150 km ile giden moped, mobilet vb.
Reklamlar
-
gazman adlı üyeden alıntı
dostum...disli buyutulmez disli kucultulur...o yuzden hizli gider..ama kalkislar tam bi felaket..
bu tip motorlara cat cat diyorlar..ve 150 yapar dogrudur..ve bazilari cift motor takal..ya 0.50 liktir motorlari..yada 0.80 liktir..bu motorlar...
bak abi sen eminim benden daha bilgilisindir ama dişli büyürse düzde daha hızlı gidiyor.Bunu pejolardan biliyorum.arkdaşlarım da hep vardı.Küçlürse rampra yukarı daha iyi olur...bu bnm bilgim
PIERzig adlı üyeden alıntı
Bunların cift kafalı olanları cok benzin harcıyomuş ona göre maksimumhiz
150 yaptıgıda dogrudur
bi arksmda pejo 105 full set+ glardon+ motor içinde oynamalr vardı.okullar açılırken sattı.SAtmadan önce 130 yaptığını söylüyodu.(herkes tarafından bilinen bi şey zaten) km. de 800 ykr ile 850 ykr arasında yakıtı wardı.yanında işe olmadan bi yere gidemezdi.ama kalkışı hızlı idi. özelliğide o idi zaten...
bart1969 adlı üyeden alıntı
bu nesneler nasıl duruyor.
1.lastiğe ayakkabının tabanıyla sürtmek?
2.arkaya paraşüt bağlayıp pist sonunda açmak.
3.yarışı denize doğru yapıp motoru suya atmak.
4.uçuruma doğru sürüp üstünden paraşütle atlamak.
5.kamikaze olup ölümüne kafadan dalmak.
6.aklıma daha gelmiyor......
bak valla dalga geçmiyorum.benim aklıma başka bir şey gelmiyor.150-200 km ye çıkan bir nesne nasıl durdurulur?
yoksa bunu diyen arkadaş sallamış olabilir mi?
bnm yakın arkadaşımın pejo zamanlarında durduramassak mecburi durumlarda kayış a ayakkabı ile basıyoduk :D
ByPaTr10 adlı üyeden alıntı
bu ne acaba mopetın guvenlıgı ne kadar yaktıgı benzın ne kadar gereksız seler bı mopetle 190 basmak nasıl basıosa kanatlanmıosa artık gereksız seler bence o kadarda gıtmez tabı ustunde fazer yada race motoru yoksa
yakıt durumu çok fena bence ya sömürüyor mübaek.ama genede bazı insanlar mopedden vazgeçemiyor...
mehmet ali adlı üyeden alıntı
arkadaşlar mopedlerle 140-150 üzerine çıkmak kesinlikle imkansızdır istediğiniz kadar deneyin gelin cevabını yazın bana .
videoları bile var.hatta arkadaşlar link olark vermiş.sen nasıl bu kadar emin olabiliyorsun.karamnlı pejo cular vardı bi aralar.onlar 170-180 yapıyolardı...
busihido_kadir adlı üyeden alıntı
150 km'den 0'ra 4 dakıkada durur tahmınımce
gerçekten o kadar almasada 2 dakka alır qibime geliyor...
karayılan adlı üyeden alıntı
arkadaşlar GAZİANTEP'te bu motorlar çok meşurdur her hafta otobanda ruhsatına ve parasına yarışlar düzenlenir ve inanmazsınız bu aletlerin çift silindir olanları 180 km'sürate çıkıyorlar hatta bu motorlar yüzünden çok ölümler olduğu için belediye başkanı bu arkadaşlar için yarış pisti yapacaktı.
bu arkadaşlara allah akıl fikir versin
evet nette çok fazla detayına girmeden arama yapsan bile foto ve vşdeo ya ulaşabilşyorsun....
08 Mondial 100 UKH(44.000) > 11 CBR 125R(3500) >11 CBR 125R( 24.000) >11Ninja 250R (15.000)>Spacy 110 (11.000)>XT660R(10.000)>CBR600RR(8.000)>CBR250R(5. 000)>Suzuki GSR 600(5.000) >Yamaha RS (500)>Tudey50 (2.000) >Honda PCX 125(150 KM)
Reklamlar
-
http://img530.imageshack.us/my.php?i...6farklixw2.jpg
2 silindirli diyorsunuz da ya buna ne demeli. Adam dört tane silindiri yan yana dizmiş. Anlamadığım şey 150 180 km hız yapıyor da o lastik, jant, şase o sürati nasıl kaldırıyor.
-
:cat: Kendi Kader Taininde Her İnsan Bir Kumarbaz :cat:
:bounce: [COLOR="Red"]DRFİRARİ:[/COLOR][COLOR="DarkGreen"]SINAVA KALEMSİZ GİREN COCUK[/COLOR]
-
-
Sürati herkes yapabiliyor ,önemli olan 155 km ile giden aleti 40 metrede durdurabiliyormusunuz,işte marifet o.Gerisi zaten boş laf ve kahve muhab
beti.....
binbasi nayman x-max ''06
Yamaha Touching Your Heart.
Safety First,then RIDE..!
-
navigator55 adlı üyeden alıntı
Sürati herkes yapabiliyor ,önemli olan 155 km ile giden aleti 40 metrede durdurabiliyormusunuz,işte marifet o.Gerisi zaten boş laf ve kahve muhab
beti.....
fren olsa duracak belkide frende yokki şanzuman var allahtan
-
arkadaşlar bende bi motorcu olarak açıklama yapmak istedim (ama motorum yok ) bu moped dediğiniz yani aslında pejo dur o ninja 103 cobra 5 die geçer ama biz topluyoruz bize özel bunlarda 4 silindirli 2 silindirli ve tek silindirli olur istersen 6 silindirde atarız ama en hızlısı tek silindirdir. biz en fazla 155 i gördük. bi aarkadaş 162 gördü tüplü tempra yetişemedi kalkışta. şimdi tek silindir makinaya 19-19 set atıyoruz bazen 2 tane atıyoruz tek silindire (karbürötör). yarışlar oluyo ortada ya baklava oluyo yada 1 milyar. otobanda adamlar yatıo basıo bunların üstüne yatan kişi 1,65 boyunda 50 kg olması lazım bazen bisiklet cantı ile basanı gördüm ben. nasıl durur diyorsunuz. bi kere makinaya ağırlık yapmasın die fren balataları bile sökülüyor en azından biz söküyoruz bi gaz kalıyo çamurluk falan olmaz. otobanda gazı kesince 1 km sora falan duruyo. normal zamanlarda benim bindiğim arkadaşın 80 basan vardı fren yoktu kavrama dediğimiz kayışı döndüren şeye basınca ayakkabının altını çok aşındırır ama anayolda 2 kişi kaydırıyorum ben :D . bu arada yarışlarda benzin vanaları matkapla deliniyor daha hızlı ve çok aksın diye bide benzin kapağı sökülüyor hava alıp hızlı aksın diye ağırlık yapmasın die yarım depo benzin koyan var. kalkışı yavaştır ama çok basar ççünkü dişliler küçük bazıları var dişli büyük ama 130 yapıo kalkışda falan ybr tokatlıyo :D sormak istediğiniz olursa sorun sölerim. bu arada bu motorcu gençlik hatayda. ben muğladayım:D
zaten bunun adıda ölüm yarışı araştırın ölüm yarışı yazın googleye :D ama yapıyo işte makina bu asıl :D en önemlisi istediğinden 3-5 dk sora duruyorsun
haa bide motorda egsoza basarak motorun hızı 10 km belki artar çekişi çoooook artar çünkü kayış gerilir ve kavramadan hiiç kaçırmaz haliyle çeker :D ben basa basa egsoz çok kopardım bide silindir petegine basarsın gazı köklersin motor boşda gibi olur bi bırakırsın vın die kalkar haaa :d ama otobanda sivri sinek gibidir :D
arkadaşlar ben doğan slx çok severim ne alakası var diceksiniz ben bi mercedes e200 le 200 ü gözük kapalı yaparım ama onu bide doğanla yapıp zevk almayı severim yani sınırları zorlamayı bu arada e200 ü imprezayı amerikan novayı geçen şahin bile var tofaş işte demicem modifiye işte:D
-
11 Aralık 2008, 20:33
#88
hiç bişiden anlamayıp yorum yapanların,yorumlarını görüpte üye oldum.
biraz paylaşımcı olmak istedim bilinmeyen veya bilmiş gibi atıp tutan cok arkadaş var burda.siz kimsiniz derseniz, buyrun biz.
