Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Motorum Çalışmıyor Lütfen Yardımcı olun..

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    21 Aralık 2016
    Merhabalar arkadaşlar ilk motorum ve neyapıcağımı bilmiyorum motorum gecen gün yağmurdan sonra kuruduktan sonra çalıştırayım dedim lakin çalışmadı gıv gıv ses geliyordu marşa basınca sorunun aküden olduğunu tahmin ediyordum bu arada motorum KADIRGA 250 SPİTZER RACİNG dün motor kirliydi güzelce bi yıkıyayım dedim yıkadım temizledim iyice kuruladım motoru calıstırdım karsı tarafa gecırdım motoru istop ettim garaja koymak için çalıştırdım çalışmadı yine gıv gıv etti sanki akü bitti son demlerini yasıyor gibi üstündeki scooter 12v 7 amp bi akü vardı tafsiyelr üzerine yamaha servisinden 12v 9 amp bi akü aldım taktım şimdide başka sorunla karşı karşıyayım bunu acıklıyamıyorum video atıcağım sizlere bana yardım cı olursanız sevinirim okuduğum marş rublesinde kanatindeyim videoda bakıcaksınız göreceksiniz bana yardımcı olursanız sevınırm şimdiden teşekkürler

    videom aşağıdadır.



    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    24 Ağustos 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6N 2014 - HONDA CRF250L 2013
    Bujide su kalmış olabilir. Söküp başlığını kurulayabilir misin? Yine başka elektronik akşamlara şu gitmiş olabilir. Bana sudan kaynaklanan bir durum gibi geldi. Kolay gelsin.
    tolgahantayl bunu beğendi.

  3. #3

    Üyelik
    21 Aralık 2016
    tavsiyeni deniyeceğim motorun üzerini kapattım yağmur gelicekmiş buraya 1-2 gun bekleticem belki kurur su girdiyse ve bujiyide o süre zarfında sökücem kuruluyacağım yani şöyle kırmızı jikle acık ve marsa bastıgımda sanki boş dönüyor calıstırmıyor bu arada böyle yaptıgında motoru vurdurma seklıyle vurdurdum calısmıstı kapattıgımda tekrar boyle yaptı

  4. #4

    Üyelik
    21 Aralık 2016
    dediğinizi denedim yine çalışmıyor.arkadaşlar başka yardımcı olacak kimse yokmu acaba?

  5. #5
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Hava soğutma ve karbüratörlü bir motosiklet ise bu havalarda normal. Çok zorlayıp iyice aküyü pert etme, vurdurmayı dene.
    Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]

    Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]

  6. #6
    MrMud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Husqvarna TE250
    Alıntı Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hava soğutma ve karbüratörlü bir motosiklet ise bu havalarda normal. Çok zorlayıp iyice aküyü pert etme, vurdurmayı dene.
    Vurdurmayı dene , vitesi 2 ye al debriyajı sık hafif yokuş bul sal aşağı debriyajı biraz hızlandıktan sonra çat diye bırak..
    DİP NOT ! : Yokuş aşağı saldığın yol boş olsun çünkü debriyajı bıraktığında motor biraz tepinecek panik yapma gaz ver hafif hafif.

    Ilı motorum dediğin için vurdurmayı bilmiyosundur diye anlatayım dedim.

  7. #7
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı MrMud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ............vitesi 2 ye al debriyajı sık hafif yokuş bul sal aşağı debriyajı biraz hızlandıktan sonra çat diye bırak..........
    aman dikkat, lastik soğuk yerler ıslak 2. viteste öyle çat diye debriyajı bırakırsan arka teker kilitleyebilir düşersiniz, 3 . vites hatta çok dik bir yokuşa denk geldiyseniz 4 daha iyidir, 2 yi düz yolda biri itiyorken kullanin.

    daha önce vurdurup çalıştığını yazmış demekki aku zayıf,akü yeni değiştiğine göre şarzda sıkıntı olabilir,aku üzerinden voltajı ölçtür 14 un altindaysa sargılarda veya konjektorde arıza vardır.

  8. #8
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Alıntı MrMud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vurdurmayı dene , vitesi 2 ye al debriyajı sık hafif yokuş bul sal aşağı debriyajı biraz hızlandıktan sonra çat diye bırak..
    DİP NOT ! : Yokuş aşağı saldığın yol boş olsun çünkü debriyajı bıraktığında motor biraz tepinecek panik yapma gaz ver hafif hafif.

    Ilı motorum dediğin için vurdurmayı bilmiyosundur diye anlatayım dedim.
    O zaman şöyle yapalım

    Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]

    Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]

  9. #9
    MrMud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Husqvarna TE250
    Alıntı Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Video açılmadı bende hocam ne olduğunu göremedim, vurdurmayivurdurmayı denerken takla atan birinin videosu felan mi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:04 ----------

    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aman dikkat, lastik soğuk yerler ıslak 2. viteste öyle çat diye debriyajı bırakırsan arka teker kilitleyebilir düşersiniz, 3 . vites hatta çok dik bir yokuşa denk geldiyseniz 4 daha iyidir, 2 yi düz yolda biri itiyorken kullanin.

    daha önce vurdurup çalıştığını yazmış demekki aku zayıf,akü yeni değiştiğine göre şarzda sıkıntı olabilir,aku üzerinden voltajı ölçtür 14 un altindaysa sargılarda veya konjektorde arıza vardır.
    Haklisiniz mevsim olayını düşünmedim, ıslak zeminde sıkıntı olabilir, sizin söylediğiniz daha mantıklı.
    +299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
    Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
    -MrMud

  10. #10
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Alıntı MrMud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Video açılmadı bende hocam ne olduğunu göremedim, vurdurmayivurdurmayı denerken takla atan birinin videosu felan mi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:04 ----------



    Haklisiniz mevsim olayını düşünmedim, ıslak zeminde sıkıntı olabilir, sizin söylediğiniz daha mantıklı.
    Youtube üzerinden " motosiklet vurdurmak " yazarsanız çıkacaktır. Hatta AEA anlatıyor.
    Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]

    Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]

  11. #11
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    Youtube engellenmiş yine. VPN ile izleyin.

  12. #12
    atreyu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    '12 Ktm EXC 250
    Eski motorumda kış aylarında benzer sıkıntı yaşıyordum. Sebebine gelirsek(yanlış bilmiyorsam) karbüratörde biriken suydu. Karbüratörde, alt tarafa doğru tahliye amaçlı bir vida bulunmakta onu gevşetip akmasına izin ver. Benim motorda kış aylarında bu sorun tekrarlıyordu. Bujinin ıslanması biraz düşük bir ihtimal fakat kontrol etmekte tabiki fayda var lakin önce karbüratörü kontrol etmeni öneririm. Eğer sıkıntın bu ise hallolacaktır.

  13. #13

    Üyelik
    10 Aralık 2016
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    joymax 250, R25 mat gri
    Benim sym 250i de de aynı sorun var. Ateşleme almıyor yağmurda ıslandıktan sonra oldu. Bu karbüratör altı vidayı nasıl anlarım? Bir resim ile gösterecek bir arkadaşımız varsa çok makbule geçer teşekkürler

  14. #14
    atreyu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    '12 Ktm EXC 250
    Üşenmeyip, çok zaman önce Cenkito adlı arkadaşın gönderisini buldum :D Belki bu paylaşım işinize yarayabilir.
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post3684618
    Genelde o kısımda bir tahliye hortumu oluyor(Benim eski motorda düşmüştü).

  15. #15

    Üyelik
    10 Aralık 2016
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    joymax 250, R25 mat gri
    Alıntı atreyu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üşenmeyip, çok zaman önce Cenkito adlı arkadaşın gönderisini buldum :D Belki bu paylaşım işinize yarayabilir.
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post3684618
    Genelde o kısımda bir tahliye hortumu oluyor(Benim eski motorda düşmüştü).
    Süpersin yarın gündüz gözüyle bakarım


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler