikleti 210cc filan yapanlar var (cenkito). Motosiklet cidden sağlam. Bende almayı planladığımdan neredeyse tüm sayfaları okudum. Büyük bir problemi olan hatta problemi olan neredeyse görmedim. Çinli ama çinlilerin en sağlamlarından. Bence bayiye gidip kaynaşın.
    Motoru alırken servis ustası ilk motorunmu diye sorduğunda te250 kullandığımı söyledim, oda bana şöyle söylemişti;

    "Valla kardeşim eğriye eğri, doğru ya doğru. Uma dünya çapında motorlar yapmıyor, hitap ettiğimiz kitle belli.
    Ama bu motor hakkında bu zamana kadar sadece bizim şubemiz 10dan fazla sattı, ve bu zamana kadar 3 arıza şikayeti geldi, iki tanesi yedek depo mandalini jigle sanıp çevirmişler ondan çalışmamış, digeride acil stop düğmesine basmış farkında değil, üçüde ilk motorları olarak almış motor hakkında acemi olan kişilerdi, motorların kabahati yoktu."

    O an klasik satıcı ağızı yapıyor diye iyiymiş dedim pek inanmadım ne yalan söylim.
    Ama cidden zamanla fark ettimki milletin telefon aldığı paraya aldığım bi motor, ancak bu kadar hoş dayanıklı kaliteli olabilir
    AliCem Yener bunu beğendi.
    +299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
    Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
    -MrMud

  11. #91

    Üyelik
    17 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800 XRX - 2015
    Hocam ellerine emeğine ve seni otobüse binmeye zorlayan hava/bakım şartlarına sağlık Yakın zamanda enduro üzerine mesajlaştığımız için zevkle okudum. Benim gibi gün içinde %95 asfalt %5 toprak ve benzeri yollarda süren bir döküm jant endurocu ama aynı zamanda yakın zamanda toprakta eğitim alarak toprak, çamur, orman işlerine bulaşan biri için güzel bir başlık.
    Bir arkadaş sanırım yorumlarda yazmış. Eminim cevap vermişsindir ama bir ekleme yapayım. Triumph Tiger 800 Xrx motorumla Kaz Dağlarına gireyim dedim. Her ne kadar yanlış karar gibi gözükse de aslında iyi ve belirleyici bir karar oldu. Hele ki o zamana kadar çocukluktan cross'cu olan dayımın naked ve Tiger motorlarıma sürekli laf etmesini daha iyi anladım. Belirttiğin gibi 0-50 arası hızla giderek 200kms hızdan daha fazla adrenalin salgılayarak daha fazla zevk alıyorsun. Benim gibi önceden burun kıvıran herkese tavsiye ederim

    ÖZellikle ingilizcesi olanlara https://www.youtube.com/watch?v=666L_qz-gqM&t=276s videoyu öneririm. 3.30'da önemli bilgi veriyor

  12. #92
    MrMud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Husqvarna TE250
    Alıntı Yilldiray adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam ellerine emeğine ve seni otobüse binmeye zorlayan hava/bakım şartlarına sağlık Yakın zamanda enduro üzerine mesajlaştığımız için zevkle okudum. Benim gibi gün içinde %95 asfalt %5 toprak ve benzeri yollarda süren bir döküm jant endurocu ama aynı zamanda yakın zamanda toprakta eğitim alarak toprak, çamur, orman işlerine bulaşan biri için güzel bir başlık.
    Bir arkadaş sanırım yorumlarda yazmış. Eminim cevap vermişsindir ama bir ekleme yapayım. Triumph Tiger 800 Xrx motorumla Kaz Dağlarına gireyim dedim. Her ne kadar yanlış karar gibi gözükse de aslında iyi ve belirleyici bir karar oldu. Hele ki o zamana kadar çocukluktan cross'cu olan dayımın naked ve Tiger motorlarıma sürekli laf etmesini daha iyi anladım. Belirttiğin gibi 0-50 arası hızla giderek 200kms hızdan daha fazla adrenalin salgılayarak daha fazla zevk alıyorsun. Benim gibi önceden burun kıvıran herkese tavsiye ederim

