selam, 175 boy - 67kg. aramızda fazla fark yok o yüzden aynı ayarları uygulayabilirsin. sertliği 4 çizgiye kadar getir, reboundu da 10 tık yap (stok hali 7 tık.)arka amortisörü ise 180 derece H yönünde çevir, yani sertleştir. (yarım tur)
bunların dışında bir önemli nokta daha var. motosikletin elcik korumaları fabrikadan demonte şekilde bayiye geliyor. bayi kendi takıyor. fakat yamuk yumuk takıyor itoğulları, elcikleri biraz aşağıya indir, ikiside birebir simetrik olsun. motora önden bakınca kafa ile geometrisinden anlarsın. wobble' a sebep olan şeyleri % olarak sıramak gerekirse;
%50 amortisör ayarı
%25 yanlış konumlandırılmış elcik korumanın yarattığı türbülans
%15 ağırlık dağılımı (hızlanırken mutlaka öne ağırlık verin, ön tekerin yere tutunamaması da wobble ın başlıca sebeplerinden)
%10 asfalt-lastik
bunlar benim tecrübelerim. bu ayarlardan sonra asla wobble yaşamadım. yukarıda paylaştığım videoda yorum olarak ayarları soranlar oldu, onlarada size verdiğim ayarları tavsiye ettim. instagramdan beni bulup teşekkür etti çoğu, konfigrasyon gayet işe yaramış.
umarım sizde de yarar.
benim elcik korumaların konumu;
önden:
arkadan: