18 yaşında 500r ile başlamak..
-
19 Aralık 2016, 15:16
#101
Pulsar 200rs senin aradığın motor bence. Abs'de var hem, parça da ucuz.
Reklamlar
-
19 Aralık 2016, 15:26
#102
Norton772 adlı üyeden alıntı
Pulsar 200rs senin aradığın motor bence. Abs'de var hem, parça da ucuz.
Jant kırıyor diyorlar
-
19 Aralık 2016, 16:07
#103
Abi bu neymiş bi bakiim derken olanlar olur
-
19 Aralık 2016, 16:37
#104
Facebook ta beğendiğim bir başka motosiklet dergisinin paylaşımında yanlış görmediysem Honda Türkiye ofisinin 2017 için fikirleri yorumları alınıyordu ve vatandaşlar 250cc için başlangıçta tercih edilebilecek bir iki model var sonrasında ise başlangıç için Türk kullanıcılarının 500r ile başlamaya yöneleceğini okumuştum. Sanırım haklı çıktılar çünkü artık 500r ile başlanır mı sorusu gelmeye başladı.
Torkun yüksekliği nedeniyle ben korkardım binmeye ama tercih senin arkadaşım.Hayırlısı olsun adına.
-
19 Aralık 2016, 17:18
#105
vaaaaay be 103 kişi yazmış
-
19 Aralık 2016, 17:56
#106
tr100a adlı üyeden alıntı
Yıllarca bir sürü motor ve arabam oldu motosiklet ile tavladığım 1992 yılında bekarken bir kız tavladım oda ikinciye binmedi korkudan sonraları 280 s 1969 model mersedez aldım 1994 yılında takım elbise giyip gezmeye başladım bir sürü kız arkadaşım oldu hatta aynı anda 4 kız arkadaşımı alıp silivriye balık yemeye götürdüm gençlere duyrulur
bende anneme jest yapıyorum, annenizin rızası varken kızları eğlendirmek ha! vay sizi gidi hayırlı evlatlar sizi
-
19 Aralık 2016, 18:04
#107
fatih.met adlı üyeden alıntı
bende anneme jest yapıyorum, annenizin rızası varken kızları eğlendirmek ha! vay sizi gidi hayırlı evlatlar sizi
ama babamın geliri olmadığı için evi ben geçindiriyordum ailemi zor durumda bırakmadan eyleniyordum
-
19 Aralık 2016, 19:23
#108
Helvan bol fıstıklı olsun lütfen. Yoksa tadı olmuyor ama bence 500lük az 1000likle başlamalısın...
-
19 Aralık 2016, 19:46
#109
Paukopat adlı üyeden alıntı
Jant kırıyor diyorlar
Jant kırılıyor evet ancak kaza esnasında diğer jantlar yamuluyor bununki kırılıyor. Kırmak içinde hatırı sayılır bir kaza yapman lazım. Ki alacağın motor 2016 model. O muhabbet geçmiş yıllarda kaldı.
-
19 Aralık 2016, 23:18
#110
Paukopat adlı üyeden alıntı
Herkese iyi forumlar başlıkta da belirttiğim gibi cbr 500r ile başlamak istiyorum çok fazla yere baktım ama bu motor ile ilgili pek bir şey bulamadım yaşım şuan 17 üniversiteye hazırlanıyorum sınavdan sonra almayı planlıyorum biliyorum çoğunuz haklı bir şekilde karşı çıkıcaksınız bana hemen karşı çıkmadan önce neden bu motoru seçtiğimi maddeler halinde yazayım size ona göre helva yiyip yemiyeceğimizi tartışalım
+180'de redline'a giriyor 250 cc liklerin çoğundan düşük bir hız
+100kmde 5,5L yakıyor ortalama çoğu 250liğe yakın hatta düşük bile öğrenci adamız
+18 yaşımın ehliyet şartlarının hepsine uyuyor
+ABS'si var
+bi yerlerde alarmlı veirldiğini duymuştum doğrumudur bilmiyorum
+diğer racinglere göre çok daha rahat
-Çok pahalı
her türden düşünceye veya görüşe açığım tekeriniz düz bassın abilerim
Direk 500 le başlarsan sonu kötü bitebilir hiç motor kullanmadıysan veya trafiye çıkmadıy san deneme bile al bi r250 gibi bişey hazır suzukinin 250 side geliyo al birini Direk yüksek cc ile başlayanların sonu kötü bitiyor genelde ve başlangıç için 300 cc üstü çok fazla
-
20 Aralık 2016, 00:36
#111
CanAydın adlı üyeden alıntı
Direk 500 le başlarsan sonu kötü bitebilir hiç motor kullanmadıysan veya trafiye çıkmadıy san deneme bile al bi r250 gibi bişey hazır suzukinin 250 side geliyo al birini Direk yüksek cc ile başlayanların sonu kötü bitiyor genelde ve başlangıç için 300 cc üstü çok fazla
Çok haklisiniz öyle yapicam 125 veya 250 lik suzukinin 250ligi nasil
-
20 Aralık 2016, 17:41
#112
Paukopat adlı üyeden alıntı
Çok haklisiniz öyle yapicam 125 veya 250 lik suzukinin 250ligi nasil
Daha motor gelmedi gelicek ama tam başlangıç motoru olucak ne r25 gibi hızlı ne 250r gibi yavaş olucak
-
20 Aralık 2016, 18:21
#113
Honda dan 2. kurs eğitimi(motor hakimiyetini çok arttırıyor) alıp çok rahat bir şekilde 500r ile başlanır. İlk başlarda son hız filan yapmazsın şehir içi yavaş kullanırsın filan sonralardan iyi ki bunu almışım dersin.
-
20 Aralık 2016, 18:45
#114
127 adlı üyeden alıntı
Honda dan 2. kurs eğitimi(motor hakimiyetini çok arttırıyor) alıp çok rahat bir şekilde 500r ile başlanır. İlk başlarda son hız filan yapmazsın şehir içi yavaş kullanırsın filan sonralardan iyi ki bunu almışım dersin.
Bu egitimlerin masrafları ne kadar bilgilendirebilirmisiniz ?
-
20 Aralık 2016, 19:35
#115
Güzel kardeşim umarım troll değilsindir. Benim de küçük bir kardeşim var heves ediyor, seni de onun gibi görüyor ve yazıyorum. Giriş yapmadan önce 5.5 lt yakar yazmışsın ilk mesajında; yanlış 4.5 lt yakıyor alet ortalamada.
Gelelim asıl konuya. Ben 28 yaşında motor sürmeye başladım. Küçükken çok bisiklet sürmüşlüğüm olduğu gibi 100.000 km üzeri de araba sürme tecrübem vardır. 20 yıldır kayak yaparım ve kayakla bile 110-120 km hızlara çıkarım genelde. O yüzden bu tip işlerde iyiyimdir dedim ve başladım araştırmaya. Bu forumdaki neredeyse tüm yazıları okudum, hatta Duke sayfasındaki 186 sayfayı da tek tek okudum ve kendime Duke 200 aldım. Bu arada boyum 180, kilom 115 idi. Hiç de küçük gelir mi demedim, önemli olan sürerken benim mutlu olmam.
Yine de bu işin şakası yok dedim motorumla trafiğe çıkmadan önce GİS akademiden 4 farklı eğitim aldım; giriş, beceri geliştirme, hakimiyet, yol. Üstüme de o zaman elimden gelen en korunaklı ekipmanları edindim. Motoru ilk düzgün sürmeye başlayıp da gazı köklediğimde Duke 200 ağzımı kulaklarıma vardıracak gibi hızlanıyordu (o zamanki algım) ve mutlu oluyordum. 2-3 bin km sonra beraber gezip takıldığımız grupla şehir dışı gezilere başlayınca ve otobanda onlarla yol almaya başlayınca uzun sürüşlerdeki konforsuzluğu, yüksek hızlardaki zorlanması nedeniyle gruptan geri kalıyordum. Bu nedenle yaş da 29 oldu diyerek 300'lük bir motora geçmeye karar verdim.
Bir baktım 300 yerine CBR 500 var, daha uzun süre beni mutlu eder hemen gittim aldım. Bu arada CBR 500'ü almadan önce de Honda'dan GS2 eğitimini de aldım. Aldığımın ilk 3 haftasında 2 kez motoru durur halde iken yatırdım, 1 kez kalkışta gaz tepkisini kontrol edemediğim için düştüm, 1 kez yokuş aşağı 90 derece dönüşte yine ağırlık nedeniyle düştüm, 1 kez de ışıklarda ani kalkış yapayım dedim motor tekere geldi, Allahtan onda düşmeden kurtuldum.
Sonra alıştım mı, evet alıştım. Hakimiyetim arttı mı evet arttı. Artsın diye Honda GS 3 eğitimi aldım, OMM eğitimi aldım vs. Ama o ilk 40-50 gün motoru ben sürmedim, o beni sürdü. Azcık kendime güvenim gelip de gaza asılınca hemen arkası attı, beni geri attı, sağa sola yalpaladı vs. Şu an ölmedim belki helvamı da yemediler. Ben bu ufacık hiç biri 10 km'den fazla hızlarda olmayan şeylerden bile sıyrılırken bir ayak parmağımın tırnağını kaybettim ki full korumalı botum olmasına rağmen. Düşündüğümde şükrediyorum ki çok daha fazlası olabilirdi. Helvamı da yiyebilirdiniz. O olmasa bile sağımı solumu kırıp 3-5 ay yatabilirdim. Allahtan 200 cc başlamışım dedim kendi kendime. Çünkü Duke'te yaptığım tüm acemiliklerden kendimi kurtarabilmeme yardım etti motor. Ama CBR 500 o kadar da yardımcı olmuyordu. İlk 3000 km'yi Duke'te yapmasaydmışım kesin daha ciddi sıkıntılar yaşardım dedim. Hatta çok da erken geçmişim dedim. Keşke 10.000 km sonra geçseydim dedim.
Demem o ki; evde bu yaşlarda kırıkla çıkıkla yatmak hiç de güzel bir şey değil kardeşim. Ben şu an 1000 cc motor kullanıyorum. Fena da kullanmıyorum işte. 230-240 hızları da görüyorum belki arada. Ama arkadaşlarım hep söyler senin en hızlı zamanın Duke kullandığın zaman, en güzel viraj yaptığın zaman da CBR kullandığın zamandı diye. Her şeyin zamanı var, yaşın çok genç daha hepsini alırsın binersin. Ben şu an inan Duke'ü çok özlüyorum. Bir çok kez keşke şu an bir de Duke'um olsun demişimdir.
-
20 Aralık 2016, 22:04
#116
basto adlı üyeden alıntı
Güzel kardeşim umarım troll değilsindir. Benim de küçük bir kardeşim var heves ediyor, seni de onun gibi görüyor ve yazıyorum. Giriş yapmadan önce 5.5 lt yakar yazmışsın ilk mesajında; yanlış 4.5 lt yakıyor alet ortalamada.
Gelelim asıl konuya. Ben 28 yaşında motor sürmeye başladım. Küçükken çok bisiklet sürmüşlüğüm olduğu gibi 100.000 km üzeri de araba sürme tecrübem vardır. 20 yıldır kayak yaparım ve kayakla bile 110-120 km hızlara çıkarım genelde. O yüzden bu tip işlerde iyiyimdir dedim ve başladım araştırmaya. Bu forumdaki neredeyse tüm yazıları okudum, hatta Duke sayfasındaki 186 sayfayı da tek tek okudum ve kendime Duke 200 aldım. Bu arada boyum 180, kilom 115 idi. Hiç de küçük gelir mi demedim, önemli olan sürerken benim mutlu olmam.
Yine de bu işin şakası yok dedim motorumla trafiğe çıkmadan önce GİS akademiden 4 farklı eğitim aldım; giriş, beceri geliştirme, hakimiyet, yol. Üstüme de o zaman elimden gelen en korunaklı ekipmanları edindim. Motoru ilk düzgün sürmeye başlayıp da gazı köklediğimde Duke 200 ağzımı kulaklarıma vardıracak gibi hızlanıyordu (o zamanki algım) ve mutlu oluyordum. 2-3 bin km sonra beraber gezip takıldığımız grupla şehir dışı gezilere başlayınca ve otobanda onlarla yol almaya başlayınca uzun sürüşlerdeki konforsuzluğu, yüksek hızlardaki zorlanması nedeniyle gruptan geri kalıyordum. Bu nedenle yaş da 29 oldu diyerek 300'lük bir motora geçmeye karar verdim.
Bir baktım 300 yerine CBR 500 var, daha uzun süre beni mutlu eder hemen gittim aldım. Bu arada CBR 500'ü almadan önce de Honda'dan GS2 eğitimini de aldım. Aldığımın ilk 3 haftasında 2 kez motoru durur halde iken yatırdım, 1 kez kalkışta gaz tepkisini kontrol edemediğim için düştüm, 1 kez yokuş aşağı 90 derece dönüşte yine ağırlık nedeniyle düştüm, 1 kez de ışıklarda ani kalkış yapayım dedim motor tekere geldi, Allahtan onda düşmeden kurtuldum.
Sonra alıştım mı, evet alıştım. Hakimiyetim arttı mı evet arttı. Artsın diye Honda GS 3 eğitimi aldım, OMM eğitimi aldım vs. Ama o ilk 40-50 gün motoru ben sürmedim, o beni sürdü. Azcık kendime güvenim gelip de gaza asılınca hemen arkası attı, beni geri attı, sağa sola yalpaladı vs. Şu an ölmedim belki helvamı da yemediler. Ben bu ufacık hiç biri 10 km'den fazla hızlarda olmayan şeylerden bile sıyrılırken bir ayak parmağımın tırnağını kaybettim ki full korumalı botum olmasına rağmen. Düşündüğümde şükrediyorum ki çok daha fazlası olabilirdi. Helvamı da yiyebilirdiniz. O olmasa bile sağımı solumu kırıp 3-5 ay yatabilirdim. Allahtan 200 cc başlamışım dedim kendi kendime. Çünkü Duke'te yaptığım tüm acemiliklerden kendimi kurtarabilmeme yardım etti motor. Ama CBR 500 o kadar da yardımcı olmuyordu. İlk 3000 km'yi Duke'te yapmasaydmışım kesin daha ciddi sıkıntılar yaşardım dedim. Hatta çok da erken geçmişim dedim. Keşke 10.000 km sonra geçseydim dedim.
Demem o ki; evde bu yaşlarda kırıkla çıkıkla yatmak hiç de güzel bir şey değil kardeşim. Ben şu an 1000 cc motor kullanıyorum. Fena da kullanmıyorum işte. 230-240 hızları da görüyorum belki arada. Ama arkadaşlarım hep söyler senin en hızlı zamanın Duke kullandığın zaman, en güzel viraj yaptığın zaman da CBR kullandığın zamandı diye. Her şeyin zamanı var, yaşın çok genç daha hepsini alırsın binersin. Ben şu an inan Duke'ü çok özlüyorum. Bir çok kez keşke şu an bir de Duke'um olsun demişimdir.
Kardeşiniz çok şanslı benim ailemde motorsiklet surmuş olan kimse yok kimsede sıcak bakmıyor zaten surmeme o yüzden gizlice alicam çoğu buyugumden ilk aldığım motoru bir süre kabul edebilirler ama birdaha aldirmazlar ki zaten alamam o yuzden beni 4-5 yil goturecek bakimi kolay az yakan tatlı bir motor arıyorum bu dediklerimin hepsine cbr 500r uyuyor zaten süren insanlarin çoğu şehir için yapıldığını çok rahat olduğunu scooter kullanıyormuş gibi hissetirdigini söylüyor bu motorda illaki zorlanicam zaten zor olmayan hiçbirşey güzel değil Çin malı alıp 4 yil boyunca pişman olmak istemiyorum öte yandan bunu alipta sakat kalmak istemiyorum iki tarafta kötüye çıkıyor ondan dolayı fikirlerinizi merak ettim zaten troll gibi bir amacım yok bu eğitimleri başarılı bir şekilde bitirsem bi şansım olur mu ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:11 ----------
Abilerim/ablalarım formudaki kaza raporlarını okuduktan sonra 125 cc veya 250 cc yavaş giden ikinci el motorsikletle başlama karari aldim kalan paranin tamamına iron man olacak kadar ekipman alacağım hepinize çok teşekkür ederim bana doğrusunu göstermeye çalıştınız her ne kadar kaza raporlarina girene kadar pek farkina varmasamda sizede öneririm bi abim 240 ile giderkenki kazasini anlatmış Allah kimseye yaşatmasın tekeriniz daima düz bassın
-
20 Aralık 2016, 22:34
#117
Gittim size sordum cbr 125 pulsar 200rs 150 ns kimse tınlamadı demekki 20 yaşında
R1 ile başlamak falan yazmak gerekiyor.Şuraya bak 6 sayfa yazı be!