    ÖZellikle ingilizcesi olanlara https://www.youtube.com/watch?v=666L_qz-gqM&t=276s videoyu öneririm. 3.30'da önemli bilgi veriyor
    Eyvallah hocam çok sağolun güzel yorumunuz için
    Böyle güzel yorumlar Enduro/Cross merakı uyanan kişiler gördükçe, daha fazla ne katabilirim ne anlatabilir ne konuda bilgilendirebilirim diye düşünüyorum deli gibi.
    Bir arkadaşım Vlog açmamın iyi olacağını söyledi fakat suanki eline kamera alan herkesin "Vlogger" olması durumu yüzünden yaklaşmıyorum.

    Eğer standartın dışında, eğlenceli bilgilendirici bi konsept bulursam youtube üzerinden olmasada forum için sabit bir başlık altında sadece MT ailesine karşı Günlük tutma fikri aklımda.
    İki beğeni aldı ego savaşına girdi demeyin lütfen
    Piyasadaki "Arazici" abilerin kardeşlerin, Hatta ablaların sayısındaki azalma moralimi bozuyor.
    Hem yazmak iyidir iyi
    +299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
    Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
    -MrMud

  13. #93

    Üyelik
    24 Ağustos 2013
    Anahatlarıyla okudum konuyu . enduro yapan biri olarak yamaha wr250f ve gasgas tavsiye ediyorum. 10 yaşında wr250f ve 5 yaşında yamaha motorlu gasgas ın motorları hiç açılmamış halde enduroda kullanıldığını biliyorum .ktm ve husqvarnaya bu sürede birçok defa motor atarsınız. kendim 2zamanlı husqvarna dan sonra ktm 250 exc ye geçtim . çok keyifli makinalar ama işin gerçeği japonlar daha dayanıklı.

  14. #94
    MrMud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Husqvarna TE250
    Alıntı atilas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anahatlarıyla okudum konuyu . enduro yapan biri olarak yamaha wr250f ve gasgas tavsiye ediyorum. 10 yaşında wr250f ve 5 yaşında yamaha motorlu gasgas ın motorları hiç açılmamış halde enduroda kullanıldığını biliyorum .ktm ve husqvarnaya bu sürede birçok defa motor atarsınız. kendim 2zamanlı husqvarna dan sonra ktm 250 exc ye geçtim . çok keyifli makinalar ama işin gerçeği japonlar daha dayanıklı.
    Japon mx sahibi olmadım ama kullanmışmışım var, sağlam motorlar elbet kaliteliler.
    Ama bence bir klasmanda en iyi olabilmek için gereken altın kural sadece o klasmana odaklanmak. Mesela Chopper denilince akla Harley Davidson gelmesi gibi.
    GasGas bunu yapıyor ama yamaha malum..
    Tabi yamahayi kötülemiyorum, ki Yamaha bir çok modeliyle kendini kanıtlamış Motosiklet dünyasının ana direklerinden birisi.
    Ama bir wr250f ile rampadan 8-9 metre yükseldikten sonra yere indiğinizde motor bloğu kısmından ikiye ayrılması ne kadar olasılık bilemedim.
    Tabi bizim gibi amatör sürücüler bu bahsettiğim rampa uçuşu yapmayacak muhtemelen sadece maksimum durumu düşünüyorum.
    Husqvarna ve KTM'in Enduro/Cross şampiyonlukları sayısız
    Dediklerinizde haklı olabilirsiniz Japon uzun süreli kullanmadım, ama KTM ve Husqvarna çok kullandım çok sürdüm çok enduro yaptım, ve bu iş için uretilmisler
    Sağolun fikrinizi paylaştığınız için.
    +299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
    Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
    -MrMud

  15. #95
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    40 bin TL civarına bence
    Ktm exc f 350 de eklenmeli

