Gizli buzlanma nedeniyle kaza ve tekrar hastanelik olmam
Reklamlar
-
İyi günler,
Kardeşlerim yine kefeni yırttım.Daha öncede bir kaza geçirip ekipman sayesinde kurtulmuştum.
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/159419-sym-gts-250ievo-high-side-burundan-ve-agizdan-kan-gelmesi.html
Dün gece 3:00 gibi arkadaşın yanından şişliden geliyordum.Oturduğum yerin yükseltisi fazla olduğu için kar yağınca hemen tutuyor.Yerde nemden dolayı gizli buzlanma oluyor.Dün gece mahalleme geldiğimde hızım 50 km felandı.Evime 200 metre kalmıştı.(Şansa bak,defalarca karda kışta geçtiğim yer.)Yerde hız kesici vardı.Arka frene hafifçe bastıktan sonra ne olduysa oldu.Motor s çizip beni yere yapıştırdı.Sonra yerde 10 sn felan yattım.O sırada arabadaki 2 abi gelip bana yardımcı oldular.Motoru oraya park ettiler.Hastaneye götürmeyi teklif ettiler.Bende evime gitmek istedim.Sohbet sırasında öğrendiğime göre o abilerde motorcuymuş.Harbiden sağolsunlar ilgilendiler.Tüm ilgilenenlere burdan teşekkür ediyorum.Evime geldikten sonra ailem ile hastaneye gittim.Yere düştüğümde sol omzun sol kalçam ve kafatasımın sol tarafını vurmuştum.Röntgenlerde sorun çıkmadı.Bende gönül rahatlığıyla evime döndüm.Fakat gece geç olduğu için motorda hasar tespit yapamadım.Fazla bir şey olmadığını sanıyorum.Geçtiğimiz nisan ayında toplamıştım.12.000 km'den beri sorunsuz kunlanıyordum.Ekipman sayesinde kurtuldum.Size yemin ediyorum edipmana verdiğim paraya acımam ve karşılığınıda defelarca aldım.Kasksız kevlar kot olmadan mont olmadan süren arkadaşlarım umarım doğru olanı bulursunuz.
Ekipmanım
Caberg stunt kask
Revit shield mont
Tech 90 black pirate jean
Kaskım kafamı mükemmel korudu.Kafamın solunda biraz uyuşma var.Ama bu normal.
Montum sol omzumu ve sol kaburgalarımı mükemmel korudu.Hiç bir ağrı sızı yok
Kevlar kot sol kalçamı mükemmel korudu.Sol kalçam biraz ağrıyor.Kotun koruması olmasaydı muhtemelen kırılmıştı.
Acaba düşünüyorum abs olsaydı kurtarabilirmiydi diye?
Reklamlar
-
İki kazada da önce eve gitmişsiniz. İkisinde de ucuz yırtmışsınız.
Kafa darbelerinde sabit kalıp ambulans ile hastaneye gitmek sizin yararınıza olacaktır.
Geçmiş olsun.
-
Geçmiş olsun , arka kaymış ve kasis var diyorsun , muhtemelen hızın düşüktü . Bence kurtarmazdı
-
-
Hepiniz sağolun iyi dilekleriniz için.Az sonra motoru alıcam ve hasar tespiti yapıcam.Fotoğraf çekip foruma koyucam.Hiç değilse kendimizce caberg stunt kaskın SHARP testini yaptık. Revit shield mont ve tech 90 pirate kevlar kotu test etme imkanı bulduk.
-
Geçmiş olsun. Bu karda kışta motor işi sakat.
-
gecmis olsun biraderim ve bu son olsun da yazabilirim
Abs olsaydı ne olurdu ? o kadar yavaş hızda asla S çizmezdin yani hicbir sey olmazdı. Bu sabah saat 06.30 da ekranda sari buzlanma ikazı yanip sönerken -1 derece gösteriyordu ve ben 4. Levent ten çıkıp 2. köprüyü geçtim, saymadim ama en az 20-25 defa ABS devreye girdi max hızım 75-80 sağ salim iş yerime geldim. Ful koruma ve çifter adet termal iclige ragmen biraz dondum o kadar, yinede çok keyifliydi ;)
-
Buzlanmış yolda motosiklet sürmek diye bir dünya olamaz bence.
