Emeğinize sağlık, duygularıma tercüman oldunuz, saygılar
Emeğinize sağlık, duygularıma tercüman oldunuz, saygılar
Yaşın kaç bilmiyorum kardeşim, şahsen ben 12-13 yaşlarında başladım bana motor alın demeye, o yaşta hayatta almazlardı elbet, o zamanlar maddi durumda müsait değildi zaten.
Ama ben yıllar sonrası için yol yapmaya başlamıştım, 14-15 yaşlarında başladım mahalle esnafının tüpçü motorlarını yalvar yakar sürmeye, o yaşlarda mahalleli tarafından adım "motorcu" olmaya başlamıştı
Yıllar geçti askerlikten döner dönmez elim para tutunca direk net söyledim "Ben motor aliyorum".
O saatten sonra zaten fark ettilerki hiç biri beni durduramayacak
Sık dişini alacaksın elbet, ama cross alacaksın değil mi !?
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:34 ----------
Eyvallah hocam sağolasın.
Muhteşem bir yazı olmuş, bilgiler ve paylaşım için teşekkürler. İki hafta önce bahsettiğiniz gibi enduro derslerine başladım. Şu an toprakta 6. saatimi tamamladım haftasonunu iple çeker oldum. O zehir bünyeme girdi. Tek pişmanlığım bugüne kadar başlamamış olmam zira hocamın söylediğine göre bu işte yetenekliyim. 4 Saatlik daha dersim var, şimdiden 4 zamanlı bir motor arayışındayım. Naked motorum satışta, sattığım gün KTM exc-f 250 veya Husky Fe 250 için ödeme yapacağım. Benim için dua edin aracım bir an önce satılsın
Tüm eğitim boyunca FE 250 ile ders aldım. İlk göz ağrım denilebilir Arazi çok çok farklı bir dünya. Günlük kullandığım motorum 800cc paralel çift silindir bir motor olmasına rağmen arazi koşullarında FE gözlerden yaş akıtacak kadar güce sahip. Çok kararsızım ama öncelikle çıplak motordan kurtulmam lazım, fiyatı iyice aşağı çektim. Alıcı çıktığında karar aşamasında sizle de konuşmak isterim.
Forumdan özel mesaj atmaniz yeterli bana ulaşmak için isterseniz telefon numarası da veririm sorun değil.
Ama naked'i satarken bi an önce Araziye gideyim deyip fiyatı öldürmeyin dikkat edin...
Hava şartlarından dolayı en azından mart sonlarına kadar satmak için vaktiniz var diye düşünüyorum.
Satarken açıklamanıza Cross takas düşünülebilir dedinizmi ?
Belki düşük bir ihtimal güzel bi fırsat çıkabilir hiç belli olmaz.
Olta atmakta fayda var.
+299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
-MrMud
Evet ilanda takas opsiyonu ve düşündüğüm araçları belirttim. Dediğiniz gibi kafamda belirlediğim bir fiyat var onun aşağısına inmeyi düşünmüyorum. Takas opsiyonu olan diğer düşük saatteki, bakımlı kafama yatan spesyal makinelere de teklif yolluyorum. 1-2 kişi ilgilenir gibi oldu. Bekleyip göreceğiz, bakalım belki yakışıklı bir Husky veya bir six days çıkar şansımıza
Mobilden o kadar güzel ve düzgün yazmak, bi Enduro/Cross'cuya yakışmadı ama
Keyf ile okudum. Kirlenmek istiyorum İçim yandı zaten dağlara kar düşmüş, İşyerinden izliyorum. Benimki Saf kanlı değilse bile, Pençeleri dişli Pazara kadar tutar bu kar umarım!
Bu konuda efsane sixdays turnuvalarından bahsetmeyi düşündüm , ama sonra çok uzun konu olduğu için hiç girmeyip vazgeçtim
Sixdays modelleri ismini nerden aldı bilmiyorsanız bi araştırın, bi kat daha çekici gelecek KTM sixdays serisi
SixDays ayrı bi kültürdür gözümde
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:48 ----------
Hocam yüreğinize sağlık okuduğunuz için, ve mondial xtreme bile çok zorlamadan arazide sizi keyiften 4 köşe etmeye yeter emin olun.
Husqvarna'yı sadece bizim artist arkadaşlar kafa tuttuğunda salıyorum araziye, plaka yok malum
Onun haricinde extreme bile beni arazide hiç üzmedi, tabi dikkat edip yemeğini suyunu eksik etmediğiniz sürece
+299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
-MrMud
İstanbula yolum düştüğünde kapını çalcam çayını içmeye mrmud. Şu offroad işine benim kadar seven birini görmek sevindirici. :D
aha burda da az da olsa birkaç enduro sever varmış
bi dünya endoruya yakın motor sayılmış söylenmiş ama bunu bi şekilde unutmuşsunuz..
bizde bu işi yapıyoruz hafta sonları dağ bayır gezeriz ..
kamp işte kendi çapımızda takılıyoruz..
biraz ağır çok yönlü bi motosiklet seçmek zorunda olduğumuzdan tenere aldım
imkanlar el verse tabi düşük cc hafif bi motor alır
uzun yola giderken de daha güçlü birşeyler alır keyfimize bakarız..
Sonunda biri beni anlamış ve burada motosiklet tarzları/sınıfları hakkında defalarca anlatmaya çalıştığım şeyi tane tane anlatmış. Bende 660 Tenere var ama Kuba Black Cat alsam mı diyorum sen düşün.
Örn: http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post4041977
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:50 ----------
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post3549461
CRF 250L 11000 Km, GW 250 12000 Km, XT 660Z 39000 Km, VFR 800X 6000 km
@MrMud Yazını baştan sona okudum çok keyifliydi içimdekileri dökmüşsün ama benim için biraz geç oldu bu aşkı öğrenmek. Motosikletim mondialin vulture'u alırken bayi de xtreme max yoktu ve çok çirkin görünüyordu fotoğraflarda o zamanlar gözüme, sonradan arkadaşıma aldık baya binme fırsatım oldu(kızlığını bile aldım arkadaş başta kullanmayı bilmiyor diye :D ) gel gelelim dediğin gibi hep asfaltı hapishane olarak düşünmüşümdür, yani sana bu yol çizilmiş ya burdan gideceksin ya da gitmeyeceksin. Ama enduro-cross tarzında "ulan şu yol nereye gidiyormuş" diyip bakir çıt sesin çıkmadığı alanları braaap!! sesleriyle kirletme keyfi hiçbirşey de yok sanırım burda hemfikiriz seninle.
Kendi motorumu başlarda cross enduro tarzı kullanmaya başladım daha doğrusu aradığım şeyin hızdan çok akrobasi ve özgürlük olduğunu anladım geniş gidon, arazide ayakta sürüş, kasis gördüğümde gaz açıp üzerinden uçup arka teker üstünde kontrollü düşmeye çalışmak vs bunlar sürekli yaptığım şeyler. Fakat beni durduran birşey oluyor ve çıldırıyorum buna! AMÖRTİSÖRLER! Söylediğin gibi bel kemiği enduro işinin. Motorun çekişi düşük olsun(Xtreme maxin vulture'a göre bariz düşük çekişi) çok farketmiyor, ama amörtisörler leş ise keyif işi toprakta bitiyor maalesef..
Sonra baktım ki istediğim şey daha farklı. Bir çift silindir makina olsun 50-60 beygir, 50-60 da tork olsun, Titreşim tek silindire göre az olsun, amörtisörlerin hareket mesafesi fazla ve toprak yollarda dağ yolları yangın yollarında hem kıçını kaydıra kaydıra toprakta yardırabileyim hemde asfaltta şehir içinde kaldırımdan hoplayim zıplayim ve şehirler arası yollarda sollamalarda 150 160 rahat görsün. Sanırım "scrambler" kafası tam bu sırada devreye giriyor. Hondanın 96 model Transalp600v bu işe uygun gibi(Emaneten kullandığım çok keyifli bir motor), biraz ağırlığı fazla ama ön 21 arka 17 inch tel jantlar "araziye gelirim haaa" diyor. Ne dersin yapabilir miyiz bu motordan scrambler, şöyle güzel bir depo, onu koruyacak büyüklükte koruma demirleri AEA'nın wunderwaffe videosunda dediği gibi "biri kapı açtığında sen mi sağlamsın ben mi hadi bakalım?" diyebileceğin tarzda birşeyler. Bu hayallerimden niye bahsediyorum sana, bulmuşum bir toprak sever hasbihal ediyoruz işte..
Ne mi diyorum? İşte buyrun..
Tenere ile birtek parkurluk Hardcross yapılmaz Hocam, onun dışında dere, su geçiti felan alayına giden bi makina, bence gayet güzel bi seçim yani
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:19 ----------
Senin içinde Enduro değil Hardcross uktesi kalmış hocam sana en azından bi Sx250 felan lazım
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:20 ----------
Hocam sayfalarca yazmayıp bi cümleyle özet geceyim de için sızlasın.
Geçen hafta hava açık güneşli , Lan dedim Husq, plakan yok ama senle de bi kaçamak yapmazsam gözüm acik giderim , ayak marşına abanmamla komşuların pencereye uzanması bir oldu, bizim evin hemen çıkışı sağa yada sola viraj almakalmak zorunda bırakır, iyiki bırakmış, sağ ayağı yere koyup hafif tozlu yolda arka tekeri öyle bir savurdumki, kalbim ağzımda attı heycandan, o parmak uzunluğunda ki lastik dişleri asfalta bi kitlendi, ön teker 100m boyunca yere temas edemedi, motor resmen yere inmedi.
O viraja girişimden sonra mahallenin bebeleri ise gideren görünce abi yine yapcanmi diyo şimdi
Yazının sonuna video paylaştıysan eger bende hata veriyor birşey göremedim fakat Wundervaffe olayini gördüğüm de ilk dediğim şey, abi yaptinmi böyle kendi emeğinle yapacaksın işte dedim, baştan sonra kendi yaptığım bi cross hayal ettim.
Ama ne yazıkki teknik konuda kendi motorumu yapacak kıvamda değilim
+299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
-MrMud
A1 alıyorum.125cc cross la başlamak hem sarmaz,hem de cc sine göre çok pahalı bence.A2 alınca benimde bir cross alasım var En azından honda crf250l...
125cc cross neden sarmıyor ki ?
Xtreme max ile seni artçı olarak 5dk gezdirsem, en yakın mondial bayiine çek diye bağırırsın
Hız yapamazsın orası ayrı , taş catlasın 100km ki o bile zor, ama kuru toprak zeminde bile yarım saat ileri geri gitsen, arka tekeri iki sahurdan yerden az bi toz kalksa aklın ensenden çıkar hocam imkan varsa bi yerde test sürüsü yap demek istediklerimi daha iyi anlayacaksın
+299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
-MrMud
@mrmud eline sağlık
Yanlız değilsin
Bendende +1
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Selam xtreme max'ı o kadar tatlı övmüşsün ki klx mi crf mi wr250 mi desem xtreme şıklarda niye yok diyeceksin sanırım. 😀 Cross meraklısı olarak ilk işim bunu incelemek olacak malum japonlar pahalı. Yazın da harika olmuş crosstan pulsara yönelmiştim tekrar iştahım kabardı
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)