kendi aramızdaki konuşmalarımızı iyi dinleyin
http://korku.izlesene.com/video/kork...yapiyor/535040
-
12 Aralık 2008, 00:06
#89
tabikide o kadar basayor
rekoru 230 benim avatarimdaki 201 basiyor
19 19 kalburator 4 glardoni gerekli
hesaplamaya kalkarsak
50 ytl şaşe 4 tane 40 ytllik segman 120 ytl 19 luk kalburator bide deposuna 40 ytllik benzin + cesaret toplam 200 u bulur ustalik 70 civari 280 300
-
12 Aralık 2008, 01:33
#90
ben uyurken camın dibinden geçmesinlerde ne yaparlarsa yapsınlar
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
-
-
tufanqm250sa adlı üyeden alıntı
Benim motor 650 CC sürekli basacağı 160 fazlasını istiyor muyum hayır, nedir bu küçük cc lere büyük hız yaptırma merakı anlamıyorum
-
250 cc bi motorun yapacağı en ideal hız 130 kph dir.Fazlası zarar zaten.
-
mdifiye_0641 adlı üyeden alıntı
SLM ARKADAŞLAR BEN SERDAR COK UZUN ZAMAN DIR MOBBİLETLE UGRAŞİYORUM Bİ MOBİLET EN FAZLA YAPTIGI HIZ 165 DİR NASIL DİYE SORAR SANIZ ANLATİYİM GLARDONI TAKTIRIRSINIZ KÜCÜK DİŞLİ ÖNE BÜYÜK DİŞLİ DEBRAJ BALA TASININ İCİNDE BULUNAN 6 TANE BİLYA NIN 2 SİNİ CIKARIRSAN 160 VEYA 195 YAPAR AMA BUNLARI HEPSİNİ YAPARSAN HA UNUTMADAN EVET MOTORUN İCİNDE ŞEYTAN TELİ BULUNMAKTA BİRDE ONU KESMENIZ LAZIM!!!!!!!
serdar_1988@hotmail.co
Debriyaj baLatasının içinde 6 biLye yoktur 4 biLye vardır 2 si çıkar 2si kaLır
ExTReMa adlı üyeden alıntı
Bencede gereksiz mopedlere bu parayı hacayacağınıza toplayıp iyi bişeyler edinebilirsiniz diye düşünüyorum..
ExTReMa herkeze göre değişir bu işLer ZEVK meseLesi anLıcağın...
cumoni adlı üyeden alıntı
Uyardı-uymazdı, yapardı-yapmazdı, olurdu-olmazdı, doğrudur-yanlıştır vesaire tartışmaları bir kenara bırakalım ve asıl gerçeği görelim.
Dört zamanlı bir motorda bunları yapamazsınız!
İki zamanlı motorlarda ise, devrin sınırı yok; ne kadar yakıt gönderirseniz o kadar dönerler. Bu gerçek ortada durduğu sürece, ilave silindir koyup, gerekli dişli ve kasnak ayarlarını da yapar ve de karbüratörle oynarsanız beklenmedik hızlara ulaşabilirsiniz. Buna paralel olarak yatak, krank, rulman, kayış fren ve sair güçlendirmeleri de yaparsanız, bu hızları güvenli hale de getirebilirsiniz. Unutmadan şunu da hatırlayalım. Evet, motor hafif olabilir ama ince lastikler yola daha iyi tutunurlar!
Bence, bu işlere heveslenip yaratıcılıklarını ortaya koyanların emeklerine saygı gösterelim; onları yerden yere vurmayalım. Yaptıkları yanlış da olabilir ama hız sınırı belirlenmiş olan karayollarımızda yüksek hacimli racinglerle limitleri zorlayanların da yaptıkları aynı yanlış değil midir? Tamam, o racingler bu iş için, yani hız için tasarlanmış. İyi işte, bizimkiler de hız için tasarlıyorlar ve tabi ki hız yapacaklar. Hem Anadolu'da trafiği tenha bomboş yolların bulunduğunu da var sayarsak... Bırakınız, keyfini çıkarsınlar. Standart makinalarla kaza yapıp ölmeyenler mi var sanki? Önemli olan; o ucube makinaya hakkını vermeye çalışan kişinin altındaki makineyi iyi tanıması, bilmesi ve gerçekten bu hususta yetenekli ve dengeli bir sürücü olmasıdır!