-
20 Aralık 2016, 22:42
#118
Paukopat adlı üyeden alıntı
Kardeşiniz çok şanslı benim ailemde motorsiklet surmuş olan kimse yok kimsede sıcak bakmıyor zaten surmeme o yüzden gizlice alicam çoğu buyugumden ilk aldığım motoru bir süre kabul edebilirler ama birdaha aldirmazlar ki zaten alamam o yuzden beni 4-5 yil goturecek bakimi kolay az yakan tatlı bir motor arıyorum bu dediklerimin hepsine cbr 500r uyuyor zaten süren insanlarin çoğu şehir için yapıldığını çok rahat olduğunu scooter kullanıyormuş gibi hissetirdigini söylüyor bu motorda illaki zorlanicam zaten zor olmayan hiçbirşey güzel değil Çin malı alıp 4 yil boyunca pişman olmak istemiyorum öte yandan bunu alipta sakat kalmak istemiyorum iki tarafta kötüye çıkıyor ondan dolayı fikirlerinizi merak ettim zaten troll gibi bir amacım yok bu eğitimleri başarılı bir şekilde bitirsem bi şansım olur mu ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:11 ----------
Abilerim/ablalarım formudaki kaza raporlarını okuduktan sonra 125 cc veya 250 cc yavaş giden ikinci el motorsikletle başlama karari aldim kalan paranin tamamına iron man olacak kadar ekipman alacağım hepinize çok teşekkür ederim bana doğrusunu göstermeye çalıştınız her ne kadar kaza raporlarina girene kadar pek farkina varmasamda sizede öneririm bi abim 240 ile giderkenki kazasini anlatmış Allah kimseye yaşatmasın tekeriniz daima düz bassın
125 ile başla 1 sene sonra 500cc alırsın. 500cc öldürmez ama motordan soğutur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:41 ----------
Zabitatak adlı üyeden alıntı
Gittim size sordum cbr 125 pulsar 200rs 150 ns kimse tınlamadı demekki 20 yaşında
R1 ile başlamak falan yazmak gerekiyor.Şuraya bak 6 sayfa yazı be!
o zamanlar forumda olsaydım 150ns diye cevap verirdim.
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
20 Aralık 2016, 22:46
#119
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
125 ile başla 1 sene sonra 500cc alırsın. 500cc öldürmez ama motordan soğutur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:41 ----------
o zamanlar forumda olsaydım 150ns diye cevap verirdim.
Benim derdim adam ehliyet bile almamış önce bi alsın az motorsiklet sürsün yemez zaten 500r her ay aynı konu bunlar bot hesap galiba
-
20 Aralık 2016, 22:56
#120
Zabitatak adlı üyeden alıntı
Benim derdim adam ehliyet bile almamış önce bi alsın az motorsiklet sürsün yemez zaten 500r her ay aynı konu bunlar bot hesap galiba
Yaw benim takıldığım, adamın hoşuna gidiyor yeni motor alıyor, ama sürmesini bilmiyor. Abi bi yatırsan masraf o biçim, bir yerini çizdirsen yine o biçim. Bakım parası aksesuarı kol gibi.
Sırf bu sebepten dolayı 1200tl'ye cg aldım 250r ın yanına, geçen kar yağınca yanlayasım geldi, gittim Cg ile yanladım. Cg ile tekere kalkıyom mesela arada bir. CG yi apaçilik, CBR'yi ise adam gibi sürmeye kullanıyorum.
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)