18 yaşında 500r ile başlamak..
Reklamlar
-
20 Aralık 2016, 23:12
#121
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
Yaw benim takıldığım, adamın hoşuna gidiyor yeni motor alıyor, ama sürmesini bilmiyor. Abi bi yatırsan masraf o biçim, bir yerini çizdirsen yine o biçim. Bakım parası aksesuarı kol gibi.
Sırf bu sebepten dolayı 1200tl'ye cg aldım 250r ın yanına, geçen kar yağınca yanlayasım geldi, gittim Cg ile yanladım. Cg ile tekere kalkıyom mesela arada bir. CG yi apaçilik, CBR'yi ise adam gibi sürmeye kullanıyorum.
Mantıklı gerçekten
Reklamlar
-
20 Aralık 2016, 23:22
#122
http://www.motosiklet.net/forum/moto...at-edelim.html
Dostum bi göz önünde bulundur oku. Fazla Açılma. Önlemini al. Allah'ın İzniyle Altından Kalkarsın.
-
21 Aralık 2016, 07:05
#123
Zabitatak adlı üyeden alıntı
Gittim size sordum cbr 125 pulsar 200rs 150 ns kimse tınlamadı demekki 20 yaşında
R1 ile başlamak falan yazmak gerekiyor.Şuraya bak 6 sayfa yazı be!
Sordugun motorlarla ilgili milyarlarca konu var biraz mantıkli dusunsen zaten onlari kullanirsin bu konu ile ilgili internette hiçbir konu yok bu kadar mesaj gelmesinin sebebi bu
-
21 Aralık 2016, 07:59
#124
ABS'li bir 250 lik motorla başla o zaman. En az 2-3 sene mutlu mesut binersin. 125 az olur ben tavsiye etmiyorum
-
21 Aralık 2016, 08:01
#125
basto adlı üyeden alıntı
ABS'li bir 250 lik motorla başla o zaman. En az 2-3 sene mutlu mesut binersin. 125 az olur ben tavsiye etmiyorum
Abs li 250 lik pulsar var onada ben nedense güvenmiyorum pek
-
21 Aralık 2016, 09:18
#126
125-150'lik bir makina başlangıç için idealdır. Bir sene sonra 250, iki sene sonra 500.
Üç sene sonra 24 yaşını da geçiyorsun. 750'ye geçersin.
Eğitim mutlaka almalısın. Ekipmanların da iyi olsun.
500 ile başlarsan 24 yaşına kadar 500 ile idare etmen gerekecek. İşin zevki kalmayacak. Ama benim dediğim gibi başlarsan adım adım, zevk alarak ilerlersin.
Benim tavsiyem budur.
-
21 Aralık 2016, 09:29
#127
wind16 adlı üyeden alıntı
125-150'lik bir makina başlangıç için idealdır. Bir sene sonra 250, iki sene sonra 500.
Üç sene sonra 24 yaşını da geçiyorsun. 750'ye geçersin.
Eğitim mutlaka almalısın. Ekipmanların da iyi olsun.
500 ile başlarsan 24 yaşına kadar 500 ile idare etmen gerekecek. İşin zevki kalmayacak. Ama benim dediğim gibi başlarsan adım adım, zevk alarak ilerlersin.
Benim tavsiyem budur.
Bence de en mantıklısi dediğiniz hiç değilse her motorda ayrı mutlu olurum çok teşekkürler cidden siz olmazsanız belki 20 yaşında haberlerde olacaktim
-
21 Aralık 2016, 22:20
#128
İlk motorum R6 idi. 2010 da almıştım.Yıllarca racing kullanmış olan arkadaşlarımın desteği olmasına rağmen ilk sene o kadar zorlandım ki anlatamam.Gaz ve debriyaj tepkileri çok hassastı. Kısacası en küçük hatayı tolere etmiyor. Motora alışma sürecim 4 seneyi buldu. O süre zarfında kendime işkence ettim kısaca.Geçen sene hala tek parça iken satayım şunu dedim ve sattım çok şükür. Satma sebeplerimden biri de eskisi gibi SS motorlara saygı falan kalmadı. Artık bu tarz motosiklet kullananlara bakış açısı eskisi gibi değil.(Beyaz Bmw gibi oldu.Forumdaki arkadaşlar lafımı yanlış anlamaz ise sevinirim.) Tarzım şeklim olsun diye alacaksan işe yaramaz .
-
22 Aralık 2016, 00:22
#129
Millet neredeyse 80 cc ile başla diyecek sonra 81-82-83... arttır. Seni tanımadan şu motosiklet sana uyar diyen adamın sözüne güvenme. Risk algın ne, sürüş eğitimi alacak mısın, yeteneğin ne gibi sorulara ancak seni tanıyan bir eğitmen düzgün cevap verip sana motosiklet önerebilir. Sonuç olarak sorunun doğru cevabını burada bulamazsın. Harley İron, cbr 500r gibi motorların yurt dışında başlangıç motoru olarak görülmesi, Türkiye'de ise deneyimli sürücülere yönelik motosiklet olarak görülmesi milletçe risk algımız ve sürüş kabiliyetimiz ile ilgili güzel ip ucu veriyor. Gözü kara millet olduğumuzdan olsa gerek birisi motosiklet alacağım dedimi motorcular bile "aman abi patlarsın, ölürsün" diyor çünkü kendinden biliyor o motor gözü kara, tapa gaz kullanılacak.
Elinin ayarı olan adam cbr500 ile gayet güzel başlar, Honda'da böyle deyip bu motoru üretmiş zaten. Sitesinde'de yazan bu.
-
22 Aralık 2016, 10:41
#130
CrazyBullet adlı üyeden alıntı
Millet neredeyse 80 cc ile başla diyecek sonra 81-82-83... arttır. Seni tanımadan şu motosiklet sana uyar diyen adamın sözüne güvenme. Risk algın ne, sürüş eğitimi alacak mısın, yeteneğin ne gibi sorulara ancak seni tanıyan bir eğitmen düzgün cevap verip sana motosiklet önerebilir. Sonuç olarak sorunun doğru cevabını burada bulamazsın. Harley İron, cbr 500r gibi motorların yurt dışında başlangıç motoru olarak görülmesi, Türkiye'de ise deneyimli sürücülere yönelik motosiklet olarak görülmesi milletçe risk algımız ve sürüş kabiliyetimiz ile ilgili güzel ip ucu veriyor. Gözü kara millet olduğumuzdan olsa gerek birisi motosiklet alacağım dedimi motorcular bile "aman abi patlarsın, ölürsün" diyor çünkü kendinden biliyor o motor gözü kara, tapa gaz kullanılacak.
Elinin ayarı olan adam cbr500 ile gayet güzel başlar, Honda'da böyle deyip bu motoru üretmiş zaten. Sitesinde'de yazan bu.
Ben riske girmeyi sevmem araba kullanirken bile sollamaya nadir çıkarım tam onumu görmeden asla altimdaki arabaya guvenip yola firlamadim elimin ayarı varmıdır yok mudur hiç bilmiyorum kullanmadim çünkü tek sıkıntı ettiğim şey ağırlığı diğer özellikleri ile ilgili bir sıkıntım yok teşekkürler bu arada yanıtınız için
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:38 ----------
blackhhat adlı üyeden alıntı
İlk motorum R6 idi. 2010 da almıştım.Yıllarca racing kullanmış olan arkadaşlarımın desteği olmasına rağmen ilk sene o kadar zorlandım ki anlatamam.Gaz ve debriyaj tepkileri çok hassastı. Kısacası en küçük hatayı tolere etmiyor. Motora alışma sürecim 4 seneyi buldu. O süre zarfında kendime işkence ettim kısaca.Geçen sene hala tek parça iken satayım şunu dedim ve sattım çok şükür. Satma sebeplerimden biri de eskisi gibi SS motorlara saygı falan kalmadı. Artık bu tarz motosiklet kullananlara bakış açısı eskisi gibi değil.(Beyaz Bmw gibi oldu.Forumdaki arkadaşlar lafımı yanlış anlamaz ise sevinirim.) Tarzım şeklim olsun diye alacaksan işe yaramaz
.
Tarzim seklim olsun istesem zaten motorcu kiyafetleri ile dolaşmayı göze almam ben özgür olmak istiyorum başkasına bağlı olmamak istiyorum bu istegimede motorsiklet çok güzel cevap veriyor gidoni tutmasam bile istediğim yöne yoneliyor bunu hangi araba yapabilir ki ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:40 ----------
Kısacası yönetilmek değil yonetmek istiyorum ha bu arada kizicaksiniz ama evlilik köleliktir
-
22 Aralık 2016, 11:20
#131
Paukopat adlı üyeden alıntı
Bence de en mantıklısi dediğiniz hiç değilse her motorda ayrı mutlu olurum çok teşekkürler cidden siz olmazsanız belki 20 yaşında haberlerde olacaktim
Allah korusun kardeşim
-
22 Aralık 2016, 12:39
#132
Gaz sizin elinizde olan birseydir.
Bilinc ve irade de keza. Bu ikisi yoksa 125 motorla da olumlu kaza yapilabilir.
Eger bunlar tamamsa ilk 1-2 sene de bir cok motosikletciden daha tecrubeli daha irade sahibi daha bilgi birikim sahibi bir motosiklet surucusu olabilirsiniz. Ayrica ilerde motoru yukseltiyim gibi dertleriniz de olmayacaktir. En azindan kisa vadede.
Artilari ciddi bir kaza yasamadiginiz surece eksilerinden fazla bir konu.
Ben bu iki konuya hakim bir gencim ve ne durum olursa olsun kendimi kontrol edip fevri davranmam diyorsaniz ve maddi durumunuz musaitse bu alinabilecek bir risk.
-
22 Aralık 2016, 12:55
#133
Sana ne desek sen takmışsın kafana. Gel hastanede yatıyorum kaç gündür az lak lak yapalım, sohbet edelim ortamı gör ondan sonra boşver 500r'ı 1000rr alalım sana?...
-
22 Aralık 2016, 13:15
#134
Alonedark93 adlı üyeden alıntı
Sana ne desek sen takmışsın kafana. Gel hastanede yatıyorum kaç gündür az lak lak yapalım, sohbet edelim ortamı gör ondan sonra boşver 500r'ı 1000rr alalım sana?...
Canım abim haklisin benden milyarlarca kat daha tecrübeli ve bilgilisin büyük geçmiş olsun yukarida başka buyuklerimin dediği gibi cbr 500r diger motorlara gore daha çok hata affediyor abs si felan var ben gidip 250r alsamda 125r alsamda ayni hızda ayni kazayi yapabilme ihtimalim var ayrica cbr 500 densede r25 den ve cogu 250 likden daha yavaş bir motor azda yakiyor burdaki tek sorun ağırlık ve gaz kontrolü oradada benim kendimi ölçüp bicmem gerekli eğitimden sonra anlayacagim ancak ama su an aklimda 500 büyük yer kapliyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:13 ----------
Xavosa adlı üyeden alıntı
Gaz sizin elinizde olan birseydir.
Bilinc ve irade de keza. Bu ikisi yoksa 125 motorla da olumlu kaza yapilabilir.
Eger bunlar tamamsa ilk 1-2 sene de bir cok motosikletciden daha tecrubeli daha irade sahibi daha bilgi birikim sahibi bir motosiklet surucusu olabilirsiniz. Ayrica ilerde motoru yukseltiyim gibi dertleriniz de olmayacaktir. En azindan kisa vadede.
Artilari ciddi bir kaza yasamadiginiz surece eksilerinden fazla bir konu.
Ben bu iki konuya hakim bir gencim ve ne durum olursa olsun kendimi kontrol edip fevri davranmam diyorsaniz ve maddi durumunuz musaitse bu alinabilecek bir risk.
Bende sizin gibi dusunuyorum çok tesekkurler
-
22 Aralık 2016, 13:20
#135
Ninja 250sl abs
Ktm nin absli racing yada naked modelleri
Madem fren senin icin onemli 2 silindir 500cc motorla baslayacagina bunun hemen hemen yarisi cok daha hafifi olan ninja 250 ile baslamani tavsiye ederim
-
22 Aralık 2016, 13:25
#136
burakragaa adlı üyeden alıntı
Paukopat adlı üyeden alıntı
Canım abim haklisin benden milyarlarca kat daha tecrübeli ve bilgilisin büyük geçmiş olsun yukarida başka buyuklerimin dediği gibi cbr 500r diger motorlara gore daha çok hata affediyor abs si felan var ben gidip 250r alsamda 125r alsamda ayni hızda ayni kazayi yapabilme ihtimalim var ayrica cbr 500 densede r25 den ve cogu 250 likden daha yavaş bir motor azda yakiyor burdaki tek sorun ağırlık ve gaz kontrolü oradada benim kendimi ölçüp bicmem gerekli eğitimden sonra anlayacagim ancak ama su an aklimda 500 büyük yer kapliyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:13 ----------
Bende sizin gibi dusunuyorum çok tesekkurler
Ya canım kardeşim, git bi ybr al? Bak bu gösteriş merakı ya hastane ya morg. Al bi ybr devir onunla 20 30 bin km şöyle onunla anasını ağlatana kadar kullan ondan sonra git kız gibi al 500r keyfine bak.
-
22 Aralık 2016, 13:32
#137
Xavosa adlı üyeden alıntı
Gaz sizin elinizde olan birseydir.
Bilinc ve irade de keza. Bu ikisi yoksa 125 motorla da olumlu kaza yapilabilir.
Eger bunlar tamamsa ilk 1-2 sene de bir cok motosikletciden daha tecrubeli daha irade sahibi daha bilgi birikim sahibi bir motosiklet surucusu olabilirsiniz. Ayrica ilerde motoru yukseltiyim gibi dertleriniz de olmayacaktir. En azindan kisa vadede.
Artilari ciddi bir kaza yasamadiginiz surece eksilerinden fazla bir konu.
Ben bu iki konuya hakim bir gencim ve ne durum olursa olsun kendimi kontrol edip fevri davranmam diyorsaniz ve maddi durumunuz musaitse bu alinabilecek bir risk.
kuesier adlı üyeden alıntı
Ninja 250sl abs
Ktm nin absli racing yada naked modelleri
Madem fren senin icin onemli 2 silindir 500cc motorla baslayacagina bunun hemen hemen yarisi cok daha hafifi olan ninja 250 ile baslamani tavsiye ederim
Nija çok küçük duruyor KTM çok pahalı ilk başlarda aklımda hep nija vardı taaki gorene kadar aslinda ktm olabilir en kisa surede arastiricam teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:30 ----------
Xavosa adlı üyeden alıntı
Gaz sizin elinizde olan birseydir.
Bilinc ve irade de keza. Bu ikisi yoksa 125 motorla da olumlu kaza yapilabilir.
Eger bunlar tamamsa ilk 1-2 sene de bir cok motosikletciden daha tecrubeli daha irade sahibi daha bilgi birikim sahibi bir motosiklet surucusu olabilirsiniz. Ayrica ilerde motoru yukseltiyim gibi dertleriniz de olmayacaktir. En azindan kisa vadede.
Artilari ciddi bir kaza yasamadiginiz surece eksilerinden fazla bir konu.
Ben bu iki konuya hakim bir gencim ve ne durum olursa olsun kendimi kontrol edip fevri davranmam diyorsaniz ve maddi durumunuz musaitse bu alinabilecek bir risk.
Alonedark93 adlı üyeden alıntı
Ya canım kardeşim, git bi ybr al? Bak bu gösteriş merakı ya hastane ya morg. Al bi ybr devir onunla 20 30 bin km şöyle onunla anasını ağlatana kadar kullan ondan sonra git kız gibi al 500r keyfine bak.
Dediğim gibi ybr güvensiz geliyor ben pek anlsmam tamirden sürekli sorun çıkartabilir ybr bana
-
22 Aralık 2016, 20:43
#138
Ybr sıkıntı çıkarmaz ha her motorun çıkardığı problemler olur yine ama sağlam motordur ve 250r dan daha güvenlidir he dahada güvenli olsun diyosan duke 125
-
23 Aralık 2016, 11:37
#139
CanAydın adlı üyeden alıntı
Ybr sıkıntı çıkarmaz ha her motorun çıkardığı problemler olur yine ama sağlam motordur ve 250r dan daha güvenlidir he dahada güvenli olsun diyosan duke 125
Duke racing mi ?
-
23 Aralık 2016, 12:37
#140
değil naked olan duke ama rc de olabilir oda sağlam motordur
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)