Tank slap için özel bi ayar çektirmiş amortisör e ilanı vardı sahibinden.de arka tekerde 125 beygir varmiş... A modu bizden uzak allaha yakın olsun
Tank slap için özel bi ayar çektirmiş amortisör e ilanı vardı sahibinden.de arka tekerde 125 beygir varmiş... A modu bizden uzak allaha yakın olsun
Benim de bu konu hakkında merak ettiğim bir şey var. Bu hıza çıkmış olmanın getirisi nedir?
180-190dan sonra başı ayrı, götü ayrı oynayan bir alette bunu yapmak için ölümsüz olduğuna inanması lazım insanın.
bu ayarları nasıl yaptığınız hakkında bilgi verebilir misiniz? Çok yüksek sayılmayacak süratlerde, düz kalkışlarda bile yaşıyorum.
Boy ve kilo bu ayarları ne yönde etkiliyor? 180cm/70kg için ayar ne yönde yapılmalı? Ayarın doğruluğunun sağlaması nasıl yapılır?
teşekkürler.
Rüzgarı arkadan aldığı bir negatif eğimde motor son dişli de izin veriyorsa normalde gittiğinin 30 km fazlasını gidebilir. Muhtemelen böyle.
Düzde ve normal anlarda yakalamadıktan sonra pek kayda değer birşey değil. ayrıca aşırı sakat işler mühendisleri koyduğu limitöre kadar bir stabilteyi motorun segmenti ve hafifliğinden dolayı zor sağlamış. şartları zorlamak yersiz
rüzgar sıyırması müsait olmayan bir motorda neden yüksek hızlara çıkılmaya çalışılır ki? bence denemesi bile eksi puan.
Mobilete 180 yaptıranların ülkesinde yaşıyoruz..
tracer 296 yapmasın mı ..
Ayıp
Kadranda yapar neden yapmasın?
niye yapmasın abi cg ile 200+ yapılan bi memlekette tracer 296 yapmış çok mu?
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
Batu sayko zaten r6ya bindi gitmiyor diye ağlıyor :D
o adam yapar abi nokta
Yalan söylüyor. O sürati görmesi mümkün değil. o sürati 200 hp lik makineler görüyor.
Mt-09 ile yeni model 1000rr'ın 6. Vites dişli oranları aynı. İkiside 6. Vites 8000rpm de tam olarak 200km hızda gidiyor.
Mt-09, 6. Viteste her 1000rpm için 25km hızlanıyor. Stok hali ile 11500rpm de kesiciye giriyor fakat 6. Vitese aldınmı 9000rpm de gaz kesiyor motor buda 225 km ye denk geliyor.
Eger sinirlandirma olmasaydı rahatlikla 285 üzeri hızlara çıkabilmesi lazım. Zaten yapıyor internette birkaç video var. 289 gören var. 296km için dişli değişiminden ziyade rev limiteri de artırmıştır yeni yazılım ile. Eger 11700 civarina veya 12000 civarina çekmiş ise o hızlara çıkmış olabilir. Unutmadan tracer ile mt mekanik açıdan hemen hemen aynı. Yanlız tracerin o hızlara çıkması r25 in 194 yapması gibi olur. Ama 270 gibi hizlara çok rahat çıkabilir. O potansiyel var.
Araştırıyorum. Bahara kendi motoruma da uygulamayı düşünüyorum.
Teknik detayları bilmediğim ve araştırmadığım için anlamadığım kısım;
Mt 7 son hız 210-220 civarı. Bu hızlara da kolaylıkla çıkabiliyor. Peki 900cc lik daha güçlü olan makinanın 250 lere çıkması normal değil mi? Tracer enduro tarzda desen o motorun bu güçle tank slapper a girmesi bana gene saçma gelirdi. 390 cc lik duke bile 170 de sorunsuz giderken mt 09 un bence 240 da en ufak sorun olmadan gitmesi gerekir. Tabi pek bilmediğim için belki yanlış noktaya değiniyorumdur ama ne bilim bana acayip geldi. MT 9 tracer diyince ben hep 240-250 de rahatlıkla giden bir motor hayal etmişimdir.
Ama biraz araştırınca anladım ki enduro larda yüksek hız sıkıntı olabiliyormuş. Naked a oranla çok farkları var belli ki. Neyse naked devam.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)