Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

''Bridgestone Battlax S20 Evo'' bu lastiği nasıl bilirsiniz?

    REKLAM ALANI
  1. #1
    muhammetcon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-09 (2018)
    http://www.motolastik.com/2013-super...a-testi-pmn229

    Bayağı araştırdım ama türkçe bi inceleme yada tavsiyeye pek ulaşamadım.Sadece bir tane buldum oda bu paylaştiğim inceleme.Sadece bir yorumlada bu işe girecek kadar güvenemedim.Motor r25 şuan üstünde rosso 2 ler var çok memnunum fakat bu testte rosso'dan daha iyi olduğu kanıtlanmış.Bende daha fazla bilgi verebilecek bir büyüğüm,bir kardeşim belki vardır diye buraya konu açma gereği duydum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    11 Eylül 2013
    Şehir
    İst.
    Motosikleti
    V-Strom 650
    Alıntı muhammetcon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.motolastik.com/2013-super...a-testi-pmn229

    Bayağı araştırdım ama türkçe bi inceleme yada tavsiyeye pek ulaşamadım.Sadece bir tane buldum oda bu paylaştiğim inceleme.Sadece bir yorumlada bu işe girecek kadar güvenemedim.Motor r25 şuan üstünde rosso 2 ler var çok memnunum fakat bu testte rosso'dan daha iyi olduğu kanıtlanmış.Bende daha fazla bilgi verebilecek bir büyüğüm,bir kardeşim belki vardır diye buraya konu açma gereği duydum.
    Ben de benim ktm'ye rosso 2'den sonra bunları takdırdım. Bu havalarda da kullanıyorum. Daha bugün 100 km yaptım. Bahçeşehir'den Dudullu'ya. Dudulla'da kar vardı hatta. Yağmur, çamur rosso'larla bir fark görmedim. Yalnız güzergahım TEM üzerinde dümdüz. 35 km yolum var, yol üstünde saysan 3 tane viraj vardır. Bunlarda da herhangi bir güvensizlik hissetmedim. Ben öneririm, pirellilerin 2/3 fiyatı.
    ...garip... bunu beğendi.

  3. #3
    muhammetcon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-09 (2018)
    Alıntı byanmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de benim ktm'ye rosso 2'den sonra bunları takdırdım. Bu havalarda da kullanıyorum. Daha bugün 100 km yaptım. Bahçeşehir'den Dudullu'ya. Dudulla'da kar vardı hatta. Yağmur, çamur rosso'larla bir fark görmedim. Yalnız güzergahım TEM üzerinde dümdüz. 35 km yolum var, yol üstünde saysan 3 tane viraj vardır. Bunlarda da herhangi bir güvensizlik hissetmedim. Ben öneririm, pirellilerin 2/3 fiyatı.
    Hocam öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim.Çabuk ısınır mı rossoya göre?Yada bir fark hissettiniz mi olumsuz olarak?
    Only Ride..

  4. #4

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı byanmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de benim ktm'ye rosso 2'den sonra bunları takdırdım. Bu havalarda da kullanıyorum. Daha bugün 100 km yaptım. Bahçeşehir'den Dudullu'ya. Dudulla'da kar vardı hatta. Yağmur, çamur rosso'larla bir fark görmedim. Yalnız güzergahım TEM üzerinde dümdüz. 35 km yolum var, yol üstünde saysan 3 tane viraj vardır. Bunlarda da herhangi bir güvensizlik hissetmedim. Ben öneririm, pirellilerin 2/3 fiyatı.
    Yardımı dokunur diye;
    2 yıl evvel Bridgestone S20F serisini kullanmıştım (Hornet 600'ümde), şu an Pirelli Diablo Rosso Corsa var, onlarla aynı ayarda hatta sanki S20F'ler daha iyidi....Ama seninki S20 evo-herhalde bir yeni modelidir/serisidir....Battlax bt-12,16 gibi seriylen alakası yoktur bunların...İyidir-S 20F gerçekten çok İYİ bir lasik.
    The Power of The Dreams.

  5. #5
    muhammetcon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-09 (2018)
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yardımı dokunur diye;
    2 yıl evvel Bridgestone S20F serisini kullanmıştım (Hornet 600'ümde), şu an Pirelli Diablo Rosso Corsa var, onlarla aynı ayarda hatta sanki S20F'ler daha iyidi....Ama seninki S20 evo-herhalde bir yeni modelidir/serisidir....Battlax bt-12,16 gibi seriylen alakası yoktur bunların...İyidir-S 20F gerçekten çok İYİ bir lasik.
    Anladım hocam cok teşekkür ederim faydalı yorumunuz için.Birde motolastik.com la bizzat görüşecem bu testi adamlar yapmışlar ve şuan rosso satıyolar ellerinde bu lastikten yok yorumları ne olacak bakalım.

  6. #6
    Sabırsız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2014
    Motosikleti
    ZXr
    Yotube da 'karaşahin' diye biri var r25 ondada bridgestone s20 var baya güzel viraja giriyor.