CUMONİ tam üstüne basmışsın kardeş dedikLerin doğru öLümün nerde geLiceği beLLi oLmaz bırakında yaşayaLım...
cemal yortanlı adlı üyeden alıntı
arkadaşım yazını okurken uçuk olarak adlandırmıştım ama sonra st erdoğanla girdiğin polemikte saygılı biri olduğun belli..yaşıma ve tecrübelerime dayanarak soruyorum,insan canına bu kadarmı kasteder..o mopetine harcıyacağın parayı,yeni teknolojik bir motor alarakta güvenlede yapabilirsin..o mopeti imal edenler onu küçük işlevsel bir ulaşım aracı olarak imal etmişler..onu modifiye etmek sınırları zorlamak niye..amaç fazla adrenelin ise onu yapacağın makinalarda var..tercihini o yönde kullan..sonra ne ailen nede bizler üzülelim..hoşca kalın
Bence çok yanLış düşünüyorsun herkezin bir farkı oLmaLı Racing para işi MobyLette ise Usta işidir herkez biLemez ayarLarını derdini önemLi oLan Zoru başarmak değiLmidir... ?
[QUOTE=teknoali;1261146]bak abi sen eminim benden daha bilgilisindir ama dişli büyürse düzde daha hızlı gidiyor.Bunu pejolardan biliyorum.arkdaşlarım da hep vardı.Küçlürse rampra yukarı daha iyi olur...bu bnm bilgim
YanLış biLiyorsun Kardeşim Büyürse Çekişi güçLenir KüçüLürse Hızı artar...
cihan_35 adlı üyeden alıntı
o 4 siLindirLi motorLar SES VE GÖRÜNTÜDEN başka hiçbirşey değiL onLar hızLı gitmez
DrFirari adlı üyeden alıntı
Fotoshop değiL bunLar gerçek dikkatLi bakmanı tavsiye ederim
aLın buda benim motorum...
-
bisiklet jantı gibi arkadaşlar bunların tekerleri siz düz yolda yaptınız 140- 150- artık neyse ufak bi taşa çarpsanız ne olur acaba çok merak ediyorum bi deneyin tüy gibi motor ? sizce hız yapmak canınızdan önemliyse çok iyi bir tavsiyem var..
şimdi dağ yolları var düşük viteste motoruzu en tepeye kadar çıkarıcaz sonra.
bayır aşşağı hızlancaz sonra müsait bir uçurumdan aşşağıya gidicez. uçurumdan uççaz şimdi 150 km ile çıksak bu 40 m*s hız eder. iniceğimiz yokuş. 80 metrelik bir yokuş olsa bu sana dikeyde 40 m\s lik hız verir bununda bileşkesi 60 metreye yakın bişi olur. bunuda km ye çevirirşek. 216 km eder. çok süper dimi ttam 216 hızzzz yani 60 km daha çok.
hee ben 500 metreden uçarım limit hızım ne olacak diyosanız motora
oturduğunzda oluşan en geniş yüzeyin alalının hesaplayın örneeğin
motora oturdğunuzdaki boyunuz ve omuz geçişlinizi çarpın bu sizin A nız.
ve motorunuzla beraber kütlenizi yollayın en fazla ne kadar hızlanabileceğinizi hesaplıyım. bu hızı geçmenizin imaknııııı yokkkkk.
-
hız ruhun gıdasıdır(tabiki buda moturla mümkündür)
walla bu siteyi kurdugunuz içn cok tşşkrler herkeze bende adam akıllı motor toplarım net 130 var mı bunu ötesi 2 teker daha ne olsun
-
abi konu 2006 da başlamış ya :D hortlatmayın tekrar başını yemek ısteyen arkadaşlar da dikkatli olsunlar başkasının canını yakmasınlar bari :S
-
24 Haziran 2009, 15:53
#98
-
draggy adlı üyeden alıntı
Benim motor 650 CC sürekli basacağı 160 fazlasını istiyor muyum hayır, nedir bu küçük cc lere büyük hız yaptırma merakı anlamıyorum
oda zevk meseLsi be karde ya ..
-
15 Şubat 2010, 20:52
#100
kardes 200 falan yazmıssın sen den baskalrıda düsünmüstü ama moped icin tehlikeli bi hız
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler