Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
6. sayfa BirinciBirinci ... 45678 SonuncuSonuncu

18 yaşında 500r ile başlamak..

    REKLAM ALANI
  1. #101
    Norton772 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda Dio
    Pulsar 200rs senin aradığın motor bence. Abs'de var hem, parça da ucuz.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #102

    Üyelik
    18 Aralık 2016
    Alıntı Norton772 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pulsar 200rs senin aradığın motor bence. Abs'de var hem, parça da ucuz.
    Jant kırıyor diyorlar

  3. #103
    ufukt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2016
    Şehir
    Hadımköy
    Abi bu neymiş bi bakiim derken olanlar olur

  4. #104
    Quad87 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2016
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    MT-07 Umuyor..
    Facebook ta beğendiğim bir başka motosiklet dergisinin paylaşımında yanlış görmediysem Honda Türkiye ofisinin 2017 için fikirleri yorumları alınıyordu ve vatandaşlar 250cc için başlangıçta tercih edilebilecek bir iki model var sonrasında ise başlangıç için Türk kullanıcılarının 500r ile başlamaya yöneleceğini okumuştum. Sanırım haklı çıktılar çünkü artık 500r ile başlanır mı sorusu gelmeye başladı.

    Torkun yüksekliği nedeniyle ben korkardım binmeye ama tercih senin arkadaşım.Hayırlısı olsun adına.

  5. #105
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    vaaaaay be 103 kişi yazmış

  6. #106
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı tr100a adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yıllarca bir sürü motor ve arabam oldu motosiklet ile tavladığım 1992 yılında bekarken bir kız tavladım oda ikinciye binmedi korkudan sonraları 280 s 1969 model mersedez aldım 1994 yılında takım elbise giyip gezmeye başladım bir sürü kız arkadaşım oldu hatta aynı anda 4 kız arkadaşımı alıp silivriye balık yemeye götürdüm gençlere duyrulur
    bende anneme jest yapıyorum, annenizin rızası varken kızları eğlendirmek ha! vay sizi gidi hayırlı evlatlar sizi

  7. #107
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende anneme jest yapıyorum, annenizin rızası varken kızları eğlendirmek ha! vay sizi gidi hayırlı evlatlar sizi
    ama babamın geliri olmadığı için evi ben geçindiriyordum ailemi zor durumda bırakmadan eyleniyordum
    fatih.met bunu beğendi.

  8. #108

    Üyelik
    28 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    Helvan bol fıstıklı olsun lütfen. Yoksa tadı olmuyor ama bence 500lük az 1000likle başlamalısın...

  9. #109
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı Paukopat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Jant kırıyor diyorlar
    Jant kırılıyor evet ancak kaza esnasında diğer jantlar yamuluyor bununki kırılıyor. Kırmak içinde hatırı sayılır bir kaza yapman lazım. Ki alacağın motor 2016 model. O muhabbet geçmiş yıllarda kaldı.

  10. #110

    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    1998 electra glide
    Alıntı Paukopat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese iyi forumlar başlıkta da belirttiğim gibi cbr 500r ile başlamak istiyorum çok fazla yere baktım ama bu motor ile ilgili pek bir şey bulamadım yaşım şuan 17 üniversiteye hazırlanıyorum sınavdan sonra almayı planlıyorum biliyorum çoğunuz haklı bir şekilde karşı çıkıcaksınız bana hemen karşı çıkmadan önce neden bu motoru seçtiğimi maddeler halinde yazayım size ona göre helva yiyip yemiyeceğimizi tartışalım

    +180'de redline'a giriyor 250 cc liklerin çoğundan düşük bir hız
    +100kmde 5,5L yakıyor ortalama çoğu 250liğe yakın hatta düşük bile öğrenci adamız
    +18 yaşımın ehliyet şartlarının hepsine uyuyor
    +ABS'si var
    +bi yerlerde alarmlı veirldiğini duymuştum doğrumudur bilmiyorum
    +diğer racinglere göre çok daha rahat
    -Çok pahalı

    her türden düşünceye veya görüşe açığım tekeriniz düz bassın abilerim
    Direk 500 le başlarsan sonu kötü bitebilir hiç motor kullanmadıysan veya trafiye çıkmadıy san deneme bile al bi r250 gibi bişey hazır suzukinin 250 side geliyo al birini Direk yüksek cc ile başlayanların sonu kötü bitiyor genelde ve başlangıç için 300 cc üstü çok fazla

  11. #111

    Üyelik
    18 Aralık 2016
    Alıntı CanAydın adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Direk 500 le başlarsan sonu kötü bitebilir hiç motor kullanmadıysan veya trafiye çıkmadıy san deneme bile al bi r250 gibi bişey hazır suzukinin 250 side geliyo al birini Direk yüksek cc ile başlayanların sonu kötü bitiyor genelde ve başlangıç için 300 cc üstü çok fazla
    Çok haklisiniz öyle yapicam 125 veya 250 lik suzukinin 250ligi nasil

  12. #112

    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    1998 electra glide
    Alıntı Paukopat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok haklisiniz öyle yapicam 125 veya 250 lik suzukinin 250ligi nasil
    Daha motor gelmedi gelicek ama tam başlangıç motoru olucak ne r25 gibi hızlı ne 250r gibi yavaş olucak

  13. #113
    127 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Honda dan 2. kurs eğitimi(motor hakimiyetini çok arttırıyor) alıp çok rahat bir şekilde 500r ile başlanır. İlk başlarda son hız filan yapmazsın şehir içi yavaş kullanırsın filan sonralardan iyi ki bunu almışım dersin.

  14. #114

    Üyelik
    18 Aralık 2016
    Alıntı 127 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda dan 2. kurs eğitimi(motor hakimiyetini çok arttırıyor) alıp çok rahat bir şekilde 500r ile başlanır. İlk başlarda son hız filan yapmazsın şehir içi yavaş kullanırsın filan sonralardan iyi ki bunu almışım dersin.
    Bu egitimlerin masrafları ne kadar bilgilendirebilirmisiniz ?

  15. #115
    basto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2015
    Motosikleti
    CBF 1000 FA
    Güzel kardeşim umarım troll değilsindir. Benim de küçük bir kardeşim var heves ediyor, seni de onun gibi görüyor ve yazıyorum. Giriş yapmadan önce 5.5 lt yakar yazmışsın ilk mesajında; yanlış 4.5 lt yakıyor alet ortalamada.

    Gelelim asıl konuya. Ben 28 yaşında motor sürmeye başladım. Küçükken çok bisiklet sürmüşlüğüm olduğu gibi 100.000 km üzeri de araba sürme tecrübem vardır. 20 yıldır kayak yaparım ve kayakla bile 110-120 km hızlara çıkarım genelde. O yüzden bu tip işlerde iyiyimdir dedim ve başladım araştırmaya. Bu forumdaki neredeyse tüm yazıları okudum, hatta Duke sayfasındaki 186 sayfayı da tek tek okudum ve kendime Duke 200 aldım. Bu arada boyum 180, kilom 115 idi. Hiç de küçük gelir mi demedim, önemli olan sürerken benim mutlu olmam.

    Yine de bu işin şakası yok dedim motorumla trafiğe çıkmadan önce GİS akademiden 4 farklı eğitim aldım; giriş, beceri geliştirme, hakimiyet, yol. Üstüme de o zaman elimden gelen en korunaklı ekipmanları edindim. Motoru ilk düzgün sürmeye başlayıp da gazı köklediğimde Duke 200 ağzımı kulaklarıma vardıracak gibi hızlanıyordu (o zamanki algım) ve mutlu oluyordum. 2-3 bin km sonra beraber gezip takıldığımız grupla şehir dışı gezilere başlayınca ve otobanda onlarla yol almaya başlayınca uzun sürüşlerdeki konforsuzluğu, yüksek hızlardaki zorlanması nedeniyle gruptan geri kalıyordum. Bu nedenle yaş da 29 oldu diyerek 300'lük bir motora geçmeye karar verdim.

    Bir baktım 300 yerine CBR 500 var, daha uzun süre beni mutlu eder hemen gittim aldım. Bu arada CBR 500'ü almadan önce de Honda'dan GS2 eğitimini de aldım. Aldığımın ilk 3 haftasında 2 kez motoru durur halde iken yatırdım, 1 kez kalkışta gaz tepkisini kontrol edemediğim için düştüm, 1 kez yokuş aşağı 90 derece dönüşte yine ağırlık nedeniyle düştüm, 1 kez de ışıklarda ani kalkış yapayım dedim motor tekere geldi, Allahtan onda düşmeden kurtuldum.

    Sonra alıştım mı, evet alıştım. Hakimiyetim arttı mı evet arttı. Artsın diye Honda GS 3 eğitimi aldım, OMM eğitimi aldım vs. Ama o ilk 40-50 gün motoru ben sürmedim, o beni sürdü. Azcık kendime güvenim gelip de gaza asılınca hemen arkası attı, beni geri attı, sağa sola yalpaladı vs. Şu an ölmedim belki helvamı da yemediler. Ben bu ufacık hiç biri 10 km'den fazla hızlarda olmayan şeylerden bile sıyrılırken bir ayak parmağımın tırnağını kaybettim ki full korumalı botum olmasına rağmen. Düşündüğümde şükrediyorum ki çok daha fazlası olabilirdi. Helvamı da yiyebilirdiniz. O olmasa bile sağımı solumu kırıp 3-5 ay yatabilirdim. Allahtan 200 cc başlamışım dedim kendi kendime. Çünkü Duke'te yaptığım tüm acemiliklerden kendimi kurtarabilmeme yardım etti motor. Ama CBR 500 o kadar da yardımcı olmuyordu. İlk 3000 km'yi Duke'te yapmasaydmışım kesin daha ciddi sıkıntılar yaşardım dedim. Hatta çok da erken geçmişim dedim. Keşke 10.000 km sonra geçseydim dedim.

    Demem o ki; evde bu yaşlarda kırıkla çıkıkla yatmak hiç de güzel bir şey değil kardeşim. Ben şu an 1000 cc motor kullanıyorum. Fena da kullanmıyorum işte. 230-240 hızları da görüyorum belki arada. Ama arkadaşlarım hep söyler senin en hızlı zamanın Duke kullandığın zaman, en güzel viraj yaptığın zaman da CBR kullandığın zamandı diye. Her şeyin zamanı var, yaşın çok genç daha hepsini alırsın binersin. Ben şu an inan Duke'ü çok özlüyorum. Bir çok kez keşke şu an bir de Duke'um olsun demişimdir.
    killingroad bunu beğendi.

  16. #116

    Üyelik
    18 Aralık 2016
    Alıntı basto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel kardeşim umarım troll değilsindir. Benim de küçük bir kardeşim var heves ediyor, seni de onun gibi görüyor ve yazıyorum. Giriş yapmadan önce 5.5 lt yakar yazmışsın ilk mesajında; yanlış 4.5 lt yakıyor alet ortalamada.

    Gelelim asıl konuya. Ben 28 yaşında motor sürmeye başladım. Küçükken çok bisiklet sürmüşlüğüm olduğu gibi 100.000 km üzeri de araba sürme tecrübem vardır. 20 yıldır kayak yaparım ve kayakla bile 110-120 km hızlara çıkarım genelde. O yüzden bu tip işlerde iyiyimdir dedim ve başladım araştırmaya. Bu forumdaki neredeyse tüm yazıları okudum, hatta Duke sayfasındaki 186 sayfayı da tek tek okudum ve kendime Duke 200 aldım. Bu arada boyum 180, kilom 115 idi. Hiç de küçük gelir mi demedim, önemli olan sürerken benim mutlu olmam.

    Yine de bu işin şakası yok dedim motorumla trafiğe çıkmadan önce GİS akademiden 4 farklı eğitim aldım; giriş, beceri geliştirme, hakimiyet, yol. Üstüme de o zaman elimden gelen en korunaklı ekipmanları edindim. Motoru ilk düzgün sürmeye başlayıp da gazı köklediğimde Duke 200 ağzımı kulaklarıma vardıracak gibi hızlanıyordu (o zamanki algım) ve mutlu oluyordum. 2-3 bin km sonra beraber gezip takıldığımız grupla şehir dışı gezilere başlayınca ve otobanda onlarla yol almaya başlayınca uzun sürüşlerdeki konforsuzluğu, yüksek hızlardaki zorlanması nedeniyle gruptan geri kalıyordum. Bu nedenle yaş da 29 oldu diyerek 300'lük bir motora geçmeye karar verdim.