  7. #7
    muhammetcon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-09 (2018)
    Alıntı Sabırsız adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yotube da 'karaşahin' diye biri var r25 ondada bridgestone s20 var baya güzel viraja giriyor.
    Arkadaşı bulamadım.Var mıdır hocam linki ?
    Only Ride..

  8. #8
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Bir lastiğin viraja girebilmesini yeterli değil, gerekli bir neden olarak görüyorum. O yüzden videodan insanların nasıl kullanabildiklerini görüp, lastiğe maal etmek yerine yabancı sitelerdeki oylama yorum ve karşılaştırmaları okumak izlemek gerek. Yabancı dil yoksa bir ara bakayım/bakalım senin için

  9. #9
    muhammetcon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-09 (2018)
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir lastiğin viraja girebilmesini yeterli değil, gerekli bir neden olarak görüyorum. O yüzden videodan insanların nasıl kullanabildiklerini görüp, lastiğe maal etmek yerine yabancı sitelerdeki oylama yorum ve karşılaştırmaları okumak izlemek gerek. Yabancı dil yoksa bir ara bakayım/bakalım senin için
    Zahmet olmazsa rica etsem bi bakar mısın? Ben şöyle düşünüyorum birazda,sonucta oradaki yollarla bizim yollarımız aynı değil yanıltmasın falan.
    Only Ride..

  10. #10
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı muhammetcon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zahmet olmazsa rica etsem bi bakar mısın? Ben şöyle düşünüyorum birazda,sonucta oradaki yollarla bizim yollarımız aynı değil yanıltmasın falan.
    Acelesi yoksa ona daha müsait bir zamanda bakayım...Bizim buralar nasıl, sizin oralar nasıl ?
    Bir de bahsettiğin testlerdeki toplam puanı esas belirleyici faktör düşünmemek lazım.lastiğin ıslak yol tutuş,kuru yol tutuş,ömür,kontrol, viraj gibi farklı kabiliyetleri var.
    Az silindir, çok iş

  11. #11
    muhammetcon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-09 (2018)
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Acelesi yoksa ona daha müsait bir zamanda bakayım...Bizim buralar nasıl, sizin oralar nasıl ?
    Bir de bahsettiğin testlerdeki toplam puanı esas belirleyici faktör düşünmemek lazım.lastiğin ıslak yol tutuş,kuru yol tutuş,ömür,kontrol, viraj gibi farklı kabiliyetleri var.
    ahahha oralar ecnebi yolları kaymak gibidir Daha müsait bi zamanda bakıp bana bilgi verirsen cok sevinirim teşekürler.
    Only Ride..

  12. #12
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı muhammetcon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ahahha oralar ecnebi yolları kaymak gibidir Daha müsait bi zamanda bakıp bana bilgi verirsen cok sevinirim teşekürler.
    Barkın bayoğlu harley davidson incelemesinde bahseder izmir yollarından leşş. İstanbulda çoğunlukla araba lastiklerinin yere basan kısımları siyahtır. Bırakın asfalt tutuşunu, izmirde çevre yollarının paralı kısımları hariç araba lastikleri tozlu gezer. Hindistan gibi
    Az silindir, çok iş

  13. #13

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    kötü biliriz :D benim arka sanırım bundan pek iyi değil ama bayada eski
    muhammetcon bunu beğendi.

  14. #14
    muhammetcon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-09 (2018)
    Alıntı velizrsln adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kötü biliriz :D benim arka sanırım bundan pek iyi değil ama bayada eski
    hadi ya şuan üzüldüm
    Only Ride..

  15. #15
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    Kötü biliriz. Hatta kaza sebebi olarak biliriz.
    Firmayı tebrik etmek lazım bitmeyen ve jant üzerinde bayatlayan lastik ürettikleri için.
    Kavak ağacından teker yapsan bu aptal lastikten daha yumuşak olur.
    muhammetcon bunu beğendi.

  16. #16
    muhammetcon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-09 (2018)
    Alıntı ZümeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kötü biliriz. Hatta kaza sebebi olarak biliriz.
    Firmayı tebrik etmek lazım bitmeyen ve jant üzerinde bayatlayan lastik ürettikleri için.
    Kavak ağacından teker yapsan bu aptal lastikten daha yumuşak olur.
    Ooo tamamdır hocam teşekkür ederim,bana yeni sezonda yine güzel bi rosso 2 yolu gözüktü gibi..
    Only Ride..

  17. #17
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    ramcix almıştı bu lastiklerden cbr 250 için, öyle hatırlıyorum.
    ramcixx bunu beğendi.

  18. #18

    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Ankara
    Ben 390 Duke üzerinde bin km civarı kullandım. Ondan önce 390 Duke ile gelen Metzeler'ler vardı. Ömrü bitince S20 Evo'ya geçti Serap. Ben de deneme imkanı buldum.

    Daha önce 200 Duke üzerinde gelen orjinal lastikleri de denemiştim. 200 Duke'ü Rosso 2'lerle de denedim. 200 Duke'ün orjinal lastiklerini bile ömrü dolmadan değiştirdiğimize pişmanım.

    S20 Evo'lar ıslak zeminde de kuru zeminde de düzde de virajda da kuru zeminde de tüm yol tutuş ihtiyaçlarını karşıladı. Serap da vakit bulursa yazar. O daha uzun süre kullandı haliyle. Rosso 2 yerine S20 Evo'ları aldığımıza pişman olmadık. Daha önceki tecrübeyle kıyaslayınca aradaki fark da anlaşılır ölçüde değil. Hatta hangisinin daha iyi olduğunu ayırt edeceğimizi de sanmıyorum.

    Bu lastik olayı çok abartılmış bir balon. Bir marka lastiğin belirli bir koşul altında sağlayabildiği yol tutuş diyelim ki 100 birim olsun. Diğer markanın aynı koşullarda sağlayacağı yol tutuş anca 110 birim oluyor. Düşen, kayan, fren yapmaya çalışırken yere yapışan eden tipler genellikle o anki koşulda lastikten 3000 birim yol tutuş istiyor. Ondan başı derde giriyor. Yani aynı koşullarda diğer marka olsa da düşecek.

    Lastik olayını çok abartmamak, sürüş tekniğine odaklanmak lazım. (Naylonlar hariç) Metzeler, S20 Evo, Michelin, Rosso 2 gibi lastikler km ve yıl ömrünü doldurmadığı sürece yeterli yol tutuş sağlar. Yep yeni S20 Evo ile Rosso 2'nin yol tutuşu arasındaki yol tutuş farkını sürüşü esnasında ayrıt edebilecek sürücü pek bulunmaz muhtemelen. Hangisi daha uygun fiyatlıysa alınıp geçilebilir. Fiyat farkı çok az olduğunda genel keyfe göre de alınabilir, çok farkı olmaz.
    mantila, muhammetcon ve 900rr bunu beğendiler.

  19. #19
    ramcixx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2012
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    cbf150 - cbr250 - cbf1000 - f650gs - cbf600
    Bu konuyu daha önce açmıştık

    Konuş konuş bitmezz..

    http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...-nasildir.html

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------

    Alıntı LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ramcix almıştı bu lastiklerden cbr 250 için, öyle hatırlıyorum.
    Aldım pası, top bende...
    muhammetcon bunu beğendi.
    - - Booooobbbb... buuuuuuuuu - -

  20. #20
    muhammetcon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-09 (2018)
    Alıntı zaferce adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben 390 Duke üzerinde bin km civarı kullandım. Ondan önce 390 Duke ile gelen Metzeler'ler vardı. Ömrü bitince S20 Evo'ya geçti Serap. Ben de deneme imkanı buldum.

    Daha önce 200 Duke üzerinde gelen orjinal lastikleri de denemiştim. 200 Duke'ü Rosso 2'lerle de denedim. 200 Duke'ün orjinal lastiklerini bile ömrü dolmadan değiştirdiğimize pişmanım.

    S20 Evo'lar ıslak zeminde de kuru zeminde de düzde de virajda da kuru zeminde de tüm yol tutuş ihtiyaçlarını karşıladı. Serap da vakit bulursa yazar. O daha uzun süre kullandı haliyle. Rosso 2 yerine S20 Evo'ları aldığımıza pişman olmadık. Daha önceki tecrübeyle kıyaslayınca aradaki fark da anlaşılır ölçüde değil. Hatta hangisinin daha iyi olduğunu ayırt edeceğimizi de sanmıyorum.

    Bu lastik olayı çok abartılmış bir balon. Bir marka lastiğin belirli bir koşul altında sağlayabildiği yol tutuş diyelim ki 100 birim olsun. Diğer markanın aynı koşullarda sağlayacağı yol tutuş anca 110 birim oluyor. Düşen, kayan, fren yapmaya çalışırken yere yapışan eden tipler genellikle o anki koşulda lastikten 3000 birim yol tutuş istiyor. Ondan başı derde giriyor. Yani aynı koşullarda diğer marka olsa da düşecek.

    Lastik olayını çok abartmamak, sürüş tekniğine odaklanmak lazım. (Naylonlar hariç) Metzeler, S20 Evo, Michelin, Rosso 2 gibi lastikler km ve yıl ömrünü doldurmadığı sürece yeterli yol tutuş sağlar. Yep yeni S20 Evo ile Rosso 2'nin yol tutuşu arasındaki yol tutuş farkını sürüşü esnasında ayrıt edebilecek sürücü pek bulunmaz muhtemelen. Hangisi daha uygun fiyatlıysa alınıp geçilebilir. Fiyat farkı çok az olduğunda genel keyfe göre de alınabilir, çok farkı olmaz.
    Ağzınıza sağlık hocam

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:15 ----------

    Alıntı ramcixx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu konuyu daha önce açmıştık

    Konuş konuş bitmezz..

    http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...-nasildir.html

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------



    Aldım pası, top bende...
    hemen bakıyorum ona da
    Only Ride..


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)