Erbil Kambayi da izledim h2 teslim videosu ve devamını. Güzel videoları var ama batu nun yeri ayrı, cok daha aktif kanalında belki 2 side aynı ölçüde alakadar ama batu sosyal medya ile daha çok paylaşımda bulunuyor. Umarım 2 kullanıcıda kaza bela yapmadan ve diger sürücüleri kazaya suruklemeden kullanmaya devam eder. Videoları izlemek gerçekten keyif veriyor.
Anlamakta cidden güçlük çekiyorum. Daha dün otobanda 300le giderken kaza yapan arkadaşımızı ve trafikte yüksek hızın neler yapabileceğini konuşurken, bugün yüksek hıza uygun bile olmayan bir makine ile sokakta 300 yapabilmenin marifet olmasını konuşuyoruz. Ne isterse yapar can onun diyen arkadaşlara da şunu hatırlatayim o kazada canı 300le giderken araba sağlamak isteyen arkadaş diğer arkadaşınin da kazasına sebep oldu. Hepimiz motorcu olarak bu iki yüzlü tavrımızı bir düşünelim bence ve lütfen pahalı motosikletler almaya ve pahalı modifiyeler yapmaya ekonomik gücümüz yetiyorsa hız denemelerimizi de başkasının hayatını tehlikeye atmayacak şekilde trafiğe kapalı alanlarda yapmaya da ekonomik gücümüz yetsin. Saygılar.
Bizde gönülden dediklerinize katılıyoruz ama malesef Türkiye de dedikleriniz ekonomik güçle de yapılmıyor, bu spora uygun devlet desteği yok. Yaptıklarına doğru demiyorum hızlı motorlara bende biniyorum ama böyle gazlamıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:47 ----------
Henüz değil
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:53 ----------
Erbil Kamba sosyal medyada aktif değil ama gerçek hayatta tahmin ettiğiniz gibi tam tersi çok renkli işler yapıyor, herkesin tekeri düz bassın kaza bela olmasın diyelim.
Trafiğe tehlikeye atacak şekilde kullanimi bende desteklemiyorum. 350-400 km lik yolun 100 km si 150-160 la giderek tamamladığım çok olmuştur. Otobanda hız sınırı 120 km di sanırım, bu kurala uygun kullanan kaç sürücü var ? Ben bu söylemi referans alarak kurallara uymamayi hakli gostermeye çalışmıyorum ama uygulamadaki gerçeğe dikkat çekiyorum. Otobanda guzel bir rotada uygun sartlarda sol şeritten yüksek hızlara çıkılmasına karşı değilim. Fakat araçların arasindan makas atarak silme gecmelere diger araçları tehlikeye sokacak şekilde yüksek suratte bu tarz kullanıma karşıyım. Şehirici kısmında ise kesinlikle hiz sınırına riyat ederim 50-60 km , sehirici trafik kesinlikle yuksek hızlara uygun değil. Batu nun bazı sürüşlerini eleştiriyorum fakat genel olarak seviyorum kullanımı ve izlediğimde bazı videolari hariç beni rahatsız etmiyor. Meskun mahallerde sehirici bazı yollarda yaptığı hızları keşke yapmasa. Ben onun %80-%90 videolarında beni rahatsız eden apaciligi görmedim. Eğer öyle olsaydı izlemeyi bırakırdım.Bir onceki kaza videosunda yuksek surat arti cok agresif sagli sollu kontrolsuz gecisler seklindr bir surus soz konusuydu ,batu birçok motor kullanicisina göre çok daha bilinçli ve tehlikesiz kullanıyor.
ben 110 biliyordum, 100 müş. haydaa
yani sollama payı ile hesap edersen 111 demiş, 111 i geçersen ceza var demiş. sonra bide 131' i geçersen kanırtmalı ceza var demiş.
KGM resmi hız sınırları
Denk gelirsek ödüyoruz, otobanda 100 km ile gitmiyorum
mobil radarlar yakalıyor anca motoru, yol üstü tepe radarlarında ters kamera olmuyor genelde. istanbul-sakarya otobanında 160-170 den aşağı gitmiyorum ben. yani denedim bir kaç kez 110 la falan gitmeyi de acayip sıkıcı oluyor abi bana gelmez yani. hiç de ceza yemedim.
bkz.
Eyw. Dediğim gibi sol şeritten trafiğin akışını bozmadan, her arabanın dibine kadar girip selektör yapmadan önümüz açık şekilde iyi asfaltta 250 300 km de kullanılmasına karşı değilim.
Video geldi;
Videonun ilk ve son 15 saniyesini izledim.
Kesici 12500 devire alınmış. Arka lastik boştayken 296km/h yapıyor motor. Yani dişliyle oynanmamış.
Peki ya amaç? Amaç yok. Göstergede 296 yazdırmaca işte. Hesap makinesinde LEBLEBİ yazdırmaktan hallice.
http://www.gearingcommander.com/
Lastiklere üç-beş PSI daha basaymış 300'ü görürmüş
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)