    Bir baktım 300 yerine CBR 500 var, daha uzun süre beni mutlu eder hemen gittim aldım. Bu arada CBR 500'ü almadan önce de Honda'dan GS2 eğitimini de aldım. Aldığımın ilk 3 haftasında 2 kez motoru durur halde iken yatırdım, 1 kez kalkışta gaz tepkisini kontrol edemediğim için düştüm, 1 kez yokuş aşağı 90 derece dönüşte yine ağırlık nedeniyle düştüm, 1 kez de ışıklarda ani kalkış yapayım dedim motor tekere geldi, Allahtan onda düşmeden kurtuldum.

    Sonra alıştım mı, evet alıştım. Hakimiyetim arttı mı evet arttı. Artsın diye Honda GS 3 eğitimi aldım, OMM eğitimi aldım vs. Ama o ilk 40-50 gün motoru ben sürmedim, o beni sürdü. Azcık kendime güvenim gelip de gaza asılınca hemen arkası attı, beni geri attı, sağa sola yalpaladı vs. Şu an ölmedim belki helvamı da yemediler. Ben bu ufacık hiç biri 10 km'den fazla hızlarda olmayan şeylerden bile sıyrılırken bir ayak parmağımın tırnağını kaybettim ki full korumalı botum olmasına rağmen. Düşündüğümde şükrediyorum ki çok daha fazlası olabilirdi. Helvamı da yiyebilirdiniz. O olmasa bile sağımı solumu kırıp 3-5 ay yatabilirdim. Allahtan 200 cc başlamışım dedim kendi kendime. Çünkü Duke'te yaptığım tüm acemiliklerden kendimi kurtarabilmeme yardım etti motor. Ama CBR 500 o kadar da yardımcı olmuyordu. İlk 3000 km'yi Duke'te yapmasaydmışım kesin daha ciddi sıkıntılar yaşardım dedim. Hatta çok da erken geçmişim dedim. Keşke 10.000 km sonra geçseydim dedim.

    Demem o ki; evde bu yaşlarda kırıkla çıkıkla yatmak hiç de güzel bir şey değil kardeşim. Ben şu an 1000 cc motor kullanıyorum. Fena da kullanmıyorum işte. 230-240 hızları da görüyorum belki arada. Ama arkadaşlarım hep söyler senin en hızlı zamanın Duke kullandığın zaman, en güzel viraj yaptığın zaman da CBR kullandığın zamandı diye. Her şeyin zamanı var, yaşın çok genç daha hepsini alırsın binersin. Ben şu an inan Duke'ü çok özlüyorum. Bir çok kez keşke şu an bir de Duke'um olsun demişimdir.
    Kardeşiniz çok şanslı benim ailemde motorsiklet surmuş olan kimse yok kimsede sıcak bakmıyor zaten surmeme o yüzden gizlice alicam çoğu buyugumden ilk aldığım motoru bir süre kabul edebilirler ama birdaha aldirmazlar ki zaten alamam o yuzden beni 4-5 yil goturecek bakimi kolay az yakan tatlı bir motor arıyorum bu dediklerimin hepsine cbr 500r uyuyor zaten süren insanlarin çoğu şehir için yapıldığını çok rahat olduğunu scooter kullanıyormuş gibi hissetirdigini söylüyor bu motorda illaki zorlanicam zaten zor olmayan hiçbirşey güzel değil Çin malı alıp 4 yil boyunca pişman olmak istemiyorum öte yandan bunu alipta sakat kalmak istemiyorum iki tarafta kötüye çıkıyor ondan dolayı fikirlerinizi merak ettim zaten troll gibi bir amacım yok bu eğitimleri başarılı bir şekilde bitirsem bi şansım olur mu ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:11 ----------

    Abilerim/ablalarım formudaki kaza raporlarını okuduktan sonra 125 cc veya 250 cc yavaş giden ikinci el motorsikletle başlama karari aldim kalan paranin tamamına iron man olacak kadar ekipman alacağım hepinize çok teşekkür ederim bana doğrusunu göstermeye çalıştınız her ne kadar kaza raporlarina girene kadar pek farkina varmasamda sizede öneririm bi abim 240 ile giderkenki kazasini anlatmış Allah kimseye yaşatmasın tekeriniz daima düz bassın

  17. #117

    Üyelik
    19 Kasım 2016
    Şehir
    Afyonkarahisar
    Gittim size sordum cbr 125 pulsar 200rs 150 ns kimse tınlamadı demekki 20 yaşında
    R1 ile başlamak falan yazmak gerekiyor.Şuraya bak 6 sayfa yazı be!
    jimi_hendrix bunu beğendi.

  18. #118
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Alıntı Paukopat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşiniz çok şanslı benim ailemde motorsiklet surmuş olan kimse yok kimsede sıcak bakmıyor zaten surmeme o yüzden gizlice alicam çoğu buyugumden ilk aldığım motoru bir süre kabul edebilirler ama birdaha aldirmazlar ki zaten alamam o yuzden beni 4-5 yil goturecek bakimi kolay az yakan tatlı bir motor arıyorum bu dediklerimin hepsine cbr 500r uyuyor zaten süren insanlarin çoğu şehir için yapıldığını çok rahat olduğunu scooter kullanıyormuş gibi hissetirdigini söylüyor bu motorda illaki zorlanicam zaten zor olmayan hiçbirşey güzel değil Çin malı alıp 4 yil boyunca pişman olmak istemiyorum öte yandan bunu alipta sakat kalmak istemiyorum iki tarafta kötüye çıkıyor ondan dolayı fikirlerinizi merak ettim zaten troll gibi bir amacım yok bu eğitimleri başarılı bir şekilde bitirsem bi şansım olur mu ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:11 ----------

    Abilerim/ablalarım formudaki kaza raporlarını okuduktan sonra 125 cc veya 250 cc yavaş giden ikinci el motorsikletle başlama karari aldim kalan paranin tamamına iron man olacak kadar ekipman alacağım hepinize çok teşekkür ederim bana doğrusunu göstermeye çalıştınız her ne kadar kaza raporlarina girene kadar pek farkina varmasamda sizede öneririm bi abim 240 ile giderkenki kazasini anlatmış Allah kimseye yaşatmasın tekeriniz daima düz bassın
    125 ile başla 1 sene sonra 500cc alırsın. 500cc öldürmez ama motordan soğutur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:41 ----------

    Alıntı Zabitatak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gittim size sordum cbr 125 pulsar 200rs 150 ns kimse tınlamadı demekki 20 yaşında
    R1 ile başlamak falan yazmak gerekiyor.Şuraya bak 6 sayfa yazı be!
    o zamanlar forumda olsaydım 150ns diye cevap verirdim.
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"

  19. #119

    Üyelik
    19 Kasım 2016
    Şehir
    Afyonkarahisar
    Alıntı jimi_hendrix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    125 ile başla 1 sene sonra 500cc alırsın. 500cc öldürmez ama motordan soğutur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:41 ----------



    o zamanlar forumda olsaydım 150ns diye cevap verirdim.
    Benim derdim adam ehliyet bile almamış önce bi alsın az motorsiklet sürsün yemez zaten 500r her ay aynı konu bunlar bot hesap galiba
    jimi_hendrix bunu beğendi.

  20. #120
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Alıntı Zabitatak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim derdim adam ehliyet bile almamış önce bi alsın az motorsiklet sürsün yemez zaten 500r her ay aynı konu bunlar bot hesap galiba
    Yaw benim takıldığım, adamın hoşuna gidiyor yeni motor alıyor, ama sürmesini bilmiyor. Abi bi yatırsan masraf o biçim, bir yerini çizdirsen yine o biçim. Bakım parası aksesuarı kol gibi.

    Sırf bu sebepten dolayı 1200tl'ye cg aldım 250r ın yanına, geçen kar yağınca yanlayasım geldi, gittim Cg ile yanladım. Cg ile tekere kalkıyom mesela arada bir. CG yi apaçilik, CBR'yi ise adam gibi sürmeye kullanıyorum.
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"


6. sayfa BirinciBirinci ... 45678 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)