-
Geçmiş olsun hocam daha kötüsünü yaşamazsınız umarım
-
18 Aralık 2016, 13:33
#10
Öncelikle çok geçmiş olsun ve bir sorum olacak pirate jean pantolondan memnunmusunuz korumasi rahatligi görünümü açısından
-
18 Aralık 2016, 13:41
#11
Motorda koruma takoz veya demiri var mıydı
-
18 Aralık 2016, 14:12
#12
MD.Murat adlı üyeden alıntı
Buzlanmış yolda motosiklet sürmek diye bir dünya olamaz bence.
uygun ekipman yani metal çivili lastikleriniz varsa öyle bir dunya da var hatta ss bmw ile buz üstünde 200+ hızla viraj yapan bi elemanın videoları vardı.
-
18 Aralık 2016, 14:12
#13
dostum gecmis olsun, fakat ne yaptin sen öyle, neyin pesindesin sen. lastiklerin civili degilse kis sartlarinda binme motora. dört tekerli araclarin buzlanmis yolda videolarini defalarca izlemisindir zaten. dört teker o, sen iki tekere biniyorsun bu mevsimde ve bu sartlarda..
bu mevsimde havanin sicakligi 10 derecenin altinda ise binme motora, o lastikler isinmaz, tutmaz, senin güvenligini saglayamaz..
-
18 Aralık 2016, 14:25
#14
-
18 Aralık 2016, 14:28
#15
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
uygun ekipman yani metal çivili lastikleriniz varsa öyle bir dunya da var
hatta ss bmw ile buz üstünde 200+ hızla viraj yapan bi elemanın videoları vardı.
Evet motoru işe gidip gelmek için kullanan bizler için çok mantıklı oldu.
-
18 Aralık 2016, 14:34
#16
MD.Murat adlı üyeden alıntı
Evet motoru işe gidip gelmek için kullanan bizler için çok mantıklı oldu.
senin motosikletle ilgin sadece ise gidip gelmekle sınırlı olabilir ama dünya dedin ya hani senden baska insanlarda yasiyor ve buz üstünde gidebiliyorlar demek istedim,mantık ariyorsan motora hiç bulasma zaten
-
18 Aralık 2016, 14:41
#17
çekirge bir sıçrar, iki sıçrar, üçüncüye...
gecenin üçünde, yollar buzken. kış lastikli arabayla yol alınmıyor. motorla kendinizi riske atmayın. eksi 20 lerden sonra buz olayı çok sorun değil. ancak sıfıra yakın sıcaklıklardaki buz çok tehlikeli.
-
18 Aralık 2016, 14:55
#18
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
senin motosikletle ilgin sadece ise gidip gelmekle sınırlı olabilir ama dünya dedin ya hani senden baska insanlarda yasiyor ve buz üstünde gidebiliyorlar demek istedim,mantık ariyorsan motora hiç bulasma zaten
Var tabi yok demedim ki zaten. Suyun üzerinde giden motosiklet de var istersen. Sadece bu arkadaşa canı için bir tavsiye verirken, yandan gelip extreme sportif faaliyet örneği vermen biraz absürt olmuş.
Arkadaşın çivili lastik yapıp alpleri aşmaya niyeti belli ki yok. Yoksa sym scooter kullanmazdı değil mi?
-
18 Aralık 2016, 15:05
#19
dostum geçmiş olsun allah beterinden korusun.buradaki polemiklere de girme bence
-
18 Aralık 2016, 15:14
#20
Hepiniz sağolun.Yanlız abs olsa ne olurdu diye merak etmekteyim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)