Vitesli atv projemiz bitti
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Sonuc ne oldu şimdi? Benim mi kafam karıştı anlayamadım.
Eskiden ne güzel geri vitesi olan atv artık geri geri gidemicek.
Sanırım şuanda arazide daha güclü bir hale geldi.
Hedef nedir onuda söz ederseniz fena olmaz.
-
Umarım emeğinize değer. Fakat şöyle bi durum var, seyhan 150 nin zaten gücü belli, bir de üstüne ağırlık daha da artınca istenilen performansı vermeyebilir, biraz daha güçlü bir motor tercih edilebilir.
-
elinize sağlık, geri vites var mı ayağınla iterek geri gelmek zor olur herhalde bu makina da
-
Levent Gocmen adlı üyeden alıntı
Sonuc ne oldu şimdi? Benim mi kafam karıştı anlayamadım.
Eskiden ne güzel geri vitesi olan atv artık geri geri gidemicek.
Sanırım şuanda arazide daha güclü bir hale geldi.
Hedef nedir onuda söz ederseniz fena olmaz.
Geri vites olmucak ama zaten kullandığım bişey değildi.Geri vitesim sorunsuz olsada genelde ayağımla itiyodum tekerden.Şimdi geri vites olmucak ona göre kullanıcam.Amacımız stunt atv si yapmaktı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:32 ----------
Bu arada atv baya hafif ağır değil yani
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:35 ----------
Metehan07-70 adlı üyeden alıntı
Umarım emeğinize değer. Fakat şöyle bi durum var, seyhan 150 nin zaten gücü belli, bir de üstüne ağırlık daha da artınca istenilen performansı vermeyebilir, biraz daha güçlü bir motor tercih edilebilir.
Eski motorundan en fazla 5 kg fazladır seyhan 150 motoru.Scooter motoru tahmin ettiğimden daha ağırdı ve titreşimle en fazla 50 ile gidiyordu.Güç kaybı yaşadığımı hiç sanmıyorum
-
Eski motorundan en fazla 5 kg fazladır seyhan 150 motoru.Scooter motoru tahmin ettiğimden daha ağırdı ve titreşimle en fazla 50 ile gidiyordu.Güç kaybı yaşadığımı hiç sanmıyorum [/QUOTE]
Pardon ben olayı tam kavrayamamışım, ben şasi dahil herşeyi sizin tasarımınız olan bir atv yaptığınızı düşündüm, hali hazırdaki atv nin motorunuzu değiştirdiğinizi konuyu tekrar okuyunca anladım.
-
-
Levent Gocmen adlı üyeden alıntı
allah muaffak etsin.
Amin abicim
-
4 teker olup da direksiyon yerine gidon olan aletlerden uzak durmak lazım ...
Motosikletten sonra atv'ye binmek tam bir "geriye ket vurma" ...
Gidonla ilgili bildiğiniz hiç bir şey bunda yok....
Kontra montra hak getire ...
3 tekerli bisiklet sürer gibi kullanmak zorunda kalıyorsunuz dönerken ...
Ha düştüm ha düşeceğim diyerekten ...
Düşmekten de kasıt yan yatma falan değil; bildiğin tomburlanıp gideceksin öbür tarafa doğru ...
Konuyla alakalı değil ama, 5 dk'sı 10 liraya Avcılar sahilde bir binmiştim; denk gelmişken atv'ler ile ilgili görüşümü yazayım dedim ...
Konuyla da ilgili iki şey yazarak bağlamış olalım: Söküp, takmışsınız, bravo. Hem de stunt, özel gösteri aleti olarak kullanacaksınız...
Ne diiym; kasksız çıkmayın ... Başarılar...
Aklıma uçuk bir fikir gelmişken yazayım bari: Otomobilleri 6 tekerli yapsalar ya ... Kalkıp hızlandıktan sonra ortadaki 2 tekerle motosiklet gibi kullanılır; yan tekerler kontraya izin verecek kadar yere değmeyecek seviyede olur; aşırı yatıldığında yere temas eder...
Bugün otomobille yolda virajlara girerken motosikletimle olsa daha rahat girerdim diye düşünürken geçti aklımdan da ...
Direksiyon yerine gidon olur ...
-
14 Aralık 2016, 22:54
#10
Ellerinize sağlık. Video ekleseniz güzel olur.
Geri vites halledilebilirdi.
http://www.baskentfreze.com/?newUrun...-%C5%9EANZUMAN
Basit bir iş
-
14 Aralık 2016, 23:25
#11
Hayırlı olsun pek stund tarzı olmamış ama elinize sağlık
-
15 Aralık 2016, 15:26
#12
GezeGeze adlı üyeden alıntı
4 teker olup da direksiyon yerine gidon olan aletlerden uzak durmak lazım ...
Motosikletten sonra atv'ye binmek tam bir "geriye ket vurma" ...
Gidonla ilgili bildiğiniz hiç bir şey bunda yok....
Kontra montra hak getire ...
3 tekerli bisiklet sürer gibi kullanmak zorunda kalıyorsunuz dönerken ...
Ha düştüm ha düşeceğim diyerekten ...
Düşmekten de kasıt yan yatma falan değil; bildiğin tomburlanıp gideceksin öbür tarafa doğru ...
Konuyla alakalı değil ama, 5 dk'sı 10 liraya Avcılar sahilde bir binmiştim; denk gelmişken atv'ler ile ilgili görüşümü yazayım dedim ...
Konuyla da ilgili iki şey yazarak bağlamış olalım: Söküp, takmışsınız, bravo. Hem de stunt, özel gösteri aleti olarak kullanacaksınız...
Ne diiym; kasksız çıkmayın ... Başarılar...
Aklıma uçuk bir fikir gelmişken yazayım bari: Otomobilleri 6 tekerli yapsalar ya ... Kalkıp hızlandıktan sonra ortadaki 2 tekerle motosiklet gibi kullanılır; yan tekerler kontraya izin verecek kadar yere değmeyecek seviyede olur; aşırı yatıldığında yere temas eder...
Bugün otomobille yolda virajlara girerken motosikletimle olsa daha rahat girerdim diye düşünürken geçti aklımdan da ...
Direksiyon yerine gidon olur ...
Atv 4 tekerlekli taklaya yatkın fakat 6 yıllık tecrübem olduğu için ağırlık merkezini virajlarda ayarlıyabiliyorum.O yüzden pek sıkıntı çekmiyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:36 ----------
Bu arada motosikletden atv ye geçmedim.Hep atv kullandım ama atvden sonra motosiklet düşünüyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:40 ----------
whitedeamon adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun pek stund tarzı olmamış ama elinize sağlık
Öne stunt için basamak demiri bi de arkadaki demire roll bar yapmayı düşünüyorum
-
15 Aralık 2016, 17:09
#13
-
15 Aralık 2016, 20:43
#14
hızı fazla artmamıştır umarım. bunlar devrilmeye çok müsait
-
15 Aralık 2016, 21:00
#15
Organ nakli gibi birşey olmuş.Umarım bünye reddetmez.Birde risk analizi yapılmalı,hızda,manevrada,kiloda,frende değişimler ve performans değerlendirilmeli yada tespit edilmeli.Siz düşünmüşsünüzdür zaten.
Sonuç ne olursa olsun,geliştirme-değiştirme çalışmaları kutsaldır.
Elinize sağlık.
-
16 Aralık 2016, 17:39
#16
Kübra006 adlı üyeden alıntı
Organ nakli gibi birşey olmuş.Umarım bünye reddetmez.Birde risk analizi yapılmalı,hızda,manevrada,kiloda,frende değişimler ve performans değerlendirilmeli yada tespit edilmeli.Siz düşünmüşsünüzdür zaten.
Sonuç ne olursa olsun,geliştirme-değiştirme çalışmaları kutsaldır.
Elinize sağlık.
Tamamen bitince testler yapılcak.Hangi hızlarda fren yetersiz geliyor,hangi hızlarda devrilme artıyor ona göre arka disk kaliperi değiştirilip ön tekerler arasındaki mesafe ve arka aks mili uzatılacak.
Teşekkürler yorumunuz için
bindiregandi adlı üyeden alıntı
hızı fazla artmamıştır umarım. bunlar devrilmeye çok müsait
Hızı arttı büyük ihtimalle ama aks mili genişletilecek virajlarda devrilmesin diye.
-
17 Aralık 2016, 19:03
#17
Atv nin mimarını yazmayı unutmuşum:
Ünal Açar
Telefon numarası:0537 722 0257
İnstagram: acar_motor
-
17 Aralık 2016, 19:59
#18
whitedeamon adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun pek stund tarzı olmamış ama elinize sağlık
Arkadaşın dediği gibi bende pek stunt ile ilgisini göremedim, fakat emek olan herşeye şapka çıkartırım.
Off-road ise bide saygı ile eğilirim.
+299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
-MrMud
-
17 Aralık 2016, 21:31
#19
MrMud adlı üyeden alıntı
Arkadaşın dediği gibi bende pek stunt ile ilgisini göremedim, fakat emek olan herşeye şapka çıkartırım.
Off-road ise bide saygı ile eğilirim.
Evet off-road fakat tekerlekleri asfalt olarak değiştiricem yaza kadar satmassam.Şuanda arazi lastiği var.
Stund olarak değiştirmem için tavsiyeleriniz varmı ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)