    20-25 bin TL arasına da sıfır wr250R iyi gider
    MrMud bunu beğendi.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  16. #96

    Üyelik
    24 Ağustos 2013
    Alıntı MrMud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Japon mx sahibi olmadım ama kullanmışmışım var, sağlam motorlar elbet kaliteliler.
    Ama bence bir klasmanda en iyi olabilmek için gereken altın kural sadece o klasmana odaklanmak. Mesela Chopper denilince akla Harley Davidson gelmesi gibi.
    GasGas bunu yapıyor ama yamaha malum..
    Tabi yamahayi kötülemiyorum, ki Yamaha bir çok modeliyle kendini kanıtlamış Motosiklet dünyasının ana direklerinden birisi.
    Ama bir wr250f ile rampadan 8-9 metre yükseldikten sonra yere indiğinizde motor bloğu kısmından ikiye ayrılması ne kadar olasılık bilemedim.
    Tabi bizim gibi amatör sürücüler bu bahsettiğim rampa uçuşu yapmayacak muhtemelen sadece maksimum durumu düşünüyorum.
    Husqvarna ve KTM'in Enduro/Cross şampiyonlukları sayısız
    Dediklerinizde haklı olabilirsiniz Japon uzun süreli kullanmadım, ama KTM ve Husqvarna çok kullandım çok sürdüm çok enduro yaptım, ve bu iş için uretilmisler
    Sağolun fikrinizi paylaştığınız için.
    gasgas 2012 ktm 250 excf 2011 husky te250 2015 ktm 250 exc 2016 3 yılda sahip olduğum motorlar . her hafta sonu enduro yaparım . ktm ve husqvarna dediğiniz gibi çok keyifli makinalar tam bu iş için üretilmişler . sıfırken harikalar ama 2 3 yaşa doğru masrafları artmaya başlıyor . 2 ktm ve 1 husky ye harcadığım paraları düşünerek yazıyorum bu yorumu . şu anda husky ve ktm den daha çok keyif verecek spesial enduro motor yok Türkiyede ama masraflı motorlar benim için . Japon lar motor getirmediği için sherco beta tm de ikinci eli ağır ve yedek parça zor bulunduğu için meydan ktm ve husky ye kalmış durumda.
    cenkito bunu beğendi.

  17. #97
    MrMud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Husqvarna TE250
    şu anda husky ve ktm den daha çok keyif verecek spesial enduro motor yok Türkiyede ama masraflı motorlar benim için . Japon lar motor getirmediği için sherco beta tm de ikinci eli ağır ve yedek parça zor bulunduğu için meydan ktm ve husky ye kalmış durumda.
    Yazıyı tabi komple okudu ama bu durumu özetliyor dediginiz gibi, siz sahip çıkmazsanız biz sahip çıkarız diyolar, ve masraf bakim istiyolar.
    Yedek parca dolu istanbulda, ama olmasaydı keşke dedirtiyor fiyat görünce malesef.

  18. #98

    Üyelik
    24 Ağustos 2013
    geçenlerde bir videoda Yamaha yetkilisi 2017 de Türkiye ye yz serisi gelecek diyordu . yz250x getirirlerse süper olur.

  19. #99
    MrMud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Husqvarna TE250
    Alıntı atilas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçenlerde bir videoda Yamaha yetkilisi 2017 de Türkiye ye yz serisi gelecek diyordu . yz250x getirirlerse süper olur.
    Ondanda haberim var yamaha yetkilisi söylediğine göre gelir diyorum ama niyeyse inanasim gelmiyo, gelirsede kawasaki gibi 300versys tipi motora 28bin istemezler inşallah.
    +299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
    Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
    -MrMud

  20. #100

    Üyelik
    23 Ekim 2008
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Ybr 125
    Kardeşim yaptığın sıralamada 23k lik wr 250 r yer yok mu sence?


5. sayfa BirinciBirinci ... 34567 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler